quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik miste je tijdens de 2-1...maar ben je al klaar gekomen door die 2 - 2?![]()
Nog 20 minuten
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik switch trouwens tussen 4 wedstrijden, das ook niet alles.
Hoe kan ie in godsnaam geweldig spelen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Pato speelt tegen 4 man voor het geval je de tel kwijt bent
heerlijke beweging nog.quote:
Ja, het steekt he dat Real niet weet te winnen van een matig team en Barca wel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef WeebI het volgende:
beh.....
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, het steekt he dat Real niet weet te winnen van een matig team en Barca wel.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe kan ie in godsnaam geweldig spelen?Hij was onzichtbaar, in geen wegen te bekennen. Basta.
Zo goed vind ik die vandaag niet eigenlijk. Elke keer als ie in de buurt van de goal komt schiet ie 5 meter over. Lyon verdient wel een magere overwinning, 1-0 maken we op Old Trafford wel goed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die Ben Afra speelt ook een dijk van een wedstrijd zeg.
Wat een talenten hebben ze in Frankrijk toch.. Dat wordt een beste generatie.
Messi met de 2-3.
Hij is een prima verdeelpunt als ie aan de bal is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Zo goed vind ik die vandaag niet eigenlijk. Elke keer als ie in de buurt van de goal komt schiet ie 5 meter over. Lyon verdient wel een magere overwinning, 1-0 maken we op Old Trafford wel goed.
Gek he als je met 1-0 voorstaatquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Dos37 het volgende:
in eigen huis op de counter spelen
Lyon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |