1 thuisnederlaag in 15 jaar ofzo bij Celtic in de CL.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Barca moet vanavond wel winne. Als dat niet tegen Celtic gebeurd ben je echt heel kut.
Komt dat ook niet gedeeltelijk omdat ze niet altijd meedoen en vrijwel nooit door de poule komen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
1 thuisnederlaag in 15 jaar ofzo bij Celtic in de CL.
Wel toevallig Barca
Ik had de indruk dat hij de 1e 10, 15 minuten heel betuttelend floot, om ervoor te zorgen dat de wedstrijd fair verliep, want daarna liet hij dat overdreven betuttelende wel vallen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zeg ook zeker niet dat die tegen Real was. Maar hij was zo truttig aan het fluiten. Als je na 5 minuten het ingooien van ramos affluit omdat die 5 meter te ver door gelopen zou zijn, terwijl die de bal terug gooit ben je niet helemaal lekker bezig. Dat die in het vallen van Ruud niet trapt is alleen maar goed. Maar in het algemeen vond ik het maar een trutje.
Is er wel bij, maar begint op de bank. Hij kwam geblesseerd terug van de Afika-cup.quote:
Kan ie op Juninho spelen. Vind het wel een goeie zet eigenlijk.quote:
Sevilla speelt echt niet sterker dan Fenerbahce hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
Als het allemaal zo blijft gaan we nog leuke returns zien. Op sevilla en liverpool na zie ik nog weinig zekerheidjes voor de volgende ronde
Beetje jammer dat ze sinds de 1-1 niet verder dan wat fluiten komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:48 schreef Devrim_ het volgende:
Ik krijg gewoon kippenvel hierzo
Die sfeer in Istanbul![]()
Ik zei niet voor niks als het zo blijft.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Sevilla speelt echt niet sterker dan Fenerbahce hoor
Heerlijk goal?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:04 schreef venomsnake het volgende:
1-1 Messi, heerlijke goal
Zag ik later pasquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heerlijk goal?
Volgens mij trapt de verdediger hem tegen Messi aan
Echt een enorme dekkingsfout. Kon hem wel heel erg vrij inkoppen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En Kezman gescoord![]()
Eerste sinds Lazio 2001 in de CL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |