Wanneer het paard te zwak is.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:31 schreef Geerd het volgende:
De boog kan niet altijd gespannen staan.
Het paard schuimbekt en de hoeven versleten.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met kramp in de handen waardoor de teugels de grond kunnen proeven.
Zijn mooie lange manen om zijn stalpoten wikkelen. Het belemmerd zijn lopen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het paard schuimbekt en de hoeven versleten.
En het paard met zijn dikke spierkop tot de neusvleugels in de modder zakt.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:05 schreef Geerd het volgende:
De kar die steeds zwaarder word, de hoeven diep wegzinkend in de modder.
Het spartelt. Zijn ademhaling piept en zijn ogen tollen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef Geerd het volgende:
De kar die uiteenvalt en het paard zwaar ademend, de zweep die valt.
Het sparteld zo hard, dat zijn rechter voorpoot uit zijn gewricht schoot.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Geerd het volgende:
De wagen is weggezakt alleen het paard, het paard sparteld nog voor zijn leven.
Paarden hebben benenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het sparteld zo hard, dat zijn rechter voorpoot uit zijn gewricht schoot.
Er vloog een vlammenbol in zijn laatste ledematen. En zo verzadigde het paard tot stof dat werd opgewaait door een flinke tornado.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:17 schreef Geerd het volgende:
De olie spuit eruit de lagers kapot er valt niks meer te redden.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog gereden, al dan niet of wel op een paard?
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog gereden, al dan niet of wel op een paard?
Nergens last van gehad.quote:
Wat heb je eraan gedaan?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:24 schreef BazzieK het volgende:
-XX- en Geerd
De motor doet het weer enigzins
What happened?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:29 schreef Cageon het volgende:
OPM mag wel is nieuwe sliders gaan kopen
De mijne hebben t asfalt nog niet geraakt
OPM + Bandito > Lotus eigenaar + Lotus![]()
Afrit Apeldoorn > Cageon![]()
Carberateurs goed vast gedraaidquote:
Enthousiast insturen en gassen (niet eens heel gek) en je verkijken op t einde van de bocht vanaf 3/4equote:
Valse lucht dus?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Carberateurs goed vast gedraaidGastenknakker uit nijmegen of gastenknakkers bij de motoport hebben dit ooit verzaakt
En een vers opgeladen accu er in gegooid.
daarna gewoon knallen @ kbladquote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef Cageon het volgende:
Niks aan het handje, maar niet goed voor je zelf vertrouwen
Volgens mij heeft TLRBoy dit stiekem gedaanquote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef BazzieK het volgende:
Carberateurs goed vast gedraaidGastenknakker uit nijmegen of gastenknakkers bij de motoport hebben dit ooit verzaakt
En een vers opgeladen accu er in gegooid.
pwnedquote:Op zondag 17 februari 2008 18:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TLRBoy dit stiekem gedaan
Gastenknakker uit nijmegen dusquote:Op zondag 17 februari 2008 18:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TLRBoy dit stiekem gedaan
We doen altijd maar alsof we zijn wezen rijden.quote:
word toch tijd dat jij ook is mee gaat rijden met die kwaak.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, ik las je reactie eigenlijk niet echt, maar die optie staat erbij
Zal ie al af zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 19:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
word toch tijd dat jij ook is mee gaat rijden met die kwaak.
Kan je lezen dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, ik las je reactie eigenlijk niet echt, maar die optie staat erbij
anders mag er best haast gemaakt wordenquote:
Strips gaan nog wel verder houd het wel op idd.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Strips gaat nog wel verder houd het wel op idd.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Strips gaat nog wel verder houd het wel op idd.
hoezoquote:Op zondag 17 februari 2008 18:29 schreef Cageon het volgende:
OPM mag wel is nieuwe sliders gaan kopen
das minder iddquote:
Bij nader inzien houd ik mijn knieen wel gewoon van de grondquote:Op zondag 17 februari 2008 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das minder iddsliden is leuk maar daar heb je sliders voor
zie hieronder knie van mijn lederhosen:
[ afbeelding ]
uiteraard veel meer gebeurd maar voor alle details moet men maar meegaan dacht ik zoquote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef Cageon het volgende:
leuk verslagje, vat het wel correct samen dacht ik zo
true thatquote:Op zondag 17 februari 2008 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uiteraard veel meer gebeurd maar voor alle details moet men maar meegaan dacht ik zo
was fucking druk met verkeer, zou haast zeggen dat er file vorming wasquote:Op zondag 17 februari 2008 20:04 schreef Geerd het volgende:
N337 vind ik altijd wel lekker rijden, en dan via de kleine dijk weer terug naar Deventer is wel lekker rondje.
dus mijn hoek is redelijk gelijk bedoel jequote:Op zondag 17 februari 2008 20:05 schreef Cageon het volgende:
valt me ook op dat je stepje mooi vlak is
Volgende keer warmerquote:Op zondag 17 februari 2008 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uiteraard veel meer gebeurd maar voor alle details moet men maar meegaan dacht ik zo
Das minder idd maja mooi weer/weekend wat wil je.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
was fucking druk met verkeer, zou haast zeggen dat er file vorming was
Maar een keer houd de band toch op kwa helling, knalt dan je achterband niet uit?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus mijn hoek is redelijk gelijk bedoel je
Denk dat die ongeveer op t randje van t randje zit wat dat betreft.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar een keer houd de band toch op kwa helling, knalt dan je achterband niet uit?
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
We doen altijd maar alsof we zijn wezen rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
ik denk dat je een heel eind moet gaan voor de uiterste grensquote:Op zondag 17 februari 2008 20:12 schreef Cageon het volgende:
Denk dat die ongeveer op t randje van t randje zit wat dat betreft.
Goed gezien.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:16 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of hebben jullie nou precies de zelfde soort achterband?
Je grip is nog niet op, maar je hellingshoek wel zo onderhand gok ik.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk dat je een heel eind moet gaan voor de uiterste grens
Ohw dan dan raggen we nog even verder op deze.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk dat je een heel eind moet gaan voor de uiterste grens
Huldequote:Op zondag 17 februari 2008 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff kort dan
IJsseldijk was het plande N337 vonden wij nogal tegenvallen, wel hele lange bochten maar te veel verkeer om echt erdoor te kunnen. Snel pontje gepakt naar de overkant, waar het redelijk was
Op een gegeven moment moest Cageon ff sassen&p00be
[ afbeelding ]
En wat bleek..we zaten in Hattem --> Snelwagen's woonplaats tochEn duszz...
Van Hattem Welkom!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, dijk hadden we wel gehad&gezien, we waren in de buurt van KBBdaar idd ff met een Lotus wat rondjes gedraaid. Zo één
[ afbeelding ]
Maar zat een oldtimer in die aan het touren was, maar wel ff wilde spelen
Opwarmrondjes gedaan, ff afgetankt en weer ready voor de volgende sessies![]()
Resultaat:
[ afbeelding ]
Cageon's:
[ afbeelding ]
Mijnes:
[ afbeelding ]
Mijn linkerstepje
[ afbeelding ]
..en rechts![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot
[ afbeelding ]
Onderweg zagen we dat het zo'n 6-7 graden was, gewoon goed te doenwederom goed vermaakt vandaag
dat zou best kunnenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:24 schreef Cageon het volgende:
Je grip is nog niet op, maar je hellingshoek wel zo onderhand gok ik.
preciesquote:Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef Geerd het volgende:
Ohw dan dan raggen we nog even verder op deze.
Wat jou NOG sneller zou maken is het harder insturen van diezelfde bocht.quote:
Daar denk ik dus ook altijd al aan maja om nou met 120 zoon bocht in te knallenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat jou NOG sneller zou maken is het harder insturen van diezelfde bocht.
De bocht is zolang dat je in principe opbouwd naar een constante snelheid. Met die snelheid zou je in principe ook in kunnen sturen. (Theoretisch geblaat)
Dan rijd je er redelijk veel zoek denk ik
klopt helemaalquote:Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef Cageon het volgende:
Wat jou NOG sneller zou maken is het harder insturen van diezelfde bocht.
De bocht is zolang dat je in principe opbouwd naar een constante snelheid. Met die snelheid zou je in principe ook in kunnen sturen. (Theoretisch geblaat)
Dan rijd je er redelijk veel zoek denk ik
Ja ikzelf doe het ook nietquote:Op zondag 17 februari 2008 20:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar denk ik dus ook altijd al aan maja om nou met 120 zoon bocht in te knallen
opbouwend blijft het tochquote:Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef Cageon het volgende:
Ja ikzelf doe het ook niet![]()
Ik bouw nog veel trager mijn snelheid op.
Uiteraard, maar het is nu nog een wereld van verschil met entree en exit.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opbouwend blijft het tochde bocht uitkomen doen wij veul sneller
![]()
quote:volgende week > 12 graad
Liever dat, dan een toer-ritje. Dus niet bijdehand gaan lopen doen ehquote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bocht uit alweer.
@ very few meeters
niet overdrijvenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef Cageon het volgende:
Uiteraard, maar het is nu nog een wereld van verschil met entree en exit.![]()
jahquote:![]()
![]()
![]()
Als de moto het blijft doen![]()
nja 30 - 40km/u verschil?quote:
daarvoor ook al op dat kruispunt na dat slingerweggetje in hoenderloo.quote:[..]
jahwas het toevallig elke keer als je je ff gas goed opentrok
volgens mij was 200 op de teller op dat moment
denk eerder 20-30, als niet 10-20quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Cageon het volgende:
nja 30 - 40km/u verschil?
dan zat ik rond de 220, maar vond het idd wel genoegquote:En correctie dr stond 240
kan..volgende week gewoon rijdenquote:Maarja misschien rotzooi uit de tank ofzo... heb t nog 2x gehad in richting dieren...
Was wel laatste beetje benzine zeg maar![]()
Vond het wel een mooi overzichtelijk weggetje, waarbij je pas echt gevoel van snelheid kreegquote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk eerder 20-30, als niet 10-20
[..]
dan zat ik rond de 220, maar vond het idd wel genoeg
Komt goedquote:[..]
kan..volgende week gewoon rijden![]()
Subtiel pijltje, was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff kort dan
IJsseldijk was het plande N337 vonden wij nogal tegenvallen, wel hele lange bochten maar te veel verkeer om echt erdoor te kunnen. Snel pontje gepakt naar de overkant, waar het redelijk was
Je flikt t elke keer weer, mij op de foto zetten zonder dat ik het door hebquote:
cam klikt vrij snelquote:Op zondag 17 februari 2008 21:31 schreef Cageon het volgende:
Je flikt t elke keer weer, mij op de foto zetten zonder dat ik het door heb
Jaja, mijn complimenten.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef Cageon het volgende:
Liever dat, dan een toer-ritje. Dus niet bijdehand gaan lopen doen eh
Kijk maar uit, straks gaan ze nog vreemde dingen denkenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cam klikt vrij snelen we hebben niet alle pics gepost
iddquote:Op zondag 17 februari 2008 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
Je kan toch niet voorstellen dat er iemand dit jaar nog niet gereden heeft.![]()
Ja nee dan is het goed.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jaja, mijn complimenten.![]()
Je zou maar een tijd niet gereden hebben.
Zeer begeerlijke piccies hoor.![]()
Ik denk MotoGP aan t spelenquote:Je kan toch niet voorstellen dat er iemand dit jaar nog niet gereden heeft.![]()
Waar is WP trouwens.![]()
Ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen in de moto / banden / weg met dit (relatief koude) weer.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddzolang het zonnetje schijnt is het goed te doen
dat wordt straks écht uitleven met betere temps @ zirkwiequote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef Cageon het volgende:
Ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen in de moto / banden / weg met dit (relatief koude) weer.![]()
iddquote:Maargoed, wat wil je, als je t rubber kan ruiken
Je weet inmiddels de data.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat wordt straks écht uitleven met betere temps @ zirkwie
Daar hebben we nog geen last van gehadquote:
Wat houd dat eigenlijk in? Nuttig?quote:21 april is de TOMS.![]()
Nee, heb nog geen idee hoe ik dat zou kunnen regelen.quote:Ging je al wat met je pa doen?![]()
Ik denk wel dubbel en dwars het geld waard. Eye opener.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef Cageon het volgende:
Wat houd dat eigenlijk in? Nuttig?
T geld waard?
Jij op je TLR, hij op de KTM?quote:Nee, heb nog geen idee hoe ik dat zou kunnen regelen.
Mjeh je kan zelfs dat doen zonder rijbewijs of wat voor ervaring dan ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk wel dubbel en dwars het geld waard. Eye opener.![]()
http://www.tomscursus.nl/
Maar heb er totaal geen ervaring mee.![]()
Dat is niet eerlijk, dan zou ik stof happenquote:[..]
Jij op je TLR, hij op de KTM?
Do not try to run when you can not walk.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:38 schreef Cageon het volgende:
Mjeh je kan zelfs dat doen zonder rijbewijs of wat voor ervaring dan ook.
Lijkt me een niet al te denderende cursus
Niet@Zandvoort.quote:Dat is niet eerlijk, dan zou ik stof happen
Ik hoor je alleen maar over rechte weg snelheidquote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Do not try to run when you can not walk.![]()
Anders gelijk tracktraining.![]()
![]()
[..]
Niet@Zandvoort.![]()
Zelfs ik reed relaxt 220 op het rechte stuk. Gas op 2/3 van de baan constant.![]()
En met een andere helm dan de voluit trillende Probiker helm nog wel 20 meer, bijna gas tot het einde.![]()
Weg is die KTM aan de achterzijde.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Mooie pics, goed verhaalLaat het bloed wel sneller stromen
KB?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
I WishJullie zijn gek
OPM = oppergek van het KB
Ook net zo dicht langs mn huisquote:Op zondag 17 februari 2008 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff kort dan
[ afbeelding ]
En wat bleek..we zaten in Hattem --> Snelwagen's woonplaats tochEn duszz...
Van Hattem Welkom!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, dijk hadden we wel gehad&gezien, we waren in de buurt van KBBdaar idd ff met een Lotus wat rondjes gedraaid. Zo één
[ afbeelding ]
Maar zat een oldtimer in die aan het touren was, maar wel ff wilde spelen
Opwarmrondjes gedaan, ff afgetankt en weer ready voor de volgende sessies![]()
Resultaat:
[ afbeelding ]
Cageon's:
[ afbeelding ]
Mijnes:
[ afbeelding ]
Mijn linkerstepje
[ afbeelding ]
..en rechts![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot
[ afbeelding ]
Onderweg zagen we dat het zo'n 6-7 graden was, gewoon goed te doenwederom goed vermaakt vandaag
Probeer maar eens.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:43 schreef Cageon het volgende:
Ik hoor je alleen maar over rechte weg snelheid![]()
You should know better..
Ook maar afgekeken van Maester KB-Gek El P.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef Rib-i het volgende:
I WishJullie zijn gek
OPM = oppergek van het KB
Ik herken het gevoelquote:
mjeh, de fotos zijn ook van ondergeschikt belang.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verder wel leuke foto's, beetje veel van hetzelfde zegmaar![]()
![]()
PS. 4quote:Op maandag 18 februari 2008 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
Teringjantje, er zijn ook foto's gemaakt van mijn crash in het Scheivlak indertijd.![]()
[ afbeelding ]
Helaas met een groothoeklens.
Geerd playerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:55 schreef Geerd het volgende:
Echt niet dat zou zonde zijn van je leuke snoetje.
Ik betwijfel of ze lekker aan het soppen waren.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:54 schreef Geerd het volgende:
Waren we lekker bezig 9 copiers bij een politie bureau in Venlo aan het instaleren word die chauffeur opgebeld ja stop maar je moet naar Engeland.![]()
Wel veul lekkere meiden daaro op het bureau, maja je bent aan het werk hey![]()
Tis geen zomerquote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze lekker aan het soppen waren.
Wat is er in godsnaam met Geerd gebeurt in mijn semi-afwezigheid?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:54 schreef Geerd het volgende:
Wel veul lekkere meiden daaro op het bureau, maja je bent aan het werk hey![]()
Lijkt fout gegaan te zijn na die laatste meeting met Cageon en OPM, tenminste... sindsdien zijn de reacties andersquote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef BazzieK het volgende:
Wat is er in godsnaam met Geerd gebeurt in mijn semi-afwezigheid?
De afwezigheid van politie doet voor iedereen wonderenquote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam met Geerd gebeurt in mijn semi-afwezigheid?
Toch vervelend dat het er zo aan toe gaat in jou wereldje van handboeien en knuppels.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lijkt fout gegaan te zijn na die laatste meeting met Cageon en OPM, tenminste... sindsdien zijn de reacties andersMisschien een soort van veredelde cursus assertiviteit achterlangs van Cageon gekregen.
vandaar dat t niet zo snel ging!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Goed nieuws van Hichamhij rijd nog steeds
Heeft zijn fighter sneller af dan Pimberquote:Op maandag 18 februari 2008 20:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
vandaar dat t niet zo snel ging!
Pimp My ride is langs geweest!
vette retro knippersquote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Goed nieuws van Hichamhij rijd nog steeds
Jij gaat nog lang niet trouwen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef -XX- het volgende:
The wedding crashers op t.v. VETTTT [ afbeelding ]
klantenbinding is toch juist goed voor de financien? je moet je alleen niet beperken tot een enkele klantquote:Op maandag 18 februari 2008 21:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jezelf aan een klant binden is ook niet goed voor de financien.![]()
Beperkingen is iets wat -XX- absoluut niet heeftquote:Op maandag 18 februari 2008 21:06 schreef MuRKie het volgende:
[..]
klantenbinding is toch juist goed voor de financien? je moet je alleen niet beperken tot een enkele klant
Vuile dreumes!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beperkingen is iets wat -XX- absoluut niet heeft
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beperkingen is iets wat -XX- absoluut niet heeft
je zou es bij goparts of optitune kunnen kijken, alhoewel deze laatste niet bij iedereen hier de voorkeur genietquote:Op maandag 18 februari 2008 20:45 schreef MuRKie het volgende:
Ik kan via die links in de OP geen accessoires vinden voor de GPZ 600 R waar ik voor ga kijken. Hij is ook uit '85..
in ieder geval de moeite waard om even te kijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je zou es bij goparts of optitune kunnen kijken, alhoewel deze laatste niet bij iedereen hier de voorkeur geniet
denk dat je wel zult moeten bestellen, maar OK..over die GPZ kan ik trouwens weinig zinnigs zeggen. fiets van voor mijn tijdquote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef MuRKie het volgende:
in ieder geval de moeite waard om even te kijkenbedankt voor de tip
Achja, zolang we korting krijgenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:19 schreef MuRKie het volgende:
[..]
jullie zijn nog steeds zeer te spreken over -XX- merk ik
is wel een en ander aan die gpz gedaan.. kuipje eraf, frame gepowdercoat en verder nieuwe lak.. en nog wat dingen waardoor hij er niet uit '85 uitziet. en het is nu meer een naked, zoals op het fototje te zien..quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk dat je wel zult moeten bestellen, maar OK..over die GPZ kan ik trouwens weinig zinnigs zeggen. fiets van voor mijn tijddenk dat het een aardige beginner is, voor die tijd aardig sportief - nu meer een sport-tour zeg maar
Doe dan eens nog wat grotere en duidelijkere foto's posten.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
is wel een en ander aan die gpz gedaan.. kuipje eraf, frame gepowdercoat en verder nieuwe lak.. en nog wat dingen waardoor hij er niet uit '85 uitziet. en het is nu meer een naked, zoals op het fototje te zien..
naked is goedquote:Op maandag 18 februari 2008 21:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
is wel een en ander aan die gpz gedaan.. kuipje eraf, frame gepowdercoat en verder nieuwe lak.. en nog wat dingen waardoor hij er niet uit '85 uitziet. en het is nu meer een naked, zoals op het fototje te zien..
heb ik niet, heb alleen de foto's van marktplaats nog.. maar ga woensdag kijken, en als het was is dan volgen de foto's snel..quote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe dan eens nog wat grotere en duidelijkere foto's posten.
rijeigenschappen blijven uiteraard hetzelfde, ik doelde meer op het uiterlijk..quote:Op maandag 18 februari 2008 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
naked is goed![]()
maar rijeigenschappen blijven dan hetzelfde, tenzij daar wat aan gedaan is natuurlijk
Dat is waar, jongens ophouden nou, genoeg is genoeg.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:46 schreef Cageon het volgende:
komop zeg, -XX- wordt wel erg onvrouwvriendelijk behandeld
Pak dr gewoon op dr mannelijke eigenschappen, dat is veel eerlijker makkelijker.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is waar, jongens ophouden nou, genoeg is genoeg.![]()
Dat was toch het hele probleem?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
Pak dr gewoon op dr mannelijke eigenschappen, dat is veel eerlijker makkelijker.
Ik weet het niet, gereviseerd en gerestaureerd... Ik zou zeker iemand meenemen die weet hoe een motor niet moet rijdenquote:Op maandag 18 februari 2008 18:46 schreef MuRKie het volgende:
Hoi allen
Ik plak weer een berichtje na een x-aantal maanden.
Waar was de noobie hoek?
Ik ga woensdag middag kijken naar een Kawasaki GPZ 600 R, valt daar wat goeds over te zeggen?
Het gaat misschien mijn eerste motor worden.. Even fototje voor de leukigheid:
[ afbeelding ]
En ik zat ook met de vraag, aangezien het achterlicht van die motor niet spraakmakend is, of iemand me een leuke website kan geven waar je onderdelen als achterlichtjes en dergelijken kan vinden..
Ey man, hoe hard kan je DE doordraaier nu pakkenquote:
Welke doordraaier?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man, hoe hard kan je DE doordraaier nu pakkenAls je zegt dat je het nog niet hebt geprobeerd kan ik je niet geloven
![]()
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:31 schreef ikookhier het volgende:
Ga maar weer eens tukkenje moet wat he!
truste!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:31 schreef ikookhier het volgende:
Ga maar weer eens tukkenje moet wat he!
lazy sob. Beetje vragen stellen en hem dan nokken.quote:
DE doordraaierquote:
Niet dat ik moe ben maar mijn bed riep mequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
lazy sob. Beetje vragen stellen en hem dan nokken.
man, bed excusesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet dat ik moe ben maar mijn bed riep me
Duidelijker wordt het er ook niet vanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De alles onder de 200 is voor vrouwen google-earth lollerfapper doordraaier
Ik woon er niet meer in de buurt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Ey man, hoe hard kan je DE doordraaier nu pakkenAls je zegt dat je het nog niet hebt geprobeerd kan ik je niet geloven
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 06:28 schreef worldpimber het volgende:
De veelbesproken doordraaier van Pepijn, daar waar alle rijeigenschappen eenieder motor bepaald wordt, daar waar elke medemotorrijder genadeloos op wordt beoordeeld.Schijnt zelfs dat er wordt gesproken over het idee dat Top Gear vanaf nu The Stig in plaats van op het circuit nieuwe auto's wil testen in die bocht.
mijn schoonvader gaat ook mee, en die heeft wel wat motorkennis.. rijdt ook al een hele tijd Motor.. heeft in ieder geval meer kennis dan ik.. maar restaureren zal niet slaan op het spuitwerk en de uiterlijke aanpassingen? en gereviseerd is toch juist ook een pluspunt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet het niet, gereviseerd en gerestaureerd... Ik zou zeker iemand meenemen die weet hoe een motor niet moet rijdenGeerd, heb je tijd
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 06:28 schreef worldpimber het volgende:
De veelbesproken doordraaier van Pepijn, daar waar alle rijeigenschappen eenieder motor bepaald wordt, daar waar elke medemotorrijder genadeloos op wordt beoordeeld.Schijnt zelfs dat er wordt gesproken over het idee dat Top Gear vanaf nu The Stig in plaats van op het circuit nieuwe auto's wil testen in die bocht.
Gereviseerd is een verkooppraatje en valt niet (altijd) te controlerenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:11 schreef MuRKie het volgende:
[..]
mijn schoonvader gaat ook mee, en die heeft wel wat motorkennis.. rijdt ook al een hele tijd Motor.. heeft in ieder geval meer kennis dan ik.. maar restaureren zal niet slaan op het spuitwerk en de uiterlijke aanpassingen? en gereviseerd is toch juist ook een pluspunt?
Maar gaan ze hem dan ook helemaal opnieuw powdercoaten en spuiten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gereviseerd is een verkooppraatje en valt niet (altijd) te controleren
Goed controleren op olielekkages, uitlaatgas en als je rijdt voelen of het schakelen soepel gaat
Geen kuipwerk op een kuipmotor is duidt meestal op niet gerepareerde schade
Het maakt niet zoveel uit, als jij er blij mee bent is het goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar gaan ze hem dan ook helemaal opnieuw powdercoaten en spuiten?
Staat wel bij die advertentie bij dat het geen schademotor is geweest, maar dat zegt natuurlijk ook weer niks
Maar ik vind die GPZ wel veel mooier zonder dat kuipie.. En de huidige eigenaar misschien ook?
Hij heeft ook een ander stuur, koplamp windscherm enz erop gedaan waardoor hij er veel beter uitziet..
geen chickquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit, als jij er blij mee bent is het goed
Je moet je wel realiseren dat een oude motor een oude motor is en meer onderhoud behoeft
Maaruh... wie is Murky
* MuRKie = MuRKiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit, als jij er blij mee bent is het goed
Je moet je wel realiseren dat een oude motor een oude motor is en meer onderhoud behoeft
Maaruh... wie is Murky
quote:
Je had zomaar blond kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
* MuRKie = MuRKie
* MuRKie = Newbie
Enne inderdaad, van dat onderhoud was ik me wel al bewust.. Weet niet of het met de leeftijd exponotieel toeneemt aangezien het mijn eerste motor moet worden..
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je had zomaar blond kunnen zijn
[ afbeelding ]
Ah zo te zien moet je die motor nog kopen, dacht dat je je aanmeldde om te laten zien wat je gekocht had. Maargoed, ik lees niet altijd even goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:16 schreef MuRKie het volgende:
Maar ik vind die GPZ wel veel mooier zonder dat kuipie.. En de huidige eigenaar misschien ook?
Hij heeft ook een ander stuur, koplamp windscherm enz erop gedaan waardoor hij er veel beter uitziet..
Ik weet niet of hij nog de originele kuipdelen heeft liggen, maar dat kan ik altijd vragenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ah zo te zien moet je die motor nog kopen, dacht dat je je aanmeldde om te laten zien wat je gekocht had. Maargoed, ik lees niet altijd even goedMisschien toch maar politieagent worden.
![]()
Aniweg, mijn eerste gedachte was ook meteen dat ie toch wel een keer op z'n plaat moet zijn gegaan, heeft ie niet nog de originele kuipdelen liggen? Overigens, hoeft ook geen drol uit te maken dat ie een keer flink op z'n bek is gegaan, maar de prijs moet er natuurlijk wel naar zijn ... ook afhankelijk van hoe mooi de 'afwerking' is.
Ik had ook maar half gekeken, en hem al geboeid.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef worldpimber het volgende:
Ah zo te zien moet je die motor nog kopen, dacht dat je je aanmeldde om te laten zien wat je gekocht had. Maargoed, ik lees niet altijd even goedMisschien toch maar politieagent worden.
![]()
Ik geloof dat ik naar de Praxis moet qua koopavond.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef Den_Haag het volgende:
WB, vrijdag de motor halen?
Of heeft iemand anders dan zin om Den Haag - Mijdrecht - Den Haag te rijden?
Nee hijs niet dik onder de 1000 pleuro'squote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had ook maar half gekeken, en hem al geboeid.![]()
Ik hoop dat de motor dik onder de 1000 pleuro's is, of met vakmanschap 'gerestaureerd'.![]()
[..]
Ik geloof dat ik naar de Praxis moet qua koopavond.
Maar tussen 15.30 en 18.00 zou ik wel ruimte hebben.
Dat is goed. 15:30 jou oppikken? denk dat met de auto het handigste is hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik naar de Praxis moet qua koopavond.
Maar tussen 15.30 en 18.00 zou ik wel ruimte hebben.
16.00 ben ik thuis, maar nog geen idee hoe e.a. in zijn werk gaat met halen/brengen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is goed. 15:30 jou oppikken? denk dat met de auto het handigste is he
Zien is toch geloven. En vooral naar schoonpa luisteren dan. Die heeft geen last van eventuele blinde liefde.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:35 schreef MuRKie het volgende:
Nee hijs niet dik onder de 1000 pleuro's
Hij vroeg 1250 en heb een akkord op 1150 euro..
Dan maar uitgaan van vakkundige restauratie?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je mail niet meer. Stuur er maar even eentje naarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
16.00 ben ik thuis, maar nog geen idee hoe e.a. in zijn werk gaat met halen/brengen.
Anders hebben we nog een vervoersmiddel over aan het eind.![]()
Even overleg via de mail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Den_Haag op 19-02-2008 13:54:14 ]
quote:Hoe bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik voor dat geld ook iets beters kan krijgen?
think soquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:37 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat ik voor dat geld ook iets beters kan krijgen?
Zoals wat dan? Aangezien ik nog 0,1 motor experience heb ben ik er zelf niet zo hendig in..quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:09 schreef Geerd het volgende:
Vaak wil je gewoon te snel motorrijden, enja dan maak je welleens een foutje.
Kijk maar naar mij
Divje 600quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:27 schreef MuRKie het volgende:
[..]vertel..?
Ik had ook een mooie Honda CB-1 gezien uit 1991 maar die heeft een 400cc blokje en ik wist niet of dat niet wat licht was.. Die staat overigens wel bij een dealert..
Aiaiaiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:38 schreef Geerd het volgende:
Aiaiai. Fanmail 9 Februarie hebben we toen niet gereden?? 32,-![]()
[ afbeelding ]
Neu dat niet maar naar een tijdje mis je wel wat vermogen:Pquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Diversion 600? Is dat een kloteding?
Daarom vind ik die Kawasaki GPZ600R interessanter dan de Honda CB-1 vanwege het vermogen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neu dat niet maar naar een tijdje mis je wel wat vermogen:P
Geerd haal even je adresgegevens wegquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:38 schreef Geerd het volgende:
Aiaiai. Fanmail 9 Februarie hebben we toen niet gereden?? 32,-![]()
[ afbeelding ]
[offtopic]Die staan ook in het telefoonboek, tochquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geerd haal even je adresgegevens weg
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:10 schreef Geerd het volgende:
Ik had al extra die bovenste flap omgevouwen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Faithy het volgende:
ben 'al' om 1 uur begonnen![]()
maar zag nu pas dit topic in de AT's omhoog komen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef MuRKie het volgende:
ik heb trouwens even een erg schandalige vraag en durf hem ook eigenlijk niet te stellen. door schakelen (bijv. van 2 naar 3) ging dat nou naar boven of benedenIk heb sinds mijn examen niet meer gereden en kan het me niet meer herinneren
Als ik eenmaal zit weet ik het denk ik wel weer maar op het moment weet ik het echt niet
hmm okquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:21 schreef Geerd het volgende:
1 is naar beneden, de rest omhoog.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:27 schreef Faithy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga jij eens even héél snel dat rijbewijs inleveren
Wat zou dat uitmaken dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:32 schreef MuRKie het volgende:
[..]![]()
[edit]was dit post 300? kan ik niet zien op deze lay-out..[/edit]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Blijft wel opletten, altijd een beetje raar volk dat van een racer een naked bouwt.quote:Aniweg, mijn eerste gedachte was ook meteen dat ie toch wel een keer op z'n plaat moet zijn gegaan, heeft ie niet nog de originele kuipdelen liggen? Overigens, hoeft ook geen drol uit te maken dat ie een keer flink op z'n bek is gegaan, maar de prijs moet er natuurlijk wel naar zijn ... ook afhankelijk van hoe mooi de 'afwerking' is.
Naar beneden, altijd gewoon naar beneden trappen, zit je nooit foutquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef MuRKie het volgende:
ik heb trouwens even een erg schandalige vraag en durf hem ook eigenlijk niet te stellen. door schakelen (bijv. van 2 naar 3) ging dat nou naar boven of benedenIk heb sinds mijn examen niet meer gereden en kan het me niet meer herinneren
Als ik eenmaal zit weet ik het denk ik wel weer maar op het moment weet ik het echt niet
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef MuRKie het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent nog jong, houd je optie's open
Ik denk dat ze mijn kenteken niet zo goed konden lezenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ook geen busje voor de deur
[ afbeelding ]
Paupers
Misschien had je geluk dat ik zoon dikke harses heb.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mijn kenteken niet zo goed konden lezen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien had je geluk dat ik zoon dikke harses heb.
ok ok ok, doen we toch iets goed!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:53 schreef MuRKie het volgende:
[..]
het is niet zo zeer nieuws. zie het als een bevestiging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
onder Ctrl-V of als startpagina.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kwam wel heel snel met die link, heb je die bij je favorieten staan
Het heet zoekmachine, specifieker nog Google. Komt geloof ik zo rond 2012 in jouw gehucht uit, nog even wachtenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kwam wel heel snel met die link, heb je die bij je favorieten staan
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
ok ok ok, doen we toch iets goed!en bij de een duurt dat ritueel wat langer als bij de ander? *kuch* -XX- *kuch* ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blijkt ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
en bij de een duurt dat ritueel wat langer als bij de ander? *kuch* -XX- *kuch* ???
Maar eerst heeftie een afspraak met die andere kopende partij, en dan heeft ie jou nog als die persoon hem niet kooptquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:04 schreef MuRKie het volgende:
Ik ben overboden op de Kawasaki GPZ 600 R
Maar heb al contact gehad met de verkoper en gelukkig is hij zo redelijk dat mijn afspraak gewoon blijft staan voor het afgesproken bedrag.. Gelukkig zijn er ook nog lieve mensen![]()
Dude dit echt te ernstig hoor, kan je überhaupt wel rijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef MuRKie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Dat zou lelijk zijn.. Maar dat zou wel erg kort dag zijn aangezien ik die afspraak morgen heb staan en vandaag pas ben overboden. Tevens is de verkoper pas 4 uur thuis (zegt hij) en ben ik daar meteen om 4 uur, dus denk dat het wel mee zal vallenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar eerst heeftie een afspraak met die andere kopende partij, en dan heeft ie jou nog als die persoon hem niet koopt
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dude dit echt te ernstig hoor, kan je überhaupt wel rijden![]()
Ik bedoel het is nooit meer dan 4 jaar geleden dat je je rijbewijs hebt gehaald, als je nu al niet meer weet hoe je moet schakelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, niet aan de schandpaal!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee tis geen 4 jaar terug, tis krap een jaar geleden dat ik mijn examen heb gedaan..
Maar heb sinds die tijd geen enkele keer de gelegenheid gehad om motor te rijden, das toch wel een goede reden om te vergeten hoe je moet schakelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En of ik nog kan rijden moet blijken tijdens de proefrit, en anders zit ik aan de koop vast
Ik kon in ieder geval goed genoeg rijden om het examen te halen![]()
Mooi proefritje maken, 1=omlaag 2=omhoog 3=omhoog 4=omhoog 5=omlaagquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat zou lelijk zijn.. Maar dat zou wel erg kort dag zijn aangezien ik die afspraak morgen heb staan en vandaag pas ben overboden. Tevens is de verkoper pas 4 uur thuis (zegt hij) en ben ik daar meteen om 4 uur, dus denk dat het wel mee zal vallen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:20 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee, niet aan de schandpaal!!!
En nee tis geen 4 jaar terug, tis krap een jaar geleden dat ik mijn examen heb gedaan..
Maar heb sinds die tijd geen enkele keer de gelegenheid gehad om motor te rijden, das toch wel een goede reden om te vergeten hoe je moet schakelenNee, maar in de bovenstaande post staat het wel duidelijk uitgelegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
He wat zitten die versnellingen dan raar, je zit me zeker te naaienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mooi proefritje maken, 1=omlaag 2=omhoog 3=omhoog 4=omhoog 5=omlaag
Is per motor verschillend. Kheb net de specifieke eigenschappen opgezocht van je motor, dus bij de laatste versnelling ff opletten, maar die heb je toch niet veel nodig schijnt. Is een overdrive zoals dat heet.
Let er wel op dat tussen de 2 en de 3 je vrij zit he. En de je koppelingshendel zit links, gas rechts. Dodemansknop is die grote rode op het rechterdeel van je stuur....
gebruik aub google, je word hier knetter hard in de maling genomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef MuRKie het volgende:
[..]
He wat zitten die versnellingen dan raar, je zit me zeker te naaien
En waarom zit de koppeling tussen de 2 en de 3?
Koppeling weet ik nog wel te vinden en het gas ook nog wel
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mooi proefritje maken, 1=omlaag 2=omhoog 3=omhoog 4=omhoog 5=omlaag
Is per motor verschillend. Kheb net de specifieke eigenschappen opgezocht van je motor, dus bij de laatste versnelling ff opletten, maar die heb je toch niet veel nodig schijnt. Is een overdrive zoals dat heet.
Let er wel op dat tussen de 2 en de 3 je vrij zit he. En de je koppelingshendel zit links, gas rechts. Dodemansknop is die grote rode op het rechterdeel van je stuur....
Dat dacht ik al te ruikenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
gebruik aub google, je word hier knetter hard in de maling genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand me nog een keer de noobhoeken wijzen?![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:42 schreef Cageon het volgende:
Ik gebruik altijd alleen de 1 en de 2. Lekker makkelijk. Dicht bij zijn neutraal.
Meer is niet nodig.
Pff, overtreed met "gemak" de snelheidquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]dat is idd handig, als je in de achtertuin blijft?
Ja met 200 door je achtertuin is lekker handig ja!!!!!!!1quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]dat is idd handig, als je in de achtertuin blijft?
Maar het geeft wel een kick denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ja met 200 door je achtertuin is lekker handig ja!!!!!!!1
Niet dat mijn motor dat haalt in zn 2maar 80 door de achtertuune is ook hard zat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |