Wanneer het paard te zwak is.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:31 schreef Geerd het volgende:
De boog kan niet altijd gespannen staan.
Het paard schuimbekt en de hoeven versleten.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met kramp in de handen waardoor de teugels de grond kunnen proeven.
Zijn mooie lange manen om zijn stalpoten wikkelen. Het belemmerd zijn lopen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het paard schuimbekt en de hoeven versleten.
En het paard met zijn dikke spierkop tot de neusvleugels in de modder zakt.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:05 schreef Geerd het volgende:
De kar die steeds zwaarder word, de hoeven diep wegzinkend in de modder.
Het spartelt. Zijn ademhaling piept en zijn ogen tollen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef Geerd het volgende:
De kar die uiteenvalt en het paard zwaar ademend, de zweep die valt.
Het sparteld zo hard, dat zijn rechter voorpoot uit zijn gewricht schoot.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef Geerd het volgende:
De wagen is weggezakt alleen het paard, het paard sparteld nog voor zijn leven.
Paarden hebben benenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het sparteld zo hard, dat zijn rechter voorpoot uit zijn gewricht schoot.
Er vloog een vlammenbol in zijn laatste ledematen. En zo verzadigde het paard tot stof dat werd opgewaait door een flinke tornado.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:17 schreef Geerd het volgende:
De olie spuit eruit de lagers kapot er valt niks meer te redden.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog gereden, al dan niet of wel op een paard?
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog gereden, al dan niet of wel op een paard?
Nergens last van gehad.quote:
Wat heb je eraan gedaan?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:24 schreef BazzieK het volgende:
-XX- en Geerd
De motor doet het weer enigzins
What happened?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:29 schreef Cageon het volgende:
OPM mag wel is nieuwe sliders gaan kopen
De mijne hebben t asfalt nog niet geraakt
OPM + Bandito > Lotus eigenaar + Lotus![]()
Afrit Apeldoorn > Cageon![]()
Carberateurs goed vast gedraaidquote:
Enthousiast insturen en gassen (niet eens heel gek) en je verkijken op t einde van de bocht vanaf 3/4equote:
Valse lucht dus?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Carberateurs goed vast gedraaidGastenknakker uit nijmegen of gastenknakkers bij de motoport hebben dit ooit verzaakt
En een vers opgeladen accu er in gegooid.
daarna gewoon knallen @ kbladquote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef Cageon het volgende:
Niks aan het handje, maar niet goed voor je zelf vertrouwen
Volgens mij heeft TLRBoy dit stiekem gedaanquote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef BazzieK het volgende:
Carberateurs goed vast gedraaidGastenknakker uit nijmegen of gastenknakkers bij de motoport hebben dit ooit verzaakt
En een vers opgeladen accu er in gegooid.
pwnedquote:Op zondag 17 februari 2008 18:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TLRBoy dit stiekem gedaan
Gastenknakker uit nijmegen dusquote:Op zondag 17 februari 2008 18:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TLRBoy dit stiekem gedaan
We doen altijd maar alsof we zijn wezen rijden.quote:
word toch tijd dat jij ook is mee gaat rijden met die kwaak.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, ik las je reactie eigenlijk niet echt, maar die optie staat erbij
Zal ie al af zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 19:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
word toch tijd dat jij ook is mee gaat rijden met die kwaak.
Kan je lezen dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, ik las je reactie eigenlijk niet echt, maar die optie staat erbij
anders mag er best haast gemaakt wordenquote:
Strips gaan nog wel verder houd het wel op idd.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Strips gaat nog wel verder houd het wel op idd.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Strips gaat nog wel verder houd het wel op idd.
hoezoquote:Op zondag 17 februari 2008 18:29 schreef Cageon het volgende:
OPM mag wel is nieuwe sliders gaan kopen
das minder iddquote:
Bij nader inzien houd ik mijn knieen wel gewoon van de grondquote:Op zondag 17 februari 2008 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das minder iddsliden is leuk maar daar heb je sliders voor
zie hieronder knie van mijn lederhosen:
[ afbeelding ]
uiteraard veel meer gebeurd maar voor alle details moet men maar meegaan dacht ik zoquote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef Cageon het volgende:
leuk verslagje, vat het wel correct samen dacht ik zo
true thatquote:Op zondag 17 februari 2008 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uiteraard veel meer gebeurd maar voor alle details moet men maar meegaan dacht ik zo
was fucking druk met verkeer, zou haast zeggen dat er file vorming wasquote:Op zondag 17 februari 2008 20:04 schreef Geerd het volgende:
N337 vind ik altijd wel lekker rijden, en dan via de kleine dijk weer terug naar Deventer is wel lekker rondje.
dus mijn hoek is redelijk gelijk bedoel jequote:Op zondag 17 februari 2008 20:05 schreef Cageon het volgende:
valt me ook op dat je stepje mooi vlak is
Volgende keer warmerquote:Op zondag 17 februari 2008 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uiteraard veel meer gebeurd maar voor alle details moet men maar meegaan dacht ik zo
Das minder idd maja mooi weer/weekend wat wil je.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
was fucking druk met verkeer, zou haast zeggen dat er file vorming was
Maar een keer houd de band toch op kwa helling, knalt dan je achterband niet uit?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus mijn hoek is redelijk gelijk bedoel je
Denk dat die ongeveer op t randje van t randje zit wat dat betreft.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar een keer houd de band toch op kwa helling, knalt dan je achterband niet uit?
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
We doen altijd maar alsof we zijn wezen rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
ik denk dat je een heel eind moet gaan voor de uiterste grensquote:Op zondag 17 februari 2008 20:12 schreef Cageon het volgende:
Denk dat die ongeveer op t randje van t randje zit wat dat betreft.
Goed gezien.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:16 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of hebben jullie nou precies de zelfde soort achterband?
Je grip is nog niet op, maar je hellingshoek wel zo onderhand gok ik.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk dat je een heel eind moet gaan voor de uiterste grens
Ohw dan dan raggen we nog even verder op deze.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk dat je een heel eind moet gaan voor de uiterste grens
Huldequote:Op zondag 17 februari 2008 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff kort dan
IJsseldijk was het plande N337 vonden wij nogal tegenvallen, wel hele lange bochten maar te veel verkeer om echt erdoor te kunnen. Snel pontje gepakt naar de overkant, waar het redelijk was
Op een gegeven moment moest Cageon ff sassen&p00be
[ afbeelding ]
En wat bleek..we zaten in Hattem --> Snelwagen's woonplaats tochEn duszz...
Van Hattem Welkom!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, dijk hadden we wel gehad&gezien, we waren in de buurt van KBBdaar idd ff met een Lotus wat rondjes gedraaid. Zo één
[ afbeelding ]
Maar zat een oldtimer in die aan het touren was, maar wel ff wilde spelen
Opwarmrondjes gedaan, ff afgetankt en weer ready voor de volgende sessies![]()
Resultaat:
[ afbeelding ]
Cageon's:
[ afbeelding ]
Mijnes:
[ afbeelding ]
Mijn linkerstepje
[ afbeelding ]
..en rechts![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot
[ afbeelding ]
Onderweg zagen we dat het zo'n 6-7 graden was, gewoon goed te doenwederom goed vermaakt vandaag
dat zou best kunnenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:24 schreef Cageon het volgende:
Je grip is nog niet op, maar je hellingshoek wel zo onderhand gok ik.
preciesquote:Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef Geerd het volgende:
Ohw dan dan raggen we nog even verder op deze.
Wat jou NOG sneller zou maken is het harder insturen van diezelfde bocht.quote:
Daar denk ik dus ook altijd al aan maja om nou met 120 zoon bocht in te knallenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat jou NOG sneller zou maken is het harder insturen van diezelfde bocht.
De bocht is zolang dat je in principe opbouwd naar een constante snelheid. Met die snelheid zou je in principe ook in kunnen sturen. (Theoretisch geblaat)
Dan rijd je er redelijk veel zoek denk ik
klopt helemaalquote:Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef Cageon het volgende:
Wat jou NOG sneller zou maken is het harder insturen van diezelfde bocht.
De bocht is zolang dat je in principe opbouwd naar een constante snelheid. Met die snelheid zou je in principe ook in kunnen sturen. (Theoretisch geblaat)
Dan rijd je er redelijk veel zoek denk ik
Ja ikzelf doe het ook nietquote:Op zondag 17 februari 2008 20:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar denk ik dus ook altijd al aan maja om nou met 120 zoon bocht in te knallen
opbouwend blijft het tochquote:Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef Cageon het volgende:
Ja ikzelf doe het ook niet![]()
Ik bouw nog veel trager mijn snelheid op.
Uiteraard, maar het is nu nog een wereld van verschil met entree en exit.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opbouwend blijft het tochde bocht uitkomen doen wij veul sneller
![]()
quote:volgende week > 12 graad
Liever dat, dan een toer-ritje. Dus niet bijdehand gaan lopen doen ehquote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bocht uit alweer.
@ very few meeters
niet overdrijvenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef Cageon het volgende:
Uiteraard, maar het is nu nog een wereld van verschil met entree en exit.![]()
jahquote:![]()
![]()
![]()
Als de moto het blijft doen![]()
nja 30 - 40km/u verschil?quote:
daarvoor ook al op dat kruispunt na dat slingerweggetje in hoenderloo.quote:[..]
jahwas het toevallig elke keer als je je ff gas goed opentrok
volgens mij was 200 op de teller op dat moment
denk eerder 20-30, als niet 10-20quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Cageon het volgende:
nja 30 - 40km/u verschil?
dan zat ik rond de 220, maar vond het idd wel genoegquote:En correctie dr stond 240
kan..volgende week gewoon rijdenquote:Maarja misschien rotzooi uit de tank ofzo... heb t nog 2x gehad in richting dieren...
Was wel laatste beetje benzine zeg maar![]()
Vond het wel een mooi overzichtelijk weggetje, waarbij je pas echt gevoel van snelheid kreegquote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk eerder 20-30, als niet 10-20
[..]
dan zat ik rond de 220, maar vond het idd wel genoeg
Komt goedquote:[..]
kan..volgende week gewoon rijden![]()
Subtiel pijltje, was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff kort dan
IJsseldijk was het plande N337 vonden wij nogal tegenvallen, wel hele lange bochten maar te veel verkeer om echt erdoor te kunnen. Snel pontje gepakt naar de overkant, waar het redelijk was
Op een gegeven moment moest Cageon ff sassen&p00be
Je flikt t elke keer weer, mij op de foto zetten zonder dat ik het door hebquote:
cam klikt vrij snelquote:Op zondag 17 februari 2008 21:31 schreef Cageon het volgende:
Je flikt t elke keer weer, mij op de foto zetten zonder dat ik het door heb
Jaja, mijn complimenten.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef Cageon het volgende:
Liever dat, dan een toer-ritje. Dus niet bijdehand gaan lopen doen eh
Kijk maar uit, straks gaan ze nog vreemde dingen denkenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cam klikt vrij snelen we hebben niet alle pics gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |