are you tokking toe mie?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Cageon het volgende:
murkie...
Fok! MC [SC 813] - Meets en flitsers
zolang jij nog geen meter motor hebt gereden, ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef MuRKie het volgende:
are you tokking toe mie?
Stuk tuig!quote:
Zal ik eerst een motor aanschaffen andersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
zolang jij nog geen meter motor hebt gereden, ja.
had al motor gereden voor ik 18 was of een rijbewijs had gehaaltquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zal ik eerst een motor aanschaffen anders
Anders zal die meter er ook niet komen
Daar ga ik wel van uit jaquote:
Foei!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
had al motor gereden voor ik 18 was of een rijbewijs had gehaalt![]()
Proef rijden op een oude DT125 op een stukje bosweg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:08 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Foei!
Ook op de openbare weg enzo? En niet met een eigen motor neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cageon op 19-02-2008 21:17:10 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Proef rijden op een oude DT125 op een stukje bosweg.
In de straat op een Kawa XX400 (ZXR? dacht eigenlijk een GPZ dunno)
en toen ik met me pa voor de spoorbomen stilstond ik op me brommert (Derbi Senda SM)
en hij op de XT600 zei die "Ruilen?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij dus naar huis gereden op de brommert
ik op de XT600![]()
(2 dorpjes ertussen)
Owja en een keer van zijn huis naar de mijne, op zijn Fazer 600. Zonder rbw. Mjeh omstandigheden![]()
Had graag op zijn DR800 gereden, maarja die was toen pleitte toen dat eindelijk mogelijk was.![]()
Dik grote lompe bike voor een kleintje als ik. 800cc 1 pitter, overvierkant (ofzoiets, klepel, klok enzo)
[ afbeelding ]
Zo'n hok en toch wel sexy om de ene of andere reden.![]()
Ja Geerd jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Stuk tuig!
Beetje fanmail bezorgen bij de MC members.![]()
![]()
toevallig reed ik daar ookquote:
Tjeh, wij hebben nooit gemeet dus jouw kenteken kan helaas niet uit het systeem worden gefilterdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
toevallig reed ik daar ook![]()
En ik ben bang iets harder ook nog als t op t punt is waar geerd vermoed...![]()
Meeten bij het Provinciehuis?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef Cageon het volgende:
Voor de mensen die dit weekend nog willen rijden. (Met name OPM prolly)
Mr. Duc wil ook mee.
Het is maar wat mazzel te noemen is...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh, wij hebben nooit gemeet dus jouw kenteken kan helaas niet uit het systeem worden gefilterdOPM heeft dan weer mazzel.
Willen je collega's je nu al niet meer?quote:
Achja, het protocol is mij verbaal uitgelegd. Als ik de verhalen van El. Presidente Mark II hoor dan is het er bij jullie op andere wijze in gegaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Het is maar wat mazzel te noemen is...
Die hebben me nooit gewild johquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
Willen je collega's je nu al niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |