quote:Op zondag 17 februari 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
Zwever in de slijmmodus: Hij moet de wedstrijd opdragen aan zijn moeder en Hans bedanken, dan kan hij nooit verliezen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:54 schreef Dark het volgende:
Mikey mag geen goede raad geven aan Brian - dat is voor de vechter zelf, volgens Brian.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef ericahysterica het volgende:
mike: geef je tegenstander een hand en vooral Hans een hand geven
brian: mike ik ben geen klein kind
amanda: ow schat dat ik vanacht nou zo ziek moest zijn, komt allemaal van de zenuwen
brian: ik heb er heel veel zin in
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef Dark het volgende:
Brian wil niet dat Mikey hem aanraakt.
Mikey - Oh, ben je stoer?
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:04 schreef PeterNB het volgende:
Brian wil "twee kleine kinderen" die met zijn vlag van Bonaire opkomen...
(Ik blijf dat toch steeds eng vinden hoor, Bwian en zijn kindergevoelens)
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:27 schreef Dark het volgende:
Brian heeft iets gemorst en de tonti conjo bo mamas, kankerhoer, etc, komen weer lekker uit z'n mond!
Wel zeker dat hij opgefokt is!
Brian wordt opgehaald door Hans.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:32 schreef Dark het volgende:
Amanda wil aceton gebruiken om de nagellak te verwijderen.
Brian - Aceton breekt die broek toch?
Gewoon gaten in die broek smelten Manny, je kan het!
Amanda wilde liever dat Mike in pak ging...........en Huub is de beroerdste niet, die leent gewoon zijn pak!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:03 schreef Kinga het volgende:
Mike wilde eerst in een spijkerbroek gaan. Maar trekt nu toch een pak aan van Huub.
Nee joh gewoon aceton erop.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef Starlie het volgende:
Kan iemand Amanda vertellen dat ze die vlekken in haar jurk er ook goed uitkrijgt met een schaar, chloor en zoutzuur?!!
Huub stelde het al meteen voor, maar toen wilde ie niet. Ging ie het aan Amanda vragen en die zei meteen van, ja doe toch maar die van Huub... toen pas deed ie het.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda wilde liever dat Mike in pak ging...........en Huub is de beroerdste niet, die leent gewoon zijn pak!
Ben normaal niet zo van de modepolitie, maar zelfs ik vind dit er niet uitzienquote:Op zondag 17 februari 2008 15:06 schreef Kinga het volgende:
En Amanda houdt dus die bh eronder aan zo
Cap iemand??quote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef STAP01 het volgende:
Er gaan nu echt 2 zwervers mee naar het gala! Jezus wat ziet dat grietje er verlept uit!
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eric net een bericht uit de krant: Voetballen tegen TBS-ers in Almere, Brian ging toch boxen ?
Ja op dat gebied is ie niet eens de slechtste. Gewoon goed bedoeld advies om de zwerver nog een beetje fatsoenlijk uit te laten zien.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Deze had ik nog. Typisch Huub, staat gewoon zijn pak af aan Mikey.
[ afbeelding ]
Ach ja Brian is er ook niet om haar aanwijzingen te geven hequote:Op zondag 17 februari 2008 15:17 schreef Sug4r het volgende:
Alles op het laatste moment... wat een zooitje
2 min. x 2 R.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef cobain94 het volgende:
Fight #10 : K-1 Rules / 2min. x 2R / -75kg
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top837.htm
Zo ziet Brian haar graag! Met blauwe ogen!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:21 schreef Kinga het volgende:
make up wordt er ff op gesmeerd...
Ja.. en dat bedenkt ze ook pas als ze d'r jurk al aan heeft... oh shit... die galajurk was lang dus dan had ze d'r benen niet hoeven scherenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:19 schreef loisie het volgende:
Ze moet dur benen ook nog scheren ...........
Natasia deed dat in het verleden, maar ze heeft twee Russische hulpjes nu.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja Brian is er ook niet om haar aanwijzingen te geven he
en raakt vervolgens verstrikt met het scheermesje in haar net aangetrokken jurkje enzo.....quote:Op zondag 17 februari 2008 15:19 schreef loisie het volgende:
Ze moet dur benen ook nog scheren ...........
Paar blauwe ogen zouden Brian ook niet verkeerd staanquote:Op zondag 17 februari 2008 15:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo ziet Brian haar graag! Met blauwe ogen!
Ze is er net nog mee wezen plassen!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:28 schreef Kaleddis het volgende:
Staat er echt goed bij die handschoenen
Misschien dat ze, in plaats van dat kroontje op te zetten, dat mooie roze lint over haar voorhoofd kan binden. Als een soort Ramba, zeg maar.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:28 schreef mootie het volgende:
De russen raden Amanda af het kroontje op te zetten.
Jammer!
Adriaantjuh!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dat ze, in plaats van dat kroontje op te zetten, dat mooie roze lint over haar voorhoofd kan binden. Als een soort Ramba, zeg maar.
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef CHAOS_ het volgende:
Die staat straks gewoon in haar blote tieten te juichen op het gala. Want die jurk blijft nooit goed zitten. Brian komt op Amanda staat op en steekt haar armen in de lucht, om hem aan te moedigen en ja hoor gelijk tiet show.
Brian zo over stuur geeft die rus gelijk een tik, jammer te vroeg, de wedstrijd was nog niet begonnen dus geen winnaar, of die rus door diskwalificatie van Brian.
Ik dacht zelf meer aan jankend de poort uitquote:Op zondag 17 februari 2008 15:34 schreef noekje het volgende:
De hofdames zullen vandaag hun dag wel in bed vertoeven.
De John en Yoko zonder statement.
De Nadia en Dennis zonder verhaallijn.
Aiaiaiaia. Ze heeft Brians wensjurk niet aan. Mocht ie verliezen, heeft zij de wedstrijd gejinxd met een verkeerde kleur jurk.quote:14:59 Spraakmakende jurk!
Zodra haar lover de deur uit is, rent Amanda naar beneden om zich om te gaan kleden voor het K-1 gala. Zij en Mike worden tenslotte ook al over een uur opgehaald. Brian heeft aangewezen welke jurk ze aan moet doen en samen met Christina selecteert ze zorgvuldig de juiste kleur nagellak erbij. Zodra ze de jurk aantrekt, komt ze tot de schrikbarende ontdekking dat er vlekken in zitten. Hier worden onmiddellijk maatregelen voor genomen, en op advies van Christina gaat de Amsterdamse met kokend water aan de slag. Één ding is zeker, zodra Amanda in deze jurk haar entree maakt zullen alle ogen op haar gericht zijn!
Niet op tv, we krijgen vast alleen de zorgvuldig gemonteerde montaaaage te zien in een van de uitzendingenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:35 schreef Schatgraver het volgende:
Hoelaat is Brians gevecht en wordt het op tv uitgezonden?
hallo ze gaan naar een k1 galaquote:
Ik vind de laatste zin hilarisch en dan zetten ze er deze cap bij.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Aiaiaiaia. Ze heeft Brians wensjurk niet aan. Mocht ie verliezen, heeft zij de wedstrijd gejinxd met een verkeerde kleur jurk.
Aha, dus is ze daar helemaal op haar plaats, thnx voor de info.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:37 schreef Nomrc2 het volgende:
hallo ze gaan naar een k1 gala
daar is het verplicht als vrouw om er als een ho uit te zien
Bedankt voor de moeite! Mooi!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Kinga het volgende:
Toch maar ff snel een OP in elkaar geflanst. Nou weet ik weer waarom ik geen COS open meestal. Wat een tering werk.
De rode jurk is a jinxquote:Op zondag 17 februari 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aiaiaiaia. Ze heeft Brians wensjurk niet aan. Mocht ie verliezen, heeft zij de wedstrijd gejinxd met een verkeerde kleur jurk.
goede OPquote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Kinga het volgende:
Toch maar ff snel een OP in elkaar geflanst. Nou weet ik weer waarom ik geen COS open meestal. Wat een tering werk.
Vandaag is rooooood, de kleur van jouw lichaamquote:
Mooie OP, bedankt Kinga.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Kinga het volgende:
Nou, hij isquote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Kinga het volgende:
Deaudt gaat maar voor mij ook te ver..............kreupel isquote:Op zondag 17 februari 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaag is rooooood, de kleur van jouw lichaam
Vandaag is rood, de kleur van jouw bloed.
En nee, Brian hoeft van mij niet deaudt of kreupel.
Je bent een heldquote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Kinga het volgende:
Dat ies saxy , zo praten.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:45 schreef Kaleddis het volgende:
Het is net of ik naar BB Rusland zit te kijken. Versta er geen hol van
Tuurlijk zijn die mailtjes niet leuk!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:46 schreef noekje het volgende:
Thanks Kinga!![]()
Wat gebeurt er, wat gebeurt er?
Russen zitten in de kapsalon. Huub en Claire douchen.
Rus zegt dat de laatste mailtjes niet lief zijn. Sorry, ik weet nog steeds niet hoe die heet.
Seks is zo vies!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:48 schreef coldstar het volgende:
Het is echt te erg voor woorden hoe die Claire zich steeds aanbiedt, over smerig gesproken. De hele tijd dat geklef en geplak brrrrrrr. Eigenlijk is het nog komische ook.....
Misschien een heel gek idee, maar het zou zo maar heel goed kunnen dat Claire knuffelen en sexen lekker vindtquote:Op zondag 17 februari 2008 15:48 schreef coldstar het volgende:
Terwijl Huub en Claire weer onder de doche staan te geilen, is Eric aan het strijken. We hebben echt een nieuwe Dennis en Nadia terug in dat hjok. Alleen deze twee zijn nog wat erger.
Het is echt te erg voor woorden hoe die Claire zich steeds aanbiedt, over smerig gesproken. De hele tijd dat geklef en geplak brrrrrrr. Eigenlijk is het nog komische ook.....
Echt he.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou de enige die niet ziet dat Claire 24/7 geil is?
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een heel gek idee, maar het zou zo maar heel goed kunnen dat Claire knuffelen en sexen lekker vindt
Hoe kom je erop, knuffelen is smerig en sex al helemaal not done.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef Deisyy het volgende:
Misschien een heel gek idee, maar het zou zo maar heel goed kunnen dat Claire knuffelen en sexen lekker vindt
Hè gadver ..........sex, wie doet dat nog, tegenwoordig?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:48 schreef coldstar het volgende:
Terwijl Huub en Claire weer onder de doche staan te geilen, is Eric aan het strijken. We hebben echt een nieuwe Dennis en Nadia terug in dat hjok. Alleen deze twee zijn nog wat erger.
Is ze dat anders wel dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Alleen Claire! Die viezerik!! En ze begint nog ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Hè gadver ..........sex, wie doet dat nog, tegenwoordig?
Blijkbaar, ik lees regelmatig Claire geil Claire geil gatverdamme Claire geil geil Claire.....quote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Is ze dat anders wel dan?![]()
Jaap leest een krantje. Rusjes doen raar met bokshandschoenen.
Nou nee, sex is niet vies. Maar niet dat tig streamers kunnen kijken hoe jij hem erin geduwd krijgt. Met in je achterhoofd, hoeveel hoeren er ook nog aan gehangen hebben. Ja klopt, dan vind ik sex vies....Misschien vind jij het ook leuk sex te hebben en bekeken te worden....quote:
precies! het is een vuile pijpsletquote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Echt he.En dan ook nog jezelf aanbieden, je kunt op zijn minst wachten tot een man wil.
ik zag het ook niet...toch es ff opletten.......................quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Hebben B en A toch gelijk dat ze een vieze pijpslet is!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen Claire! Die viezerik!! En ze begint nog ook!![]()
Hoe durft ze! Bah Bah Bah!!
Die ies viez!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef Yavido het volgende:
Dit beestje heeft nog meer IQ dan Amanda
[ afbeelding ]
Kijk eens!!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik lees regelmatig Claire geil Claire geil gatverdamme Claire geil geil Claire.....
Maar ik zie het gewoon niet.
Ik moet toch eens een geoefend oog voor geilheid ontwikkelen.
Ik zie het ook niet bij haar hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik lees regelmatig Claire geil Claire geil gatverdamme Claire geil geil Claire.....
Maar ik zie het gewoon niet.
Ik moet toch eens een geoefend oog voor geilheid ontwikkelen.
En daarbij.........ze pijpt alleen schwarzkopfen............jasses!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben B en A toch gelijk dat ze een vieze pijpslet is!
Dat zal ze toch niet echt doen!!??!!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben B en A toch gelijk dat ze een vieze pijpslet is!
Neuh, ik ben A) geen exhibitionist en zit B) niet in dat huis.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef coldstar het volgende:
Nou nee, sex is niet vies. Maar niet dat tig streamers kunnen kijken hoe jij hem erin geduwd krijgt. Met in je achterhoofd, hoeveel hoeren er ook nog aan gehangen hebben. Ja klopt, dan vind ik sex vies....Misschien vind jij het ook leuk sex te hebben en bekeken te worden....
er over praten is al goorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
Sexen reigers ook? Als dat zo is ...wat een gore beesten zeg.![]()
[ afbeelding ]
Ze gaan een realityshow doen.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef noekje het volgende:
Die Russen gaan dus beroemd worden hè!
Dat jullie het even weten.
Helemaal goed, Emin it is!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef Leandra het volgende:
Speciaal voor Emin... op de wijs van Als het vuur gedoofd is
Zondagmiddag in de kapsalon,
Verguisd en alleen.
Vlakbij de spiegel zit een nicht,
Emin,
En Emin vindt het gemeen,
Aman ging zonder hem heen.
Een nicht met alles
Wat je hebben kan
Vrouw, hond, air, make-up, hit.
Zo’n hit
Maar Emin wilde het ooit anders
En denkt daar nu al maanden aan
nee, die horen in je kont!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal ze toch niet echt doen!!??!!
Ohhhhh wat erg, sommige dingen hoor je gewoon niet in je mond te steken, dat is zo bahhhhhh
Jan Smiet ies boers.......ik lach keihard met je mee.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:00 schreef mootie het volgende:
Ze mogen Jan Smit en Catherine Keijl niet.
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:55 schreef noekje het volgende:
Wat pas echt vies is, dat hoor ik net.
'Dat ies één viezze vogèl die de viesjes graipt.'
Oh God, dan nog tien keer liever Jantje Smit, Thomas Berge en Jan Keizer.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:01 schreef mootie het volgende:
Na de gouden kooi gaan ze met een reality show beginnen.
Van Endemol dus.
Joran, jij hier?quote:
Jij neemt dus vast een voorschotje op de toekomstquote:Op zondag 17 februari 2008 16:03 schreef coldstar het volgende:
Het draaiboek begint hier weer van het begin af aan......Net als bij Lieke. Toen Lieke net een relatie met Huub had, kon ze niet meer stuk. Niemand beter als Lieke. Lieke kon geen kwaad doen, al lag ze drie keer per dag op bed te neuken met Huub dan nog was het goed.
Tot Lieke, Huub door kreeg en genoeg van hem had. Toen ineens was Lieke niet meer zo aardig en was ze een hoer die zichzelf de villa ingeneukt hebt. We beginnen gewoon weer van voorn af aan.
Maak er maar goed gebruik van Claire, voor jou is het zo afgelopen
ja idd..............quote:Op zondag 17 februari 2008 16:01 schreef STAP01 het volgende:
Staan die russen niet samen op een foto met Katrien Keijl
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Nope. En nope.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:06 schreef tipsch het volgende:
Heeft Amanda gisteren eigenlijk in de groep verteld over haar 8 uur en is toen ook de afwezigheid van haar moeder nog ter sprake gekomen?
Haha.... neequote:Op zondag 17 februari 2008 16:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, misschien weet je niet wat het is?
Je moet wel even een octaafje hoger gaan als je Viieeeeeeeeeeeeeeessszzz zegt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:07 schreef Yavido het volgende:
Nog even voor de mensen die het gemist hebben
Viesssss = een straatwoordje die Joran gebruikte in de beruchte verborgen camera tapes. Dat betekend iets als cool of vet!....
Hij is wel mooi gewordenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet wel even een octaafje hoger gaan als je Viieeeeeeeeeeeeeeessszzz zegt.
Ik denk dat je gelijk hebt. Knuffelen daar twijfel ik aan, sex denk ik is ze verslaafd aan. Misschien soliciteren bij Jan Bikquote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo, nogal verwarrend. Dus de RLS van de nitwitrussen wordt cool. Saxy.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:07 schreef Yavido het volgende:
Nog even voor de mensen die het gemist hebben
Viesssss = een straatwoordje die Joran gebruikte in de beruchte verborgen camera tapes. Dat betekend iets als cool of vet!....
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:57 schreef mootie het volgende:
Pariezzz Hieltoen is saxay, ze ies jarieg vandaag.
Dat wordt een hílárísche pilot. En dan een even hílárísche als snelle gang richting vergetelheid.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef Dark het volgende:
Rus - Onze serie wordt hilariesch, wij gooien ut ruhr om, ook erg grappieg!
Russin - Wij doen alles zelf, onze productie, onze acteren, onze dingen............
Saxyquote:Op zondag 17 februari 2008 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo, nogal verwarrend. Dus de RLS van de nitwitrussen wordt cool. Saxy.
Heeft Eric vanmorgen gedaan maar zij zijn niet oprecht dus dan gaat ze het niet vertellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heel raar. Zeker ook niemand meer die ernaar vraagt?
Er wordt gedacht dat Eric er wel meer van weet, maar er niets over mag zeggen. Dus jaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric vanmorgen gedaan maar zij hun zijn niet oprecht dus dan gaat ze het niet vertellen.
Hij gaat het morgen nog eens proberen.
Nee, net zoiets als Palma die nix tegen Jaap zegt over de USB-stick.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, ik ben A) geen exhibitionist en zit B) niet in dat huis.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:13 schreef mootie het volgende:
Russin vraagt waarom Eric in de kooi is.
Eric legt het netjes uit, vertelt even over zijn studie.
Russin: Ohkai, saxay
Ken je Yuri?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:13 schreef Jajong het volgende:
Als kickboxer zijnde moet ik zeggen dat ik Brian wel veel kans geef, tis een harde werker en hij heeft veel meer trainingsuren kunnen maken als zijn tegenstander. Zolang hij zijn aggressie maar een beetje in toom kan houden.
Jawel hoor, Huub vanochtend nog maar ze wil niks zeggen tegen fony mensen als Huub, Claire en Eric.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef coldstar het volgende:
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.
Ze zijn saxay en dom meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n raar stelletje! Wat 'zijn' ze nou eigenlijk??Ik snap er geen fuck van
Ik dacht dat het juist de bedoeling was om agressief te zijn......quote:Op zondag 17 februari 2008 16:13 schreef Jajong het volgende:
Als kickboxer zijnde moet ik zeggen dat ik Brian wel veel kans geef, tis een harde werker en hij heeft veel meer trainingsuren kunnen maken als zijn tegenstander. Zolang hij zijn aggressie maar een beetje in toom kan houden.
Caramba, dat meisje is heel lelijk vergiftigd door haar vriendjuh de stinkrat. Ooit viel er nog wel wat te genieten van Amanda, da's wel helemaal over.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric vanmorgen gedaan maar zij zijn niet oprecht dus dan gaat ze het niet vertellen.
Hij gaat het morgen nog eens proberen.
Ja, zullen wij wedden.....quote:Op zondag 17 februari 2008 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij neemt dus vast een voorschotje op de toekomst
Saxy !quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef avonne het volgende:
ik neem aan dat vandaag ook de USB-STICK wordt overhandigd aan handlanger Kenneth K.
Had Brian de bestanden niet al gekopiëerd of zo? Volgens Brian zijn die kopieën dan nu zijn eigen persoonlijk bezit geworden.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef avonne het volgende:
ik neem aan dat vandaag ook de USB-STICK wordt overhandigd aan handlanger Kenneth K.
Daar is wel een filmpje van, hij ging alles over Cora blootleggen?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Had Brian de bestanden niet al gekopiëerd of zo? Volgens Brian zijn die kopieën dan nu zijn eigen persoonlijk bezit geworden.
Wat een logica ook weer. Je kopieert iets van een ander en dan zijn de kopietjes haske legal.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
Had Brian de bestanden niet al gekopiëerd of zo? Volgens Brian zijn die kopieën dan nu zijn eigen persoonlijk bezit geworden.
Ik weet niet of hij het al gedaan heeft maar dat was wel het plan. Er is zelfs een filmpje van dat hij dat tegen Amanda zegt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm... gekopieerd naar wat? Naar nog een andere USB-STICK?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Excuse me? Die hele usb-hype is wat langs me heengegaan maar Brian heeft dus allerlei gegevens over Cora die hij gaat gebruiken?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is wel een filmpje van, hij ging alles over Cora blootleggen?
Alles was gekopieerd dus nu is het zijn bezit
En de USB-poorten van de computer waren ook weer gemaakt. Gisterenavond heeft hij heel lang zonder camera's achter de computer gezeten.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het al gedaan heeft maar dat was wel het plan. Er is zelfs een filmpje van dat hij dat tegen Amanda zegt.
kloptquote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Blijkbaar dus van die betreffende stick gekopieerd en dan is het gekopieerde dus blijkbaar zijn bezit. Brieven etc., begreep ik.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:22 schreef noekje het volgende:
Excuse me? Die hele usb-hype is wat langs me heengegaan maar Brian heeft dus allerlei gegevens over Cora die hij gaat gebruiken?
Welke USB-stick?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:23 schreef avonne het volgende:
Cora komt? Dan zal ze het zeker wel vertellen
Van die USB-STICK
Ik 'ken' Yuri zelf niet alleen ik weet wel dat hij nog geen 25% van de uren maakt die Brian kan maken + hij heeft een zeer intensieve baan. En aan zijn filmpjes te zien.. Tja.. Tis een soort Mike Tyson, zonder de kracht, het voetenwerk, de techniek, de snelheid, de explosiviteit....... You get the point.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken je Yuri?
Volgens mij traint die al wat langer dan Brian.
En Hans zei pas nog dat die het zo raar vond dat Brian zo weinig op zijn lichaam kan hebben.
Yep, Mikey heeft de USB stick van Jaap gejat en aan Brian gegeven. Filmpje te over maar het is oud nieuws dus plaats ik ze maar niet. Kijk even in de Filmpjeshoek van VOL.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Excuse me? Die hele usb-hype is wat langs me heengegaan maar Brian heeft dus allerlei gegevens over Cora die hij gaat gebruiken?
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar heeft Brian dat volgens jou wel dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik 'ken' Yuri zelf niet alleen ik weet wel dat hij nog geen 25% van de uren maakt die Brian kan maken + hij heeft een zeer intensieve baan. En aan zijn filmpjes te zien.. Tja.. Tis een soort Mike Tyson, zonder de kracht, het voetenwerk, de techniek, de snelheid, de explosiviteit....... You get the point.
Daarbij heeft Brian volgens mij ook niet echt bijster veel getraind.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:26 schreef Charmian het volgende:
Maar heeft Brian dat volgens jou wel dan?
ohhh jaaa, daaht ieezzz saxyyyyquote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tis een soort Mike Tyson, zonder de kracht, het voetenwerk, de techniek, de snelheid, de explosiviteit....... You get the point.
Op dat filmpje wat wij te zien hebben gekregen zag die er toch aardig explosief uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik 'ken' Yuri zelf niet alleen ik weet wel dat hij nog geen 25% van de uren maakt die Brian kan maken + hij heeft een zeer intensieve baan. En aan zijn filmpjes te zien.. Tja.. Tis een soort Mike Tyson, zonder de kracht, het voetenwerk, de techniek, de snelheid, de explosiviteit....... You get the point.
Dat ging volgens mij om een document dat Jaap open had laten staan en het kan best zijn dat dat voorval nog van voor de persoonlijk bezit regeling dateert.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
klopt
heeft huub ooit met een brief van jaap gedaan en toen was het ok
(je weetwel toen huub weer ff niet met jaap speelde)
Ik heb hele andere dingen gehoord over Yuri . Misschien leuk om dit even te lezen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef Jajong het volgende:
nope dernaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat ging volgens mij om een document die Jaap open had laten staan en het kan best zijn dat dat voorval nog van voor de persoonlijk bezit regeling dateert.
Mooi Yuri is dus boos op Brrrr.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb hele andere dingen gehoord over Yuri . Misschien leuk om dit even te lezen.![]()
Yuri op DGK site.
Saxay!!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef mootie het volgende:
Eeew wat is Claire weer geil aan het doen in de kapsalon. Mijn ogen zijn geopend, het valt inderdaad op!
Wacht maar af !!!!! Binnenkort loopt heel Nederland in Bax-Fashion en kanquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Saxay!!![]()
* doet ff met Yavido mee... het is aanstekelijk
Een brief die Lieke open en bloot heeft laten slingeren, was het niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nope derna
denk ook nog ff aan de gekopieerde brief van lieke
die jaap toen heeft voorgelezen
He gatver!!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef mootie het volgende:
Eeew wat is Claire weer geil aan het doen in de kapsalon. Mijn ogen zijn geopend, het valt inderdaad op!
Saxay!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af !!!!! Binnenkort loopt heel Nederland in Bax-Fashion en kan
Jan Smit zijn c&a-confectie wel opdoeken !!![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Lieke dat gedaan? Oke... Saxayyy !quote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een brief die Lieke open en bloot heeft laten slingeren, was het niet?
voor de klasse waarin hij moet vechten schijnt hij redelijk in shape te zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarbij heeft Brian volgens mij ook niet echt bijster veel getraind.
Dat is toch saxay !!!!!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef mazaru het volgende:
He gatver!!
Dat kan toch niet?
Er kijken kinderen om deze tijd van de dag![]()
Saxayquote:Op zondag 17 februari 2008 16:36 schreef 2live het volgende:
Eric wacht op de detectives van FOK! om uit te zoeken hoe het zit met de RLS van de russen.
Daar zijn al die modevormgevers ook zo blij mee...........als het eenmaal gekopieerd is, tja, dan is het van jou?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:36 schreef 2live het volgende:
Eric wacht op de detectives van FOK! om uit te zoeken hoe het zit met de RLS van de russen.
En dat is dan gelijk het grote gevaar...quote:
klopt..... hij gaat het nu zelf doenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian is altijd redelijk in vorm, heeft een goed getraind/afgetraind lichaam, maar...........quote:Op zondag 17 februari 2008 16:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
voor de klasse waarin hij moet vechten schijnt hij redelijk in shape te zijn
de echte kickboxers vinden het alleen niet leuk dat hij 3 weken voor de wedstrijd nog dronk
Saxay !quote:Op zondag 17 februari 2008 16:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub kreeg ook een waarschuwing toen hij Liekes brief las........
20 cp's dat Cora van het hokje te horen heeft gekregen dat ze niet over mamanda mag praten.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:51 schreef Dark het volgende:
Aha.........Cora kan, naast de gejatte USB stick, ook even vertellen dat Mamanda geen tijd wilde vrijmaken om dochterlief te bezoeken
Kudt hokjequote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
20 cp's dat Cora van het hokje te horen heeft gekregen dat ze niet over mamanda mag praten.
Ze geeft zelf aan wel graag langs te komen. Jaap heeft er moeite mee. Er zijn te veel dingen waar hij met haar over wil praten, maar liever niet onstream, aldus Jaap.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:02 schreef jassy het volgende:
Jaap vind het niet leuk dat Cora langskomt, hij vind het erg moeiljk en wordt er verdrietig van. Hij weet zich ook geen houding te nemen.
Zou zij van de FEBO langs *moeten* komen?
Er is een topic maar niemand houdt dat bij omdat het uitgavepatroon van B en A bijna niet te volgen is. Dit vond ik op de site van Kleine Frankie. Als dit klopt staan ze nu op - 25 ceepees. Het bezoek van Sandy en de CC van Danielle zijn hier nog niet in meegenomen. ( Ook nog niet betaald trouwens).quote:Op zondag 17 februari 2008 17:00 schreef Margo37 het volgende:
ff off topic
BQ jij had een lijstje van de cp van A en B toch? Of is daar een topic over?
uitgegeven cpquote:over 120 cp
brian 110 cp popo 14dec
amanda 90 cp popo 14dec
brian 300 cp van jaap 21 dec
amanda 300 cp van jaap 21 dec
brian 50 cp van clair 10 jan
amanda 200 cp van lieke 23 jan
raar lieke had er maar 20 over
bij elkaar 1170 cp
Sorry voor het hoge OT gehalte mods.quote:amanda 50cp col moeder 15 dec betaald
amanda 150cp bezoek zus 15 dec betaald
brian 150cp bezoek broer en moeder 15 dec betaald
amanda 50cp col vriendin 16 dec betaald
amanda 20 cp aan lieke 21 dec
amanda 50 cp gebeld naar nadia 23 dec betaald
amanda 50 cp gebeld naar zusje 25 dec betaald
brian 50 cp gebeld naar moeder 25 dec betaald
amanda 50 cp coll van moeder 25 dec betaald
amanda 150 cp bezoek vriendin 4 jan betaald
brain 75 cp aan jaap voor micky 10 jan betaald
amanda 50 cp gebeld naar moeder 14 jan betaald
brian 50 cp gebeld naar vriendin 23 jan
amanda 50 cp gebeld naar zusje 23 jan
uitgegeven 995 cp
brian en amanda hebben 175 cp over
Brian heeft ook nog een collect call van Amanda tijdens haar vrije 8 uur aangenomen gisteren.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef Margo37 het volgende:
tnx BQ
Ik kreeg net het vervolg erop:
amanda en brian
amanda 110 cp popo 29 jan
brian 130 cp popo 29 jan
175 cp die ze over hebben
bijelkaar 415
uitgegeven
amanda zus coll 50cp 30 jan betaald
amanda bezoek lieke 150 cp 6 feb betaald
amanda coll zus 50 cp 6 feb betaald
amanda coll nadia 50 cp 9 feb
brian bezoek sandy 150 cp 15 feb
Goed idee! met allemaal filmpjes van meppende Brianquote:Op zondag 17 februari 2008 17:12 schreef Kinga het volgende:
Wanneer is die jaardag van jaap. Hij zegt dat ie veel gaat internetten. Kunnen we niet een topic maken met info voor hem?
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian heeft ook nog een collect call van Amanda tijdens haar vrije 8 uur aangenomen gisteren.
Volgens mij hoeft hij daar niet voor te betalen hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian heeft ook nog een collect call van Amanda tijdens haar vrije 8 uur aangenomen gisteren.
Jaap belde ook op Huubs dag. Betaalde Jaap er voor?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft hij daar niet voor te betalen hoor.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef Margo37 het volgende:
tnx BQ
Ik kreeg net het vervolg erop:
amanda en brian
amanda 110 cp popo 29 jan
brian 130 cp popo 29 jan
175 cp die ze over hebben
bijelkaar 415
uitgegeven
amanda zus coll 50cp 30 jan betaald
amanda bezoek lieke 150 cp 6 feb betaald
amanda coll zus 50 cp 6 feb betaald
amanda coll nadia 50 cp 9 feb
brian bezoek sandy 150 cp 15 feb
En ook Saxayquote:Op zondag 17 februari 2008 17:22 schreef avonne het volgende:
ik vind Cora een leuke meid, hoor.
Ik ook! Jammer dat ze niet vertelt over die gestolen USB stieck!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:22 schreef avonne het volgende:
ik vind Cora een leuke meid, hoor.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:18 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast een voorbeschouwing...
ik ben bang dat ze gestopt is met het lezen van de foraquote:Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ook! Jammer dat ze niet vertelt over die gestolen USB stieck!
Nee, hij is er bang voor dat er straks een deal komt tussen Brian en Huub. Met tussenkomst van een accountant.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Jaap nu zeggen dat Brian en Huub samen een soort account hebben en Jaap daarom baalt omdat hij daardoor niet kan winnen?
[COS #3307] Want DGK is Saxay :9~quote:Op zondag 17 februari 2008 17:26 schreef jassy het volgende:
Is er al een nieuwe COS?>
Aha, thnx.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:28 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee, hij is er bang voor dat er straks een deal komt tussen Brian en Huub. Met tussenkomst van een accountant.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:32 schreef avonne het volgende:
heeft Jaap die 2 vrije uren nou al gehad?
Wanneer heeft Jaap zijn jaardag eigenlijk precies?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:32 schreef Kinga het volgende:
Jaap Jaardag: Spel-info topic. Lees dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |