Ik vind hem anders al leizig genoeg praten hoor !!!quote:
Ik hoop dat ie flinke klappen krijgt, en dat ie verliest, van mij mag hoeft ie niet doodgeschopt te worden ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:40 schreef Leandra het volgende:
Even een off-topic vraagje tussendoor... ik ben benieuwd wie het hier echt geweldig zou vinden als Brian vanavond volledig in (Don Diego) poeder wordt geslagen...
Anyone??
Als het maar niet op punten isquote:
Wat een wereld timing!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:26 schreef blomst het volgende:
Nagelak over zijn broek en schoenen, straks Amanda nog even uitkafferen?
Die kwam zo uit de kast vallen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:34 schreef Larisje het volgende:
Wie gooide de nagellak om? Brian of Amanda?
Zeker een plannetje van Huub en consortenquote:
Je hebt gelijk. Die gemene Huub toch! Nu doet hij dit weer! Foei foeiquote:Op zondag 17 februari 2008 14:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeker een plannetje van Huub en consorten![]()
Of kreeg hij niet de schuld?
Hopelijk gaan ze zo nog wel Amanda lekker opnaaienquote:Op zondag 17 februari 2008 14:39 schreef Dark het volgende:
Brian - Het zijn zulke valse mensen!
Amanda - Wat hebben ze nou helemaal gedaan?
Niks, met dank aan de Febo
Mooi shot van Amandaquote:Op zondag 17 februari 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda maakt nog even een foto van Brian nu hij er nog ongeschonden uitziet.
[ afbeelding ]
Huh, waar komt dat opeens vandaan?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef Dark het volgende:
Brian wil niet dat Mikey hem aanraakt.
Mikey - Oh, ben je stoer?
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef Dark het volgende:
Brian wil niet dat Mikey hem aanraakt.
Mikey - Oh, ben je stoer?
Ze gaan die russen aanpakken, vooral die broerraspoetinquote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze zo nog wel Amanda lekker opnaaien![]()
Auto voor Brian
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:39 schreef Dark het volgende:
Amanda - Wat hebben ze nou helemaal gedaan?
Niks, met dank aan de Febo wegens het ontbreken van ballen![]()
Brian is behoorlijk geirriteerd, Mikey maakt de hele middag al stomme opmerkingen, wrs daarom.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:40 schreef Leandra het volgende:
Even een off-topic vraagje tussendoor... ik ben benieuwd wie het hier echt geweldig zou vinden als Brian vanavond volledig in (Don Diego) poeder wordt geslagen...
Anyone??
Mikey zat al de hele tijd dom te kwaken..........Brian moest de wedstrijd opdragen aan zijn moeder, nu kon hij eindelijk laten zien dat hij op eigen benen kan staan en zijn tegenstander een hand geven en Hans Hondekop natuurlijk ook...........blaatblaatblaat.......quote:
Heeft ze al gedaan! 2 hele minutenquote:Op zondag 17 februari 2008 14:46 schreef Kinga het volgende:
Let op. Amanda gaat zich niet douchen.
Ik hoop dat hij een les krijgt vandaag..hij vindt zichzelf zo geweldig. Misschien dat hem dat even met de voeten op de grond terug zet..quote:Op zondag 17 februari 2008 14:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat hij Yuri knockout slaat...dat is het enige wat ik echt wens..geen triomftocht voor Brian please...
Haha, ja, Mikey is nog irritanter dan Huubquote:Op zondag 17 februari 2008 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian is behoorlijk geirriteerd, Mikey maakt de hele middag al stomme opmerkingen, wrs daarom.
Ze gaat steeds meer op Miss Piggy lijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |