quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een heel gek idee, maar het zou zo maar heel goed kunnen dat Claire knuffelen en sexen lekker vindt
Hoe kom je erop, knuffelen is smerig en sex al helemaal not done.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef Deisyy het volgende:
Misschien een heel gek idee, maar het zou zo maar heel goed kunnen dat Claire knuffelen en sexen lekker vindt
Hè gadver ..........sex, wie doet dat nog, tegenwoordig?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:48 schreef coldstar het volgende:
Terwijl Huub en Claire weer onder de doche staan te geilen, is Eric aan het strijken. We hebben echt een nieuwe Dennis en Nadia terug in dat hjok. Alleen deze twee zijn nog wat erger.
Het is echt te erg voor woorden hoe die Claire zich steeds aanbiedt, over smerig gesproken. De hele tijd dat geklef en geplak brrrrrrr. Eigenlijk is het nog komische ook.....
Is ze dat anders wel dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou de enige die niet ziet dat Claire 24/7 geil is?
Alleen Claire! Die viezerik!! En ze begint nog ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Hè gadver ..........sex, wie doet dat nog, tegenwoordig?
Blijkbaar, ik lees regelmatig Claire geil Claire geil gatverdamme Claire geil geil Claire.....quote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Is ze dat anders wel dan?![]()
Jaap leest een krantje. Rusjes doen raar met bokshandschoenen.
Nou nee, sex is niet vies. Maar niet dat tig streamers kunnen kijken hoe jij hem erin geduwd krijgt. Met in je achterhoofd, hoeveel hoeren er ook nog aan gehangen hebben. Ja klopt, dan vind ik sex vies....Misschien vind jij het ook leuk sex te hebben en bekeken te worden....quote:
precies! het is een vuile pijpsletquote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Echt he.En dan ook nog jezelf aanbieden, je kunt op zijn minst wachten tot een man wil.
ik zag het ook niet...toch es ff opletten.......................quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Hebben B en A toch gelijk dat ze een vieze pijpslet is!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen Claire! Die viezerik!! En ze begint nog ook!![]()
Hoe durft ze! Bah Bah Bah!!
Die ies viez!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef Yavido het volgende:
Dit beestje heeft nog meer IQ dan Amanda
[ afbeelding ]
Kijk eens!!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik lees regelmatig Claire geil Claire geil gatverdamme Claire geil geil Claire.....
Maar ik zie het gewoon niet.
Ik moet toch eens een geoefend oog voor geilheid ontwikkelen.
Ik zie het ook niet bij haar hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik lees regelmatig Claire geil Claire geil gatverdamme Claire geil geil Claire.....
Maar ik zie het gewoon niet.
Ik moet toch eens een geoefend oog voor geilheid ontwikkelen.
En daarbij.........ze pijpt alleen schwarzkopfen............jasses!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben B en A toch gelijk dat ze een vieze pijpslet is!
Dat zal ze toch niet echt doen!!??!!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben B en A toch gelijk dat ze een vieze pijpslet is!
Neuh, ik ben A) geen exhibitionist en zit B) niet in dat huis.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef coldstar het volgende:
Nou nee, sex is niet vies. Maar niet dat tig streamers kunnen kijken hoe jij hem erin geduwd krijgt. Met in je achterhoofd, hoeveel hoeren er ook nog aan gehangen hebben. Ja klopt, dan vind ik sex vies....Misschien vind jij het ook leuk sex te hebben en bekeken te worden....
er over praten is al goorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
Sexen reigers ook? Als dat zo is ...wat een gore beesten zeg.![]()
[ afbeelding ]
Ze gaan een realityshow doen.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef noekje het volgende:
Die Russen gaan dus beroemd worden hè!
Dat jullie het even weten.
Helemaal goed, Emin it is!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef Leandra het volgende:
Speciaal voor Emin... op de wijs van Als het vuur gedoofd is
Zondagmiddag in de kapsalon,
Verguisd en alleen.
Vlakbij de spiegel zit een nicht,
Emin,
En Emin vindt het gemeen,
Aman ging zonder hem heen.
Een nicht met alles
Wat je hebben kan
Vrouw, hond, air, make-up, hit.
Zo’n hit
Maar Emin wilde het ooit anders
En denkt daar nu al maanden aan
nee, die horen in je kont!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal ze toch niet echt doen!!??!!
Ohhhhh wat erg, sommige dingen hoor je gewoon niet in je mond te steken, dat is zo bahhhhhh
Jan Smiet ies boers.......ik lach keihard met je mee.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:00 schreef mootie het volgende:
Ze mogen Jan Smit en Catherine Keijl niet.
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:55 schreef noekje het volgende:
Wat pas echt vies is, dat hoor ik net.
'Dat ies één viezze vogèl die de viesjes graipt.'
Oh God, dan nog tien keer liever Jantje Smit, Thomas Berge en Jan Keizer.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:01 schreef mootie het volgende:
Na de gouden kooi gaan ze met een reality show beginnen.
Van Endemol dus.
Joran, jij hier?quote:
Jij neemt dus vast een voorschotje op de toekomstquote:Op zondag 17 februari 2008 16:03 schreef coldstar het volgende:
Het draaiboek begint hier weer van het begin af aan......Net als bij Lieke. Toen Lieke net een relatie met Huub had, kon ze niet meer stuk. Niemand beter als Lieke. Lieke kon geen kwaad doen, al lag ze drie keer per dag op bed te neuken met Huub dan nog was het goed.
Tot Lieke, Huub door kreeg en genoeg van hem had. Toen ineens was Lieke niet meer zo aardig en was ze een hoer die zichzelf de villa ingeneukt hebt. We beginnen gewoon weer van voorn af aan.
Maak er maar goed gebruik van Claire, voor jou is het zo afgelopen
ja idd..............quote:Op zondag 17 februari 2008 16:01 schreef STAP01 het volgende:
Staan die russen niet samen op een foto met Katrien Keijl
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Nope. En nope.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:06 schreef tipsch het volgende:
Heeft Amanda gisteren eigenlijk in de groep verteld over haar 8 uur en is toen ook de afwezigheid van haar moeder nog ter sprake gekomen?
Haha.... neequote:Op zondag 17 februari 2008 16:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, misschien weet je niet wat het is?
Je moet wel even een octaafje hoger gaan als je Viieeeeeeeeeeeeeeessszzz zegt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:07 schreef Yavido het volgende:
Nog even voor de mensen die het gemist hebben
Viesssss = een straatwoordje die Joran gebruikte in de beruchte verborgen camera tapes. Dat betekend iets als cool of vet!....
Hij is wel mooi gewordenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Kinga het volgende:
Toch maar ff snel een OP in elkaar geflanst. Nou weet ik weer waarom ik geen COS open meestal. Wat een tering werk.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet wel even een octaafje hoger gaan als je Viieeeeeeeeeeeeeeessszzz zegt.
Ik denk dat je gelijk hebt. Knuffelen daar twijfel ik aan, sex denk ik is ze verslaafd aan. Misschien soliciteren bij Jan Bikquote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo, nogal verwarrend. Dus de RLS van de nitwitrussen wordt cool. Saxy.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:07 schreef Yavido het volgende:
Nog even voor de mensen die het gemist hebben
Viesssss = een straatwoordje die Joran gebruikte in de beruchte verborgen camera tapes. Dat betekend iets als cool of vet!....
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:57 schreef mootie het volgende:
Pariezzz Hieltoen is saxay, ze ies jarieg vandaag.
Dat wordt een hílárísche pilot. En dan een even hílárísche als snelle gang richting vergetelheid.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef Dark het volgende:
Rus - Onze serie wordt hilariesch, wij gooien ut ruhr om, ook erg grappieg!
Russin - Wij doen alles zelf, onze productie, onze acteren, onze dingen............
Saxyquote:Op zondag 17 februari 2008 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo, nogal verwarrend. Dus de RLS van de nitwitrussen wordt cool. Saxy.
Heeft Eric vanmorgen gedaan maar zij zijn niet oprecht dus dan gaat ze het niet vertellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heel raar. Zeker ook niemand meer die ernaar vraagt?
Er wordt gedacht dat Eric er wel meer van weet, maar er niets over mag zeggen. Dus jaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric vanmorgen gedaan maar zij hun zijn niet oprecht dus dan gaat ze het niet vertellen.
Hij gaat het morgen nog eens proberen.
Nee, net zoiets als Palma die nix tegen Jaap zegt over de USB-stick.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, ik ben A) geen exhibitionist en zit B) niet in dat huis.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:13 schreef mootie het volgende:
Russin vraagt waarom Eric in de kooi is.
Eric legt het netjes uit, vertelt even over zijn studie.
Russin: Ohkai, saxay
Ken je Yuri?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:13 schreef Jajong het volgende:
Als kickboxer zijnde moet ik zeggen dat ik Brian wel veel kans geef, tis een harde werker en hij heeft veel meer trainingsuren kunnen maken als zijn tegenstander. Zolang hij zijn aggressie maar een beetje in toom kan houden.
Jawel hoor, Huub vanochtend nog maar ze wil niks zeggen tegen fony mensen als Huub, Claire en Eric.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef tipsch het volgende:
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef coldstar het volgende:
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.
Ze zijn saxay en dom meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n raar stelletje! Wat 'zijn' ze nou eigenlijk??Ik snap er geen fuck van
Ik dacht dat het juist de bedoeling was om agressief te zijn......quote:Op zondag 17 februari 2008 16:13 schreef Jajong het volgende:
Als kickboxer zijnde moet ik zeggen dat ik Brian wel veel kans geef, tis een harde werker en hij heeft veel meer trainingsuren kunnen maken als zijn tegenstander. Zolang hij zijn aggressie maar een beetje in toom kan houden.
Caramba, dat meisje is heel lelijk vergiftigd door haar vriendjuh de stinkrat. Ooit viel er nog wel wat te genieten van Amanda, da's wel helemaal over.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric vanmorgen gedaan maar zij zijn niet oprecht dus dan gaat ze het niet vertellen.
Hij gaat het morgen nog eens proberen.
Ja, zullen wij wedden.....quote:Op zondag 17 februari 2008 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij neemt dus vast een voorschotje op de toekomst
Saxy !quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef avonne het volgende:
ik neem aan dat vandaag ook de USB-STICK wordt overhandigd aan handlanger Kenneth K.
Had Brian de bestanden niet al gekopiëerd of zo? Volgens Brian zijn die kopieën dan nu zijn eigen persoonlijk bezit geworden.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef avonne het volgende:
ik neem aan dat vandaag ook de USB-STICK wordt overhandigd aan handlanger Kenneth K.
Daar is wel een filmpje van, hij ging alles over Cora blootleggen?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Had Brian de bestanden niet al gekopiëerd of zo? Volgens Brian zijn die kopieën dan nu zijn eigen persoonlijk bezit geworden.
Wat een logica ook weer. Je kopieert iets van een ander en dan zijn de kopietjes haske legal.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
Had Brian de bestanden niet al gekopiëerd of zo? Volgens Brian zijn die kopieën dan nu zijn eigen persoonlijk bezit geworden.
Ik weet niet of hij het al gedaan heeft maar dat was wel het plan. Er is zelfs een filmpje van dat hij dat tegen Amanda zegt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm... gekopieerd naar wat? Naar nog een andere USB-STICK?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Excuse me? Die hele usb-hype is wat langs me heengegaan maar Brian heeft dus allerlei gegevens over Cora die hij gaat gebruiken?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is wel een filmpje van, hij ging alles over Cora blootleggen?
Alles was gekopieerd dus nu is het zijn bezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |