Ik heb afgelopen week leuke 'voor'foto's gevonden en 'na'foto's maak ik pas als ik op mijn streefgewicht benquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Isa:
dat vraagt eigenlijk om voor en na foto's? ben wel heel erg benieuwd naar het verschil.
Ik ben al met al ook 30 kg kwijt en wil er nu nog 10-15 ...
![]()
Hij heeft een beetje een raar ritmequote:Op woensdag 20 februari 2008 10:50 schreef freecell het volgende:
om 4:00 nasi maken?Wat was de gedachte dáár dan achter?
Hier nog steeds op normaal gewichtWel relaxed dat het nou zo makkelijk gaat!
Nou, dus nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:43 schreef Ewelina het volgende:
Inmiddels ben ik weer beter, dus morgen weer gewoon werken. Vandaag nog even thuisgebleven en wat dingen opgeruimd in m'n nieuwe ladekast.
Welkom hier en veel succesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:37 schreef Ooi86 het volgende:
Hallo allemaal!
Ben toch maar eens in dit topic beland... Heb momenteel een BMI van 22, prima dus. Maarrrr, ik wil toch iets van 4 kg kwijt. Vooral mijn bovenbenen zijn me wat aan de maat. Maargoed, ik ga dus proberen wat minder te snoepen en wat meer te bewegen (ulgh!!)
Dat is toch ook gewoon heel goed? Je bent echt wel een slanke meid, hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Erg herkenbaar! Ik volg nu al maanden een soort op-gewicht-blijf-regime. Dan doe ik het weer een week goed en dan laat ik me toch weer verleiden tot een zondetje en zo schiet het niet op, ondanks het sporten. Maar ik moet niet zeuren, want door dat sporten kan ik eindelijk wel genoeg eten zonder honger te hebben. Voorheen kwam ik dan altijd aan!
Hoe was het gister in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Welkom hier en veel succes
Peter heeft geen beleg meer op brood, dus ga zo maar ff naar de stad om een broodje te halen en dan loop ik door naar het station. Vanavond provencaalse kipschotel van Knorr Mixx eten en weer lekker zwemmen
Er is weer niks uitgekomen. Dus nou heb ik 6 maart een MRI van de dunne darm, die heb ik nog niet gehad, wel van de dikke darm en met scopie hebben ze begin en eind van de dunnedarm wel gezien, maar nog niet de hele dunne darm, dus dat gaan ze nu bekijken. En op aanvraagformulier had ze erbij gezet: Crohn? Dus ben wel beetje bezorgd dat ze daar nu aan denkt...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hoe was het gister in het ziekenhuis?
Ik niet, ben noooooit ziek!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Nou, echt iedereen lijkt wel ziek te zijn hier.
Idd, ik zou hem maar snel afkloppenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik niet, ben noooooit ziek!![]()
(gevaarlijke uitspraak..)
Sylvana, dat begrijp ik niet zo goed. Laatst zei je nog dat je liever een diagnose had dan nog langer in onzekerheid te moeten verkeren, zelfs al zou dat kanker zijn....quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Er is weer niks uitgekomen. Dus nou heb ik 6 maart een MRI van de dunne darm, die heb ik nog niet gehad, wel van de dikke darm en met scopie hebben ze begin en eind van de dunnedarm wel gezien, maar nog niet de hele dunne darm, dus dat gaan ze nu bekijken. En op aanvraagformulier had ze erbij gezet: Crohn? Dus ben wel beetje bezorgd dat ze daar nu aan denkt...
Frambozen. Veel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:34 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Oké, ik moet zo naar de supermarkt en ik heb me toch zooooo'n zin in snoepKan er iemand een gezond iets voor me bedenken waar ik me op kan verheugen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |