Extra content komt pas in de herfst, of zelfs nog later, dus 1 topic lijkt mij ook genoegquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
hmm, maar straks komt al die exclusive content toch? Dan is het toch makkelijk dat de topics appart blijven? Ik laat het even over aan me collega mods
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[XBOX 360 #336] Sorry Sackboy! Liefs, Edwinuss
Wat is dit voor TT? Gaan de TT's tegenwoordig over de topics zelf of over de (butt-hurt) users? Moeten ze zelf weten natuurlijk (kan me voor de rest niet boeien), maar het viel gewoon op. Ik neem aan dat niet iedereen de TT's gebruikt om met elkaar te communiceren alsof het één grote MSN chatroom is.
Je hebt helemaal gelijk. Voortaan zal ik alleen zeuren over Wii gerelateerde topics.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Bovendien is het geen Wii topic dus wat boeit het?
Mooiquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is in dit geval geen probleem omdat het geen problemen veroorzaakt, maar ik vond het wel bijzonder. Het zou bijv. problemen kunnen geven in het topic zelf en het zou ervoor zorgen dat het off-topic zou gaan.
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Voortaan zal ik alleen zeuren over Wii gerelateerde topics.
Dat soort TT's zijn alleen maar leukquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[XBOX 360 #336] Sorry Sackboy! Liefs, Edwinuss
Wat is dit voor TT? Gaan de TT's tegenwoordig over de topics zelf of over de (butt-hurt) users? Moeten ze zelf weten natuurlijk (kan me voor de rest niet boeien), maar het viel gewoon op. Ik neem aan dat niet iedereen de TT's gebruikt om met elkaar te communiceren alsof het één grote MSN chatroom is.
Jij bent veel te serieus vind ik! Het centraal 360 topic was altijd al met de nodige slowchat maar dat maakt het juist leuk! Steeds die droge info wordt je ook wel moe en dan is het leuk om tussen door gewoon beetje te kunnen ouwehoeren onder elkaar!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:03 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben het wel eens met Ruzbeh, dit zorgt alleen maar voor meer slowchat. Zie alleen de al de gehele eerste pagina die vol met onzin staat.
En sowieso moet Edwinuss eens kappen met z'n persoonlijke hetze tegen mij.
quote:
Ik vind je wel tof hooorquote:
Ik heb het niet over de plaatjes die die post!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Onzin, het is wel gezellig hoor maar er is wel echt VEEL slowchat, en het is niet dat Sackie alleen maar plaatjes post. En ook al zou ie dat doen, prima: hoef ik geen plaatjes meer te posten.
Sackie, ik vind je toffigmijn zegen heb je
Ik kan editten, waarschuwen, en voorderest weinig doen..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef disjfa het volgende:
Kan iemand even alle jorien replies uit de ps3 topics te halen zodat hij kan uihuilen in zijn eigen topicje
Of gewoon bannen
Dit slaat nergens meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |