abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56789140
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef ASSpirine het volgende:
De anderen vergeten misschien dat PSV doordeweeks nog een zware Europese wedstrijd heeft moeten spelen. Vermoeide spelers houden we eraan over, en als we dan in de competitie slecht spelen weten we er nog 3 punten uit te slepen. Dat is klasse

Nu wil ik wel graag zien hoe de penalty werd uitgelokt
vd struijk verspeelt de bal, affelay wordt aangespeeld en staat net niet buitenspel, loopt het strafschopgebied binnen, keeper komt uit, affelay loopt erlangs en aerts pakt affelay bij z'n enkel. Feit dat affeley de pingel opzocht doet niets af aan het feit dat hij wel degelijk bij z'n enkel gepakt werd, en dus niet tegen de keeper opliep
pi_56789172
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef WooZ het volgende:

[..]

vd struijk verspeelt de bal, affelay wordt aangespeeld en staat net niet buitenspel, loopt het strafschopgebied binnen, keeper komt uit, affelay loopt erlangs en aerts pakt affelay bij z'n enkel. Feit dat affeley de pingel opzocht doet niets af aan het feit dat hij wel degelijk bij z'n enkel gepakt werd, en dus niet tegen de keeper opliep
Nee nee. Aerts komt uit. Affelay speelt de bal te ver voor zich uit en zoekt het contact met Aerts. Gaat liggen en krijgt een penalty.
pi_56789218
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:02 schreef toma het volgende:

[..]

Nee nee. Aerts komt uit. Affelay speelt de bal te ver voor zich uit en zoekt het contact met Aerts. Gaat liggen en krijgt een penalty.
Tja, als Suarez dezelfde actie had gemaakt, dan had het een terechte strafschop geweest.

Tijd om deze zinloze discussie te stoppen, aangezien we het toch nooit eens worden.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_56789244
quote:
Op zondag 17 februari 2008 01:49 schreef pascalheister het volgende:

[..]

als je al niet van heracles kunt winnen
Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had gegeven toen een speler van Heracles de bal met 2 handen uit het doelgebied stompte. Ik wil maar zeggen: je hebt pingels en pingels en PSV heeft wel heel erg veel geluk met deze want de meeste andere ploegen hadden hem niet gekregen natuurlijk.
pi_56789278
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had gegeven toen een speler van Heracles de bal met 2 handen uit het doelgebied stompte. Ik wil maar zeggen: je hebt pingels en pingels en PSV heeft wel heel erg veel geluk met deze want de meeste andere ploegen hadden hem niet gekregen natuurlijk.
precies.
pi_56789283
quote:

[..]

Nou, ik denk juist dat ie WEL gegeven zou worden. Zelfs de analisten bij Tele2 zeiden dat het gewoon een penalty was. Aerts is te laat. Sim-pel.
pi_56789287
quote:

[..]

Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had...........
Begin jij nu ook al te zeiken op scheidsrechters..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56789315
Dit was trouwens pas de eerste penalty die PSV dit seizoen heeft gehad in de competitie, of niet?
pi_56789356
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Begin jij nu ook al te zeiken op scheidsrechters..
Nee hoor, want het gelijkspel tegen Heracles was terecht, net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest. En dan valt het op dat PSV een vrij dubieuze penalty wel krijgt en Heerenveen een hele duidelijke pingel niet. Dat is bijna grappig om te constateren en normaal gepsorken geven PSV-supporters dat ook wel toe.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:14:22 #61
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_56789387
AFELLAY
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_56789434
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, want het gelijkspel tegen Heracles was terecht, net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest. En dan valt het op dat PSV een vrij dubieuze penalty wel krijgt en Heerenveen een hele duidelijke pingel niet. Dat is bijna grappig om te constateren en normaal gepsorken geven PSV-supporters dat ook wel toe.

Tja, PSV kreeg in de 1e helft ook geen duidelijke pingel toegewezen.

Daarnaast blijf ik me verbazen dat iedereen over deze penalty loopt te zeiken. Zo dubieus was ie niet. Daarnaast, hoeveel DUIDELIJKE penalties heeft PSV dit seizoen NIET toegewezen gekregen??
pi_56789435
quote:

[..]

Maar waarom moeten wij ons gelukkig voelen als een misschien discutabele penalty wel gegeven wordt (ik vond hem terecht), en een uur eerder nog een overduidelijke penalty niet wordt meegegeven.

Ik vind dat nou niet het schoolvoorbeeld van geluk.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56789455
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:17 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Maar waarom moeten wij ons gelukkig voelen als een misschien discutabele penalty wel gegeven wordt (ik vond hem terecht), en een uur eerder nog een overduidelijke penalty niet wordt meegegeven.

Als jij de hele tweede helft had gezien. Zou jij hebben gezien dat PSV wel degelijk geluk had.
pi_56789465
quote:

[..]

net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest.
Neh.. PSV verdedigd gewoon prima en geeft weinig weg, het kansje dat ze dan krijgen maken ze af. Bovendien was de pingel van gister een twijfelgeval. Op basis van de eerste helft heeft PSV verdiend gewonnen imo. Echt veel grote kansen heeft W2 ook weer niet gehad.
(PSV speelt een beetje als Real Madrid, van die lelijke overwinningen steeds)

Ben het met je eens dat scH een pingel had verdiend.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56789472
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef toma het volgende:

[..]

Als jij de hele tweede helft had gezien. Zou jij hebben gezien dat PSV wel degelijk geluk had.
Hoezo geluk? We speelden slecht, dat beaamt iedereen en krijgen een terechte pingel. Wat is daar "geluk" aan?
pi_56789490
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neh.. PSV verdedigd gewoon prima en geeft weinig weg, het kansje dat ze dan krijgen maken ze af. Bovendien was de pingel van gister een twijfelgeval. Op basis van de eerste helft heeft PSV verdiend gewonnen imo. Echt grote kansen heeft W2 ook weer niet gehad.
Met wat voor bril kijk jij wedstrijden?
quote:
(PSV speelt een beetje als Real Madrid, van die lelijke overwinningen steeds)

Ben het met je eens dat scH een pingel had verdiend.
pi_56789505
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef toma het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd van gister toevallig alleen in samenvatting kunnen zien, en het zou best wel zo kunnen zijn dat qua spelbeeld Willem II meer verdiende. Zou niet de eerste keer zijn dat een tegenstander van PSV dat zou roepen. Maar SCH heeft het nu met name over scheidsrechterlijke beslissingen. En de meest crucialen daarin heeft PSV echt niet totaal uit het niets gekregen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56789513
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:17 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Jammer dat je het niet durft toe te geven. Het was een discutabele penalty, dat weet je. Dat is dan geluk.

De penalty die Heerenveen gisteren niet kreeg, is geen pech. Dat is gewoon echt een fout van de scheids. Die penalty die jullie kregen was misschien door 4 van de 10 scheidsen gegeven, de andere 6 hadden Affelay geel gegeven. Ook omdat je aan dat juichen zag dat hij er echt naar op zoek was.
pi_56789518
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:19 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hoezo geluk? We speelden slecht, dat beaamt iedereen en krijgen een terechte pingel. Wat is daar "geluk" aan?
Dat in de tweede helft PSV 2 keer op de helft van WillemII kwam terwijl WillemII constant aanvalde en de bal er steeds net niet in kreeg. Dat heet geluk ja. punt
pi_56789521
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:20 schreef toma het volgende:

[..]

Met wat voor bril kijk jij wedstrijden?
[..]
Is toch gewoon zo. PSV haalt er zelfs een aanvaller af en wacht gewoon op dat ene kansje, en die maken ze. Ze spelen wel vaker zo. Echt in GROTE problemen zijn niet geweest achterin, of vind je van wel? Bovendien staat er dan altijd nog een Gomes.
pi_56789550
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Is toch gewoon zo. PSV haalt er zelfs een aanvaller af en wacht gewoon op dat ene kansje, en die maken ze. Ze spelen wel vaker zo. Echt in GROTE problemen zijn niet geweest achterin, of vind je van wel? Bovendien staat er dan altijd nog een Gomes.
wat een kut club is het toch ook
pi_56789571
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef toma het volgende:

[..]

Ze spelen puur resultaatvoetbal.
pi_56789593
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef toma het volgende:

[..]

Dat in de tweede helft PSV 2 keer op de helft van WillemII kwam terwijl WillemII constant aanvalde en de bal er steeds net niet in kreeg. Dat heet geluk ja. punt
Nou, als jij dat onder geluk verstaat, dan had ik al 100x de loterij moeten winnen.
pi_56789615
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef toma het volgende:

[..]

Maar wel een kutclub die de zaakjes aardig voor elkaar heeft.

Vanmiddag persconferentie om half 5 in Amsterdam, over kutclubs gesproken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')