quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Winnen bij az,ajax,feyenoord
Is het kampioenschap zeker wel verdiend
Dan vind ik wel dat je toont dat je beter bent dan je concurrentenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof je kampioen wordt door van de grotere clubs te winnen
Het gaat om een rits wedstrijden. Je bent beter dan je concurrent als je dit soort kutwedstrijden als vandaag alsnog weet te winnen. Dán doe je goede zaken.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat je toont dat je beter bent dan je concurrenten
Als we mogen zeuren over het Nederlands elftal moeten we dat ook doen over PSV. We moeten wel consequent blijven dan he.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik snap het ook niet echt. Als hun gewoon heletijd 3 punten halen is er toch geen probleem? Omdat de concurrent wint en hun niet gaan ze lopen huilen
Met dan wel een uitblinkende Elia?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:25 schreef cultheld het volgende:
Resterende thuiswedstrijden PSV: Twente
Nou, das wel heel erg optimistisch denk ik. Als PSV speelt zoals vandaag, dan mogen ze blij zijn als er in de wedstrijden tegen Ajax, Groningen, Twente, Utrecht, Roda en Vitesse niet verloren wordt.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:25 schreef cultheld het volgende:
Resterende thuiswedstrijden PSV: De Graafschap, Ajax, Groningen, Heracles, Twente
Resterende uitwedstrijden PSV: Utrecht, Roda, NEC, Vitesse
Ik denk dat er "sowieso" 3 punten per wedstrijd worden gehaald tegen De Graafschap, Groningen, Heracles, NEC en Vitesse. Thuis wordt er zeker niet verloren van Ajax met ongeveer 70% kans op een thuiszege.
Ajax moet nog naar Breda, Enschede, Heerenveen, Groningen en natuurlijk Eindhoven. Al die ploegen zijn thuis doorgaans sterker dan uit en zijn m.i. allemaal in staat om punten te pakken tegen Ajax. Thuis tegen Excelsior, De Graafschap, Heracles en Willem 2 zal Ajax wel 12 punten pakken.
Zo bezien kun je Ajax nog nauwelijks als concurrent voor de titel beschouwen en de andere ploegen neem ik helemaal niet meer serieus als concurrentie voor dit seizoen.
PSV gaat voor de 4e op rij.
als je al niet van heracles kunt winnenquote:Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef SCH het volgende:
Dick Jol wil ook graag dat jullie kampioen worden
Wel goed dat hij die overduidelijke penalty in de eerste helft niet gaf aan PSV, en een andere terechte penalty wel gaf, en een schwalbe van Demouge onbestraft liet om ietwat van de schijn op te houden, he?quote:Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef SCH het volgende:
Dick Jol wil ook graag dat jullie kampioen worden
Eensch!quote:Op zondag 17 februari 2008 04:46 schreef dndiek het volgende:
De punten zijn het belangrijkst
De manier waarop is van ondergeschikt belang
Mwoh, hij zocht de penalty op door tegen de keep aan te lopen. De bal was toch al te ver weg.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Het was toch gewoon een penalty?
Enne... zijn we al kampioen?
Mwoh gewoon dom van Aerts. Hij pakt em nog echt terwijl dat nergens voor nodig was. Hij zat achteraf heel verongelijkt te zeuren maar het was toch echt een fout van hem.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mwoh, hij zocht de penalty op door tegen de keep aan te lopen. De bal was toch al te ver weg.
Oh? Hoe voelt dat dan nu de andere club geluk heeft?quote:Op zondag 17 februari 2008 12:30 schreef toma het volgende:
Jullie realiseren je echt niet hoeveel geluk jullie weer eens hebben.
Ik reageer vanuit een objectief beeld. Was gister zelf bij de wedstrijd. PSV heeft de tweede helft helemaal niets laten zien in aanvallend opzicht, op een schotje van Dszudzsak na. en 7 minuten voor tijd krijgen jullie door een schwalbe een penalty. Terwijl WillemII de tweede helft constant op de helft van PSV speelde. Puur geluk.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:45 schreef ruud.nl het volgende:
Het is wel helemaal omgedraaid met Ajax en PSV hè, wij het geluk, zij de calimero-reacties.
Dat juichen na het krijgen van een penalty is altijd walgelijkquote:Op zondag 17 februari 2008 12:50 schreef toma het volgende:
[..]
En dat gejuich van Affelay was misselijk-makend
dat wilde ik dus ook even aanhalen, want dat zag ik nergens terug. We hebben gewoon een druk programma en wil je die zonder al te veel kleerscheuren doorkomen, dan moet je dit soort wedstrijden gewoon professioneel uitspelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef ASSpirine het volgende:
De anderen vergeten misschien dat PSV doordeweeks nog een zware Europese wedstrijd heeft moeten spelen. Vermoeide spelers houden we eraan over, en als we dan in de competitie slecht spelen weten we er nog 3 punten uit te slepen. Dat is klasse
Nu wil ik wel graag zien hoe de penalty werd uitgelokt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |