abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56782505

Selectie PSV 2007/2008

Technische staf:
Sef Vergoossen (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Dwight Lodewegs ( Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Heurelho Gomes
21. Bas Roorda
31. Cássio Ramos

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Carlos Salcido
04. Manuel Da Costa
05. Mike Zonneveld
13. Alcides
14. Slobodan Rajkovic
18. Eric Addo
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
22. Balász Dzsudzsák
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal

Aanvallers:
09. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
17. Jefferson Farfán
19. Jonathan Reis
29. Género Zeefuik

Laatstgespeelde wedstrijd: WILLEM II - PSV (competitie)

Willem II - PSV (competitie)
Zaterdag 16 februari
19.30

Karakteristieken

Uitslag: 0-1 (0-0)

Scoreverloop:
0-1 Timmy Simons (84" pen)

Arbiter: Jol

Toeschouwers: 14.192

Geel:
Willem II: Mathijssen, Aerts

Opstelling Willem II
Aerts, Janse, Baelum, Hill, Swinkels, Mathijssen (Demouge/90), Boutahar, v.d. Struijk (Cristiano/87), Poepon (Douglas/76), Mourad, Gregoire

Opstelling PSV

Gomes, Alcides, Marcellis, Salcido, Zonneveld (Rajkovic/69), Farfan (Koevermans/73), Simons, Afellay, Bakkal, Dzsudzsak, Lazovic (Mendez/63)

Komende wedstrijden:

Helsingborgs IF - PSV (UEFA CUP)
Donderdag 21 februari
Tijd: 20:45

PSV - De Graafschap
Zondag 24 februari
Tijd: 14:30

FC Utrecht - PSV
Zondag 2 maart

PSV - Ajax
Zondag 9 maart

Roda JC - PSV
Zondag 16 maart

PSV - FC Groningen
Zaterdag 22 maart
Tijd: 19:30

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic

[ Bericht 5% gewijzigd door Spezza19 op 17-02-2008 00:01:26 ]
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:46:23 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56782581
Winnen bij az,ajax,feyenoord
Is het kampioenschap zeker wel verdiend
pi_56782770
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Winnen bij az,ajax,feyenoord
Is het kampioenschap zeker wel verdiend

Alsof je kampioen wordt door van de grotere clubs te winnen
pi_56782821
Ach, in tegenstelling tot "andere" clubs, winnen wij ook van de kleintjes.
  zondag 17 februari 2008 @ 00:00:26 #5
139407 jorienvdherik
pi_56782867
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alsof je kampioen wordt door van de grotere clubs te winnen
Dan vind ik wel dat je toont dat je beter bent dan je concurrenten
  zondag 17 februari 2008 @ 00:05:35 #6
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56782940
Rens van Eijden behoort ook tot de verdedigers...

Verkapte TVP
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_56782958
Mooi die gefrustreerde reacties.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56782989
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dan vind ik wel dat je toont dat je beter bent dan je concurrenten
Het gaat om een rits wedstrijden. Je bent beter dan je concurrent als je dit soort kutwedstrijden als vandaag alsnog weet te winnen. Dán doe je goede zaken.
pi_56783096
PSV 20 van de 24 punten uit de laatste 8 wedstrijden (2x gelijk)
Ajax 14 van de 24 punten uit de laatste 8 wedstrijden (2x gelijk, 2x verloren)

Zegt genoeg lijkt mij.
pi_56783112
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi die gefrustreerde reacties.
En ze dan gewoon keihard uitlachen
  zondag 17 februari 2008 @ 00:18:07 #11
139407 jorienvdherik
pi_56783154
Als het zo doorgaat, haalt vergoosen meer punten dan stevens
pi_56783170
Zeg, zet er eens een fatsoenlijke TT neer
Dat Gomes een held is ofzo
pi_56783185
Ik snap het ook niet echt. Als hun gewoon heletijd 3 punten halen is er toch geen probleem? Omdat de concurrent wint en hun niet gaan ze lopen huilen
pi_56783205
Lazovic weer een glansrol vanavond door Ibi een goede schwalbe te hebben geleerd.
  zondag 17 februari 2008 @ 00:21:22 #15
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56783216
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik snap het ook niet echt. Als hun gewoon heletijd 3 punten halen is er toch geen probleem? Omdat de concurrent wint en hun niet gaan ze lopen huilen
Als we mogen zeuren over het Nederlands elftal moeten we dat ook doen over PSV. We moeten wel consequent blijven dan he.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_56783298
Resterende thuiswedstrijden PSV: De Graafschap, Ajax, Groningen, Heracles, Twente
Resterende uitwedstrijden PSV: Utrecht, Roda, NEC, Vitesse

Ik denk dat er "sowieso" 3 punten per wedstrijd worden gehaald tegen De Graafschap, Groningen, Heracles, NEC en Vitesse. Thuis wordt er zeker niet verloren van Ajax met ongeveer 70% kans op een thuiszege.

Ajax moet nog naar Breda, Enschede, Heerenveen, Groningen en natuurlijk Eindhoven. Al die ploegen zijn thuis doorgaans sterker dan uit en zijn m.i. allemaal in staat om punten te pakken tegen Ajax. Thuis tegen Excelsior, De Graafschap, Heracles en Willem 2 zal Ajax wel 12 punten pakken.

Zo bezien kun je Ajax nog nauwelijks als concurrent voor de titel beschouwen en de andere ploegen neem ik helemaal niet meer serieus als concurrentie voor dit seizoen.

PSV gaat voor de 4e op rij .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_56783388
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:25 schreef cultheld het volgende:
Resterende thuiswedstrijden PSV: Twente
Met dan wel een uitblinkende Elia?
pi_56783510
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:25 schreef cultheld het volgende:
Resterende thuiswedstrijden PSV: De Graafschap, Ajax, Groningen, Heracles, Twente
Resterende uitwedstrijden PSV: Utrecht, Roda, NEC, Vitesse

Ik denk dat er "sowieso" 3 punten per wedstrijd worden gehaald tegen De Graafschap, Groningen, Heracles, NEC en Vitesse. Thuis wordt er zeker niet verloren van Ajax met ongeveer 70% kans op een thuiszege.

Ajax moet nog naar Breda, Enschede, Heerenveen, Groningen en natuurlijk Eindhoven. Al die ploegen zijn thuis doorgaans sterker dan uit en zijn m.i. allemaal in staat om punten te pakken tegen Ajax. Thuis tegen Excelsior, De Graafschap, Heracles en Willem 2 zal Ajax wel 12 punten pakken.

Zo bezien kun je Ajax nog nauwelijks als concurrent voor de titel beschouwen en de andere ploegen neem ik helemaal niet meer serieus als concurrentie voor dit seizoen.

PSV gaat voor de 4e op rij .
Nou, das wel heel erg optimistisch denk ik. Als PSV speelt zoals vandaag, dan mogen ze blij zijn als er in de wedstrijden tegen Ajax, Groningen, Twente, Utrecht, Roda en Vitesse niet verloren wordt.
Het zal natuurlijk wel beter gaan dan vandaag (mag ik tenminste hopen ) maar zo zeker ben ik nog niet...
pi_56783593
Ach, als het verschil 9 punten blijft dan doen Twente en Vitesse er niet eens meer toe
pi_56783837
Dat zijn weer 3 leuke puntjes erbij.

En dan nu reacties lezen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56784314
klinkende overwinning weer
pi_56784414
Dick Jol wil ook graag dat jullie kampioen worden
pi_56784457
quote:
Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef SCH het volgende:
als je al niet van heracles kunt winnen
pi_56784513
PSV PSV
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56784684
quote:
Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef SCH het volgende:
Wel goed dat hij die overduidelijke penalty in de eerste helft niet gaf aan PSV, en een andere terechte penalty wel gaf, en een schwalbe van Demouge onbestraft liet om ietwat van de schijn op te houden, he?
pi_56785365
3 punten
  zondag 17 februari 2008 @ 04:41:14 #27
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_56785799
over een week maakt het me niet meer uit HOE die punten zijn binnengehaald, maar DAT ze zijn binnengehaald..
was uiteraard een gestolen overwinning, met een penalty die werd opgezocht uit een kans die al over was (overigens hadden we al wel pingel moet hebben 1e helft)

maar zoals gezegd, de punten tellen, nu afwachten was rest doet en uitkijken naar volgende wedstrijd
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_56785831
De punten zijn het belangrijkst
De manier waarop is van ondergeschikt belang
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56785883
Samenvatting iemand?
  zondag 17 februari 2008 @ 10:03:35 #30
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_56786692
quote:
Op zondag 17 februari 2008 04:46 schreef dndiek het volgende:
De punten zijn het belangrijkst
De manier waarop is van ondergeschikt belang
Eensch!

Mooi voetbal is leuk, maar het moet wel effectief zijn/blijven!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_56786843
Het was toch gewoon een penalty?

Enne... zijn we al kampioen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_56786970
quote:
Op zondag 17 februari 2008 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Het was toch gewoon een penalty?

Enne... zijn we al kampioen?
Mwoh, hij zocht de penalty op door tegen de keep aan te lopen. De bal was toch al te ver weg.

Blijft toch de vraag met zulk soort penalties. Liep de speler tegen de keeper aan of haalt de keeper de speler onderuit.
pi_56786992
Als PSV en z'n achtervolgers allles blijven winnen, is 5 april de kampioenswedstrijd tegen Heracles.
  zondag 17 februari 2008 @ 10:45:14 #34
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_56787030
Het maakt niet uit hoe je aan de punten komt. Feit is gewoon dat PSV wel wint als het beroerd speelt en de andere clubs (waaronder mijne) doen dat niet. Daarom wordt PSV kampioen en andere redenen zie ik eigenlijk niet. Ik vind ze op zich namelijk niet beter dan bijv. Ajax of Heerenveen.
Gefeliciteerd dus.
pi_56787056
quote:
Op zondag 17 februari 2008 10:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Mwoh, hij zocht de penalty op door tegen de keep aan te lopen. De bal was toch al te ver weg.
Mwoh gewoon dom van Aerts. Hij pakt em nog echt terwijl dat nergens voor nodig was. Hij zat achteraf heel verongelijkt te zeuren maar het was toch echt een fout van hem.
pi_56787133
Hopelijk tegen De Gaafschap met wat meer aanvallers want anders blijf je zo kloten
pi_56787283
Daar komen we goed weg uit Tilburg. Wel terecht overigens, want die handsbal in de eerste helft was anders een doelpunt.

Vanavond weer alle mensen in de voetbalprogramma's azijn zien pissen. Heerlijk!!!
pi_56787601
die wedstrijd gister

0-0 en dan de enige spits eraf halen voor mendez Maarja, prima pingel weer van Simons, en Affelay werd duidelijk bij z'n enkel gegrepen, klaar
pi_56787793
Zo, het was weer kut met peren, die wissel Lazovic-mendez is idd onbegrijpelijk, we hebben weer 3 punten en we zijn er nog lang niet omdat we gewoon veel te slecht spelen.

In één zin de conclusie van gisteravond
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56788087
Ach, je moet het zo zien... wij moeten 3 wedstrijden verliezen en de achtervolgers die op 9 punten staan moeten dan alles winnen. Tuurlijk het kan, maar als je naar het programma kijkt gaat de concurrentie ook nog wel punten laten liggen.
pi_56788182
Ook als je niet naar het programma kijkt. De "topclubs" verspelen dit jaar gewoon veel punten.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56788559
Jullie realiseren je echt niet hoeveel geluk jullie weer eens hebben.
pi_56788681
Geluk dat we van de 2 penalties er 1 toegewezen kregen bedoel je?
pi_56788781
Voorop gesteld dat PSV terecht gewonnen heeft, kan ik me goed voorstellen dat de KNVB wil dat PSV kampioen wordt. Als ajax kampioen wordt, wordt namelijk weer heel Amsterdam afgebroken
pi_56788783
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:30 schreef toma het volgende:
Jullie realiseren je echt niet hoeveel geluk jullie weer eens hebben.
Oh? Hoe voelt dat dan nu de andere club geluk heeft?
pi_56788823
Het is wel helemaal omgedraaid met Ajax en PSV hè, wij het geluk, zij de calimero-reacties.
pi_56788911
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:45 schreef ruud.nl het volgende:
Het is wel helemaal omgedraaid met Ajax en PSV hè, wij het geluk, zij de calimero-reacties.
Ik reageer vanuit een objectief beeld. Was gister zelf bij de wedstrijd. PSV heeft de tweede helft helemaal niets laten zien in aanvallend opzicht, op een schotje van Dszudzsak na. en 7 minuten voor tijd krijgen jullie door een schwalbe een penalty. Terwijl WillemII de tweede helft constant op de helft van PSV speelde. Puur geluk.

En dat gejuich van Affelay was misselijk-makend
pi_56788954
De anderen vergeten misschien dat PSV doordeweeks nog een zware Europese wedstrijd heeft moeten spelen. Vermoeide spelers houden we eraan over, en als we dan in de competitie slecht spelen weten we er nog 3 punten uit te slepen. Dat is klasse

Nu wil ik wel graag zien hoe de penalty werd uitgelokt
pi_56789087
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:50 schreef toma het volgende:

[..]

En dat gejuich van Affelay was misselijk-makend
Dat juichen na het krijgen van een penalty is altijd walgelijk

Overigens vond ik het wel een terechte strafschop
pi_56789090
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef ASSpirine het volgende:
De anderen vergeten misschien dat PSV doordeweeks nog een zware Europese wedstrijd heeft moeten spelen. Vermoeide spelers houden we eraan over, en als we dan in de competitie slecht spelen weten we er nog 3 punten uit te slepen. Dat is klasse

dat wilde ik dus ook even aanhalen, want dat zag ik nergens terug. We hebben gewoon een druk programma en wil je die zonder al te veel kleerscheuren doorkomen, dan moet je dit soort wedstrijden gewoon professioneel uitspelen.

Donderdag staat alweer de return op de programma, en wie denkt dat dat slechts een formaliteit is... tsjah Heerenveen... 1 woord dus maar.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_56789140
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef ASSpirine het volgende:

vd struijk verspeelt de bal, affelay wordt aangespeeld en staat net niet buitenspel, loopt het strafschopgebied binnen, keeper komt uit, affelay loopt erlangs en aerts pakt affelay bij z'n enkel. Feit dat affeley de pingel opzocht doet niets af aan het feit dat hij wel degelijk bij z'n enkel gepakt werd, en dus niet tegen de keeper opliep
pi_56789172
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef WooZ het volgende:

[..]

vd struijk verspeelt de bal, affelay wordt aangespeeld en staat net niet buitenspel, loopt het strafschopgebied binnen, keeper komt uit, affelay loopt erlangs en aerts pakt affelay bij z'n enkel. Feit dat affeley de pingel opzocht doet niets af aan het feit dat hij wel degelijk bij z'n enkel gepakt werd, en dus niet tegen de keeper opliep
Nee nee. Aerts komt uit. Affelay speelt de bal te ver voor zich uit en zoekt het contact met Aerts. Gaat liggen en krijgt een penalty.
pi_56789218
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:02 schreef toma het volgende:

[..]

Nee nee. Aerts komt uit. Affelay speelt de bal te ver voor zich uit en zoekt het contact met Aerts. Gaat liggen en krijgt een penalty.
Tja, als Suarez dezelfde actie had gemaakt, dan had het een terechte strafschop geweest.

Tijd om deze zinloze discussie te stoppen, aangezien we het toch nooit eens worden.
pi_56789244
quote:
Op zondag 17 februari 2008 01:49 schreef pascalheister het volgende:

[..]

als je al niet van heracles kunt winnen
Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had gegeven toen een speler van Heracles de bal met 2 handen uit het doelgebied stompte. Ik wil maar zeggen: je hebt pingels en pingels en PSV heeft wel heel erg veel geluk met deze want de meeste andere ploegen hadden hem niet gekregen natuurlijk.
pi_56789278
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had gegeven toen een speler van Heracles de bal met 2 handen uit het doelgebied stompte. Ik wil maar zeggen: je hebt pingels en pingels en PSV heeft wel heel erg veel geluk met deze want de meeste andere ploegen hadden hem niet gekregen natuurlijk.
precies.
pi_56789283
quote:

[..]

Nou, ik denk juist dat ie WEL gegeven zou worden. Zelfs de analisten bij Tele2 zeiden dat het gewoon een penalty was. Aerts is te laat. Sim-pel.
pi_56789287
quote:

[..]

Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had...........
Begin jij nu ook al te zeiken op scheidsrechters..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56789315
Dit was trouwens pas de eerste penalty die PSV dit seizoen heeft gehad in de competitie, of niet?
pi_56789356
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Begin jij nu ook al te zeiken op scheidsrechters..
Nee hoor, want het gelijkspel tegen Heracles was terecht, net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest. En dan valt het op dat PSV een vrij dubieuze penalty wel krijgt en Heerenveen een hele duidelijke pingel niet. Dat is bijna grappig om te constateren en normaal gepsorken geven PSV-supporters dat ook wel toe.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:14:22 #61
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_56789387
AFELLAY
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_56789434
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, want het gelijkspel tegen Heracles was terecht, net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest. En dan valt het op dat PSV een vrij dubieuze penalty wel krijgt en Heerenveen een hele duidelijke pingel niet. Dat is bijna grappig om te constateren en normaal gepsorken geven PSV-supporters dat ook wel toe.

Tja, PSV kreeg in de 1e helft ook geen duidelijke pingel toegewezen.

Daarnaast blijf ik me verbazen dat iedereen over deze penalty loopt te zeiken. Zo dubieus was ie niet. Daarnaast, hoeveel DUIDELIJKE penalties heeft PSV dit seizoen NIET toegewezen gekregen??
pi_56789435
quote:

[..]

Maar waarom moeten wij ons gelukkig voelen als een misschien discutabele penalty wel gegeven wordt (ik vond hem terecht), en een uur eerder nog een overduidelijke penalty niet wordt meegegeven.

Ik vind dat nou niet het schoolvoorbeeld van geluk.
pi_56789455
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:17 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Maar waarom moeten wij ons gelukkig voelen als een misschien discutabele penalty wel gegeven wordt (ik vond hem terecht), en een uur eerder nog een overduidelijke penalty niet wordt meegegeven.

Als jij de hele tweede helft had gezien. Zou jij hebben gezien dat PSV wel degelijk geluk had.
pi_56789465
quote:

[..]

net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest.
Neh.. PSV verdedigd gewoon prima en geeft weinig weg, het kansje dat ze dan krijgen maken ze af. Bovendien was de pingel van gister een twijfelgeval. Op basis van de eerste helft heeft PSV verdiend gewonnen imo. Echt veel grote kansen heeft W2 ook weer niet gehad.
(PSV speelt een beetje als Real Madrid, van die lelijke overwinningen steeds)

Ben het met je eens dat scH een pingel had verdiend.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56789472
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef toma het volgende:

[..]

Als jij de hele tweede helft had gezien. Zou jij hebben gezien dat PSV wel degelijk geluk had.
Hoezo geluk? We speelden slecht, dat beaamt iedereen en krijgen een terechte pingel. Wat is daar "geluk" aan?
pi_56789490
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neh.. PSV verdedigd gewoon prima en geeft weinig weg, het kansje dat ze dan krijgen maken ze af. Bovendien was de pingel van gister een twijfelgeval. Op basis van de eerste helft heeft PSV verdiend gewonnen imo. Echt grote kansen heeft W2 ook weer niet gehad.
Met wat voor bril kijk jij wedstrijden?
quote:
(PSV speelt een beetje als Real Madrid, van die lelijke overwinningen steeds)

Ben het met je eens dat scH een pingel had verdiend.
pi_56789505
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef toma het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd van gister toevallig alleen in samenvatting kunnen zien, en het zou best wel zo kunnen zijn dat qua spelbeeld Willem II meer verdiende. Zou niet de eerste keer zijn dat een tegenstander van PSV dat zou roepen. Maar SCH heeft het nu met name over scheidsrechterlijke beslissingen. En de meest crucialen daarin heeft PSV echt niet totaal uit het niets gekregen.
pi_56789513
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:17 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Jammer dat je het niet durft toe te geven. Het was een discutabele penalty, dat weet je. Dat is dan geluk.

De penalty die Heerenveen gisteren niet kreeg, is geen pech. Dat is gewoon echt een fout van de scheids. Die penalty die jullie kregen was misschien door 4 van de 10 scheidsen gegeven, de andere 6 hadden Affelay geel gegeven. Ook omdat je aan dat juichen zag dat hij er echt naar op zoek was.
pi_56789518
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:19 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hoezo geluk? We speelden slecht, dat beaamt iedereen en krijgen een terechte pingel. Wat is daar "geluk" aan?
Dat in de tweede helft PSV 2 keer op de helft van WillemII kwam terwijl WillemII constant aanvalde en de bal er steeds net niet in kreeg. Dat heet geluk ja. punt
pi_56789521
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:20 schreef toma het volgende:

[..]

Met wat voor bril kijk jij wedstrijden?
[..]
Is toch gewoon zo. PSV haalt er zelfs een aanvaller af en wacht gewoon op dat ene kansje, en die maken ze. Ze spelen wel vaker zo. Echt in GROTE problemen zijn niet geweest achterin, of vind je van wel? Bovendien staat er dan altijd nog een Gomes.
pi_56789550
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Is toch gewoon zo. PSV haalt er zelfs een aanvaller af en wacht gewoon op dat ene kansje, en die maken ze. Ze spelen wel vaker zo. Echt in GROTE problemen zijn niet geweest achterin, of vind je van wel? Bovendien staat er dan altijd nog een Gomes.
wat een kut club is het toch ook
pi_56789571
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef toma het volgende:

[..]

Ze spelen puur resultaatvoetbal.
pi_56789593
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef toma het volgende:

[..]

Dat in de tweede helft PSV 2 keer op de helft van WillemII kwam terwijl WillemII constant aanvalde en de bal er steeds net niet in kreeg. Dat heet geluk ja. punt
Nou, als jij dat onder geluk verstaat, dan had ik al 100x de loterij moeten winnen.
pi_56789615
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef toma het volgende:

[..]

Maar wel een kutclub die de zaakjes aardig voor elkaar heeft.

Vanmiddag persconferentie om half 5 in Amsterdam, over kutclubs gesproken
pi_56789655
Hihi, zeiken op de resultaten van de concurrent maar zelf geen punten halen!
  zondag 17 februari 2008 @ 13:33:01 #77
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56789688
quote:

[..]

Tja natuurlijk zoekt Afellay de penalty op... opzich logisch en tja de keeper was niet zo slim en trapte in de val
En dan is het een penalty...
Maar PSV is met een 1 - 0 erg gelukkig weg gekomen..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:33:52 #78
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56789712
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Yup.... absoluut
Opzich wel logisch met zo'n druk programma
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56789933
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:33 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Tja natuurlijk zoekt Afellay de penalty op... opzich logisch en tja de keeper was niet zo slim en trapte in de val
En dan is het een penalty...
Maar PSV is met een 1 - 0 erg gelukkig weg gekomen..
Waarom is dat natuurlijk? Hij loopt tegen de keeper op, het is op zijn minst heel dubieus en daarmee heel erg gelukkig, zoals ik zeg: 6 van de 10 scheidsen zouden Affelay geel hebben gegeven voor een schwalbe. Dit zijn gewoon situaties waarin het geluk of de pech het lot bepaalt, je kan niet zeggen of dit een penalty was of neit - alleen maar dat de scheids er 1 gaf.
pi_56789965
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:33 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Yup.... absoluut
Opzich wel logisch met zo'n druk programma
Ik denk ook dat je met deze selectie niet veel meer kunt dan puur resultaatvoetbal spelen. Het ontbreekt aan toppers.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56790010
Ik vond het ook verre van een 100% strafschop. En als je Afellay daarna ook nog uitgebreid ziet juichen zou een scheidsrechter z'n beslissingen moeten kunnen terugdraaien.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56790062
Als die scheids nou gewoon die pingel in de 1e helft had gegeven was al dit gezeik er niet geweest
Patat Friet
pi_56790164
Wat een gezeik zeg. Het was gewoon een 100% penalty, Aerts glijdt Afellay heel duidelijk met z'n rechterarm omver. Had ie helemaal niet hoeven doen, want de kans was op dat moment al min of meer voorbij, maar dat doet er niks aan af.
pi_56790257
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een gezeik zeg. Het was gewoon een 100% penalty, Aerts glijdt Afellay heel duidelijk met z'n rechterarm omver. Had ie helemaal niet hoeven doen, want de kans was op dat moment al min of meer voorbij, maar dat doet er niks aan af.
Nee, het was geen 100 procent penalty. Dat vind jij. Maar het was het niet. Het was een scheidsrechterlijke beslissing.
pi_56790286
quote:

[..]

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56790316
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:05 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Klopt dat niet volgens jou?
pi_56790347
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

daar wil je toch geen fan van zijn? Of houden PSV-fans niet van voetbal? Maar vinden ze het alleen leuk wanneer ze aan het eind vh jaar de aanvoerder met een zilveren schaal boven zn hoofd zien?
pi_56790358
Vreemd dat niemand rept over de goal die zou zijn gevallen als Mourad geen hands had gemaakt....

Stelletje gefrustreerde kleuters.
pi_56790398
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:09 schreef Morrigun99 het volgende:
Vreemd dat niemand rept over de goal die zou zijn gevallen als Mourad geen hands had gemaakt....
pi_56790452
waarom ligt iedereen hier nu zo te zeiken over die pingel, hoevaak hebben we wel GEEN pingel gekregen dit seizoen dat het er bijna zeker wél een was. Nou, toevallig krijgen we hem op een goed moment eens mee. Ik hoor ook niemand over weet ik veel grove charges die al zijn gemaakt waar nog niet eens een kaart voor wordt gegeven. Gister had die mourad oid ook gewoon rood moeten krijgen, belachelijk gewoon.

Die scheids bij sch - heracles heeft gewoon ballen, dat zou elke scheids eens wat sneller moeten doen met zulks een overtredingen
pi_56790494
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef toma het volgende:

[..]

daar wil je toch geen fan van zijn?
maar jij bent dus fan van een team dat én geen aantrekkelijk voetbal speelt én geen resultaten behaalt. Logisch
pi_56790502
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Klopt dat niet volgens jou?
Klopt niet volgens mij inderdaad.
pi_56790506
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef WooZ het volgende:
waarom ligt iedereen hier nu zo te zeiken over die pingel, hoevaak hebben we wel GEEN pingel gekregen dit seizoen dat het er bijna zeker wél een was. Nou, toevallig krijgen we hem op een goed moment eens mee. Ik hoor ook niemand over weet ik veel grove charges die al zijn gemaakt waar nog niet eens een kaart voor wordt gegeven. Gister had die mourad oid ook gewoon rood moeten krijgen, belachelijk gewoon.

Die scheids bij sch - heracles heeft gewoon ballen, dat zou elke scheids eens wat sneller moeten doen met zulks een overtredingen
eindelijk iemand die het toegeeft. Die kleine dingetjes maken jullie namelijk wel kampioen.
pi_56790514
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef toma het volgende:

[..]

daar wil je toch geen fan van zijn? Of houden PSV-fans niet van voetbal? Maar vinden ze het alleen leuk wanneer ze aan het eind vh jaar de aanvoerder met een zilveren schaal boven zn hoofd zien?
Ok PSV-supporters houden niet van voetbal. Ajax-supporters niet van winnen. Klaar!
pi_56790537
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:15 schreef WooZ het volgende:

[..]

maar jij bent dus fan van een team dat én geen aantrekkelijk voetbal speelt én geen resultaten behaalt. Logisch
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.
PSV gaat gewoon puur voor het resultaat. Dan ben je toch gewoon een succes supporter? Of zie ik het nou verkeerd?
pi_56790553
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef toma het volgende:

[..]

Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.
PSV gaat gewoon puur voor het resultaat. Dan ben je toch gewoon een succes supporter? Of zie ik het nou verkeerd?
Zie je verkeerd.
pi_56790556
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef toma het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd .
pi_56790562
Haha wat een discussies.

Boerûh!
pi_56790563
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:18 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Zie je verkeerd.
Wat is dan de charme van PSV? Ik snap het niet....
pi_56790604
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef WooZ het volgende:
waarom ligt iedereen hier nu zo te zeiken over die pingel, hoevaak hebben we wel GEEN pingel gekregen dit seizoen dat het er bijna zeker wél een was.
En daar zei niemand iets over toen?
  zondag 17 februari 2008 @ 14:21:15 #101
15869 gr8w8
Better by design.
pi_56790610
Wat een troll zeg. De een haalt resultaten in het voetbal, de ander op de beurs.
Welkom bij de V&D der webfora.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')