quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Winnen bij az,ajax,feyenoord
Is het kampioenschap zeker wel verdiend
Dan vind ik wel dat je toont dat je beter bent dan je concurrentenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof je kampioen wordt door van de grotere clubs te winnen
Het gaat om een rits wedstrijden. Je bent beter dan je concurrent als je dit soort kutwedstrijden als vandaag alsnog weet te winnen. Dán doe je goede zaken.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat je toont dat je beter bent dan je concurrenten
Als we mogen zeuren over het Nederlands elftal moeten we dat ook doen over PSV. We moeten wel consequent blijven dan he.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik snap het ook niet echt. Als hun gewoon heletijd 3 punten halen is er toch geen probleem? Omdat de concurrent wint en hun niet gaan ze lopen huilen
Met dan wel een uitblinkende Elia?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:25 schreef cultheld het volgende:
Resterende thuiswedstrijden PSV: Twente
Nou, das wel heel erg optimistisch denk ik. Als PSV speelt zoals vandaag, dan mogen ze blij zijn als er in de wedstrijden tegen Ajax, Groningen, Twente, Utrecht, Roda en Vitesse niet verloren wordt.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:25 schreef cultheld het volgende:
Resterende thuiswedstrijden PSV: De Graafschap, Ajax, Groningen, Heracles, Twente
Resterende uitwedstrijden PSV: Utrecht, Roda, NEC, Vitesse
Ik denk dat er "sowieso" 3 punten per wedstrijd worden gehaald tegen De Graafschap, Groningen, Heracles, NEC en Vitesse. Thuis wordt er zeker niet verloren van Ajax met ongeveer 70% kans op een thuiszege.
Ajax moet nog naar Breda, Enschede, Heerenveen, Groningen en natuurlijk Eindhoven. Al die ploegen zijn thuis doorgaans sterker dan uit en zijn m.i. allemaal in staat om punten te pakken tegen Ajax. Thuis tegen Excelsior, De Graafschap, Heracles en Willem 2 zal Ajax wel 12 punten pakken.
Zo bezien kun je Ajax nog nauwelijks als concurrent voor de titel beschouwen en de andere ploegen neem ik helemaal niet meer serieus als concurrentie voor dit seizoen.
PSV gaat voor de 4e op rij.
als je al niet van heracles kunt winnenquote:Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef SCH het volgende:
Dick Jol wil ook graag dat jullie kampioen worden
Wel goed dat hij die overduidelijke penalty in de eerste helft niet gaf aan PSV, en een andere terechte penalty wel gaf, en een schwalbe van Demouge onbestraft liet om ietwat van de schijn op te houden, he?quote:Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef SCH het volgende:
Dick Jol wil ook graag dat jullie kampioen worden
Eensch!quote:Op zondag 17 februari 2008 04:46 schreef dndiek het volgende:
De punten zijn het belangrijkst
De manier waarop is van ondergeschikt belang
Mwoh, hij zocht de penalty op door tegen de keep aan te lopen. De bal was toch al te ver weg.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Het was toch gewoon een penalty?
Enne... zijn we al kampioen?
Mwoh gewoon dom van Aerts. Hij pakt em nog echt terwijl dat nergens voor nodig was. Hij zat achteraf heel verongelijkt te zeuren maar het was toch echt een fout van hem.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mwoh, hij zocht de penalty op door tegen de keep aan te lopen. De bal was toch al te ver weg.
Oh? Hoe voelt dat dan nu de andere club geluk heeft?quote:Op zondag 17 februari 2008 12:30 schreef toma het volgende:
Jullie realiseren je echt niet hoeveel geluk jullie weer eens hebben.
Ik reageer vanuit een objectief beeld. Was gister zelf bij de wedstrijd. PSV heeft de tweede helft helemaal niets laten zien in aanvallend opzicht, op een schotje van Dszudzsak na. en 7 minuten voor tijd krijgen jullie door een schwalbe een penalty. Terwijl WillemII de tweede helft constant op de helft van PSV speelde. Puur geluk.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:45 schreef ruud.nl het volgende:
Het is wel helemaal omgedraaid met Ajax en PSV hè, wij het geluk, zij de calimero-reacties.
Dat juichen na het krijgen van een penalty is altijd walgelijkquote:Op zondag 17 februari 2008 12:50 schreef toma het volgende:
[..]
En dat gejuich van Affelay was misselijk-makend
dat wilde ik dus ook even aanhalen, want dat zag ik nergens terug. We hebben gewoon een druk programma en wil je die zonder al te veel kleerscheuren doorkomen, dan moet je dit soort wedstrijden gewoon professioneel uitspelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef ASSpirine het volgende:
De anderen vergeten misschien dat PSV doordeweeks nog een zware Europese wedstrijd heeft moeten spelen. Vermoeide spelers houden we eraan over, en als we dan in de competitie slecht spelen weten we er nog 3 punten uit te slepen. Dat is klasse
Nu wil ik wel graag zien hoe de penalty werd uitgelokt
vd struijk verspeelt de bal, affelay wordt aangespeeld en staat net niet buitenspel, loopt het strafschopgebied binnen, keeper komt uit, affelay loopt erlangs en aerts pakt affelay bij z'n enkel. Feit dat affeley de pingel opzocht doet niets af aan het feit dat hij wel degelijk bij z'n enkel gepakt werd, en dus niet tegen de keeper opliepquote:Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef ASSpirine het volgende:
De anderen vergeten misschien dat PSV doordeweeks nog een zware Europese wedstrijd heeft moeten spelen. Vermoeide spelers houden we eraan over, en als we dan in de competitie slecht spelen weten we er nog 3 punten uit te slepen. Dat is klasse
Nu wil ik wel graag zien hoe de penalty werd uitgelokt
Nee nee. Aerts komt uit. Affelay speelt de bal te ver voor zich uit en zoekt het contact met Aerts. Gaat liggen en krijgt een penalty.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef WooZ het volgende:
[..]
vd struijk verspeelt de bal, affelay wordt aangespeeld en staat net niet buitenspel, loopt het strafschopgebied binnen, keeper komt uit, affelay loopt erlangs en aerts pakt affelay bij z'n enkel. Feit dat affeley de pingel opzocht doet niets af aan het feit dat hij wel degelijk bij z'n enkel gepakt werd, en dus niet tegen de keeper opliep
Tja, als Suarez dezelfde actie had gemaakt, dan had het een terechte strafschop geweest.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:02 schreef toma het volgende:
[..]
Nee nee. Aerts komt uit. Affelay speelt de bal te ver voor zich uit en zoekt het contact met Aerts. Gaat liggen en krijgt een penalty.
Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had gegeven toen een speler van Heracles de bal met 2 handen uit het doelgebied stompte. Ik wil maar zeggen: je hebt pingels en pingels en PSV heeft wel heel erg veel geluk met deze want de meeste andere ploegen hadden hem niet gekregen natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je al niet van heracles kunt winnen
precies.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had gegeven toen een speler van Heracles de bal met 2 handen uit het doelgebied stompte. Ik wil maar zeggen: je hebt pingels en pingels en PSV heeft wel heel erg veel geluk met deze want de meeste andere ploegen hadden hem niet gekregen natuurlijk.
Nou, ik denk juist dat ie WEL gegeven zou worden. Zelfs de analisten bij Tele2 zeiden dat het gewoon een penalty was. Aerts is te laat. Sim-pel.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had gegeven toen een speler van Heracles de bal met 2 handen uit het doelgebied stompte. Ik wil maar zeggen: je hebt pingels en pingels en PSV heeft wel heel erg veel geluk met deze want de meeste andere ploegen hadden hem niet gekregen natuurlijk.
Begin jij nu ook al te zeiken op scheidsrechters..quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, daar liep geen Dick Jol rond die tegen het eind een driedubbel pingel wel aan Heerenveen had...........
Nee hoor, want het gelijkspel tegen Heracles was terecht, net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest. En dan valt het op dat PSV een vrij dubieuze penalty wel krijgt en Heerenveen een hele duidelijke pingel niet. Dat is bijna grappig om te constateren en normaal gepsorken geven PSV-supporters dat ook wel toe.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te zeiken op scheidsrechters..
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, want het gelijkspel tegen Heracles was terecht, net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest. En dan valt het op dat PSV een vrij dubieuze penalty wel krijgt en Heerenveen een hele duidelijke pingel niet. Dat is bijna grappig om te constateren en normaal gepsorken geven PSV-supporters dat ook wel toe.
Maar waarom moeten wij ons gelukkig voelen als een misschien discutabele penalty wel gegeven wordt (ik vond hem terecht), en een uur eerder nog een overduidelijke penalty niet wordt meegegeven.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, want het gelijkspel tegen Heracles was terecht, net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest. En dan valt het op dat PSV een vrij dubieuze penalty wel krijgt en Heerenveen een hele duidelijke pingel niet. Dat is bijna grappig om te constateren en normaal gepsorken geven PSV-supporters dat ook wel toe.
Als jij de hele tweede helft had gezien. Zou jij hebben gezien dat PSV wel degelijk geluk had.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar waarom moeten wij ons gelukkig voelen als een misschien discutabele penalty wel gegeven wordt (ik vond hem terecht), en een uur eerder nog een overduidelijke penalty niet wordt meegegeven.
Ik vind dat nou niet het schoolvoorbeeld van geluk.
Neh.. PSV verdedigd gewoon prima en geeft weinig weg, het kansje dat ze dan krijgen maken ze af. Bovendien was de pingel van gister een twijfelgeval. Op basis van de eerste helft heeft PSV verdiend gewonnen imo. Echt veel grote kansen heeft W2 ook weer niet gehad.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
net als een gelijkspel van PSV gisteren terecht was geweest.
Hoezo geluk? We speelden slecht, dat beaamt iedereen en krijgen een terechte pingel. Wat is daar "geluk" aan?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef toma het volgende:
[..]
Als jij de hele tweede helft had gezien. Zou jij hebben gezien dat PSV wel degelijk geluk had.
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh.. PSV verdedigd gewoon prima en geeft weinig weg, het kansje dat ze dan krijgen maken ze af. Bovendien was de pingel van gister een twijfelgeval. Op basis van de eerste helft heeft PSV verdiend gewonnen imo. Echt grote kansen heeft W2 ook weer niet gehad.
quote:(PSV speelt een beetje als Real Madrid, van die lelijke overwinningen steeds)
Ben het met je eens dat scH een pingel had verdiend.
Ik heb de wedstrijd van gister toevallig alleen in samenvatting kunnen zien, en het zou best wel zo kunnen zijn dat qua spelbeeld Willem II meer verdiende. Zou niet de eerste keer zijn dat een tegenstander van PSV dat zou roepen. Maar SCH heeft het nu met name over scheidsrechterlijke beslissingen. En de meest crucialen daarin heeft PSV echt niet totaal uit het niets gekregen.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef toma het volgende:
[..]
Als jij de hele tweede helft had gezien. Zou jij hebben gezien dat PSV wel degelijk geluk had.
Jammer dat je het niet durft toe te geven. Het was een discutabele penalty, dat weet je. Dat is dan geluk.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar waarom moeten wij ons gelukkig voelen als een misschien discutabele penalty wel gegeven wordt (ik vond hem terecht), en een uur eerder nog een overduidelijke penalty niet wordt meegegeven.
Ik vind dat nou niet het schoolvoorbeeld van geluk.
Dat in de tweede helft PSV 2 keer op de helft van WillemII kwam terwijl WillemII constant aanvalde en de bal er steeds net niet in kreeg. Dat heet geluk ja. puntquote:Op zondag 17 februari 2008 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo geluk? We speelden slecht, dat beaamt iedereen en krijgen een terechte pingel. Wat is daar "geluk" aan?
Is toch gewoon zo. PSV haalt er zelfs een aanvaller af en wacht gewoon op dat ene kansje, en die maken ze. Ze spelen wel vaker zo. Echt in GROTE problemen zijn niet geweest achterin, of vind je van wel? Bovendien staat er dan altijd nog een Gomes.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:20 schreef toma het volgende:
[..]Met wat voor bril kijk jij wedstrijden?
[..]
wat een kut club is het toch ookquote:Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo. PSV haalt er zelfs een aanvaller af en wacht gewoon op dat ene kansje, en die maken ze. Ze spelen wel vaker zo. Echt in GROTE problemen zijn niet geweest achterin, of vind je van wel? Bovendien staat er dan altijd nog een Gomes.
Ze spelen puur resultaatvoetbal.quote:
Nou, als jij dat onder geluk verstaat, dan had ik al 100x de loterij moeten winnen.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef toma het volgende:
[..]
Dat in de tweede helft PSV 2 keer op de helft van WillemII kwam terwijl WillemII constant aanvalde en de bal er steeds net niet in kreeg. Dat heet geluk ja. punt
Maar wel een kutclub die de zaakjes aardig voor elkaar heeft.quote:
Tja natuurlijk zoekt Afellay de penalty op... opzich logisch en tja de keeper was niet zo slim en trapte in de valquote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Yup.... absoluutquote:Op zondag 17 februari 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze spelen puur resultaatvoetbal.
Waarom is dat natuurlijk? Hij loopt tegen de keeper op, het is op zijn minst heel dubieus en daarmee heel erg gelukkig, zoals ik zeg: 6 van de 10 scheidsen zouden Affelay geel hebben gegeven voor een schwalbe. Dit zijn gewoon situaties waarin het geluk of de pech het lot bepaalt, je kan niet zeggen of dit een penalty was of neit - alleen maar dat de scheids er 1 gaf.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja natuurlijk zoekt Afellay de penalty op... opzich logisch en tja de keeper was niet zo slim en trapte in de val
En dan is het een penalty...
Maar PSV is met een 1 - 0 erg gelukkig weg gekomen..
Ik denk ook dat je met deze selectie niet veel meer kunt dan puur resultaatvoetbal spelen. Het ontbreekt aan toppers.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup.... absoluut
Opzich wel logisch met zo'n druk programma
Nee, het was geen 100 procent penalty. Dat vind jij. Maar het was het niet. Het was een scheidsrechterlijke beslissing.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een gezeik zeg. Het was gewoon een 100% penalty, Aerts glijdt Afellay heel duidelijk met z'n rechterarm omver. Had ie helemaal niet hoeven doen, want de kans was op dat moment al min of meer voorbij, maar dat doet er niks aan af.
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
daar wil je toch geen fan van zijn? Of houden PSV-fans niet van voetbal? Maar vinden ze het alleen leuk wanneer ze aan het eind vh jaar de aanvoerder met een zilveren schaal boven zn hoofd zien?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze spelen puur resultaatvoetbal.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:09 schreef Morrigun99 het volgende:
Vreemd dat niemand rept over de goal die zou zijn gevallen als Mourad geen hands had gemaakt....
maar jij bent dus fan van een team dat én geen aantrekkelijk voetbal speelt én geen resultaten behaalt. Logischquote:
Klopt niet volgens mij inderdaad.quote:
eindelijk iemand die het toegeeft. Die kleine dingetjes maken jullie namelijk wel kampioen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef WooZ het volgende:
waarom ligt iedereen hier nu zo te zeiken over die pingel, hoevaak hebben we wel GEEN pingel gekregen dit seizoen dat het er bijna zeker wél een was. Nou, toevallig krijgen we hem op een goed moment eens mee. Ik hoor ook niemand over weet ik veel grove charges die al zijn gemaakt waar nog niet eens een kaart voor wordt gegeven. Gister had die mourad oid ook gewoon rood moeten krijgen, belachelijk gewoon.
Die scheids bij sch - heracles heeft gewoon ballen, dat zou elke scheids eens wat sneller moeten doen met zulks een overtredingen
Ok PSV-supporters houden niet van voetbal. Ajax-supporters niet van winnen. Klaar!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef toma het volgende:
[..]
daar wil je toch geen fan van zijn? Of houden PSV-fans niet van voetbal? Maar vinden ze het alleen leuk wanneer ze aan het eind vh jaar de aanvoerder met een zilveren schaal boven zn hoofd zien?
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
maar jij bent dus fan van een team dat én geen aantrekkelijk voetbal speelt én geen resultaten behaalt. Logisch
Zie je verkeerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.
PSV gaat gewoon puur voor het resultaat. Dan ben je toch gewoon een succes supporter? Of zie ik het nou verkeerd?
Je ziet het verkeerdquote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax wil graag aantrekkelijk en dominant voetbal spelen, mede daarom ben ik er fan van geworden.
PSV gaat gewoon puur voor het resultaat. Dan ben je toch gewoon een succes supporter? Of zie ik het nou verkeerd?
En daar zei niemand iets over toen?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef WooZ het volgende:
waarom ligt iedereen hier nu zo te zeiken over die pingel, hoevaak hebben we wel GEEN pingel gekregen dit seizoen dat het er bijna zeker wél een was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |