ja echt he:Pquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef Loofus het volgende:
[..]
Ahh schattig![]()
Lief en eerlijk zijn inderdaad goede eigenschappen maar gelukkig is die van mij ook erg knap!
Ik vind spontaniteit ook een must! En lekker ondernemend... etc.
Nouja, geen idee. Ik heb al die dingen niet echt meegemaakt. Heb al heel erg lang met mijn huidige vriendin.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:12 schreef Verfkwast het volgende:
daarmee bedoel je dat ze dan niet al een vriend heeft?:P Dat kan namelijk nogal weleens lastig blijken te zijn.
dus een dom wicht zonder humor met een slechte muzieksmaak gaat er ook mee door?quote:
Aaienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:55 schreef Koekjesbeest het volgende:
Oh euh. Ik wil een jongen die fatsoenlijk kan aaien. Godsamme, ik ben geen furby die het stilzwijgen moet worden opgelegd, of een baby die een boertje moet laten![]()
Verder is het altijd leuk als iemand er interessant uit ziet. Interessant genoeg om een gesprek mee te beginnen bijvoorbeeld, en tja.. dat is dan weer niet definieerbaar
Qua uiterlijk bruine ogenof juist van dat mooie groen. Finse ogen zijn het mooist
![]()
![]()
Ik wil je wel aaien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:55 schreef Koekjesbeest het volgende:
Oh euh. Ik wil een jongen die fatsoenlijk kan aaien. Godsamme, ik ben geen furby die het stilzwijgen moet worden opgelegd, of een baby die een boertje moet laten![]()
Verder is het altijd leuk als iemand er interessant uit ziet. Interessant genoeg om een gesprek mee te beginnen bijvoorbeeld, en tja.. dat is dan weer niet definieerbaar
Qua uiterlijk bruine ogenof juist van dat mooie groen. Finse ogen zijn het mooist
![]()
![]()
Volgens mij is hier een topic overquote:
Ik geef je groot gelijk.quote:
Mja, ik weet ook weer waarom Pub niet zo mijn ding wasquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Koekjesbeest het volgende:
Ergens, ja diep van binnen wist ik dat PUB niet zo mijn ding was. Maar waarom was ik héél eventjes vergeten.![]()
En om het op dit niveau te houden; is een stoeipoes geen huisdier? ()
Ik ben de jongste fok!ker. Je zult geen andere 14-jarige hier zienquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef Koekjesbeest het volgende:
AAAH jullie zijn 14. Straks word ik nog opgepakt
Dat soort dingen kún je wel zeggen, maar hóór je niet te zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:57 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik ben de jongste fok!ker. Je zult geen andere 14-jarige hier zien
Maar och, als 14-jarige kun je dat soort dingen niet zeggen he.
Klinkt als een boerenlulquote:Op zondag 25 mei 2008 13:20 schreef RadioSlut het volgende:
De perfecte jongen:
Blond haar (stekeltjes, geen (half)lang haar)
Lang (minimaal 1.85) en slank
Heeft dezelfde muzieksmaak als ik (luistert hardcore etc.)
Gee alto's/emo's, meelopers of kakkers e.d.
Niet verplicht maar wel een verschrikkelijke pluspunt: groene ogen
En natuurljik nederlands bloed, al is het maar 1 procent.
Hij heeft humor, is vrolijk, is nogal asociaal, heeft niet zoveel met uiterlijk, heeft niks met merken/geld en is GEK en spontaan.
Dus dat wordt die ene gozer opzoeken*bus 68 here i come*
Hahaha over dat aaien ik begrijp pecies wat je bedoeld. Lekker fijn samen chillen..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:55 schreef Koekjesbeest het volgende:
![]()
![]()
Zijn die er niet zat?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:20 schreef RadioSlut het volgende:
Dus dat wordt die ene gozer opzoeken*bus 68 here i come*
Omdat daar je falles op valt?quote:Dus niet van die lompe vrouwen met een ontzettende kont en cup D.
Jawel. maar ooit heb ik daar eensch zo een jongen gezien die er zo uitzag, in de bus 68quote:
- bruin beetje krullend haar ...checkquote:Op woensdag 9 april 2008 20:58 schreef Melkuniels het volgende:
Bruin ( krullend) haar.
MOET sproetjes hebben. ( niet teveel, van die hele schattige )
spagettitopjes vind ik altijd wel schattig :p
Ze MOET kleiner zijn dan 1.78 oid en het liefst tussen de 1.65 of 1.75
Borsten boeien me niet zo heel erg. Als het maar geen dubbel D is
Wie voelt zich aangesproken?
Een ladder kan altijd uitkomst biedenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:32 schreef meanttobe het volgende:
Om te beginnen moet het een jongen zijn. en verder
-donker haar het liefst een beetje half lang en/of krullen
-blauwe of groene ogen
-niet al te groot (ben zelf ook vrij klein, vandaar)
-veel lachen
-verzorgd uitzien (wat voor kledingstijl ie heeft kan me niet schelen, als ie maar tenminste een kledingstijl heeft)
De "ik haal een hoge opleiding zodat ik een man met een hoge opleiding kan vangen en ik geen reet hoef te doen omdat ik huisvrouw word en hij genoeg verdient" mentaliteitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:26 schreef JRK. het volgende:
Zolang het goed kan neuken, een lul heeft en veel geld heeft vind ik het best.
Blond : checkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:12 schreef no1uknow het volgende:
Blond
Mooie ogen
Spontaan
Humor
Verzorgd
En natuurlijk zoals elke man denkt; een beetje tieten en een kont zijn wel een pré
Je hebt geen foto's in je fotoboek!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Blond : check
Mooie ogen: weet ik niet, vind je groengrijs wat?
Spontaan: check
Humor: check
Verzorgd: redelijk.
En natuurlijk zoals elke man denkt; een beetje tieten en een kont zijn wel een pré: hoe bedoel je, een beetje tieten? vanaf welke cup
Check.quote:
Neeh joh!!! dacht je dat echt? ik bedoel blanke huid, groene ogen zijn mooi! dat vind ik mooi ... gekkerdquote:
Oh, ik dacht eindelijk iemand gevonden te hebben die op groenogige negers valt. Daar gaat m'n kans.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
Neeh joh!!! dacht je dat echt? ik bedoel blanke huid, groene ogen zijn mooi! dat vind ik mooi ... gekkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |