ja echt he:Pquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef Loofus het volgende:
[..]
Ahh schattig![]()
Lief en eerlijk zijn inderdaad goede eigenschappen maar gelukkig is die van mij ook erg knap!
Ik vind spontaniteit ook een must! En lekker ondernemend... etc.
Nouja, geen idee. Ik heb al die dingen niet echt meegemaakt. Heb al heel erg lang met mijn huidige vriendin.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:12 schreef Verfkwast het volgende:
daarmee bedoel je dat ze dan niet al een vriend heeft?:P Dat kan namelijk nogal weleens lastig blijken te zijn.
dus een dom wicht zonder humor met een slechte muzieksmaak gaat er ook mee door?quote:
Aaienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:55 schreef Koekjesbeest het volgende:
Oh euh. Ik wil een jongen die fatsoenlijk kan aaien. Godsamme, ik ben geen furby die het stilzwijgen moet worden opgelegd, of een baby die een boertje moet laten![]()
Verder is het altijd leuk als iemand er interessant uit ziet. Interessant genoeg om een gesprek mee te beginnen bijvoorbeeld, en tja.. dat is dan weer niet definieerbaar
Qua uiterlijk bruine ogenof juist van dat mooie groen. Finse ogen zijn het mooist
![]()
![]()
Ik wil je wel aaien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:55 schreef Koekjesbeest het volgende:
Oh euh. Ik wil een jongen die fatsoenlijk kan aaien. Godsamme, ik ben geen furby die het stilzwijgen moet worden opgelegd, of een baby die een boertje moet laten![]()
Verder is het altijd leuk als iemand er interessant uit ziet. Interessant genoeg om een gesprek mee te beginnen bijvoorbeeld, en tja.. dat is dan weer niet definieerbaar
Qua uiterlijk bruine ogenof juist van dat mooie groen. Finse ogen zijn het mooist
![]()
![]()
Volgens mij is hier een topic overquote:
Ik geef je groot gelijk.quote:
Mja, ik weet ook weer waarom Pub niet zo mijn ding wasquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Koekjesbeest het volgende:
Ergens, ja diep van binnen wist ik dat PUB niet zo mijn ding was. Maar waarom was ik héél eventjes vergeten.![]()
En om het op dit niveau te houden; is een stoeipoes geen huisdier? ()
Ik ben de jongste fok!ker. Je zult geen andere 14-jarige hier zienquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef Koekjesbeest het volgende:
AAAH jullie zijn 14. Straks word ik nog opgepakt
Dat soort dingen kún je wel zeggen, maar hóór je niet te zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:57 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik ben de jongste fok!ker. Je zult geen andere 14-jarige hier zien
Maar och, als 14-jarige kun je dat soort dingen niet zeggen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |