Haha en dat zegt nog wel een manquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef zquing het volgende:
Niet langer dan ik
Lang haar
leuke lach
zelfde gevoel voor humor
Kan tegen een veel te droge humor
kan sarcasme waarderen
Niet huilend naar de telefoon hangen als ik net van plan ben om uit te gaan en dat afzeggen moet omdat je zonodig weer eens emotioneel labiel moet doen
Verzord uiterlijk
Kan zowel druk als rustig zijn
goede schoenen smaak
en lief
als ik naar iemand kijk op straat kijk ik zeker ook wat voor schoenen ze aanheeft. Vaak genoeg gebeurd dat ik eerst naar de schoenen keer en daarna pas naar de rest van 't lichaam/hoofdquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:19 schreef danny130 het volgende:
[..]
Haha en dat zegt nog wel een man, heel belangrijk hoor let je ook op straat op wat voor schoenen iedereen aan heeft
Met wat voor mannen ga jij dan om ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:38 schreef parselmouth het volgende:
Sowieso, alsof mannen (al dan niet onbewust) het niets zou boeien hoe de vrouwen er bij lopen, wat kleding betreft.... Ze zeggen vaak wel van niet, maar ik geloof er heul geen reet van dat je je niet kapot geneert wanneer je met een wijf met een corduroy broek met bleekvlekken erop en bergschoenen er onder en een gaastra jack erboven over straat moet.
met jou ken ik lullen!quote:
En ogen niet te vergeten. Ogen. Handige dingen.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:46 schreef Nosh het volgende:
Ze mag trouwens best borstjes hebben. Daar heb ik over het algemeen geen bezwaar tegen, borstjes.
Al mijn exvriendjes passen niet in mijn profiel van wat ik wil/zoekquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit neight altijd naar van die verlanglijstjes.Bovendien denk ik dat veel van die lijstjes toch verwijzingen bevatten naar mensen op wie je in 't verleden al bent gevallen...
-knip-
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:41 schreef oorsnot het volgende:
voor mij is dat heel makkelijk:
-blond
-blauwe grote ogen, dat vind ik echt prachtig om te zien, kan daar uren naar kijken
-strak lichaam
-volle borsten en mooie benen
- lief innerlijk, niet arrogant, gevoel voor humor, schattig
- modieus
- strakke spijkerbroeken vind ik ook heel mooi of een kort rokje
- sportief
- tevreden met zichzelf
- geen aandachtszoeker
- vind uiterlijk belangrijk
- aardige ouders moet ze hebben, of een leuke familie waar je lekker mee kan ouwehoere
- een volksmens
- niet groter dan 1,75
- liefst jonger dan mij
- geen zeikerig type
- vaak vrolijk, niet hyperactief
- spontaan
- houd van knuffelen
- wil vaak afspreken
- gaat niet te veel met andere jongens op, qua flirten enzo (ben snel jaloers)
- heeft een eigen mening
dat was het wel zo'n beetje![]()
![]()
Er is een verschil tussen strakke spijkerbroek en skinny jeans hè?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:58 schreef oshiro het volgende:
Hmz, ik vind skinny jeans juist weer helemaal niks.
Ze zitten allebei strak?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen strakke spijkerbroek en skinny jeans hè?
Vooral dat laatste telt mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ze zitten allebei strak?Ik vind het gewoon niks... vooral bij meiden die er eigenlijk gewoon veel te dun voor zijn
Uhu, maar dan nog vind ik een toffe iets wijdere broek over het algemeen beter staanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral dat laatste telt mee.
Van die meisjes van 45 kg die een strakke spijkerbroek/skinny jeans dragen
Maar als ze iets voller is, dus geen 45 kg, maar gewoon normaal, dan is het
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Uhu, maar dan nog vind ik een toffe iets wijdere broek over het algemeen beter staanDaarmee bedoel ik dus geen skateboard-baggy pants maar gewoon, een beetje los. En een broek hoeft niet skintight te zijn om je kont een beetje fatsoenlijk uit te laten komen
ik lees nergens dat ik op blond val. ik vind donker haar met lichte ogen juist aantrekkelijkquote:Op zondag 4 mei 2008 11:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Waaarom allemaal blond! xD
het is zo mooiquote:Op zondag 4 mei 2008 11:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Is leuk?quote:Op zondag 4 mei 2008 11:58 schreef Lauriette91 het volgende:
afwijken mag op max. 3 ptnquote:Op zondag 4 mei 2008 01:27 schreef DANILXL het volgende:
-lang haar (geen 'lekker vlot kapsel')
-sprekende ogen
-intelligent
-humor
-geen saai iemand die alleen maar thuis zit
-iemand waar je niet binnen half uur mee bent uitgepraaat (inhoud)
-niet ouder dan 22, niet jonger dan 16 (ik ben nu 19)
-goede muzieksmaak
-moderne kledingstijl
-ze moet houden van uitslapen, dus me niet hyper om 6 uur wakker maken
-niet kleiner dan 1.70 m
-spontaan
-cute (duh)
-sportief
-niet bezitterig, ik moet mn eigen leven kunnen leiden
-eigen mening (geen ja knikker)
-ik val op mensen met een leuke lach
-geen duister type (fetish oid)
-liefst geen roker
-meisje met goed zelfbeeld
-niet arrogant, maar ook niet te losbandig
-goed met schoonouders op kunnen schieten
-een beetje rijk, zodat er niet constant op mijn liquide middelen wordt geleund, aangezien ik die wel heb.
-meisje met een hobby (lees zoek een leven)
dat was het wel
ik heb al iemand gevondenquote:
misschien dat jouw liquide middelen je kunnen helpen, smartassquote:Op zondag 4 mei 2008 17:14 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik heb al iemand gevonden![]()
nu moet ze mij echter ook nog leuk gaan vinden![]()
Bedoel je niet kieskeurig?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zoooo xD
Meneeer is niet nauwkeurig ofzo.
tja er word gevraagd waar ik op val, nja dan kan je het krijgen ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:08 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja, eigenlijk wel xD
Maar nauwkeurig kan toch ook? O.o
Simpel, veel kleren, maar 1 stijl. En uit die stijl boeit het de man geen reet wat ze draagt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:42 schreef parselmouth het volgende:
Niet de mannen in mijn omgeving hoor, maar heb wel eens het een ander op fok gelezen.
Okay okay slecht om Fok! als voorbeeld te gebruiken
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:26 schreef cerror het volgende:
- Tetten
- Tetten
- Tetten
- Tetten
- Tetten
- Geen walrus ivyanoowaddamean
hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:06 schreef schuurmansanke het volgende:
dan ga ik maar
hdit zijn mijn eisen ...:
-blond / bruin
- blauwe ogen
- minimaal 1,79 (ik ben 1.80)
-beetje goed in de kleren natuurlijk..
- hij moet een mooie gezonde lach hebben
- ik wil met hem kunnen lachen (altijd belagrijk)
- moet ouder zijn dan mij min 1 jaar max 7 jaar
dat was het moeilijk ben ik he
Ahh schattigquote:[b]Op woensdag 21 mei 2008 23:25
Wat ik trouwens het allerbelangrijkste vind in een meisje is dat ze lief en eerlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |