zoiets?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef MouzurX het volgende:
blank <-> heel klein beetje donkere huidskleur, slank, 1.75, cup c-d,
dan:
-brunette, lang krullend (naar 1 kant staat dan ook altijd wel sexy)
-blond, kort(niet a la pot) (krullen)
-opgestoken haar
+
-laarzen
-'strakke' kleren
Doet het hem altijd goed![]()
![]()
nee dat is te "india's" oidquote:
das wel 10 jaartjes te oud voor jou hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee dat is te "india's" oid
zoiets:
[ afbeelding ]
dát en op de één of andere moet ze toch blond zijn en ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op een meid met uitstraling
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
das wel 10 jaartjes te oud voor jou hoor
Oooo ik dacht al(toen ik mijn openingszinnen op je losliet)"hoe kan ze mij nou weerstaan??quote:
volgens der fobo is ze wel opzoekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oooo ik dacht al(toen ik mijn openingszinnen op je losliet)"hoe kan ze mij nou weerstaan??![]()
![]()
![]()
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
volgens der fobo is ze wel opzoekDenk dat dat een typo was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:56 schreef MouzurX het volgende:
Niemand anders met een net zo uitgekiende smaak als ik ?
Offtopic: ik bekeek je FoBo en las:quote:Op zondag 17 februari 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zal ik dan maar even OT gaan.
Skateschoenen, concertganger, foute uitstraling, groot, sterk.
hoezo?quote:slik lenzen door
Ik ging (toen ik nog lenzen had, kutdingen) m'n lens schoonmaken met speeksel, want er was niks beters te vinden. Als er wat onder je lens zit wil je het er wel uit hebben.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Offtopic: ik bekeek je FoBo en las:
[..]
hoezo?
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ging (toen ik nog lenzen had, kutdingen) m'n lens schoonmaken met speeksel, want er was niks beters te vinden. Als er wat onder je lens zit wil je het er wel uit hebben.
Dat ging mis.
Heb je er lang last van gehad?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat vond m'n maag niet.
je snapt de diepliggende gedachte achter dat gesprek nietquote:Op zondag 17 februari 2008 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
dat kan toch IN het betreffedne fobo, kinders
Ik ben te oudquote:Op zondag 17 februari 2008 00:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
je snapt de diepliggende gedachte achter dat gesprek niet
Je vergeet rood haar?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:41 schreef Nosh het volgende:
Mijn potentiële vriendin moet ook skateschoenen hebben, want al is ze een culinair wonder, houdt ze van de juiste literaire meesterwerken, kent ze een gezonde voorliefde voor punk en ska, heeft ze een karakter die je dag na dag op het verkeerde been zet en is ze in staat om bij wijze van spreke een afvoer leeg te zuigen, zonder skateschoenen houdt het op.
Ja, dat was vorige maand. Deze maand moet ze een pony hebben. Liefst zowel in haar kapsel, als in de wei, zodat ik 'm kunstjes kan leren.quote:
Ik denk dat dit wel voor iedereen geldt alleen heeft iedereen toch wel een paar dingen waardoor die ander meteen een enorme + heeftquote:Op zondag 17 februari 2008 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik val vooral op vrouwen. Verder heb ik geen specifieke eisen, omdat het gewoon gaat om het totaalplaatje, ik ga geen vrouw afwijzen omdat ze blond is en ik alleen op brunettes val ofzoiets.
Mjah dat is er wel idd, maar ik zou niet iemand afwijzen omdat ze daar toevallig niet aan voldoetquote:Op zondag 17 februari 2008 15:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel voor iedereen geldt alleen heeft iedereen toch wel een paar dingen waardoor die ander meteen een enorme + heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |