ten koste van wie? Neil stemmers gaat ze niet op haar hand krijgen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:35 schreef Svensational het volgende:
Wat BVO zegt, Nigel of Charlene wordt het. Nikki heeft al teveel fans, en Nathalie heeft vandaag veel fans gemaakt weer.
Onzuiver? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Top Optreden maar jammer van onzuivere, schreeuwerige gedeelte dat werd overstemd door de dans, maar los daarvan........... TOP![]()
wat een energie!!!!
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Svensational het volgende:
Ik vrees alleen voor Charlene.
De fanloze.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ten koste van wie? Neil stemmers gaat ze niet op haar hand krijgen?
Die stemmen niet.quote:
eensquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef thaleia het volgende:
Goed, dat wordt Nigel en Charlene op de krukken.
Ik zou zelf liever Nikki eruit zien gaan, ook al is ze steengoed. Vind het allemaal een beetje te erg op dezelfde manier steengoed steeds, ik heb het al gezien zeg maar.
Maar het wordt Nigel of Charlene vanavond, en qua optredens zou ik denken Nigel, maar rekening houdend met de jonge meisjes die sms-en, misschien toch Charlene.
Kwestie van goeie backbonequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:38 schreef Treezz het volgende:
jees... die jongens van haar....... dat ze daar geen last van heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |