quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:04 schreef Svensational het volgende:
He verdamme, FOK! ging zo lekker net.
Gaat alweer beter nuquote:
Ja! En het was gaaf! Zo tof als toen wortd het nooit meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:05 schreef Cee het volgende:
I who have nothing? Zong Jordan van AI6 dat niet?
Wendy moet naast Nathalie liggen. Holloway dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:06 schreef sbientje het volgende:
wendyde show draait niet om jou en je uitspattingen doos
2.131 secquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:06 schreef sbientje het volgende:
wendyde show draait niet om jou en je uitspattingen doos
Je was me voorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk nachtjaponnetje Nikki.
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:06 schreef Cee het volgende:
Het is wel net zo Big Band als dat een varken een hifi-set is, maar goed.
Gediskwalificeerd omdat het geen bigband is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:07 schreef dronkeykong het volgende:
Dit is beter dan het eerste nummer wat ze zong!
Beetje jammer ja, Idols' idee van Big Band is elk nummer met een bandje erachter.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Erg goed!
Wendy met d'r opschepperitis
Ik vind dit alleen ook weer niet echt een Bigband nummer, of ligt dat nou aan mij?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat heeft dit in hemelsnaam met big band te maken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bigbandquote:Een Bigband is een muzikaal ensemble dat uit verschillende secties van meestal 4 a 5 muzikanten bestaat, deze secties zijn:
Ik zou ook janken, hij heeft vast beter weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag een man huilen???
Ik han net op met mijn zoontje uit Spanje te kletsen en komt dit nummer...
pffffffffffffffffffffffffffffffffff
mannen mogen huilen jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag een man huilen???
Ik han net op met mijn zoontje uit Spanje te kletsen en komt dit nummer...
pffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:09 schreef Cee het volgende:
Erik kan dingen nog ZO mooi vinden, hij blijft de gezichtsuitdrukking van een lachende citroen hebben.
raap me opquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou ook janken, hij heeft vast beter weer.
Daar zappen mannen bij weg.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:09 schreef sbientje het volgende:
[..]
mannen mogen huilen jaalleen niet bij meryl-streep-films
Die heeft zich rotgejankt dat Neil er uit was. Van het lachen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:10 schreef Karina het volgende:
Gordon moest niet eens janken dit keer.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou ook janken, hij heeft vast beter weer.
Ik stopte daar al met lezen.quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:07 schreef sbientje het volgende:
supergoed, nikki gaat winnen!
Die avatar van jouw.... huh? Heb je daar een youtube'je van?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:10 schreef Cee het volgende:
Jordin Sparks (AI6 winnares) versie van het nummer. Was ook mooi.
de wendy haat...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
Fluister niet hoer!
Niggggggy!quote:
Ik heb Kelly al voor mijn autobumper gehad, nu nog wendy.quote:
Ok, laat ik het anders zeggen: jammer om hier een big band voor op te laten draven.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bigband
Staat niks over het soort liedje.
Nee, maar ik keek ook even niet. Tussenfilmpjesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:13 schreef Svensational het volgende:
Doet niemand die moeder aan iemand denken?
Heel erg, maar weet niet wie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:13 schreef Svensational het volgende:
Die zijn al lang blij dat ze 1 avond per jaar iets te doen hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen: jammer om hier een big band voor op te laten draven.
Uw wens is mijn bevel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Die avatar van jouw.... huh? Heb je daar een youtube'je van?
Die 500 mannen van Wendy 500 hadden nog wat over.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben ze trouwens allemaal een whiteningtreatment gehad ofzo
idd ja! ik erger me dood!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:12 schreef J-net het volgende:
Wendy's Nikki is net zo fout als Wendy's Witchieeeeeee
Die tante van Will in The Fresh Prince Of Bell Air?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:13 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |