Beetje de story of Nikki's life he?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:29 schreef Cee het volgende:
Tekst klopt voor geen meter maar het klinkt wel lekker.
Zutonsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
Orgineel is beter
quote:
Jawel, maar geen TMF of MTV ofzoquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:31 schreef Cee het volgende:
Er is een kraai tegen Jerney aangevlogen.
Ik ook niet, maar andere zenders tot aan vpro draaien dit ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, maar geen TMF of MTV ofzo
Net een wandelende vlaflip met chocolaatje bovenop.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:33 schreef Svensational het volgende:
Niks tegen roze shirts, maar met zo'n geel kraagje staat dus echt niet!
Maar in de kelder heeft hij een hele SM-grot gebouwd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:34 schreef Karina het volgende:
Die Nigel heeft ook al zo'n puberkamertje.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:33 schreef Cee het volgende:
Zo Nigel, snel, verberg die Zac Efron posters en roze fluffy handboeitjes!
Ik vind het wel mooi bij hemquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:33 schreef Svensational het volgende:
Niks tegen roze shirts, maar met zo'n geel kraagje staat dus echt niet!
Waar is de aardbeiensaus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Net een wandelende vlaflip met chocolaatje bovenop.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
je bent weer lekker op dreef ceequote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier gillen ze dat iets bigband is omdat het door een bigband begeleid wordt. Straks Rammstein - Buck Dich door Nathalie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap niet zo heel goed waarom het 'big band' thema erin zit. Ik zie daar toch altijd hele andere nummers bij dan dat ze bij Idols doen... vaag.
waar is jouw objectiviteit gebleven Beev!! ??? !!!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is eindelijk goed big band nummerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap niet zo heel goed waarom het 'big band' thema erin zit. Ik zie daar toch altijd hele andere nummers bij dan dat ze bij Idols doen... vaag.
Dat vraag ik me ook af jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:35 schreef Karina het volgende:
Waarom nou weer die witte gympen onder dat pak.
He gadver dat zegt renesite ook altijdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:36 schreef PeRi het volgende:
Oh noes why!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |