zeer irritant wat je nu hebt gedaan tot..
tot hier en foetsie kun je jezelf beter noemen.
als het over jou gaat en ik geef je feedback moet je wel even ballen tonen en mijn posts laten staan, nu ga je jezelf verdedigen en ik en anderen kunnen niet eens meer teruglezen wie wat ook alweer zei..belachelijke reactie van je…welke posts heb je nog meer verwijderd na de laatste reactie van mij? ik moest een paar uurtjes weg en nu bij terugkomst zie ik alleen jouw reactie staan en dat je een hoop bagger hebt verwijderd..
ik heb nog geantwoord op een aantal users welke op mij hebben gereageerd…en misschien reageerden zij wel op mij in de tussentijd dat ik weg was…en wat doe jij?
quote:
zoals jij dat noemt, als je nou een vent bent verwijder je het niet maar knip en plak je de betreffende posts naar feedback alwaar wij er wel uitkomen…nu krijg je weer misverstanden..die users waar ik op heb gereageerd kunnen het niet nalezen omdat jij even je macht wil laten zien door het weg te halen..ik kots hiervan. waarom doe je dat?
moet je nu eens lezen wat jezelf schrijft.
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:01 schreef ToT het volgende:En @ de mensen die zitten te zeiken over dat ik met alle winden meewaai: als ik me de heel tijd anti-conspiracy of anti-gevestigde orde opstel is het ook niet goed.
en dan ga ik nu vragen:
oh ja tot? wie zijn die mensen dan die zitten te zeiken dat jij met alle winden meedraait? ik kan dat nergens terugvinden.
quote:
Ik luister gewoon naar wat men te zeggen heeft en soms moet ik mijn koers gewoon even een beetje bijstellen.
van wie moet dat dan? van je baas?
quote:
Wees blij dat ik geen stug figuur ben die continu voet bij stuk houdt.
god wat ben ik blij dat jij geen stug figuur bent..hoera…
quote:
Ik laat me juist graag overtuigen omdat ik ook niet altijd alles weet.
verdiep je eens als je het interessant vindt , laat je gevoel spreken.
quote:
Ik ben wel vaak kritisch op conspiracies, maar dat ben ik als PERSOON, en NIET als moderator!
je loopt als PERSOON anders wel te dreigen met dichtgooien!
quote:
Ik geloof echt wel dat er meer speelt, maar als dingen makkelijker op reguliere manieren te verklaren vallen dan met een conspiracy, dan pas ik Ockham's scheermes toe.
moet jij weten maar verwijder dan geen post van users die iets met volle overtuiging opschrijven, ook al is het niet in je straatje..je bent moderator van bnw weet je wel, we zitten hier niet in wfl of weet ik veel wat voor ander fora.
quote:
Daarbij; 5 mensen waartegen ik op zou kijken? WTF?!? Ik zou dan graag willen weten wie dat zijn,
ja, ik zou dat ook wel eens willen weten, waar kan ik dat teruglezen? of verzin je dit nu?
quote:
want ik heb zowat IEDEREEN hier wel eens een bitchslap verkocht; zowel aan de believers-kant als aan de "gevestigde-orde-kant"
bron?
quote:
om het maar zo eens te noemen. OOK heb ik het voor zowat iedereen wel eens opgenomen als ik merkte dat dingen te ver gingen.
wat jij doet is posts verwijderen, de weg van de minste weerstand denk je misschien…je zit hier niet in noord korea.
quote:
En mochten er topics voor jullie gevoel onterecht gesloten zijn, dan hoor ik het graag in het feedback topic!
(Commentaar op deze post overigens ook.)
bij deze.