abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:13:49 #251
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57155317
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:11 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik lees net op de site van RTL dat Allard Kalff niet meer gaat pitreporteren.
http://allardkalff.nl.ang(...)n+uit+....+hilversum
&
http://www.rtl.nl/(/exper(...)les/2007/f1-0809.xml

erg erg jammer!!!
nou ja

Ik vond hem erg goed altijd, ik hoop niet dat we die tandarts weer terug krijgen (tenenkrommend soms )
The line is a dot to you!
pi_57155322
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:11 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik lees net op de site van RTL dat Allard Kalff niet meer gaat pitreporteren.
http://allardkalff.nl.ang(...)n+uit+....+hilversum
&
http://www.rtl.nl/(/exper(...)les/2007/f1-0809.xml

erg erg jammer!!!
en de vervanger is??
pi_57155549
Als Robert Doornbos nog geen stoeltje heeft kies ik hem elke dag over Allard als pitreporter, al is Allard helemaal geen slechte als pitreporter. Alleen bij A1GP als commentator vind ik m niet goed. En ik kon Jack ook wel waarderen. Misschien wordt t wel Albers
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:22:37 #254
44151 SlaggY
Awesome.
pi_57155585
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:44 schreef NED het volgende:

[..]

Wat zij zegt ja.
Ik heb een piemel heur!
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_57155589
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef HPoi het volgende:

[..]

en de vervanger is??
Zou me weinig verbazen als ze het vanuit kostenoverwegingen geschrapt hebben.
pi_57155651
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:22 schreef ElmarO het volgende:
Zou me weinig verbazen als ze het vanuit kostenoverwegingen geschrapt hebben.
Zou t al zo erg zijn bij RTL? We gaan er eigenlijk allemaal vanuit dat het gedwongen is, maar misschien wilde die zelf niet meer...
pi_57155807
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Zou t al zo erg zijn bij RTL? We gaan er eigenlijk allemaal vanuit dat het gedwongen is, maar misschien wilde die zelf niet meer...
Geen idee, maar RTL Nederland heeft wel verlies gedraaid. Het is niet voor niets dat ze geen eens hebben geboden op de samenvattingen van de Eredivisie. Maar goed, misschien ben ik wel te negatief en is het inderdaad het laatste.
pi_57155825
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:22 schreef SlaggY het volgende:

[..]

Ik heb een piemel heur!
Pi(c)(k)s or it didn't happen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:31:51 #259
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57155862
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:30 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Geen idee, maar RTL Nederland heeft wel verlies gedraaid. Het is niet voor niets dat ze geen eens hebben geboden op de samenvattingen van de Eredivisie. Maar goed, misschien ben ik wel te negatief en is het inderdaad het laatste.
ze sturen al drie man geloof ik (Olav, camera en geluidsman). Dus dan Allard er vast nog wel bij
pi_57155902
Overigens over Aguri he, hoe zit dat nou met zulke contracten.
30 miljoen is toch wel ff een flink bedrag.
Daar staan toch ergens handtekeningen onder? Rechtsgeldig enzo?

Of heeft Aguri er een clausule in op laten nemen dat ze bv minimaal een x aantal punten moeten halen en dat als ze dat neit halen dat de sponsor dan onder zn verplichtingen uit kan?

Ik weet dat contracten onder rijders neit zoveel voorstellen binnen de F1, maar met sponsoren hoor je toch ook vak dat die hun verplichtingen niet nakomen en verder hoor je er dan niks meer van.

Worden die bedrijven niet aangeklaagd enzo?
pi_57155946
Godverdomme, mn nieuwe toetsenbord is nog ff wennen zie ik
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:12:15 #262
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57156825
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:33 schreef NED het volgende:
Overigens over Aguri he, hoe zit dat nou met zulke contracten.
30 miljoen is toch wel ff een flink bedrag.
Daar staan toch ergens handtekeningen onder? Rechtsgeldig enzo?

Of heeft Aguri er een clausule in op laten nemen dat ze bv minimaal een x aantal punten moeten halen en dat als ze dat neit halen dat de sponsor dan onder zn verplichtingen uit kan?

Ik weet dat contracten onder rijders neit zoveel voorstellen binnen de F1, maar met sponsoren hoor je toch ook vak dat die hun verplichtingen niet nakomen en verder hoor je er dan niks meer van.

Worden die bedrijven niet aangeklaagd enzo?
Een bedrijf kan vaak onder een dergelijk contract uit als ze kunnen aantonen dat het contract de continuiteit van het bedrijf bedreigd. Oftewel als het bedrijf failliet dreigt te gaan door de sponsoring kunnen ze er meestal onder uit.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_57164350
Nou kan ik me nauwelijks voorstellen dat SS United op de rand van de afgrond staat, maar dan nog. Super Aguri is ook wel met een rechtzaak bezig, maar als je zelf geen cash hebt en je tegenstander is een gas & olie bedrijf... ik denk dat de rechtzaak langer gaat duren dan Aguri gaat overleven.
pi_57165151
Ik zou het jammer vinden als SA zou verdwijnen.
Weer een team minder

Ik las van de week overigens dat die knakker van Prodrive plannen had om met Astin Martin de F1 binnen te treden:
quote:
Eigenaar Prodrive wil met Aston Martin de Formule 1 in
03 Maart, 13:23 |
Voormalig BAR-teambaas Dave Richards wil samen met investeerders uit Koeweit de mogelijkheden onderzoeken om met de Britse sportautofabrikant Aston Martin deel te nemen aan de Formule 1. Richards wilde dit jaar al een eigen team in de Formule 1 hebben, maar de geplaagde eigenaar van Prodrive kreeg dat nog niet voor elkaar. Belangrijkste reden hiervoor is dat klantenchassis’ niet toegestaan zijn. De Brit had al een overeenkomst met McLaren over de levering van een klantenchassis, maar nadat Williams een rechtszaak aanspande tegen Prodrive, trok Richards zich terug.

Iets meer dan een jaar geleden kondigde Dave Richards aan dat hij met zijn eigen team aan de start van het Formule 1-seizoen in 2008 zou verschijnen. Onduidelijkheid over de legaliteit van klantenchassis’ zorgde er echter voor dat de eigenaar van Prodrive zijn plannen op een laag pitje moest zetten. Het was namelijk de bedoeling dat McLaren de chassis’ zou gaan leveren voor Prodrive, om zo een soort zusterteam te creëren. Williams spande een rechtszaak aan tegen Prodrive, omdat het gebruik van klantenchassis’ illegaal is. Richards trok zich terug en kondigde niet veel later aan dat de kans dat hij alsnog met Prodrive in de Formule 1 zou komen bijzonder klein is.

Nu lijkt het erop dat de Brit een nieuw plan heeft bedacht om alsnog zijn eigen team in de Formule 1 te krijgen. Hij wil samen met sportautofabrikant Aston Martin de Formule 1 in. Richards kocht vorig jaar het meerderheidsaandeel van 56 procent in Prodrive, dat in handen was van de Engelse investeringsmaatschappij Apax, terug. Het Engelse dagblad The Independent meldt dat de Koeweitse investeringsmaatschappij Kuwaiti Investment Dar Company (KIDC) nu veertig procent van Richards' Prodrive-aandelen wil opkopen.

Die deal zou deuren openen wat betreft een samenwerking met Aston Martin: zowel Prodrive als KIDC bezitten al aandelen in het Britse automerk. Daarnaast is Prodrive verantwoordelijk voor de raceauto's waarmee het Britse merk deelneemt aan onder andere de 24 uur van Le Mans. Als de deal met de Arabieren rond komt, zou dat volgens The Independent een gouden combinatie voor Richards kunnen zijn. Koeweit is namelijk een van de weinige rijke Arabische-emiraten die zich nog niet heeft ingekocht in de Formule 1 en Aston Martin heeft de faam en het imago om zeker niet te misstaan in de hoogste autosportklasse.

Richards liet eerder al weten dat Aston Martin “binnen vijf jaar in de Formule 1 actief zou kunnen zijn”. Aangezien de plannen om met Prodrive in de Formule 1 te treden definitief verl
bron: www.formule1wereld.nl
Dat is zeker een merk wat niet zou misstaan in de F1 dunkt me.
Ik vind het ook nog altijd jammer dat die groene Jags weg zijn overigens
Dat vond ik echt de mooiste auto's van het moderne F1 tijdperk
pi_57167550
Helemaal met je eens NED; op Ferrari na, hadden de jags de sterkste uitstraling van de gehele grid destijds. Een AM zou zeker een aanwinst zijn. Overigens heeft Richards eerdere berichten in deze richting ooit ontkend. Wellicht is bij hem toch een lampje opgegaan..
Zolang ze geen Spyker-strategie toepassen..
pi_57173257
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef HPoi het volgende:

[..]

en de vervanger is??
quote:
Geen pitreporter dit jaar bij RTL GP
Nederland moet het dit jaar doen zonder een pitreporter. RTL acht de meerwaarde van een verslaggever in de pitstraat te beperkt nu er geen Nederlander meer meedoet in de Formule 1. Allard Kalff vertolkte vorig jaar de rol van pitreporter, maar hij wordt nu vaste studioanalist. Ook aan de presentatie verandert iets. Marcel Maijer wordt de vaste presentator en krijgt dit jaar geen gezelschap meer van Huub Stapel of Froukje de Both.

Een woordvoerster van RTL vertelde aan F1Today.nl: “Er doet geen Nederlander meer mee en in de loop der jaren zijn de uitvallers tijdens een race ook steeds minder geworden. Hierdoor is Allards rol in de pits wat ons betreft te beperkt geworden. We zijn dan ook van mening dat zijn expertise meer tot recht komt als vaste studioanalist.”

“Dat neemt niet weg dat het zeer goed mogelijk is dat, als er in de toekomst wel weer Nederlandse deelnemers zullen komen, we deze opzet aanpassen. Bovendien zal Allard waarschijnlijk bij een aantal van de Europese races in de dagen ervoor nog wel ter plaatse zijn om interviews af te nemen en natuurlijk live feeling te houden met de Formule 1. En zondags dan in de studio voor de analyse van de race.”

“Voor wat betreft studiopresentatie is ervoor gekozen om een vast gezicht aan te houden, in plaats van wisselende presentatie. En dat is Marcel Maijer geworden.”

Volgend weekend begint het nieuwe Formule 1-seizoen in Australië en RTL doet live verslag van de kwalificatie en de race, met het vertrouwde commentaar van Olav Mol. Op zaterdag begint de uitzending van de kwalificatie om 03.55 uur op RTL 7 en op zondag begint op dezelfde zender om 04:30 uur de voorbeschouwing op de eerste race.
bron: www.f1today.nl
Niemand dus
pi_57173325
En ik wil Ruud terug in de studio !
pi_57173564
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:59 schreef NED het volgende:

[..]

[..]

Niemand dus
Beetje jammer.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_57174504
Jammer, maar begrijpelijk. Dit is gewoon bezuiniging, maar dan wel zo veel mogelijk met de juiste poppetjes op de juiste plekken.. Maijer is een vakman in de studio en als analist is Allard (i.t.t. zijn rol als solo-presentator) zeker te pruimen. Als pitreporter is hij weliswaar misschien nog beter, maar wat niet is...
Wel zou ik voor de toekomst eens opteren voor een duo-commentator. Olav blijft tot op heden de F1 hondstrouw, maar ik durf geen inschatting te maken, wanneer hij zijn leventje in Spanje toch verkiest boven het jachtige omroep-bestaan. Voor die tijd moet er wel een soort Frank Snoeks van de F1 zijn opgestaan..
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:51:03 #270
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_57174588
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:02 schreef NED het volgende:
Ja, ze hebben immers toch iemand nodig om de drankjes in te schenken...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_57174589
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 01:45 schreef NED het volgende:
Ik zou het jammer vinden als SA zou verdwijnen.
Weer een team minder

Ik las van de week overigens dat die knakker van Prodrive plannen had om met Astin Martin de F1 binnen te treden:
[..]

Dat is zeker een merk wat niet zou misstaan in de F1 dunkt me.
Ik vind het ook nog altijd jammer dat die groene Jags weg zijn overigens
Dat vond ik echt de mooiste auto's van het moderne F1 tijdperk
Startnummer 007 op de startgrid!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_57174773
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:02 schreef NED het volgende:
geintje hopelijk? Kijk nog liever naar een belspeldel.

Vorig jaar was Rob Kamphues een keer te gast in de studio. Ondanks dat hij gast was vond ik hem een veel betere presentator dan die Marcel Maijer. Kalff als vaste analist erbij in de studio en Ronald van Dam naast Olav om 'm een beetje scherp te houden (en tzt op te volgen).

Dat zou voor mij wel een geweldige kijkervaring opleveren

Over kijkervaring gesproken, hoe zit het nou met dat plan van Pathé om de races in de bioscoop uit te zenden?
pi_57175184
Ronald van Dam is helemaal geen slechte idd, en Rob Kamphues is leuk maar heeft weinig met F1 te maken, dan liever een vrouw in de studio erbij.. Het oog wil ook wat
pi_57175610
Rob Kamphues is een bekend liefhebber van auto's en F1, en is (imho) een veel betere presentator dan Marcel. Over uitstraling zullen we het maar niet eens hebben.

Vrouw in de studio hoeft van mij niet zo nodig, tenzij ze er echt verstand van heeft of als gast bijvoorbeeld vrouwlijke racers. Verder heb ik het na Ruud, Froukje en weet ik veel wie het nog meer geprobeerd hebben wel een beetje gehad met goedbedoelende maar onwetende of matige presentators. Liever wat meer kwaliteit.

Het oog krijgt als het goed is een race om naar te kijken
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:49:06 #275
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57175777
quote:
Fernando Alonso says Hamilton's comments led to racist abuse

BARCELONA, Spain - Lewis Hamilton should have expected the taunts he received from Spanish fans during Formula One testing last month, according to former teammate Fernando Alonso.

In an interview with The Associated Press last month, Hamilton said Alonso showed him "just how not to behave as a world champion" when the two were teammates at McLaren last season.

Alonso told Cadena Ser radio station that Hamilton had no right to say such a thing.

"The very next week they whistled him in Spain for saying that," the Spaniard said. "That's the other face of the situation. If you talk, it's normal that they whistle."

Hamilton - F1's first black driver - was abused by spectators shouting racist slurs and wearing dark makeup, black wigs and T-shirts saying "Hamilton's Family" at the Montmelo circuit on Feb. 2.

Governing body FIA is investigating the incident.

"If in the end it has been done, then you have to condemn it sharply," Alonso said.

But he claimed the reports of racist behaviour had been exaggerated, noting that he had been treated harshly by fans in Monza after winning the Italian Grand Prix last year.

"When I did my lap of honour people were (making obscene gestures)," Alonso said. "That's sport."

Alonso left McLaren after a rocky season in which rookie Hamilton finished ahead of him. Alonso had expected the team to make him its No. 1 driver after leaving Renault as two-time defending champion. He has returned to Renault this season.

Asked how his relationship with Hamilton was now, Alonso said "the same as last year. Inexistent."

OF Alonso zegt elke dag wat anders OF de pers is niet zo betrouwbaar in dit geval
Calm down, please!
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:59:11 #276
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_57175983
Geen verassende zet van RTL. Vorig jaar kwamen er al wat berichten naar boven dat RTL niet bijzonder veel winst peurde uit de F1.
Dat je dan gaat snijden in het aantal man ter plaatse lijkt me logisch. Wel jammer...
pi_57176740
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:41 schreef Ared het volgende:
Vrouw in de studio hoeft van mij niet zo nodig, tenzij ze er echt verstand van heeft of als gast bijvoorbeeld vrouwlijke racers. Verder heb ik het na Ruud, Froukje en weet ik veel wie het nog meer geprobeerd hebben wel een beetje gehad met goedbedoelende maar onwetende of matige presentators. Liever wat meer kwaliteit.

Het oog krijgt als het goed is een race om naar te kijken
Ik begrijp de verontrusting met een vrouw in de studio Maar Sjimmy toen bij SBS6 met de CC race in Assen was echt niet slecht eigenlijk. Veel zenders hebben trouwens als pitreporter een vrouw, misschien krijgen die meer dingen los
pi_57177270
quote:

[..]

[..]

Niemand dus
Helaas toch gelijk gehad.
pi_57177426
Als je een ego-komiek als Rob Kamphues in de studio een programma laat presenteren, gaat het altijd meer om hem dan om de analist. Dat is nou juist de kracht van een vakman als Marcel Maijer. Toegegeven: Rob heeft misschien nog meer charisma dan Marcel in het kwadraat, maar ik weet niet of we daar zoveel mee opschieten als je ook wat feitjes en analyses rondom het racegebeuren willen aanzien/aanhoren..
pi_57177477
Misschien wil Jos Verstappen naast de LMS rijden ook nog pitreporter spelen?
pi_57178402
quote:
Dat is nou juist de kracht van een vakman als Marcel Maijer.
Ik vind die kerel helemaal geen vakman.
Ik vind het een buitengewoon onaangename man om naar te luisteren.
Ik weet niet wat het is met die vent, maar er klopt gewoon iets niet.

En dat van Ruud was geen grapje. Ik vond hem een stuk plezieriger om naar te kijken/luisteren dan Marcel. So fucking shoot me
pi_57178438
quote:
Ferrari-directeur voorspelt saai en eentonig seizoen
Ferrari-directeur Luca di Montezemolo denkt dat 2008 een saai en eentonig Formule 1-seizoen zal brengen. Al de drama’s en controverses uit 2007 ten spijt, dit jaar is het weer terug naar de orde van de dag. Di Montezemolo hoopt voor de laatste Grand Prix de wereldtitel geprolongeerd te hebben.

“We gaan we weer voor de top”, vertelt de Italiaan. “In 2007 werden we kampioen omdat Ferrari een echt team is en de concurrentie was dat niet. Voor dit jaar hoop en reken ik op een saai seizoen, hopelijk zonder openbare aanklagers of James Bond-praktijken. We hebben een stap voorwaarts gemaakt met de nieuwe auto, maar nu moeten we de confrontatie aangaan met de andere teams. Ik hoop maar dat we dit jaar niet in de laatste race en de laatste kilometer het kampioenschap veiligstellen, maar zo snel mogelijk.”

bron: www.f1today.nl
Wat een zeiksnor. Met het verbod op TC en LC zal het er alleen maar leuker op worden!
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:21:40 #283
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57178609
RTL helpt de handel zelf om zeep, nu gaan er nog meer naar België schakelen denk ik!
pi_57178680
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:21 schreef TJDoornbos het volgende:
RTL helpt de handel zelf om zeep, nu gaan er nog meer naar België schakelen denk ik!
Was ik niet van plan. Die commentatoren daar praten altijd op zo'n toon alsof ik naar een liveverslag van één of andere begrafenis aan het kijken ben.
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:47:36 #285
65960 sanger
pi_57179141
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:24 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Was ik niet van plan. Die commentatoren daar praten altijd op zo'n toon alsof ik naar een liveverslag van één of andere begrafenis aan het kijken ben.
En ik ben het er nog mee eens ook.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:22:22 #286
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57181364
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:21 schreef TJDoornbos het volgende:
die hebben toch ook geen pitreporter?

Opzich zal ik de pitreporter niet echt missen, die coureurs zeggen toch meestal niks interessants tijdens de race. Het was alleen leuk voor de nieuwtjes tijdens de race die Allard kon vinden
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 maart 2008 @ 20:38:33 #287
862 Arcee
Look closer
pi_57181847
quote:
Niemand dus
Boeie, de enige die telt is Mol.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:39:49 #288
65960 sanger
pi_57181880
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef kepler het volgende:

[..]

die hebben toch ook geen pitreporter?

Opzich zal ik de pitreporter niet echt missen, die coureurs zeggen toch meestal niks interessants tijdens de race. Het was alleen leuk voor de nieuwtjes tijdens de race die Allard kon vinden
Enige nuttige was de uitvalreden vak. Desondanks wel een gemis.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:41:06 #289
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57181938
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Enige nuttige was de uitvalreden vak. Desondanks wel een gemis.
ja, de uitvalreden was wel interessant. Maar de meeste coureurs lullen dan 5 minuten vol. Ik wil gewoon de race zien/horen. Uitvalreden hoor ik na de race dan wel
pi_57193676
Nu ook van BBC :
quote:
McLaren boss nears end of road
By Adam Parsons - BBC sports news correspondent

For nearly four decades, Ron Dennis has been running motor racing teams, and for most of that time they have been at the front of the grid.

His life and reputation have been defined by drivers, engines and trophies. And yet now Dennis is on the verge of stepping away from the front line of Formula One.

Depending on who you choose to believe, he may go just before the start of the season or he may linger to oversee his team's opening salvos.

There are even some within his organisation who think he will stay until the end of the year, hoping to embrace one more world championship title, but they are probably in the minority.

Dennis has three roles at McLaren - chairman and chief executive officer of the McLaren group, and boss of the Formula One team. Most people expect Dennis to walk away from at least one of those roles sooner rather than later.

It is possible he may stay involved with the F1 team in some capacity afterwards, and that he will still go to some of the Grands Prix.
Hele verhaal hier
Calm down, please!
pi_57194391
Beter blijft ie voorlopig gewoon in z'n huidige functie... 1 week voor de start van t seizoen is toch gewoon psychologische zelfmoord voor McLaren F1
pi_57198151
Eigenlijk verteld BBC niks nieuws. Er gaan geruchten dat a, b of c zou kunnen gebeuren. Sja... dat durf ik ook nog wel te beweren. McLaren is al jaren bezig met herstructurering, en Dennis is al jaren aan het roepen dat hij zijn rol wil afbouwen (vandaar dat Whitmarsh al jaren bezig is steeds meer taken van hem over te nemen) . Het zou me niets verbazen als Dennis na alle hectiek van vorig jaar besluit om bijvoorbeeld de dagelijkse leiding tijdens GP weekends aan Whitmarsh over te dragen en niet meer naar alle GP's te reizen. Maar de week voor de eerste GP verwacht ik geen schokkend aftreden. Zoals Atreidez zegt, dat zou wel erg slecht zijn voor het moreel binnen 't team.
pi_57200509
quote:
Wada to leave F1 in Honda reshuffle

Honda Racing are to undergo a senior management reshuffle next month, autosport.com can reveal, with the Formula One team's chairman Yasuhiro Wada leaving the outfit.

Wada, general manager of Honda's Motor Sports Division since 2000, first joined the F1 team in 2005 while the Japanese manufacturer increased their involvement in the then BAR outfit.

His responsibilities grew when Honda bought the team outright for the start of the 2006 season, and he has worked closely with CEO Nick Fry since then. He was also the driving force behind Honda's decision to create Super Aguri.

From the start of April however, Wada will relinquish his responsibilities in motorsport and will instead become the general manager of the Public Relations Division at Honda Motor Company in Japan. It is thought that the Australian Grand Prix will be his last race in his current role.

The reasons for Wada's imminent move are not known, although they come against the backdrop of a troubled 2007 campaign and a big push to refocus the F1's team efforts on the back of the arrival of Ross Brawn as team principal.

A Honda Racing team spokesperson said: "Wada san has spent the past eight years with Honda Performance Development in the US, Honda Racing Development in the UK and Honda's Motor Sports Division at its Tokyo Headquarters.

"In keeping with the Honda Company philosophy, which encourages rotation within the various areas of the Honda business, Keita Muramatsu will now move to the position of General Manager, Motor Sports Division."

Further changes are to be made to the motorsport structure at Honda in Japan, with the company's operating officer Hiroshi Oshima taking on an extra role as Managing Officer with responsibility for Motor Sports and Circuit Business. Brawn and Fry both report to Oshima.
Bron
  vrijdag 7 maart 2008 @ 07:53:46 #294
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57214657
Olav Mol bij Goedemorgen Nederland (en hij quote z'n "collega" Allard Kalf" )
Calm down, please!
pi_57215737
[wijvenpraat] hij kon wel wat kilo's kwijt zijn? [/wijvenpraat]
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:55:11 #296
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57216051
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:33 schreef Rory78 het volgende:
[wijvenpraat] hij kon wel wat kilo's kwijt zijn? [/wijvenpraat]
Die vliegen er wel weer aan als hij naar tropen klimaat gaat.
Daar zet je nogal van op, zeg maar.
Calm down, please!
pi_57216528
Ik vind het jammer Allard er niet meer bij is. Die beelden vanaf de grid waren vorig jaar erg leuk.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_57218880
Dat vond ik ook. Gewoon beelden van RTL zelf en alleen hier op TV.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:45:54 #299
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_57223664
Ja, mijn team is gereed Niet dat t echt een winning match is, maja..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')