abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:30:32 #201
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57028442
Ja indd een dwaas, er komt geen 1 nederlander in voor
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_57028540
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:30 schreef sanger het volgende:
Ja indd een dwaas, er komt geen 1 nederlander in voor
Met alle respect voor de coureurs van Nederlandse bodem ooit in de F1, maar die horen er ook niet in

Maar jij dacht natuurlijk weer dat ik RD erin wou hebben?
  donderdag 28 februari 2008 @ 10:09:24 #203
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57029141
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:35 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Met alle respect voor de coureurs van Nederlandse bodem ooit in de F1, maar die horen er ook niet in

Maar jij dacht natuurlijk weer dat ik RD erin wou hebben?
Neuh, maar de Godenogwat wel.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_57029202
Carel Godin de Beaufort bedoel je lijkt me
quote:
Jhr. Carel Pieter Anthonie Jan Hubertus Godin de Beaufort (10 april 1934, Maarsbergen – 1 augustus 1964, Keulen) was een Nederlands autocoureur, die bijnamen als De Racende Jonkheer en De jonker van Maarsbergen had. Hij werd ook wel Careltje genoemd vanwege zijn toch wel aanzienlijk postuur - bijna twee meter lang en 118 kilo zwaar. Zijn volledige titel was Heer van Maarn en Maarsbergen en hij woonde op het "kasteel Maarsbergen", dat sinds 1882 in familiebezit is.

De Beaufort was de eerste Nederlander die punten wist te behalen in de strijd om het wereldkampioenschap in de Formule 1. Carel was een fervent liefhebber van het merk Porsche, en het was dan ook een Porsche waarin hij in 1956 zijn eerste sportwagen-race reed. Overigens paste hij door zijn postuur het beste in een Porsche 718. In het seizoen 1959 reed hij in een Maserati, het seizoen daarop in een Cooper.

In 1957 reed hij zijn eerste Grand Prix (GP van Duitsland). Erg succesvol was hij niet: hij eindigde op de 14e plaats, 20 minuten na de winnaar Juan Manuel Fangio. In 1962 veroverde hij zijn eerste WK-punt door het behalen van een zesde plaats in de Grand Prix van Nederland. In totaal heeft hij deelgenomen aan 31 GP-races, met als beste resultaten vier zesde plaatsen in de GP's van Nederland (1962), Frankrijk (1962), België (1963) en USA (Watkins Glen - 1963). Jhr. Carel Godin de Beaufort verongelukte in 1964 op de Nürburgring tijdens de training voor de Grand Prix van Duitsland.

Zijn oude Porsche staat nu in het Nationaal Automobiel Museum in Raamsdonksveer. Een ander exemplaar bevindt zich in het Britse Donington Collection Museum.
bron
pi_57029289
hehe, volgens mij is het enige record wat een Nederlander in de F1 heeft dat van comeback na meeste aantal races niet gereden (Jan Lammers, comeback na meer dan 10 jaar). Ten minste, ik meen me te herinneren ooit gehoord te hebben dat dat een record was.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:02:45 #206
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57030207
tvp

Tijd gaat lekker snel en over twee weken is het alweer tijd voor de eerste GP
The line is a dot to you!
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:11:17 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_57030402
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:02 schreef kepler het volgende:
tvp

Tijd gaat lekker snel en over twee weken is het alweer tijd voor de eerste GP
ja inderdaad
Ik zag dit topic voorbij komen en had zoiets van he lekker, we mogen weer gaan kijken!

Nu alleen de manager weer online voor toegevoegde vreugde
The truth was in here.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:33:36 #208
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57030920
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

ja inderdaad
Ik zag dit topic voorbij komen en had zoiets van he lekker, we mogen weer gaan kijken!

Nu alleen de manager weer online voor toegevoegde vreugde
lekker zondag-ochtend om 3 uur opstaan, om vervolgens weer in slaap te vallen bij een hele saaie racen

Ik ga zowel de training als de race gewoon live kijken Het moment dat je het eerst motor-geluid weer hoort is toch een mooi moment altijd
The line is a dot to you!
pi_57032109
In ieder geval staat in mijn eigen rating systeem Fangio nog steeds op 1. Op mijn site kun je de lijst vinden tot 1959. Zelf ben ik al bij 1982 (Ja het kost tijd om alles in te vullen) en staat Fangio nog steeds op 1, voor Clark en Stewart.

Coureurs als Moss en Villeneuve waren wel snel, maar MOss had vooral de pech voor verkeerde teams te rijden en Villeneuve kon zijn wagen niet heel houden of verbruikte te veel benzine (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Scheckter, die wel wereldkampioen werd met de Ferrari, door een veel behoudender rijstijl, dus die hoort hoger te staan dan Villeneuve).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:39:16 #210
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57032446
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:16 schreef Ared het volgende:
hehe, volgens mij is het enige record wat een Nederlander in de F1 heeft dat van comeback na meeste aantal races niet gereden (Jan Lammers, comeback na meer dan 10 jaar). Ten minste, ik meen me te herinneren ooit gehoord te hebben dat dat een record was.
:y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_57041130
En de officiële ontkenning van McLaren dat Dennis moet aftreden. Natuurlijk zou je dit bericht ook kunnen verwachten als Dennis volgende week wel gaat aftreden, maar dat terzijde.
quote:
"Ron is fully supported by all our shareholders, all our management, and all who work for our team and our company. He currently has three roles: Chairman, McLaren Group; Chief Executive Officer, McLaren Group; Team Principal, Vodafone McLaren Mercedes.

"It therefore follows that it is for Ron to decide when and if he should step down, step away, step back, or whatever."

When asked if Dennis would attend the season-opening Australian Grand Prix, Whitmarsh replied: "Yes."
bron: Autosport
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:26:42 #212
61946 Googolplexian
Think Harder!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 maart 2008 @ 13:29:41 #213
862 Arcee
Look closer
pi_57080196
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo heb ff snel een stift geleend van Patrick37 en ben ff snel gaan krassen. Welke dwaas heb die lijst gemaakt?
Welke dwaas quoot die hele lijst?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_57086575
BOE!

  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:13:31 #215
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57090335
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:54 schreef HPoi het volgende:
BOE!

[ afbeelding ]
haha Dat hoofd

Wel een heel rijk hoofd met een eigen F1 team
* kepler is jaloers
The line is a dot to you!
pi_57094090
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:54 schreef HPoi het volgende:
BOE!

[ afbeelding ]
* buitenbeentje wil ook zo'n petje!
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_57105478
[Slightly offtopic]
Afeglopen vrijdag is MMG F1 2007 voor rFactor uitgekomen.
Alle teams zitten erbij en er is apart ook een trackpack te downloaden met de eerste 4 circuits van het seizoen.

Dus voor iedereen die rFactor speelt en eens wilt kijken hoe MMG het er vanaf heeft gebracht met de eerste volledige 2007 F1 mod: klik hier!!!

ps: ik ben hem zelf nog aan het downloaden, maar mn verbinding is tyfustraag wegens werkzaamheden !

Have phun
pi_57118770
Nog wat bugs her en der, maar overal doettie het goed. Die mod dus

Overigens kwam ik er vanavond achter dat volgende week helemaal nog geen F1 is!
Ik was echt in de veronderstelling dat komend weekend de 16de was zegmaar.

Nóg een week wachten dus! !

En dan heb ik nog een vraagje voor sanger over de F1 manager.
Ik zag dat Winkelhock erop staat en er staan plaatjes bij van Spyker en Heiki nog bij renault en Alonso nog bij McLaren?!

Winkelhock doet niet mee dit jaar en Heiki zit niet meer bij Renault natuurlijk.
Hoe zit dit? Kan ik wel al gewoon kiezen? En wat nou als ik bv Fisico bij Force India wil kiezen, dat gaat nu niet, want daar zit Winkelhock?!

Moet ik nog even wachten met mn team aanmaken? Of wat moet ik hiermee zegmaar?
  maandag 3 maart 2008 @ 07:07:44 #219
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57119456
quote:
Op maandag 3 maart 2008 02:01 schreef NED het volgende:
Moet ik nog even wachten met mn team aanmaken? Of wat moet ik hiermee zegmaar?
Nog effe wachten, lijkt me
quote:
u.c1, coureur1.voornaam, coureur1.achternaam, coureur1.photo, u.c2, coureur2.voornaam, coureur2.achternaam, coureur2.photo, u.ch, team.naam, team.photo, u.mo, motor.naam, motor.photo, u.ba, band.naam, band.photo, u.quizpunten, fokcentral.users.member, fokcentral.users.icon, fokcentral.users.webicon FROM f1_user AS u, fokcentral.users LEFT JOIN f1_coureurs AS coureur1 ON (u.c1=coureur1.id) LEFT JOIN f1_coureurs AS coureur2 ON (u.c2=coureur2.id) LEFT JOIN f1_motoren AS motor ON (u.mo=motor.id) LEFT JOIN f1_teams AS team ON (u.ch=team.id) LEFT JOIN f1_banden AS band ON (u.ba=band.id) WHERE u.user='61946' AND fokcentral.users.user='61946'
ID:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /fok2/www/fokcore_php5/classes/db.class.php on line 360 Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result
P.S.: Alleen de achtergrond van de fotootjes klopt niet bij de coureaurs. Ze zitten wel in het goede team.
Moet ik daarbij helpen trouwens, Sanger?
Calm down, please!
  maandag 3 maart 2008 @ 08:10:59 #220
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57119795
quote:
Op maandag 3 maart 2008 02:01 schreef NED het volgende:
Nog wat bugs her en der, maar overal doettie het goed. Die mod dus

Overigens kwam ik er vanavond achter dat volgende week helemaal nog geen F1 is!
Ik was echt in de veronderstelling dat komend weekend de 16de was zegmaar.

Nóg een week wachten dus! !

En dan heb ik nog een vraagje voor sanger over de F1 manager.
Ik zag dat Winkelhock erop staat en er staan plaatjes bij van Spyker en Heiki nog bij renault en Alonso nog bij McLaren?!

Winkelhock doet niet mee dit jaar en Heiki zit niet meer bij Renault natuurlijk.
Hoe zit dit? Kan ik wel al gewoon kiezen? En wat nou als ik bv Fisico bij Force India wil kiezen, dat gaat nu niet, want daar zit Winkelhock?!

Moet ik nog even wachten met mn team aanmaken? Of wat moet ik hiermee zegmaar?
De manager is nog niet open vosss/NED

Deze gaat zo snel mogelijk open, we zijn er druk mee bezig
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 3 maart 2008 @ 08:11:12 #221
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57119801
quote:
Op maandag 3 maart 2008 07:07 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nog effe wachten, lijkt me
[..]

P.S.: Alleen de achtergrond van de fotootjes klopt niet bij de coureaurs. Ze zitten wel in het goede team.
Moet ik daarbij helpen trouwens, Sanger?
Ik stuur je even een PM
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 3 maart 2008 @ 08:29:12 #222
8372 Bastard
Persona non grata
pi_57119952
Daar was toch een apart topic voor?
The truth was in here.
  maandag 3 maart 2008 @ 08:54:10 #223
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57120206
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
Daar was toch een apart topic voor?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_57122548
Okay sanger, dan wacht ik gewoon even.
Heeft een van jullie overigens de MMG 2007 F1 mod getest?
Zoja, wat vinden jullie ervan?

Ik vind nog altijd het geluid van FSONE2006 verreweg het beste
pi_57122736
quote:
Williams: “Hamilton beter dan ongeïnteresseerde Raikkonen”
McLaren-coureur Lewis Hamilton is beter dan regerend wereldkampioen Kimi Raikkonen. Dat is de mening van Williams-eigenaar Frank Williams. Volgens de Engelse teambaas mag McLaren van geluk spreken dat Hamilton voor hun rijdt en niet voor Ferrari, anders was het kampioenschap al gedaan.

“Als Ferrari de betere auto heeft, dan moet McLaren zichzelf gelukkig prijzen dat ze Hamilton in de gelederen hebben. Want met Lewis in de beste auto heeft het voor de rest geen nut om nog te gaan racen”, aldus Williams over de vice-kampioen van 2007.

Over de titelhouder heeft hij meer twijfels. “Ik ken Kimi niet zo goed. Hij is een getalenteerd coureur, net als alle andere coureurs in de Formule 1. Maar zijn zwakte is zijn ongeïnteresseerde houding. Dus als er iemand komt met evenveel talent en een identieke auto, maar er meer voor over heeft, dan wint diegene het altijd van Kimi.”

bron: www.f1today.nl
Voor zover ik weet is Kimi zeker NIET ongeïnteresseerd.
Hij trekt zich geen reet aan van de hele mediashit eromheen. Die kerel wil gewoon racen.
Dat iemand ongeïnteresseerd kijkt wil niet per se zeggen dat dat ook zo is.

Ik kan me overigens een nieuwsbericht herrinneren waarin gezegd werd dat ze Schumacher-trekjes bij Kimi zagen bij de ontwikkeling van de auto. Dat bericht kan ik natuurlijk niet meer vinden en ik sta niet in de pitbox bij Ferrari, maar om te zeggen dat Kimi compleet ongeïnteresseerd is lijkt me gewoon niet waar.
  maandag 3 maart 2008 @ 12:58:19 #226
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57124716
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:54 schreef sanger het volgende:

[..]

u heeft PM
Calm down, please!
pi_57125507
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:14 schreef NED het volgende:
Okay sanger, dan wacht ik gewoon even.
Heeft een van jullie overigens de MMG 2007 F1 mod getest?
Zoja, wat vinden jullie ervan?

Ik vind nog altijd het geluid van FSONE2006 verreweg het beste
Ik moet m nog downloaden, maar ga t wel doen. Voor GP4 zal er wel geen update meer komen
Where facts are few, experts are many.
pi_57125743
Geen idee, maar ik denk het niet.
Vind jij GP4 beter dan rFactor dan?
pi_57128023
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:48 schreef NED het volgende:
Geen idee, maar ik denk het niet.
Vind jij GP4 beter dan rFactor dan?
Qua rijplezier, ja
Where facts are few, experts are many.
pi_57130328
quote:
Dennis ready to step aside

Ron Dennis is likely to hand over the role of McLaren team principal to F1 CEO Martin Whitmarsh before the end of this month, autosport.com has learned, but has not yet decided exactly when he will do so.

There has been mounting speculation about Dennis' future in recent weeks, with the 60-year-old believed to be increasingly keen to focus more on family matters and other aspects of the McLaren Group business than just the F1 team.

Dennis is also understood to believe that his departure as team principal will help relieve tension remaining at the team in the wake of last year's spy scandal, which left the team stripped of their constructors' championship points and fined $100 million (USD).

Sources have made it clear, however, that although Dennis is planning to change his role within McLaren, he has not yet settled on exactly when that will be.

It could be within a matter of days, or may not happen until after the season, which kicks off in Melbourne on March 16, has begun. However, a decision on the exact handover is expected to take place later this month.

Last week, Whitmarsh made it clear that Dennis still had the full support of McLaren's shareholders - and that any decision about his future was for him to take alone.

"Ron is fully supported by all our shareholders, all our management, and all who work for our team and our company," Whitmarsh told autosport.com.

"He currently has three roles: Chairman, McLaren Group; Chief Executive Officer, McLaren Group; Team Principal, Vodafone McLaren Mercedes.

"It therefore follows that it is for Ron to decide when and if he should step down, step away, step back, or whatever."
Bron

En Williams heeft zijn nieuwe livery onthuld.
quote:
Williams unveil 2008 colour scheme

The Williams team have unveiled the colour scheme they will sport during the 2008 season.

The Grove-based squad used six different liveries during winter testing to commemorate a sequence of landmarks that will take place during the year.

Their final colours of the Toyota-powered FW30, however, were only unveiled today, less than two weeks before the start of the season in Australia.

Williams have impressed during winter testing with their new car, and team co-owner Patrick Head admitted they are hoping to give Ferrari and McLaren a scare in some races.

"We don't really target any particular team. We are just trying to do the best we can. Ferrari won the championship last year so they are the target," said Head.

"Obviously I would be disappointed if we cannot get in and give the odd Ferrari and the odd McLaren a fright during the year. But both of the teams seem to be in very good shape for the start of the year.

"BMW, I think, have had a difficult introduction but they seem to have got it pretty well sorted now and I think they will be quick.

"Red Bull seems quite good, but they have been stuck in the garage a few times. Renault have made some positive noises and I am sure they will be better than last year but you don't get the impression they will be challenging Ferrari and McLaren."

Head reckons that it is very hard to predict the current pecking order behind Ferrari and McLaren, although he is convinced Williams have taken a good step forward from last season.

"It is very difficult to judge exactly where we are because a few of the cars have done good runs," he explained. "A lot of people were saying that Toyota were right out of it and Ferrari were miles quicker, but the 1m20.8s that Jarno (Trulli) did at Barcelona is a pretty quick time.

"So I don't think we really know where we are really going to line up and that will only become clear when we get to Malaysia."

He added: "We know we've got a much better car than last year's car and a much more stable back end on it and things. But I think quite a number of teams have got improved cars."
Bron

  maandag 3 maart 2008 @ 17:25:07 #231
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_57130468






Mooi de Williams!


Maar die profiel foto's.
pi_57130493
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi de Williams!

[ afbeelding ]
Maar die profiel foto's.
Mooie wagen inderdaad. En die laatste foto van Rosberg.
pi_57130691
Mooiste wagen van het veld. Daarna Ferrari & STR.
  maandag 3 maart 2008 @ 18:05:19 #234
44151 SlaggY
Awesome.
pi_57131230
Wow. Prachtig die Williams.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_57133613
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:05 schreef SlaggY het volgende:
Wow. Prachtig die Williams.
Wat zij zegt ja.

Misschien dat ik het wel de mooiste van het veld vind
pi_57133811
Even wat over de F1Manager. Heb alvast een subleague aangemaakt. Naam is #SPT en het wachtwoord is geheel orgineel: Formule1

pi_57134852
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi de Williams!

[ afbeelding ]
Maar die profiel foto's.
Ik zie toch liever die laatste foto dan die auto's hoor
pi_57134997
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:51 schreef ElmarO het volgende:
Even wat over de F1Manager. Heb alvast een subleague aangemaakt. Naam is #SPT en het wachtwoord is geheel orgineel: Formule1

De F1 manager is nog niet open. Dus kan best dat alles weer gewist wordt.
pi_57135152
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik zie toch liever die laatste foto dan die auto's hoor
Ja, maar jij bent een vrouw.

quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:38 schreef HPoi het volgende:

[..]

De F1 manager is nog niet open. Dus kan best dat alles weer gewist wordt.
Weet ik, maar mocht dit niet het geval zijn dan is hij alvast open.
pi_57141457
quote:
Brawn vol lof over Button
03 maart 2008

Ross Brawn gelooft dat er nog wel het een en ander in het verschiet ligt voor Jenson Button. Volgens de Honda-teambaas is de Brit een bijzonder sterke coureur en is hij zeker beter dan de auto waarin hij rijdt.

"Als een coureur niet het juiste material heft, kan je nog wel zien hoe goed ze zijn in een natte of moeilijke race", zei Brawn tegen PA. "Jenson heeft in die situaties vaak laten zien wat hij kan, dus als hij de juiste auto heeft, kan hij winnen. Daar twijfel ik niet aan."

"Er zijn een aantal coureurs die races hebben gewonnen terwijl dat eigenlijk niet kon. Michael Schumacher is er daar één van. Ik weet niet op welk niveau Jenson zit, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat het niet zo hoog is als dat van Michael. In situaties waar de omstandigheden gelijkwaardig zijn, stak hij er altijd bovenuit."

"Als je kijkt naar Fernando toen hij bij Minardi reed, was hij altijd een van de snelste rijders in de regen, omdat de omstandigheden dan voor iedereen gelijk zijn. Daar kijk je dus naar en ik zie hoe sterk Jenson is in zulke situaties en ik zie dat hij dingen doet die met zijn auto helemaal niet zouden moeten kunnen. Hij heeft al een race gewonnen en met het juiste materiaal worden er dat veel meer."
bron:f1gpupdate.net
Hij heeft het duidelijk over 2009 denk ik. Ik moet nog zien dat ze (Honda, Button, Rubens) een race pakken dit jaar.
Als we de wintertests mogen geloven lijkt dat welhaast een onmogelijke opgave.
Ik geloof er niet zo in eerlijk gezegd.

Aan de andere kant zou het natuurlijk wel knap zijn mocht het hun wél lukken

ps: wat denken jullie overigens van dat Ron Dennis verhaal? Vertrekt ie of niet?
Ik weet het niet, waar rook is, is vuur zggen ze en er is genoeg rook dacht ik zo

Zelf hoop ik van niet, maargoed, we zullen het wel zien (als we niet blind worden dan!!!)

  dinsdag 4 maart 2008 @ 07:24:39 #241
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57143004
Ik vind Ron Dennis heel erg op ex-president Vladimir Putin lijken.

Hij zal hooguit op de achtergrond leiding geven als hij van de voorgrond verdwijnt



Calm down, please!
pi_57143376
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:54:43 #243
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57150192
quote:
Spyker sale 'not complete'
Force India confusion

Mar.3 (GMM)
The Dutch sports car maker Spyker on Monday revealed that the sale of the Silverstone based F1 team to Force India is not yet complete.

The surprising admission was made in the form of a press release, in which it was made clear that Spyker had not yet "fully and definitively" passed the team to the consortium Orange India -- headed by Vijay Mallya and the Mol family.

Mallya and Mol have, however, already renamed the newly launched outfit Force India, changed the colours of the car, and are set to debut the team's new identity in Melbourne in 12 days time.

But while announcing massive losses for 2007, Spyker said there are still some "minor differences of opinion" with Force India to clear up.

"A number of issues of relative minor financial importance -- according to our expectations -- are still outstanding," Spyker confirmed.

"Unfortunately ... as per today, (Spyker) has still not reached full and final agreement with Orange India," it added.

In reaction to the news, Spyker shares dived more than 21 per cent.

Written: Tue, 04 Mar 2008 13:33:06
Calm down, please!
pi_57152795
quote:
"Super Aguri gered door geheime investeerder"
Auto Motor und Sport bericht dat het team van Super Aguri is gered door een mysterieuze investeerder. Teambaas Aguri Suzuki heeft al zijn aandelen moeten verkopen, maar mag aanblijven als teambaas en de renstal houdt dezelfde naam. Takuma Sato heeft een nieuwe contract voor 2008 en 2009, Anthony Davidson is dit jaar in ieder geval zijn teamgenoot.

Een investeringsgroep met daarin Britse investeerders en geldschieters uit het Midden-Oosten, met mogelijk ook nog wat Duitse invloeden, heeft de Japanse renstal overgenomen, aldus Auto Motor und Sport. Daardoor kan Super Aguri gewoon naar Melbourne, waar over anderhalve week het nieuwe seizoen begint, afreizen.

Honda blijft chassis- en motorenpartner van Super Aguri. Het kleine Japanse team begint dit seizoen met een Honda RA107, aangepast met de achterkant van de RA108. Auto Motor und Sport meldt dat Super Aguri later dit jaar de beschikking krijgt over de volledige RA108.
Artikel geplaatst op 4 maart 2008 om 16:45

bron:www.f1today.nl
Ik ben benieuwd!
pi_57153410
tsjk, wat vind ik het jammer dat die deal met SS United stuk is gelopen. Heeft Aguri z'n team gekost, en ik vrees dat ze met een RA107/RA108 hybride dit jaar ook niet erg ver gaan komen op prestatie vlak.

Hoewel ik natuurlijk blijf hopen dat ze Honda er onder houden
pi_57153492
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:39 schreef Ared het volgende:
tsjk, wat vind ik het jammer dat die deal met SS United stuk is gelopen. Heeft Aguri z'n team gekost, en ik vrees dat ze met een RA107/RA108 hybride dit jaar ook niet erg ver gaan komen op prestatie vlak.

Hoewel ik natuurlijk blijf hopen dat ze Honda er onder houden
Dat laatste zal denk ik wel moeilijk gaan worden. Verwacht niet dat ze nou heel veel meer te besteden hebben na die overname. Maar we zullen zien. Vorig jaar hadden we ook niet verwacht dat SA zolang Honda onder zich zou houden.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:58:43 #247
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57153720
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:39 schreef Ared het volgende:
tsjk, wat vind ik het jammer dat die deal met SS United stuk is gelopen. Heeft Aguri z'n team gekost, en ik vrees dat ze met een RA107/RA108 hybride dit jaar ook niet erg ver gaan komen op prestatie vlak.

Hoewel ik natuurlijk blijf hopen dat ze Honda er onder houden
Niet zo zeer jammer dat de deal stukliep, meer jammer dat ze geen nieuwe deal konden sluiten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_57153940
Toch niet zo winstgevend, zo'n F1 teampje
quote:
Spyker lijdt verlies EUR 67,3 mln in 1e 9mnd 20073 mrt 2008, 08:55 uur
Amsterdam (BETTEN FINANCIAL NEWS) - Spyker moet over de eerste negen maanden van 2007 een verlies in de boeken schrijven van EUR 67,3 miljoen na de verkoop van het formule 1-team. Dat heeft de autoproducent maandag bekendgemaakt in een persbericht.

Het verlies op het F1 team was EUR 36,1 miljoen. Het operationeel verlies kwam uit op EUR 13,9 miljoen. Daarnaast was sprake van eenmalige kosten, onder meer voor advisering door advocaten en consultants en de herfinanciering, van EUR 12,5 miljoen. Het bedrijfsresultaat na de transactie over de eerste negen maanden kwam uit op een verlies van EUR 24,5 miljoen.

De onderneming meldt dat er nog steeds geen definitieve overeenkomst is bereikt met Orange India, de koper van het team, over de cijfers daarvan per 30 september. 'Een aantal zaken met een relatief gering financieel belang - naar onze verwachting - staat nog open,' zo meldt Spyker.

De autoproducent wilde niet wachten met de update tot afronding daarvan maar stelt wel dat de openstaande punten tot correcties van de cijfers kunnen leiden in de afrekening. Indien nodig zullen deze worden verrekend in het vierde kwartaal.

Spyker zegt nog geen verwachting voor het totale resultaat over 2007 te kunnen geven. Als onderdeel van het jaarrekeningproces zal nog bekeken worden of sprake is van uitzonderlijke waardeverminderingsverliezen.
http://www.iex.nl/nieuws/nieuws_artikel.asp?iNewsID=4012366
Where facts are few, experts are many.
pi_57153990
De nieuwe Williams
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:11:08 #250
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_57155249
Ik lees net op de site van RTL dat Allard Kalff niet meer gaat pitreporteren.
http://allardkalff.nl.ang(...)n+uit+....+hilversum
&
http://www.rtl.nl/(/exper(...)les/2007/f1-0809.xml

erg erg jammer!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')