Daar loopt een apart topic overquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:12 schreef Bastard het volgende:
Al bekend of en wanneer de F1 manager weer van start gaat?
En waar is dat aparte topic dan? (onvindbaar)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar loopt een apart topic over
Maar hij gaat doorWanneer hij open gaat is nog niet bekend, zsm in ieder geval.
Interessantquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:37 schreef HPoi het volgende:
Maandag test Ferrari verder in Barcelona. Dan gaan Kimi Raikkonen en Michael Schumacher [ afbeelding ] voor het team uit Maranello aan het werk.
quote:F1- Schu better than Hamilton - Willi Weber
By GMM on Feb 22, 2008 - 11:01:08 PM
(GMM) Michael Schumacher's manager says he does not see a lasting successor to the retired seven time world champion among the current generation of drivers in formula one.
Willi Weber has told Germany's Bild newspaper that not even Lewis Hamilton, revered in the mainstream racing press as the sport's new golden boy, matches up to Schumacher, who retired after the 2006 season.
"Lewis has many prizes, but no titles," 65-year-old Weber said.
"He had his chance last year, when he was sitting in the best car, but still Ferrari won the championship.
"I'm not saying that Hamilton is bad, but Schumacher was in a different world. And that will remain the case.
"I am sure that in my lifetime we will never witness someone in this sport as great as Michael. Becoming world champion has never been so easy," he added.
quote:Peace declared in US racing
The owners of Champ Car and the Indy Racing League have announced an agreement to unify the sport for 2008. The three signatories to the agreement are Gerald Forsythe his partner Kevin Kalkhoven and Indy Racing League founder and chief executive Tony George.
No further details have been announced but the news means that the damaging split that has divided the two series since 1996 is finally over and American open-wheeler can begin the process of repairing the damage that had been done.
It is anticipated that the new series will include the Indianapolis 500, the Long Beach Grand Prix and the race in Surfers Paradise, Australia.
Beste nieuws van deze week!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:20 schreef Googolplexian het volgende:
Beetje offtopic, toch leuk.
[..]
Nagenoeg geen ervaring op ovals zou betekenen dat ie er wel al eens op gereden heeft.quote:Hoe kijk je tegen die mogelijke samenvoeging aan?
RD: “Ik volg het uiteraard op de voet en sta er positief tegenover. Ik had me vooraf ingesteld op een tweede seizoen Champ Car. Vorig jaar heb ik de serie, wagen en circuits leren kennen. Dit jaar moet ik daarvan mijn voordeel zien te behalen. Vorig jaar heb ik zeg maar gezaaid, nu is het tijd om te oogsten. Mochten beide series inderdaad samengaan, zal er veel veranderen. Het kampioenschap wordt dan sterker (meer wagens aan de start), beter (meer grote namen), intensiever (meer races) maar vooral veel uitdagender. Ik heb nagenoeg geen ervaring met het rijden op ovals, de wagen, etc. Ik zal het dus moeten benaderen als een tweede ‘rookie year’ en mijn doelstellingen waarschijnlijk moeten bijschaven.”
Een paar jaar geleden was je nog niet zo enthousiast over ovals
RD: “Klopt. Ik ken een paar jongens in de IRL zoals Ryan Briscoe en Kosuke Matsuura die klappers hebben gemaakt die ik liever niet zelf overdoe. Toch heeft een jaartje Amerika mijn gedachten veranderd. Ook mijn contacten met Arie Luyendijk hebben hier ongetwijfeld in meegespeeld. Ik zie het nu toch veel meer als een uitdaging.”
Denk alleen ervaring ermee op de (spel)computer!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:07 schreef NED het volgende:
[..]
Nagenoeg geen ervaring op ovals zou betekenen dat ie er wel al eens op gereden heeft.
Volgens mij geen race of iets, dus dat zal dan wel een test geweest zijn denk ik?![]()
Hij staat er iig wel positief tegenover en dat is altijd goed
Aanvulling:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:37 schreef HPoi het volgende:
[ afbeelding ]
Het team van Ferrari heeft vrijdag als enige team getest op het circuit van Barcelona. Felipe Massa en Luca Badoer kwamen voor de Italiaanse formatie de baan op. De andere teams maakten donderdag al een einde aan hun testweek.
Massa en Badoer voerden beide een simulatie van een raceweekend uit en reden dus zogenaamd drie trainingen, een kwalificatie en een race. Bij Massa verliep de simulatie zonder problemen. Badoer moest zijn test vroegtijdig staken vanwege een olielek. De Italiaan was toen al aan het laatste deel van zijn race bezig. Massa reed de beste tijd van het tweetal, met 1.20.508. De beste ronde van Badoer ging in 1.21.808.
Maandag test Ferrari verder in Barcelona. Dan gaan Kimi Raikkonen en Michael Schumacher [ afbeelding ] voor het team uit Maranello aan het werk.
BRON: http://f1.gpupdate.net/nl(...)verder-in-barcelona/
Nou ja, voorlopig is nog niet eens bekend waar Doornbos gaat rijden en Minardi heeft weer eens geldproblemen. Dus het is afwachten of die überhaupt wel gaan mee doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Beste nieuws van deze week!
Doornbos in de Indy 500! hell yeah!![]()
heeft ie al ooit op een oval gereden?
Ik heb de CC niet zo obsessief gevolgd, wel waren er (maanden geleden) sterke geruchten dat Forsythe Racing vergaande interesse had in Doornbos. Wat is daarmee gebeurt? Want naast Paul Tracy is nog altijd een plaatsje vrij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig is nog niet eens bekend waar Doornbos gaat rijden en Minardi heeft weer eens geldproblemen. Dus het is afwachten of die überhaupt wel gaan mee doen.
Klopt, maar voorlopig is er nog niks getekend en zoals jij al zegt is het best mogelijk dat ze daar nu iemand met oval ervaring gaan zoeken. Dus het is in ieder geval te hopen dat Minardi USA een hoofdsponsor weet te vinden. Dan weten we in ieder geval zeker dat Doornbos mee mag rijden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb de CC niet zo obsessief gevolgd, wel waren er (maanden geleden) sterke geruchten dat Forsythe Racing vergaande interesse had in Doornbos. Wat is daarmee gebeurt? Want naast Paul Tracy is nog altijd een plaatsje vrij.
(Al staat Doornbos daar waarschinlijk niet meer op de shortlist gezien het ontbreken van oval ervaring?)
IRL reed al enkele races op normale circuits de afgelopen jaren, dat wordt volgens mij wel eens vergeten. En met de samenvoeging zouden er nog enkele bij komenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt, maar voorlopig is er nog niks getekend en zoals jij al zegt is het best mogelijk dat ze daar nu iemand met oval ervaring gaan zoeken. Dus het is in ieder geval te hopen dat Minardi USA een hoofdsponsor weet te vinden. Dan weten we in ieder geval zeker dat Doornbos mee mag rijden.
Ik dacht dat David Martinez een vol seizoen voor Forsythe zou gaan racen. Hij reed vorig jaar de laatste twee races al voor Forsythequote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb de CC niet zo obsessief gevolgd, wel waren er (maanden geleden) sterke geruchten dat Forsythe Racing vergaande interesse had in Doornbos. Wat is daarmee gebeurt? Want naast Paul Tracy is nog altijd een plaatsje vrij.
(Al staat Doornbos daar waarschinlijk niet meer op de shortlist gezien het ontbreken van oval ervaring?)
Mocht ie de Formule 1 halen, dan is dat toch voor het eerst in de geschiedenis dat zowel opa, vader als zoon het zover weten te schoppen of niet?quote:De derde generatie Hill
Josh Hill, de zeventienjarige zoon van Damon Hill, zal dit seizoen in de Ginetta Junior meerijden. Dat is vandaag bekend gemaakt. De tiener laat de karting voor wat het is en stapt over naar de sportwagens, zo meld Motorsport News. "Hij kon nog een jaartje karten, maar we geloven dat dit de beste oplossing is om een carrière uit te bouwen," verteld vader Damon. "Hoe hij verder zal gaan weten we nog niet, dat komt wel als de tijd rijp is. Dit is gewoon nog maar een begin."
Na grootvader Graham Hill (wereldkampioen in 1962 en 1968) en vader Damon Hill (wereldkampioen in 1996) is Josh Hill de derde generatie die aan de autosport begint. Eens benieuwd of hij ook wereldkampioen kan worden, mocht hij ooit de Formule 1 (willen) halen.
bron: www.f1pits.net
Volgens mij heb je gelijk ja. Misschien als Marco Andretti ooit nog de overstap maakt naar F1, dan zijn er binnen die familie ook 3 generaties F1. Hoewel Michael Andretti in de F1 totaal niet presteerde..quote:Op zondag 24 februari 2008 01:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Mocht ie de Formule 1 halen, dan is dat toch voor het eerst in de geschiedenis dat zowel opa, vader als zoon het zover weten te schoppen of niet?
Volgens mij wel iig
Goede nieuws is dat er blijkbaar verschillende opties voor Aguri zijn, maar verderquote:Autosport, Monday, February 25th 2008, 11:31 GMT
Super Aguri are to skip this week's test session at Barcelona in Spain as talks continue in Japan to try and secure the future of the outfit.
Team boss Aguri Suzuki has been in Japan since the end of last week, holding discussions with senior Honda executives and potential investors to try and complete a deal that will end his outfit's financial difficulties.
The money issues, prompted in part by the non-payment of sponsorship owed to the team by SS United last year, have already forced the team to curtail their pre-season testing programme.
The team had hoped for a deal to be completed over the weekend that would have allowed them to resume testing in Barcelona this week with their new car, but those hopes have been dashed, with Suzuki no nearer a decision about what he wants to do.
Sources have suggested that Honda have put forward a rescue package deal in exchange for a restructuring of staff to slim down the costs, but so far Suzuki has not accepted this.
There are also other investors who are keen to conclude a deal, but none of these have been finalised yet.
Despite missing the Barcelona test and not having run their new car, the team are still continuing preparations for the season-opening Australian Grand Prix. Staff are working on packing up the spare parts and cars ready for shipping to Melbourne this weekend.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Pos Driver Team Time Laps 1. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:22.276 78 2. Raikkonen Ferrari (B) 1:22.319 82 3. M.Schumacher Ferrari (B) 1:22.428 83 4. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:22.724 54 5. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:22.852 71 6. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:22.974 108 7. Alonso Renault (B) 1:23.021 79 8. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:23.075 75 9. Webber Red Bull-Renault (B) 1:23.091 62 10. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.115 71 11. Sutil Force India-Ferrari (B) 1:23.188 95 12. Klien BMW-Sauber (B) 1:23.239 43 13. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:23.270 70 14. Piquet Renault (B) 1:23.442 42 15. Glock Toyota (B) 1:23.609 86 16. Kobayashi Toyota (B) 1:23.880 29 17. Barrichello Honda (B) 1:24.460 115 18. Wurz Honda (B) 1:24.667 109 19. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:24.826 25 |
Kunnen wel eens met Renault en BMW Sauber gaan strijden voor de derde plaats. Wat in ieder geval zeker is, is dat het achter Ferrari en McLaren behoorlijk spannend gaat worden.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Williams wordt dit jaar 1 van de verrassingen naar mijn ideeAlleen staat elke keer Nakajima voor Rosberg, terwijl ik Rosberg voorlopig echt nog sterker inschat. Nog maar 2,5 week
Toch maar mooi voor Honda, maar of dat nou zo'n prestatie is.quote:
Maar in 2009 gaat Button voor het kampioenschap hoor.quote:
En voor Toyota.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[..]
Toch maar mooi voor Honda, maar of dat nou zo'n prestatie is.
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Williams wordt dit jaar 1 van de verrassingen naar mijn ideeAlleen staat elke keer Nakajima voor Rosberg, terwijl ik Rosberg voorlopig echt nog sterker inschat. Nog maar 2,5 week
Ik baseer me verwachtingen op resultaten van t vorige seizoen, niet op wat ze zelf roepenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:24 schreef Ared het volgende:
iedereen verwacht ondertussen dat ze het goed gaan doen, dan is het toch alleen nog maar een verrassing als ze gaan tegenvallen?
Dat hebben ze ook, nu ze twee windtunnels volledig in gebruik hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:22 schreef RetepV het volgende:
Er zitten nogal wat golfjes, vleugeltjes en uitsteekseltjes aan deze bak. Dan zou je toch zeggen dat ze een hoop hebben gewindtunnelt. De tijden zien er ook goed uit. Ik denk dat ze hier geen slechte wagen hebben...
Met die voorgenomen regelwijziging wb windtunnelschaal zaten ze gelukkig al goed, al was dat voorheen een financieele kwestiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:38 schreef sanger het volgende:
Dat hebben ze ook, nu ze twee windtunnels volledig in gebruik hebben.
Het geluk lacht ze toequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:18 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Met die voorgenomen regelwijziging wb windtunnelschaal zaten ze gelukkig al goed, al was dat voorheen een financieele kwestie
Is het nu droog trouwens daar?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:08 schreef Ared het volgende:
Button op dit moment 4e met een 1:22.269.
Benieuwd hoe illegaal die auto is om er zo'n tijd uit te persen
Niet dus. Godverdomme!quote:What happened to the old version of the site? Can I still use it?
The old version of NewsNow is no longer available. If you are having trouble using the new site, or have comments and suggestions, please first read the overview of new features, and then contact us.
ook gewoon op F1 Today.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:41 schreef sanger het volgende:Lekker positief Ared.
Waar volg jij de tijden eigenlijk?
nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar....quote:
Ik twijfelde ook al, maar Marca staat iig op het gebied van voetbalnieuws als best betrouwbaar te boek....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:33 schreef Ared het volgende:
[..]
nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar....
HOAX!
Ken de reputatie van Marca niet, maar ik kan me niet voorstellen dat een Spaanse krant dit eerder weet dan Britse of Duitse.
Komt van een artikel uit een Duits blad van vorige maand.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:33 schreef Ared het volgende:
[..]
nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar....
HOAX!
Ken de reputatie van Marca niet, maar ik kan me niet voorstellen dat een Spaanse krant dit eerder weet dan Britse of Duitse.
quote:Mercedes set to take control of McLaren: report
Wed 16 Jan, 08:35 PM
BERLIN (AFP) - Germany's Daimler AG's Mercedes plans to extend its stake in Formula One team McLaren to a majority share, Auto Motor und Sport magazine reported on Wednesday which could lead to the departure of the team's long-time boss Ron Dennis.
The magazine cited sources close to the dossier as saying talks with Daimler's Mercedes arm have already reached agreement with McLaren and a deal should be announced before the season starts in mid-March.
Mercedes has been the motor partner of the British stable since 1995 and currently holds a 40 percent stake, while Dennis holds 15 percent, as does his business partner Mansour Ojjeh.
A spokesman for Daimler would not confirm the report.
Such a move could see the end to Dennis' reign. His position was undermined last season after his team were found guilty of spying on rivals Ferrari and excluded from the constructors title race which they looked set to win.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 1. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:21.234 81 2. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:21.434 68 3. Raikkonen Ferrari (B) 1:21.722 72 4. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:22.309 75 5. Massa Ferrari (B) 1:22.513 102 6. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:22.516 102 7. Vettel Red Bull-Renault (B) 1:22.558 109 8. Kubica BMW-Sauber (B) 1:22.625 94 9. Button Honda (B) 1:22.659 67 10. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:22.942 89 11. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:22.977 100 12. Trulli Toyota (B) 1:23.023 98 13. Alonso Renault (B) 1:23.112 77 14. Barrichello Honda (B) 1:23.169 74 15. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:23.284 77 16. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.323 98 17. Webber Red Bull-Renault (B) 1:23.458 58 18. Piquet Renault (B) 1:23.467 45 19. Glock Toyota (B) 1:23.561 80 |
Luie donderquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:19 schreef vosss het volgende:
Wie heeft de overige 30% van de aandelen eik?
quote:In January 2000, Daimler - parent company of Mercedes-Benz, which supplies engines to the Vodafone McLaren Mercedes Formula 1 team - acquired a 40 per cent interest in the McLaren Group. Then in January 2007, the Bahrain Mumtalakat Holding Company, a wholly owned company of the Kingdom of Bahrain, acquired a 30% stake in McLaren Group. The shareholding structure of the Group is 40% Daimler, 30% Mumtalakat Holding Company, 15% Ron Dennis and 15% TAG Group (Holdings) SA. The company continues to be managed by its existing management team.
FISICHELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef ElmarO het volgende:
Tijden van vandaag:
[ code verwijderd ]
Nette tijden van Button en Fisichella. [ afbeelding ]
Ten eerste moet je niet klikken, maar gewoon je cursor er boven houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:01 schreef vosss het volgende:
[Slightly offtopic]
Hebben jullie ook allemaal die nieuwe layout van http://newsnow.co.uk?
Godsgruwelijk irritant dat ik nu door al die venstertjes moet klikken
Eerder was het gewoon op sport dat pulldownmenuutje openen en F1 in het Nederlands aanklikken
Welke josti verzint zoiets?!?!!
En Alonso mooi waar ie hoortquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef ElmarO het volgende:
Tijden van vandaag:
[ code verwijderd ]
Nette tijden van Button en Fisichella. [ afbeelding ]
hm, Jarno Trulli dus niet ziek in tegenstelling tot eerdere berichten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef ElmarO het volgende:
Tijden van vandaag:
[ code verwijderd ]
Nette tijden van Button en Fisichella. [ afbeelding ]
Ik hoop het.. en ik hoop op weer eens echte actie, gedurfde inhaalacties en gevechten op het circuit ipv een spannende pitstop!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:27 schreef vosss het volgende:
Laatste dagen McLaren sneller dan de Ferrari's.
Ik denk dat iedereen een beetje Ferrari overschat heeft en dat het nog een heel spannend seizoen gaat worden![]()
Ik denk dat dit het jaar van Button gaat worden! Ownee, wacht, die zou volgend jaar pas WC worden hequote:Op woensdag 27 februari 2008 11:44 schreef Ared het volgende:
Duidelijk! Dit wordt Coulthard's jaar!
Net als 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 en 2007...
Zou dat die W-vleugel dan zijn?quote:Piquet test nieuwe achtervleugel
12:19 - Nelson Piquet jr. rijdt vandaag met een nieuwe achtervleugel. Alonso concentreert zich op andere minder zichtbare ontwikkelingen. Piquet rijdt tot nu toe de vijfde tijd, in een 1:21.443, Alonso staat daar nipt achter met een tijd van 1:21.454. De beide Renaults rijden een kwalificatierun met een lege tank en nieuwe banden.
www.f1today.nl
Jaja ... oud nieuw misschien maar het klinkt zo veel definitieverquote:Ron Dennis fired from McLaren - report
27 February, 2008
Ron Dennis has forcibly relinquished his role as team principal of McLaren, and will be replaced by deputy Martin Whitmarsh, a Spanish newspaper claims. The national sports daily Marca says the decision, compelled by the British team's engine and equity partner Mercedes-Benz, will shortly be confirmed by means of a press release.
Marca said Mercedes, the German manufacturer that is tipped to shortly take over the entire Woking based team, was angered by Dennis' mishandling of the espionage scandal last year that cost the outfit a lot of money and arguably both 2007 titles. Dennis, who has overseen McLaren's ultra-successful reign since the early 1980s, could be given a new position but will not be in a crucial decision-making role, Marca added.
Dennis still owns 15 per cent of McLaren, with the rest of the equity divided between Mercedes, a Bahraini company, and Mansour Ojjeh.
Die snap ik niet ... de auto heeft weinig kans op een podium maar wel jezelf 30% geven in het WK? Wat voor een coureur-god ben je dan, zeg!quote:Alonso: Dertig procent kans op titel
BARCELONA (ANP) - De Spaanse autocoureur Fernando Alonso ziet dit seizoen voor zichzelf geen rol weggelegd in de strijd om het kampioenschap in de Formule 1.
,,Het is duidelijk dat deze auto toch iets mist om voor de podiumplaatsen mee te doen. De kans dat ik wereldkampioen word, schat ik daarom in op dertig procent'', zei Alonso tegen de Spaanse radiozender Cadena Ser.
Tweevoudig wereldkampioen Alonso keert dit jaar terug bij de renstal Renault na een succesvolle periode bij McLaren. ,,Mensen verwachten veel te veel van ons, dus probeer ik de hooggespannen verwachtingen te temperen. Ik wist dat het zo zou zijn toen ik bij McLaren wegging.''
en "een succesvolle periode bij McLaren" is ook dat je denkt: mwoh. Het hele jaar geplaagd door een rookie teamgenoot, geruchten, schandalen en gemiep. Ja, een paar overwinningen en nooit ver weg van het kampioenschap, maar z'n reputatie wel volledig naar de klote.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
Die snap ik niet ... de auto heeft weinig kans op een podium maar wel jezelf 30% geven in het WK? Wat voor een coureur-god ben je dan, zeg!
quote:De betrouwbaarheid van de nieuwe BMW Sauber-auto laat voorlopig te wensen over, want opnieuw heeft een van de coureurs van de Duitse renstal zijn auto langs de kant stil moeten zetten. Dit keer was het de F1.08 van Nick Heidfeld die de geest gaf. De Duitser heeft zijn auto aan de binnenkant van bocht 12 geparkeerd.
Trulli komt echt ineens uit het niets op een 1, 20.8 idd. Erg raar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:06 schreef Ared het volgende:
wtf?!? Trulli 1:20,8 en Coulthard 1:21,2 vandaag!
De Renaults schijnen kwalificatie-runs te doen en komen tot 1:21,4. Dat is niet veel langzamer dan de kwalificatie-runs van Hamilton en Kovalainen gisteren (1:21,2 en 1:21,4)
Ja, de tijd is wel rechtmatig, maar is de auto dat ook?quote:Tijd van Trulli rechtmatig
16:38 - De tijd van Jarno Trulli blijkt rechtmatig te zijn gereden. Op verschillende fora doen geruchten dat Trulli de chicane afgesneden zou hebben en hierdoor de snelste tijd heeft gereden. Dit is niet juist. Navraag bij de mensen van de tijdwaarneming leert ons dat de tijd van Trulli klopt. Ook het team heeft de data nagekeken en die melden ook dat er niets is afgesneden. Opvallend is wel dat Jarno Trulli vandaag de snelle tijd rijdt, terwijl er hoog bezoek is van de Toyota-bazen uit Japan!
Dat vraag ik mij ook af. Misschien draait dat ding wel 21.000 toeren ofzo. Kan mij niet voorstellen dat Toyota ineens zo snel is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:50 schreef Ared het volgende:
[..]
Ja, de tijd is wel rechtmatig, maar is de auto dat ook?
Ik las dat er een paar hoge bazen van Toyota aanwezig waren, dus het zal daardoor wel komen dat die wagen ineens als de brandweer ging.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:56 schreef HPoi het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Misschien draait dat ding wel 21.000 toeren ofzo. Kan mij niet voorstellen dat Toyota ineens zo snel is.
Bronquote:Gascoyne tips Fisichella to shine in 2008
Force India believe they will be able to get the best out of Giancarlo Fisichella this year, despite his failure to capitalise on the opportunities he had at Renault.
Fisichella was overshadowed by Fernando Alonso during their time together at Renault, and then endured a frustrating 2007 campaign when the team's drop of form left him unable to show what he could do as a team leader.
After being replaced by a returning Alonso and Nelson Piquet for this season, Fisichella has opted for a new challenge at Force India.
And although on paper the move is a step back for the Italian, Force India's chief technical officer Mike Gascoyne believes that Fisichella will be better able to show what he is capable of this season.
"With the ban on traction control, I always thought Giancarlo would be a good fit with the team," said Gascoyne, who previously worked with Fisichella at Benetton. "He is very unpolitical, he is very easy going.
"I think as a driver he has been accused of being flaky, but if you put him in a high-pressure environment with Alonso alongside him and Flavio (Briatore) on his case, then that is not where he is at his best.
"If you put him in our team, he is experienced, he knows the people and he is very comfortable - and like in 2001 at Benetton in a difficult car he drove fantastically all year.
"If you put him in a comfortable environment then you get the best out of him. It is the right environment for him here."
Gascoyne claims the arrival of an experienced driver like Fisichella has already helped with development of their car - in terms of improvements and set-up characteristics.
And he is expecting Fisichella to have the edge over teammate Adrian Sutil when the season starts in Australia.
"I think at the start of the year I expect Giancarlo to be quicker, and by the middle of the year that is when you expect any young driver to be getting on the pace and matching their more experienced teammate," he explained.
"And that is what I think Adrian will be expecting to do. But I think it is the perfect combination of drivers for us."
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 1. Trulli Toyota (B) 1:20.801 83 2. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:21.258 76 3. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:21.293 77 4. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:21.309 87 5. Webber Red Bull-Renault (B) 1:21.368 91 6. Piquet Renault (B) 1:21.443 114 7. Alonso Renault (B) 1:21.454 128 8. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:21.796 124 9. Raikkonen Ferrari (B) 1:21.933 80 10. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:22.011 88 11. Glock Toyota (B) 1:22.155 49 12. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:22.233 90 13. Massa Ferrari (B) 1:22.286 49 14. Kubica BMW-Sauber (B) 1:22.299 93 15. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:22.465 79 16. Sutil Force India-Ferrari (B) 1:22.521 97 17. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:22.624 61 18. Wurz Honda (B) 1:24.154 82 19. Button Honda (B) 1:24.275 73 |
Goede tijden weer van Fisi en Rosberg. Of de tijd van Bourdais goed te noemen is weet ik niet. STR is moeilijk te peilen. Vettel meestal net iets sneller dan Bourdais, maar denk dat Bourdais het beter gaat doen in de races.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:44 schreef ElmarO het volgende:
Tijden van vandaag:
[ code verwijderd ]
Honda laat zeer bedroefende tijden zien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:44 schreef ElmarO het volgende:
Tijden van vandaag:
[ code verwijderd ]
Ik zelf denk dat Vettel het iets beter gaat doen. Maar STR zal in ieder geval veel plezier aan die twee gaan beleven. Hebben een zeer sterke line-up voor zo'n klein team. En Nakajima doet het ook behoorlijk goed. Zal Rosberg naar mijn idee een zware dobber aan hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef HPoi het volgende:
[..]
Goede tijden weer van Fisi en Rosberg. Of de tijd van Bourdais goed te noemen is weet ik niet. STR is moeilijk te peilen. Vettel meestal net iets sneller dan Bourdais, maar denk dat Bourdais het beter gaat doen in de races.
Nakajima is verrassend snel inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zelf denk dat Vettel het iets beter gaat doen. Maar STR zal in ieder geval veel plezier aan die twee gaan beleven. Hebben een zeer sterke line-up voor zo'n klein team. En Nakajima doet het ook behoorlijk goed. Zal Rosberg naar mijn idee een zware dobber aan hebben.
HALLO! VERGETEN WE VOOR HET GEMAK WEBBER EVEN OF WAT?!?!?!?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:50 schreef HPoi het volgende:
[..]
Honda laat zeer bedroefende tijden zien.
Vergeet je DC niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:57 schreef NED het volgende:
[..]
HALLO! VERGETEN WE VOOR HET GEMAK WEBBER EVEN OF WAT?!?!?!?
5de tijd, zeer netjes te noemen dunkt me!!!
Ik verwacht nogal wat foutjes van Nakajima. Het is alles of niets bij hem in races. Een goede Japanse traditie, toch Takuma?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:55 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nakajima is verrassend snel inderdaad.Zal wel het beste uit Rosberg naar boven kunnen halen en wie weet is Nakajima wel sneller dan Rosberg.
Die had ik nog niet eens zien staanquote:
Is netjes, maar RBR doet het ook vrij behoorlijk. Behoort naar mijn idee tot de grote groep (BMW Sauber, Renault, Williams) achter Ferrari en McLaren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:57 schreef NED het volgende:
[..]
HALLO! VERGETEN WE VOOR HET GEMAK WEBBER EVEN OF WAT?!?!?!?
5de tijd, zeer netjes te noemen dunkt me!!!
Verwacht ik ook, maar die do or die-mentaliteit is toch wel iets wat ik meestal wel waardeer aan die Japanse coureurs.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik verwacht nogal wat foutjes van Nakajima. Het is alles of niets bij hem in races. Een goede Japanse traditie, toch Takuma?
Zo heb ff snel een stift geleend van Patrick37 en ben ff snel gaan krassen. Welke dwaas heb die lijst gemaakt?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
100. Brian Redman
99. Jochen Mass
98. Stefan Johansson
97 Piers Courage
96. Trevor Taylor
95. Eugenio Castellotti
94. Jacques Laffite
93. Stuart Lewis-Evans
92. Wolfgang Von Trips
91. Ralf Schumacher
90. Roy Salvadori
89. Mike Hailwood
88. Raymond Sommer
87. Luigi Musso
86. John Watson
85. Jarno Trulli
84. Innes Ireland
83. Tom Pryce
82. Tony Brise
81 René Arnoux
80. Thierry Boutsen
79. Johnny Servoz-Gavin
78. Jean-Pierre Beltoise
77. Richie Ginther
76. Eddie Irvine
75. Michele Alboreto
74. Bruce Mclaren
73. Peter Collins
72. Patrick Depailler
71. Dick Seaman
70. Derek Warwick
69. Martin Brundle
68. Rubens Barrichello
67. Jenson Button
66. Patrick Tambay
65. Riccardo Patrese
64. Lorenzo Bandini
63. Elio de Angelis
62. Stefan Bellof
61. Froilan Gonzalez
60. Felipe Massa
59. David Coulthard
58. Jo Siffert
57. Peter Revson
56. Louis Chiron
55. Carlos Pace
54. Juan-Pablo Montoya
53. Jean Alesi
52. Denny Hulme
51. Clay Regazzoni
50. Ricardo Rodriguez
49. Jacques Villeneuve
48. Jean Behra
47. Pedro Rodriguez
46. Gerhard Berger (verder naar achteren lijkt me)
45. François Cevert
44. Graham Hill
43. Jean-Pierre Wimille
42. Jody Scheckter
41. Giuseppe Farina
40. Mike Hawthorn
39. Damon Hill
38. Phil Hill
37. James Hunt
36. Alan Jones
35. Jacky Ickx
34. Didier Pironi
33. Rudolf Caracciola
32. Fernando Alonso als die er al in hoort ff naar achteren met zijn grote mond
31. Nigel Mansell
30. Lewis Hamilton
29. Kimi Raikkonen
28. Keke Rosberg
27. Dan Gurney
26. Hermann Lang
25. Ronnie Peterson
24. John Surtees
23. Guy Moll
22. Nelson Piquet
21. Jochen Rindt
20. Niki Lauda
19. Mario Andretti
18. Jack Brabham
17. Emerson Fittipaldi
16. Achille Varzi
15. Carlos Reutemann
14. Tony Brooks
13. Chris Amon
12. Gilles Villeneuve
11. Michael Schumacher (te laag)
10. Mika Hakkinen (ook te hoog)
9. Tazio Nuvolari
8. Jackie Stewart (te laag)
7. Bernd Rosemeyer
6. Juan-Manuel Fangio
5. Alberto Ascari
4. Alain Prost
3. Ayrton Senna (te laag)
2. Jim Clark
1. Stirling Moss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |