quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:27 schreef Jasza het volgende:
Den heb je geen nummer van die chicka haha om ff een vies mannetje te spelen
het is wat dennis, ik zei toch al dat die weg moestquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef denthemen het volgende:
Als Koster nu al gaat praten met psv dan móét hij nú weg bij Ajax. Hij zal er nu ook echt alles aan doen om kampioen te worden en psv straks Uefa Cup te laten spelen als hij daar zit
quote:Directeur Fontein per direct weg bij Ajax
16/02/2008 12:28
EXCLUSIEF - Maarten Fontein treedt met onmiddellijke ingang terug als algemeen directeur van Ajax. Dat blijkt uit documenten die in handen zijn gekomen van Voetbal International.
De breuk tussen Fontein en Ajax is een direct gevolg van de conclusie uit het rapport van de Commissie Coronel. Die leverde keiharde kritiek op het technische beleid van de Amsterdamse club.
De taken van Fontein zullen bij Ajax voorlopig worden waargenomen door financieel directeur Jeroen Slop.
Ajax heeft voor zondagmiddag een persconferentie belegd waarbij de clubleiding het plotselinge vertrek van Fontein zal toelichten.
Maar jij bent en zal nooit serieus genomen wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het is wat dennis, ik zei toch al dat die weg moest
Die jongen weet op die leeftijd nog steeds niet waar zijn kracht ligt. je moet hem echt met een bandje naar bed sturen met daarop.. Je bent snel run runquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Nashje het volgende:
Rommedahl is leuk als invaller, meer niet. Spelers moeten altijd 110% geven, en Rommedahl wil niet verder gaan dan 80%. Daarnaast loopt ie Silva in de weg, met altijd maar dat inhouden van hem.
Dat is 1.quote:
misschien waren er wel foto's van hem met mannen in een park gevonden,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:47 schreef denthemen het volgende:
Fontein had wel mogen blijven hoor, hij heeft het naar mijn idee niet slecht gedaan. Maar als de commisie het zegt dat het niet goed was dan zal dat wel kloppen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien waren er wel foto's van hem met mannen in een park gevonden,
van de buitenkant echt een vies mannetje die fontijn
Hij heeft inderdaad wel goede dingen gedaan, maar hij zal wel niets voor niets moeten nokken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:47 schreef denthemen het volgende:
Fontein had wel mogen blijven hoor, hij heeft het naar mijn idee niet slecht gedaan. Maar als de commisie het zegt dat het niet goed was dan zal dat wel kloppen
Ben benieuwd wie de volgende is..quote:
Dan wordt het Rijkaardquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:53 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren omtrent het aanstellen van de nieuwe trainer, als het hele bestuur de laan uitgestuurd gaat worden.
staat er alquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:01 schreef TAV74 het volgende:
hmm, Fontein per direct weg volgens VI:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)DirectWegBijAjax.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |