Hands van Perez, nam hem mee met zijn linkerarm.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:08 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens, waarom werd dat laatste doelpunt van Ajax afgekeurd? Ik kreeg niet mee wat er mis was
Huntelaar scoorde btw één keerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:08 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens, waarom werd dat laatste doelpunt van Ajax afgekeurd? Ik kreeg niet mee wat er mis was
quote:Ajax moet van beurs
zaterdag 16 februari, door JH, Amsterdam, 00:03u, VI
De Commissie Coronel heeft een opvallend stuk geschreven over de NV AFC Ajax. Volgens de leden van de commissie moet Ajax de beursgang ongedaan maken.
De Commissie Cornel pleit ervoor dat Ajax zich terugtrekt van de beurs en weer de oude verenigingsstructuur aanneemt. Maandag wordt het complete rapport gepresenteerd. Vooral technisch directeur Martin van Geel moet het ontgelden, maar ook algemeen directeur Maarten Fontein krijgt er in het rapport flink van langs. De conclusies na vijf maanden onderzoek, zijn niet bindend.
als psv eens blijft staan op 53 dit weekendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:11 schreef Noshiba het volgende:
Denthemen word een echte BA!Hij stond er inderdaad mooi op in de Kick Off.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder bijzonder saaie tweede helft, gelukkig is er niets ernstigs met Stekelenburg en nu maar hopen dat we volgende week wél eens een uitwedstrijdje gaan winnen.Gourmetten of steengrillen?
quote:Huntelaar wil kunstgras in ArenA
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ondanks de 6-2 overwinning op Sparta hadden de Ajacieden toch nog wat te klagen. Namelijk over de staat van het veld in de Amsterdam ArenA. Klaas-Jan Huntelaar: "Misschien is kunstgras voor de ArenA de beste optie."
John Heitinga: "We hebben in de rust gevraagd of er gesproeid kon worden. Dat was helaas niet mogelijk. Ik vind het heel vervelend om zoiets te vragen, want je weet dat de mensen hier heel erg hun best doen."
Ook Huntelaar was niet te spreken over de conditie van het veld. "Het zal nooit wat worden hier in de ArenA. Ik voetbal liever op echt gras, maar misschien is kunstgras voor de ArenA een betere optie."
Eerste zin had betrekking op Perez; heel matig, maar scoort wel twee keer. Tweede zin op Huntelaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde btw één keer
Laat Ajax maar kampioen worden, winnen wij de play-offs tenminste eens. Maar nog liever wij kampioen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als psv eens blijft staan op 53 dit weekend
Yeah right.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Of van Ajax winnen in de play-offs.
Dan heb ik niks gezegd Cheiron. My bad.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eerste zin had betrekking op Perez; heel matig, maar scoort wel twee keer. Tweede zin op Huntelaar.
quote:Volgens VI wordt het transferbeleid van Van Geel sterk bekritiseerd. Ook het scoutingsapparaat van Ajax wordt ter discussie gesteld.
quote:John Heitinga: "We hebben in de rust gevraagd of er gesproeid kon worden. Dat was helaas niet mogelijk. Ik vind het heel vervelend om zoiets te vragen, want je weet dat de mensen hier heel erg hun best doen."
Waar is trouwens jouw chickie Jaszaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:27 schreef Jasza het volgende:
Den heb je geen nummer van die chicka haha om ff een vies mannetje te spelen
Een beetje een oneerlijke vergelijking want hij heeft absoluut geen wedstrijd-ritme, dus eigenlijk kan je hem nog niet afserveren. Denk ook niet dat Koster hem opgesteld had als het een wedstrijd was tegen Twente, Heerenveen ofzo, dit was gewoon om hem wat spelminuten te geven tegen een zwakke tegenstander...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie Luque nu nog durft te verdedigen![]()
Waar doel je op?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar is trouwens jouw chickie Jasza?
Je weet wel ''het geslacht'' met vaginale neukgaatjes.quote:
Ja maar op wie doel jequote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je weet wel ''het geslacht'' met vaginale neukgaatjes.
Een vraagstellingquote:
Amen to thatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:30 schreef borisz het volgende:
Typische ajax wedstrijd waarin je het hele seizoen kan samenvatten.
Als je bedoelt dat je het tifodoek met "3" erop niet begrijpt, dat was een eerbetoon aan DE nummer 3 van Ajax...Danny Blind...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:09 schreef Noshiba het volgende:
Ik snap de . niet?
http://www.fcupdate.nl/fotos/18367/
[..]
Gezellig lange reizen wekenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
24/02/2008 12:30 NAC-Ajax
09/03/2008 14:30 PSV-Ajax
23/03/2008 14:30 FC Twente-Ajax
29/03/2008 19:30 SC Heerenveen-Ajax
13/04/2008 14:30 FC Groningen-Ajax
Ze gaan het nog moeilijk krijgen.
Die tweede was toch wel erg mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Weer twee kutteringtyfustegengoals.
Het was kut en het was koud.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:59 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je het tifodoek met "3" erop niet begrijpt, dat was een eerbetoon aan DE nummer 3 van Ajax...Danny Blind...
wereld van verschil zeker 2 vakken, op DIE lange zijdequote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:07 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Pffff ik zat weer eens in vak 121 man wat is het daar saai zegGelukkig zit ik de rest van het seizoen weer in 123.
Verder aardig resultaat, en nu hopen dat PSV vanavond punten gaat verspelen
Dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:23 schreef Ruiseart het volgende:
Oh ja, met 6-2 tegen Sparta waren we vorig jaar gewoon kampioen geweest![]()
leo anders nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:33 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
in de TT stond nederla.nd, dus ik snapte niet waarom de . er stond maar dat is gewijzigd
maar ik snap ook wel dat die 3 op danny gericht was
De naam Blind stond er notabene bij en die kneus denkt dat het voor Bruno Silva isquote:
Terwijl je daar bij Sparta weer 2-2 speeltquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:23 schreef Ruiseart het volgende:
Die flutcommissie heeft gewoon hier op FOK mee zitten lezen en al onze klachten overgenomen
Oh ja, met 6-2 tegen Sparta waren we vorig jaar gewoon kampioen geweest![]()
Lindgren vond ik ook een voldoende.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:22 schreef Chadi het volgende:
De enige die gister een voldoende hebben gehaald zijn John Heitinga en Gabri . De rest liep stuk voor stuk maar wat aan te klooien. Geen patronen of automatismes ...NIKS NIKS NIKS NIKS helemaal NIKS.
Nee joh die 3 stond voor de positie op de ranglijst gisteravondquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:11 schreef jna het volgende:
[..]
De naam Blind stond er notabene bij en die kneus denkt dat het voor Bruno Silva is
quote:EINDHOVEN - Adrie Koster (54) is de voornaamste kandidaat om assistent-trainer bij PSV te worden onder Huub Stevens. De Ajax-trainer heeft de clubleiding in Amsterdam toestemming gevraagd om met de Eindhovenaren te praten.
Naar verluidt denken Jaakke, Van Geel en Fontein dat het voor hen bedoeld was. En dat we blind vertrouwen hebben in deze drie musketiers in het bestuur. Ondanks het rapport.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee joh die 3 stond voor de positie op de ranglijst gisteravond![]()
Die was ik vergeten te noemen inderdaad. Het kon wel beter maar hij was niet slecht.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Lindgren vond ik ook een voldoende.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:32 schreef Houniet het volgende:
Aaah van Basten komt dus.
Ik word er niet warm of koud van.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Best pijnlijk moet dit zijn als Ajacied.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van.
Echt het breekt mijn hart ouwe...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Best pijnlijk moet dit zijn als Ajacied.
De club in Nederland die het al 4 seizoenen beter doet op vrijwel alle fronten wil jullie huidige (interim-)hoofdtrainer als assistent. Als van Marwijk opeens asssistent bij jullie zou worden zou me dat ook pijn doenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:50 schreef BonJovi het volgende:
Waarom?
Het probleem is dat Huntelaar en Suarez beter zijn dan Luque, dus echt veel speelminuten zal ie niet gaan krijgen. Of je zou hem op de rechterflank moeten zetten. En ik denk wel dat het zo`n soort speler is wiens motivatie afhangt van z`n positie binnen de club. Ik zou hem een maandje met het 2e elftal laten meedraaien om ritme op te doen, maar heb een vaag vermoeden dat ie daar weinig voor zal voelen. Vrees dat hopen dat er een club interesse in hem heeft in de zomer de enige uitweg is, anders zit je nog een seizoen aan hem vast...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toen hij zijn laatste minuten maakte onder ten Cate en hij een invalbeurt kreeg was hij trouwens veel meer aan het rennen en veel meer aanwezig, iets wat ik vandaag niet heb gezien wat logisch is gezien zijn geringe speeltijd. Totaal gezien vond ik hem niet tegenvallen en wil hem zeker nog 2 wedstrijden veel minuten zien maken om echt te kunnen oordelen of ie nou wel of niet goed genoeg is voor Ajax.
En uitgerekend die betere club wil onze interim-trainer, kan alleen maar slechter gaan voor hen dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De club in Nederland die het al 4 seizoenen beter doet op vrijwel alle fronten wil jullie huidige (interim-)hoofdtrainer als assistent. Als van Marwijk opeens asssistent bij jullie zou worden zou me dat ook pijn doen.
Wellicht, maar ook hier is het weer jammer dat het systeem heilig is en dat er niet gekeken wordt naar de spelers. Met deze selectie zou je veel leuks kunnen doen, mits je bereid bent flink te schuiven...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Huntelaar en Suarez beter zijn dan Luque, dus echt veel speelminuten zal ie niet gaan krijgen. Of je zou hem op de rechterflank moeten zetten. En ik denk wel dat het zo`n soort speler is wiens motivatie afhangt van z`n positie binnen de club. Ik zou hem een maandje met het 2e elftal laten meedraaien om ritme op te doen, maar heb een vaag vermoeden dat ie daar weinig voor zal voelen. Vrees dat hopen dat er een club interesse in hem heeft in de zomer de enige uitweg is, anders zit je nog een seizoen aan hem vast...
Als assistent ja. Net zoals dat Chelsea, omdat ze een 10 keer grotere club zijn, jullie hoofdtrainer ook als assistent wou.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En uitgerekend die betere club wil onze interim-trainer, kan alleen maar slechter gaan voor hen dan.
Het gaat om de functie van assistent, en Koster heeft toch een goede naam op dat gebied. Kan je niet vergelijken met de functie van hoofdtrainer, al was het maar om de druk om te presteren waar ie nu mee te maken heeft...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef Urquhart het volgende:
En uitgerekend die betere club wil onze interim-trainer, kan alleen maar slechter gaan voor hen dan.
Zal best, maar ik moet dat erg vinden of beschamend ofzo? Ik voel er echt helemaal niets bij. Van mij mag die gaan hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het gaat om de functie van assistent, en Koster heeft toch een goede naam op dat gebied. Kan je niet vergelijken met de functie van hoofdtrainer, al was het maar om de druk om te presteren waar ie nu mee te maken heeft...
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:27 schreef Jasza het volgende:
Den heb je geen nummer van die chicka haha om ff een vies mannetje te spelen
het is wat dennis, ik zei toch al dat die weg moestquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef denthemen het volgende:
Als Koster nu al gaat praten met psv dan móét hij nú weg bij Ajax. Hij zal er nu ook echt alles aan doen om kampioen te worden en psv straks Uefa Cup te laten spelen als hij daar zit
quote:Directeur Fontein per direct weg bij Ajax
16/02/2008 12:28
EXCLUSIEF - Maarten Fontein treedt met onmiddellijke ingang terug als algemeen directeur van Ajax. Dat blijkt uit documenten die in handen zijn gekomen van Voetbal International.
De breuk tussen Fontein en Ajax is een direct gevolg van de conclusie uit het rapport van de Commissie Coronel. Die leverde keiharde kritiek op het technische beleid van de Amsterdamse club.
De taken van Fontein zullen bij Ajax voorlopig worden waargenomen door financieel directeur Jeroen Slop.
Ajax heeft voor zondagmiddag een persconferentie belegd waarbij de clubleiding het plotselinge vertrek van Fontein zal toelichten.
Maar jij bent en zal nooit serieus genomen wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het is wat dennis, ik zei toch al dat die weg moest
Die jongen weet op die leeftijd nog steeds niet waar zijn kracht ligt. je moet hem echt met een bandje naar bed sturen met daarop.. Je bent snel run runquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Nashje het volgende:
Rommedahl is leuk als invaller, meer niet. Spelers moeten altijd 110% geven, en Rommedahl wil niet verder gaan dan 80%. Daarnaast loopt ie Silva in de weg, met altijd maar dat inhouden van hem.
Dat is 1.quote:
misschien waren er wel foto's van hem met mannen in een park gevonden,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:47 schreef denthemen het volgende:
Fontein had wel mogen blijven hoor, hij heeft het naar mijn idee niet slecht gedaan. Maar als de commisie het zegt dat het niet goed was dan zal dat wel kloppen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien waren er wel foto's van hem met mannen in een park gevonden,
van de buitenkant echt een vies mannetje die fontijn
Hij heeft inderdaad wel goede dingen gedaan, maar hij zal wel niets voor niets moeten nokken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:47 schreef denthemen het volgende:
Fontein had wel mogen blijven hoor, hij heeft het naar mijn idee niet slecht gedaan. Maar als de commisie het zegt dat het niet goed was dan zal dat wel kloppen
Ben benieuwd wie de volgende is..quote:
Dan wordt het Rijkaardquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:53 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren omtrent het aanstellen van de nieuwe trainer, als het hele bestuur de laan uitgestuurd gaat worden.
staat er alquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:01 schreef TAV74 het volgende:
hmm, Fontein per direct weg volgens VI:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)DirectWegBijAjax.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |