abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:34:16 #151
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_57007173
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:23 schreef CoolGuy het volgende:
Gut gut gut nog steeds niets veranderd hier zie ik?
Helaas, het vermogen om zelfs hele basale dingen te leren schijnt te ontbreken bij een aantal personen hier.
pi_57007322
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De enige die feiten ontbeert dat ben jy maar dat besef je zelf niet.
Ik heb tot nu toe geen enkel overtuigend bewijs kunnen lezen van de zogenaamde "truthers".
Ik zie enkel en alleen feiten aangedragen worden door Terecht, Tuinhek en consorten, terwijl er bij de "truthers" alleen maar loze kreten worden geroepen als: open je ogen eens, jullie zijn dom, meelopers en nog meer van dat soort
kreten.
Daarbij worden dan allerlei niet ter zake dienende argumenten bij gehaald, die thuis horen in een nieuw of bestaand topic.
En over feiten ontberen Lambiekje...jij bent degene die van de hak naar de tak springt.
Ik krijg soms het idee dat je een betaalde troller bent.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:13:14 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57007930
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in groot detail. Ik begrijp niet dat jy het een groots onderzoek vindt. Het is sumier, eenzijdig, ontbrekend onderzocht. Het is gewoon ABOMINABEL en WANSTALTIG slecht. Gewoon echt slecht. Er is geheel niets goeds gedaan. Je cavia kan het beter!

Ik durf met stelling te zeggen dat dit de meest slecht onderzoek ooit is geweest. Men wat heb jy een hoop stro in je ogen.
Dit is btw ook een mooi voorbeeld van de feiten niet juist op een rij hebben
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_57010672
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is idd vrij obvious dat je je feiten nou niet bepaald op een rijtje hebt
En wederom, geen uitweiding over wat ik exact niet op een rij heb, alleen maar het goedkope minachtende.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:20:31 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57010767
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En wederom, geen uitweiding over wat ik exact niet op een rij heb, alleen maar het goedkope minachtende.
Zorg eerst maar eens dat je simpele punten zoals bijvoorbeeld je uitspraak over het japanse parlement goed krijgt voor je wat moeilijkere punten probeert te bevatten
Onikaan ni ov dovah
pi_57010976
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zorg eerst maar eens dat je simpele punten zoals bijvoorbeeld je uitspraak over het japanse parlement goed krijgt voor je wat moeilijkere punten probeert te bevatten
Wees eens concreet man, raadselprater.
Wat is er met het Japanse Parlement?
pi_57011227
Het is über duidelijk dat ontkennenden het om het ontkennen zelf doen... en dat het ze totaal niet om inhoudelijkheid gaat.
Gelukkig doorzien objectieve lurkers met begrijpend-lezen skills dat met gemak en zullen de lafhartigen uiteindelijk aan het kortste eind trekken.
pi_57011382
"The individual is handicapped by coming face to face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists". -- J. Edgar Hoover, FBI Director 1956

But it does exist, motherfuckers.
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:07:28 #159
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_57011659
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:39 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe geen enkel overtuigend bewijs kunnen lezen van de zogenaamde "truthers".
Ik zie enkel en alleen feiten aangedragen worden door Terecht, Tuinhek en consorten, terwijl er bij de "truthers" alleen maar loze kreten worden geroepen als: open je ogen eens, jullie zijn dom, meelopers en nog meer van dat soort
kreten.
Daarbij worden dan allerlei niet ter zake dienende argumenten bij gehaald, die thuis horen in een nieuw of bestaand topic.
En over feiten ontberen Lambiekje...jij bent degene die van de hak naar de tak springt.
Het is compleet omgekeerd.

Terecht, Tuinhek zijn overheid-heulers. En kunnen alleen maar propagandische rotzooi van overheids websites en NIST documentatie aankomen zetten. Het hele punt van 911 discussie is ... hun (overheid en NIST) basis berust op desinfo. Ik ben gewoon de overheids-versie van 1+1=2 logica niet eens.
Het aller laagste grondbeginsel berust al op kolder.

En overigens Terecht is een vermeende betaalde troller.

Ik geef toe, het is heel wat makkelijker om je te verschuilen achter de onzin van de overheid dan je eigen beeld vormen over zaken.

Maar gelukkig worden nu die pentagonrandebielen ontmaskerd als pathalogische leugenaars. Met Irak is dat aardige gelukt. En hopelijk wordt nu ook die sneue gristenhond uit Capelle a/d IJssel ook eens gepakt op die 935 irak leugens. Tenminte VVD wil wat...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:08:05 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57011668
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wees eens concreet man, raadselprater.
Wat is er met het Japanse Parlement?
Beter lezen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:08:30 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57011677
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Terecht, Tuinhek zijn overheid-heulers. En kunnen alleen maar propagandische rotzooi van overheids websites en NIST documentatie aankomen. Het hele punt van 911 discussie is ... hun (overheid en NIST) basis berust op desinfo.

Ik geef toe, het is heel wat makkelijker om je te verschuilen achter de onzin van de overheid dan je eigen beeld vormen over zaken.

Maar gelukkig worden nu die pentagonrandebielen ontmaskerd als pathalogisch leugenaars. Met Irak is dat aardige gelukt. En hopelijk wordt nu ook die sneue gristenhond uit Capelle a/d IJssel ook eens gepakt op die 935 irak leugens. Tenminte VVD wil wat...
Leugenaar.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:13:58 #162
52357 Lambiekje
pi_57011794
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Leugenaar.
je bent ook wel simpel he. Misschien heeft het vernielende onderwijs (HP Tijd) je wel ernstig getroffen en ben je een van de eerste slachtoffers.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_57015177
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:39 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

kreten.
Klein aspectje van 9-11:
Ik zie wel overtuigend bewijs voor n cd in het wtc:
http://www.youtube.com/watch?v=aoFN0wOg9JY
De verklaring " kortsluiting " voor deze verschijnselen wil er bij mij iig niet in.

De interpretatie van feiten als voorkennis, teruggefloten veldwerkers, belangenverstrengelingen, etc interpreteer ik ook anders dan dat jij dat doet. Aan loze kreten heb ik me volgens mij nog niet schuldig gemaakt maar wil het best ff doen als ik dan ook 'n " truther " genoemd mag worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 27-02-2008 20:12:24 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:52:24 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57015199
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je bent ook wel simpel he. Misschien heeft het vernielende onderwijs (HP Tijd) je wel ernstig getroffen en ben je een van de eerste slachtoffers.
Zoals ik eerder ook al schreef, dat mag je beter toelichten.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:53:34 #165
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_57015223
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:44 schreef Salvad0R het volgende:
Het is über duidelijk dat ontkennenden het om het ontkennen zelf doen... en dat het ze totaal niet om inhoudelijkheid gaat.
Gelukkig doorzien objectieve lurkers met begrijpend-lezen skills dat met gemak en zullen de lafhartigen uiteindelijk aan het kortste eind trekken.
Projectie
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:54:42 #166
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_57015244
quote:

[..]

Terecht, Tuinhek zijn overheid-heulers. En kunnen alleen maar propagandische rotzooi van overheids websites en NIST documentatie aankomen zetten. Het hele punt van 911 discussie is ... hun (overheid en NIST) basis berust op desinfo. Ik ben gewoon de overheids-versie van 1+1=2 logica niet eens.

Bron? (emphasis mine)
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:24:22 #167
52357 Lambiekje
pi_57028313
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

Bron? (emphasis mine)
nee er was op gegeven moment toch zo dat een stel jouw beschuldige van betaaldtrollen. vandaar ook het 'vermeend' in mijn zin. Persoonlijk geloof ik niet zo dat er in Nederland infiltranten zijn die fora, blogs krantenknipsel ontkrachten uitnaam van de overheid.

Overigens denk ik wel dat er mensen in dienst zijn om lockhead,/gladio achtige zaken onder de pet proberen te houden. En die daar dan voor betaald worden.

Overheid is niet zo netjes als ze wel proberen uit te beelden met hun gladde praatjes en stropdassen.
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:26:34 #168
52357 Lambiekje
pi_57028354
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:51 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Klein aspectje van 9-11:
Ik zie wel overtuigend bewijs voor n cd in het wtc:
http://www.youtube.com/watch?v=aoFN0wOg9JY
De verklaring " kortsluiting " voor deze verschijnselen wil er bij mij iig niet in.

De interpretatie van feiten als voorkennis, teruggefloten veldwerkers, belangenverstrengelingen, etc interpreteer ik ook anders dan dat jij dat doet. Aan loze kreten heb ik me volgens mij nog niet schuldig gemaakt maar wil het best ff doen als ik dan ook 'n " truther " genoemd mag worden.
Naar mijn idee is er teveel van het goede van toevallige omstandigheden. Wat de kapers wel erg een zetje in de rug heeft gegeven.
pi_57028569
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee er was op gegeven moment toch zo dat een stel jouw beschuldige van betaaldtrollen. vandaar ook het 'vermeend' in mijn zin.
Klopt, en nu ben jij ook een vermeende betaald troller, omdat er iemand jou beschuldigd heeft.

Als we op die manier beginnen is het einde snel zoek.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:53:17 #170
52357 Lambiekje
pi_57031396
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Klopt, en nu ben jij ook een vermeende betaald troller, omdat er iemand jou beschuldigd heeft.

Als we op die manier beginnen is het einde snel zoek.
uhh een thruther die betaald wordt om debunkers te foolen ... .
Er klopt hier iets niet ....
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:09:10 #171
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57031725
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat maakt zijn bewering niet minder waar
Onikaan ni ov dovah
pi_57032175
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee er was op gegeven moment toch zo dat een stel jouw beschuldige van betaaldtrollen. vandaar ook het 'vermeend' in mijn zin. Persoonlijk geloof ik niet zo dat er in Nederland infiltranten zijn die fora, blogs krantenknipsel ontkrachten uitnaam van de overheid.

Overigens denk ik wel dat er mensen in dienst zijn om lockhead,/gladio achtige zaken onder de pet proberen te houden. En die daar dan voor betaald worden.

Overheid is niet zo netjes als ze wel proberen uit te beelden met hun gladde praatjes en stropdassen.
Dus jij gelooft wat een seniele jodenhater roept?
pi_57033571
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zou toch kunnen.
Om boekverkopen te stimuleren bijvoorbeeld.
Maar waarschijnlijk is het niet idd.
En wat tuinhek zegt.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:07:10 #174
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57057704
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De enige die feiten ontbeert dat ben jy maar dat besef je zelf niet.
Ik vraag me nog steeds af of je die toe kan lichten.
Onikaan ni ov dovah
pi_57059653
quote:

[..]

Maar gelukkig worden nu die pentagonrandebielen ontmaskerd als pathalogische leugenaars. Met Irak is dat aardige gelukt. En hopelijk wordt nu ook die sneue gristenhond uit Capelle a/d IJssel ook eens gepakt op die 935 irak leugens. Tenminte VVD wil wat...
Je kan niet meer dan je vingertje ergens heen wijzen Lambiekje.
En nog kom je niet met acceptabele bewijzen dat jij in je gelijk staat.
Iemand zwart maken zonder onderbouwde punten is zo simpel.
De vinger naar iemand anders wijzen dan jezelf ook.
Maar dat weet jij als geen ander, want dat is het enige wat je doet hier in deze discussie.

Misschien dat jij me dan eens kan overtuigen dat de overheid onzin uitkraamt?
En ik dacht dat we het hier hadden over 9/11 en niet over Irak en verrdere bijkomende zaken.

En wat betreft het ontmaskeren van de "pentagonranddebielen" kom eens met feiten en namen, ipv ongefundeerd je eigen mening naar voren brengen.
Maar dat schijnt voor jou onmogelijk te zijn.

Neem een voorbeeld aan Terecht en aan Tuinhek, die onderbouwen hun mening ten minste nog.
Dat heb ik jou nog nooit zien doen Lambiekje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')