Niet getreurd vanavond is er topsport bij rtl 7 met topvoetbal uit amsterdam tegen topvoetbal uit rotterdamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik verveel me weer de tering
Heroes helemaal gekeken, nu maar wachten tot er iets leuks op tv komt
Ik kan wel een beetje "misery" gebruiken, dan ben ik tenminste van die enkel af
neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef jpjedi het volgende:
He boppers....kennen we deze nog nog nog noggg.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef jpjedi het volgende:
He boppers....kennen we deze nog nog nog noggg.
start bf2 opquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die is heel leuk, maar wel nepquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:45 schreef jpjedi het volgende:
http://verdoorn2.hyves.nl/
kijk eens naar het google filmpje wat embedded is op die pagina halverwege rechts. (deze blijft bril-jant)
Nieuwe Apple-fanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk morgen een iPod Classic 80gb kopenBen nu de Top 2000 op de iPod Classic 160gb van een collega aan het zetten en wat een mooi apparaat
Whehehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:56 schreef RudyCarell het volgende:
Heb je die allemaal gekocht?
Wil je meer films e.d. ? Maak eens een lijstje dan, dan pleur ik m'n externe HD voor je vol en stuur je die opquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:41 schreef FJD het volgende:
Wil je meer films e.d. ? Maak eens een lijstje dan, dan pleur ik m'n externe HD voor je vol en stuur je die op
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:24 schreef FJD het volgende:
Geef je hem tips over z'n tekenkunsten en wat zie je? Niet luisteren hoor, gewoon weer een tekening zonder PinoNee jij komt er wel in de internationale tekengemeenschap!
Netwerk (printer) probleempjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk eens naar de subnets van pc2 en pc3
En doe eens info geven over ipadressen, zo kunnen we natuurlijk niks
Behalve hard lachen vanwege die verschrikkelijke tekenkunsten
Hub het raam uit flikkeren en een switch kopen. Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:18 schreef Sickert het volgende:
jaja Kefje heeft eens een keer een probleem
[ afbeelding ]
hopelijk is mn tekening duidelijk
hebben een netwerk printer hier nu doen pc1 en de laptop het prima
alleen pc2 en pc3 niet denk dat di komt omdat ze op de hub zitten..
hoe zou ik dit op deze manier kunnen oplossen?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:13 schreef FJD het volgende:
Bier
Goedemorgen!
Viro, zou ik Halo 3 van je mogen lenen voor vanavond? Een vriend van me komt Xboxen maar we zijn nog op zoek naar wat leuke (vooral co-op) spellen
http://tweakers.net/nieuws/51922
Nu is het wel echt dood als dat het nog niet was.
Kev, wanneer gaan we BW2 in coop spelen?
En dan eerst met grote bombarie de eerste 100$ HD speler op de markt zetten en nu deze uitspraken doen. Die Walmart mensen en met name die Chronister`s zijn echt botte en domme lui dat wil je niet weten.quote:Extra pijnlijk voor het hd-dvd-kamp is dat Susan Chronister van Wal-Mart op het weblog van de winkelketen schrijft dat de hd-dvd-speler beter verbannen kan worden naar de kinderkamer, zodat er ruimte ontstaat voor nieuwe blu-ray-apparatuur.
ej, 15maart he?! gaan we nog een stukje wilders ten gehore brengen?!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:15 schreef FJD het volgende:![]()
Ze kent je ondertussen wel een beetje, ik denk niet dat ze verrast is van een dergelijke opmerking van jou
Ik haat insectenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef jpjedi het volgende:
Liesje`s productie van vandaag:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
ej, 15maart he?! gaan we nog een stukje wilders ten gehore brengen?!
Ik had hem gezien ja! Bah bah! Dat je dat opgegeten hebt! brrrrquote:
Boefjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:08 schreef IJsmuts het volgende:
@ FJD, alvast excuses, heb net een FOK! opmerking op Anne d'r Hyves gemaakt
Je hebt de printer de deur uitgemiktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Netwerk (printer) probleempje
tis al bijna opgelost
Om er vervolgens achter te komen dat het jarenlang werken in een discotheek je gehoor zo heeft aangetast dat je het zuivere uberhaupt niet meer hoortquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo heel de middag bezig geweest met de Home Theatre van m'n pa. Hij wilde de opzet andersDus alles verplaatst, opnieuw aangesloten, getest. Maar het werkt nu top
Ben zelf nu wel zo gaar als boter
Was vast zo een volg mij lampjequote:Op zondag 17 februari 2008 07:54 schreef jpjedi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8XbINavHtiA
dit toestel is een jaar geleden al grounded verklaard vanwege een 80 cm lange scheur in de romp. Het is gerepareerd en daarna weer luchtwaardig verklaard. Nu dit 'incidentje' waar het toestel aan het einde van de baan een lamp raak.
quote:Op zondag 17 februari 2008 08:50 schreef jpjedi het volgende:
and off we go!!
http://life.tweakers.net/(...)d-dvd-berichten.html
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
Kijk uit dat je niet flauw valt!!
dies vet!!quote:Op zondag 17 februari 2008 12:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Middag coņo'sIk ga nu even Fight Night Round 3 ophalen:')
Coņoquote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://dailymotion.alice.(...)bf7_aides-lavion_ads
ben je weg geweestquote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef ursel het volgende:
Nou, een week weggeweest en blijkbaar niks gemist..![]()
Volgens mij ben je niet de enige die niks gemerkt heeftquote:
jup..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef ursel het volgende:
Alleen Puni schijnt me gemist te hebben..![]()
![]()
Ja maar jullie zijn dan ook www-verloofdquote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef ursel het volgende:
Alleen Puni schijnt me gemist te hebben..![]()
![]()
Toppie..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
jup..![]()
wij allemaal niet![]()
hoe was het? as if
quote:Op maandag 18 februari 2008 06:38 schreef FJD het volgende:
Half 7 is vroeg maar 6 uur is nog vroeger
Goedemorgen
Wehe -> Pwnedquote:Op maandag 18 februari 2008 07:48 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10170/bd6a7233/index.html
OMFG luister dan!!!hoe briljant is dit joh!!!
Leukquote:Op maandag 18 februari 2008 08:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en hoe!!![]()
@ Puni, gaan we weer es een rondje karkand lopen
quote:Op maandag 18 februari 2008 08:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Leuk
aan wanneer zat je te denken? Vanmiddag laat eerst nog ff ergens solliciteren
is goed hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 08:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
keertje door de weeks ''s avonds ofzo?
en solliciteren??? waar & waarom??
Nou voor me eigen doorgroei is het wel handig dat ik vertrek hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 09:25 schreef IJsmuts het volgende:![]()
en solliciteren is altijd goedhelemaal als je in de luxe situatie zit dat je niet perse hoeft. succes ermee!
ik maar altijd denken dat 70/80 voor een jaartal staat. Staat gewoon voor aantal blaffersquote:Op maandag 18 februari 2008 09:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb je je weer laten volblaffen op een of ander 70/80 party![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb je je weer laten volblaffen op een of ander 70/80 party![]()
ga je dan ook nog een rondje spelen?? kunnen we woensdag wel doen, BF2 avondje op de [=C+=] server, lekker turkjes afschieten!!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:36 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis gaat weer eens BF2 installeren
turkjes afschieten doe ik zelfs gratis nog wel, dus count me inquote:Op maandag 18 februari 2008 10:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga je dan ook nog een rondje spelen?? kunnen we woensdag wel doen, BF2 avondje op de [=C+=] server, lekker turkjes afschieten!!puni is er ook!!
misschien...
ik moest van 2.7 naar 3.0 updatenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef ursel het volgende:
Ik zal van de week wel ff kijken of BF2 en Vista nog steeds goed samen gaan. Volgens mij moest ik PB weer ff updaten ofzo..
ik speel er de laatste tijd wel vaak, admins zijn wel ok, de normale regels. en FF is offquote:Op maandag 18 februari 2008 10:58 schreef staticdata het volgende:
Zolang die admins maar niet voor elke scheet kicken vind ik het best
ik neem aan dat het i/o karkand only is
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik speel er de laatste tijd wel vaak, admins zijn wel ok, de normale regels. en FF is off
dus inco, puni en ik >> nog meer liefhebbers?
ik zal vanavond wel even IP posten
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:16 schreef ursel het volgende:
Oe.. onze grote vriend Sumera is jarig vandaag..![]()
Stuur me ff je CVquote:Op maandag 18 februari 2008 09:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou voor me eigen doorgroei is het wel handig dat ik vertrek hoor.
maar ik wil minimaal netto hetzelfde houden.
Ga je weer proberen een vakantie te bekostigen??quote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Stuur me ff je CV
Bij ons kun je alle kanten op
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik speel er de laatste tijd wel vaak, admins zijn wel ok, de normale regels. en FF is off
dus inco, puni en ik >> nog meer liefhebbers?
ik zal vanavond wel even IP posten
Zie net in mijn agenda dat ik dan een kaart avond heb..quote:Op maandag 18 februari 2008 12:31 schreef IJsmuts het volgende:
Jeden Woensdag Avond
Wat: Turkjes schieten op de [=C+=] Server
Waar: IP to follow
Wanneer: woensdag avond vanaf 21.00uur
Wie:
BUG
Puni
Inco
Ursel
IJsmuts
![]()
zoiets?!
zonder jou kunnen we ook wel inpakken, geen kans dan tegen de turkenquote:Op maandag 18 februari 2008 12:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Zie net in mijn agenda dat ik dan een kaart avond heb..
Ik haak andere keer wel weer aan..
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:31 schreef IJsmuts het volgende:
Jeden Woensdag Avond
Wie:
BUG
Puni
Inco
Ursel
IJsmuts
![]()
zoiets?!
Mijn server ligt er "tijdelijk" ff uit om wat kosten te besparen..quote:
Ik weet ut..quote:Op maandag 18 februari 2008 12:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zonder jou kunnen we ook wel inpakken, geen kans dan tegen de turken
Weet je wat. Ik doe ook gewoon meequote:Op maandag 18 februari 2008 12:31 schreef IJsmuts het volgende:
Jeden Woensdag Avond
Wie:
BUG
Puni
Inco
UrselGans
IJsmuts
![]()
zoiets?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JMPoSTMaN op 18-02-2008 16:45:48 ]Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Dat is het vaste wachtwoord van FoD, dat zijn geen homo'squote:Op maandag 18 februari 2008 14:20 schreef staticdata het volgende:
Het pasword valt me van je tegen hoor
Dan kun je ook wel met Getronics pratenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:46 schreef staticdata het volgende:
oh ok
zometeen ff een gesprek bij Sogeti, ben benieuwd
Morgen salarisonderhandelingen bij Atos :p
en woensdag nog binnen eneco praten![]()
Ik ben dus niet de enige die dat vind..quote:Op maandag 18 februari 2008 14:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en dat hele coņo gebeuren is niks voor mij
quote:“Kijk dan, daaro, an de overkant… met die zinksnijer. Krijgie daaro de pleuris van, van dat wijf? Die loopt de hele dag maar over Amsterdam te zijke… ‘Toen ik nog in Amsterdam zus en toen ik nog in Amsterdam zo… ‘Krijg ze de tering met ter Amsterdam en de ****** terbij! Niet da’k wat tege Amsterdammers hep… ’t Zijn beste mense, hebben een goed hart… ’t Moes alleen gekóok opter rug hange en dan zo laag dat de honde erbij kenne… Dus daar legget niet an. Maar dat wijf krijgie orizineel het leplazerus van… ‘Toen ik laatst nog in Amsterdam was…’ Had ze een kut op aardgas! Krijg ze de dóodstraf metter Amsterdam! Azzie háar hoor isset daar een paradijs! Waddoe ze hier dan? Mijn een beetje gekmake? Was ze er maar gebleve in plaats van hier het uitzich te bederreve. Hebbie die kop gezien? Éen grote meeëter! Dat zoiets nog vrij rond mag lope… ’t Is een belediging voor het menselijke ras… ‘Toen ik nog in Amsteram…’ Achter de rooie gordijne zat zeker! Krijg ze een vet hart metter Amsterdam! Je zal der maar wone an zo’n stinkgrach, waar de hele dag van die platboomde schuite vol Moffe en Amerikane voorbij kome drijve die je je vrete uit je bek zitte te kijke. Ben je lekker mee! Ik gaat liever gewoon dood! Wat stellet nou helemaal voor dan, dat Amsterdam? De hóofdstad van Nederland? Wáterhoof zallie bedoele! Stelletje tillers! Amsterdam hčppet! Ja en anders jatte ze ’t wel! Leuk hč dazze die Olympische Spelen nie gekrege hebbe. God wat hebbik gelache! O wat ware ze der zeker van… Wat? Barcelona? Met al die zakkenrollers? Nee, wij!!! Nou dat hebbe we gezien dan. Vijf van de drie-en-tachtig stemme hadde ze. Vijf! Ken je nagaan wat een bord die gaste voor d’r kop hebbe. Dat ken je geen bord meer noeme. Die lope met een hele bųnker voor d’r taas! Volges mijn worde ze daar met d’r oge in d’r zak gebore. En maar strompele door die zeventiende eeuw. Stelletje krotekokers! Wat vinde die mense d’r eige belangrijk! Ze kenne geen scheet late of hij mot in het hele land geroke worde. Slaat de krante der maar op na. ’t Is Amsterdam hier en Amsterdam daar, Amsterdam zus en Amsterdam zó, Amsterdam vóor en Amsterdam na… en dan komp Amstelveen! Azzofter vedder niks gebeur… Azzof de wereld on hunnie draai… Hallo, wie zijn ze dan metter Amsterdam dan? Wat interesseer míjnet nou watter in die grafstad gebeur? Geen ene moer toch zeker? Hoe lang hep dat gezijk over die krakers nie geduurd? Hele bóeke zijn er over volgeschreve! Hier hebbie geen krakers… Wij bouwe gewoon huize! En dan dat gemeut over die ehh… kom hoe heet dat pleurisding? ’t Is net een of andere vreselijke aandoening, met zo’n zakkie onder je hart, voor de onlasting… De Stopera! Bejje dan ook in de war azzie ’n gebouw zó noem? Daar kreegie helemaal de schijterij van… Dan ging het niet door, dan weer wel, dan werd het zóveel duurder dan verwacht, dan zoveel, dan krege die architecte bonje, werd het nóg es zoveel duurder dan verwacht en nóg es en toen moeset Waterlooplein weer zo nodig van de slopershamer worde gered… Nou, nationale ramp hoor, maar nie heus! Je moes es wete watter híer nie allemaal plat is gegaan zonder datter ooit een haan naar hep gekraaid, moezik me dan nou ineens aangesproke voele omdatter daaro een of ander kutpleintje werd afgebroke…? Ziet ik zo bleek dan? Voor mijn part bree ze die hele teringzooi daar af, liever vandaag nog as morrege… Ander geval: het Concertgebouw dreigde in de grond te zakke… Nou, ik zou zegge: Wees blij! Mot je nčt gelove… ’t Héle land moes op ze kop, want ONS Concertgebouw moes worde gered. Ovvie maar effe mee wou schokke…? Ja, hierro, me reet! We betale al zāt an die pleurisstad. Héel Amsterdam sta op de monementenlijst! Waddachie dat dāt nie kost om al die middeleeuwse optrekkies overend te houwe? Miljārde! ‘k Vinnet mooi hoor, ‘k vinnet prachtig, maar van d’r eige cente. De poen die hier wordt verdiend, wordt in De Haag verdeeld en in Amsterdam over de ballek gerot. Of wou je bewere van niet soms? Bij die ehh… kom hoe heet… o ja, die Stopera, daar blijke in ene vijftig miljoen pleite! Daar wor geen eens meer naar gezócht! Is an die strijkstok blijve hange van die bunkerbouwers… Stelletje uitnemers! Lane ze een keertje gewoon gaan werreke in plaats van heel de dag zitte ouwehoere waaro ze nou weer es motte gaan knage… Filipijns? Pekinees? Mafkees? Azzie daar een resterant begin waar de mense d’r vrete uit trogge motte opslurrepe terwijlie der af en toe zo een emmer bier overheen pleur, stane ze nóg in de rij, azzet in de Avenue hep gestaan. Nou, in de Avenue sta je zó hoor! Je geef die Wina Born een veeg in de meterkast en je sta derin, makkelijk zat. Krijge ze de touw****** metter Amsterdam, kenne ze pluize…
Stelletje nagenaste! Je zal ze kos motte geve die met de klei nog achter d’r ore uit Kutjepoep of Reetketelpikkumerschans naar die grafstad komme toegekrope en mijn na een hallef jaar een provensaal durve te moeme, omdattik in Rotterdam ben gebore! Stelletje boere! Rote ze leker nader familiegraf metter Amsterdam, die meut voorop metter hondekop… Je zal der maar ee gezegend weze, met zo’n bolus… Azzik zo’n kop had hakte ik ‘m āf! Bter géen kop dan zo een… Waddun ramp zeg, dat wijf metter ge-Amsterdam. Rotterdam vin ze maar niks ennet ken ook nooit wat worde ook… Nee, daar hebbe we háar voor nodig, metter grote gezoute zijksluiter! Ze ziet deruit of ze in de Eerste Wereldoorlog door een tank is overreje en in de Tweede nog een keer vergast. Ze heppet overleefd omdazze nie wou brande! Opgewarremd lijk! Rotterdam deug van geen kant, maar ondertussen vréet ze der wčl van… En zij niet alleen! ’t Hele land vreet ervan! Zonder Rotterdam zouwe allang gezonke zijn… ’t Is de kurrek waarop de naie drijf… Maar ze sterreve nog liever dan toe te geve dazze ’t zonder Rotterdam wel kenne vergete. Ze legge liever an die reet van Amsterdam te like… Je ken die tv nie anzette of stane ze weer te kwijle voor dat paleis op die Dam of op een of ander folkloristisch bruggetje dat bijna van rottigheid in mekaar pleur… Schilderachtig Amsterdam… Cultureel Amsterdam… Amsterdam bij nacht… Joods Amsterdam… Amsterdam in Verzet… Amsterdam lach… Amsterdam huil… Schilderachtig Ansterdam (herhaling)… Amsterdam zing… Amsterdam fluit… Schemerachtig Amsterda… Altijd weer datzellefde over-het-paard-getilde-lou-toffe-god-gloeiende-pest-pokke-vol-automatische-gaskamer-breje-tering-touw-******-blaf-******-koleertige-kųt-Amsterdam! Tot en met de STER-reclame! Maak nie uit wat voor tinnef ze nou weer motte slijte, tien tege éen dat he weer tege die gratebaal van een Carry Tefse an mot kijke, die met die geplemuurde bolus van d’r erges voor zo’n pitteresk trapgeveltje de lolligste thuis sta uit te hange.Op de radio idem dito… Je ken die knop nie omdraaie of stader weer zo’n grensdebiel over die Westerteringtore te galleme… Zak dáar je broek van af, van al die zijkliedjes over dat stink-Y en die graf-Jordaan! Dat is sinds de dage van die Johnny Jordaan en heet die wandelende Dr. Oetker-pudding met dat hoogpolige tepijt opter taas en die vuurvaste grijns opter melik? Tante Leen, precies! Al sinds de dage van die Johnny Jordaan en die tante Leen ister een onafgebroke stroom van kwaadaardige gezwellen uit de Alberti-mafia, die óok zo nodig nog hun lepel in die brijpot motte zette! Krijge ze het mond en klauwzeer metter Amsterdam! Wanneer zie je Rotterdam nou op de buis? Alleen asze kenne late zien hoe hier op 4 mei om 8 uur ’s avonds de trams gewoon doorrije. Dan krijgt Rotterdam nog effe gauw de kat. Nou aster éen stad in Nederland is, waar de trams het rčcht hebbe om op 4 mei door te rije, dan isset Rotterdam wel, wat zulle we nou hebbe… Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hade! O jee, azzie ze nou hoor hebbe ze allemaal Jode op zolder gehad… Waar zijn ze gebleve dan? Kenne ze ellek jaar wel metter schijnheilige kop naar die Dokwerreker lope… Dókwerreker, gog betert! Ze hebbe een have waar al sinds 1312 geen schip meer is geweest! Komediante! Lane ze matrasse in gaan slape bij de Ubica in plaats van de boel in de maling te neme… Pleurt efe gauw op! En wij zeker het Sufferdje leze? Wie zijn ze dan metter Amsterdam dan? En net azzie denk dat je alles gehad hep komter nog es zo’n koeiekut aan je kop zijke… ‘Toen ik nog in Amsterdam dit en toen ik nog in Amsterdam dat…’ Krijg ze bombardements****** metter Amsterdam, ken ze puinruime! Locomotrutfantje…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:37 schreef Sickert het volgende:
Heb ook een Teamspeak server draaien sindskort
draait alleen als ikzelf online benWat is daar nou eigenlijk het grote voordeel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik je wil spreken dan bel ik je toch gewoon
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Tijd voor een quadkoortje..quote:Op maandag 18 februari 2008 19:33 schreef FJD het volgende:
Wat een ontzettend grafprogramma is dat Excel 2007. Om de haverklap loopt het vast als ik met een beetje Excel file aan het spelen ben.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:37 schreef Sickert het volgende:
Heb ook een Teamspeak server draaien sindskort
draait alleen als ikzelf online benDie van mij draait gewoon altijd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus daar kunnen jullie altijd op
Woensdag na een half jaar geen BF2 (of überhaupt een 1st person shooter) spelen
Heb er wel zin in, hopelijk werkt hij nog
@Ferdi: Ligt niet aan excel, maar gewoon aan hoe je excel gebruikt. Typisch gevalletje replace user
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Bron wijzigen als het bestand niet openstaat -> Crashquote:Op maandag 18 februari 2008 20:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Ferdi: Ligt niet aan excel, maar gewoon aan hoe je excel gebruikt. Typisch gevalletje replace user
Replace user.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:33 schreef FJD het volgende:
Wat een ontzettend grafprogramma is dat Excel 2007. Om de haverklap loopt het vast als ik met een beetje Excel file aan het spelen ben.
Hoe vaak heb jij al Excel bestanden van 10mb ingeladen?quote:
Stuur maar op, ik roggel het wiel..quote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij al Excel bestanden van 10mb ingeladen?
PLĪ Pquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:29 schreef FJD het volgende:
[..]
PLĪ P![]()
Het is al gelukt, was weer veel overwerk maar goed dat krijg je als je ondertussen ook nog moet solliciteren
ik denk eerder voor heraclesquote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef ursel het volgende:
Rotterdamse voetbalclub zet kabouters op veld
Dat wordt een eitje zaterdag tegen heracles..
Ik zou ook idd niet raar staan te kijken. Aan de andere kant winnen we op dit moment zelfs de meest onwaarschijnlijke wedstrijden, dit itt vorig jaarquote:
excel krijgt pas problemen met bestanden van 130 MBquote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Nooit. En sinds wanneer werk jij?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet gekomen, maar meer dan 10 mb is een eitje als je een goede pc hebt..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
excel krijgt pas problemen met bestanden van 130 MB
Idd. Wel gek dat het geheugen van je PC bij een bestand van 10 mb al volloopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet gekomen, maar meer dan 10 mb is een eitje als je een goede pc hebt..![]()
Bij Fer verbaast me dat niets hoor..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Wel gek dat het geheugen van je PC bij een bestand van 10 mb al volloopt.
energiewereld wordt excel nog veel...heeeeeel veel gebruiktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet gekomen, maar meer dan 10 mb is een eitje als je een goede pc hebt..![]()
Bij alle bedrijven waar ik tot nu toe ben geweest ook, alleen proppen ze niet alles in 1 bestandje..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
energiewereld wordt excel nog veel...heeeeeel veel gebruikt![]()
hehehe. nou hier ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij alle bedrijven waar ik tot nu toe ben geweest ook, alleen proppen ze niet alles in 1 bestandje..
quote:De kogel is door de kerk: HD-DVD is niet meer. Nadat Warner een aantal maanden terug zijn vertrouwen in de HD-DVD had opgezegd leek het nog maar een kwestie van tijd eer Toshiba, de maker van de beoogde opvolger van de dvd, zou aankondigen de strijd te staken. Die tijd is nu gekomen, aangezien Toshiba vanochtend officieel naar voren heeft gebracht het formaat op te geven.
Dat was gisteren toch al bekend..quote:
Nee, toen wilde ze er niets over kwijt...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch al bekend..
'Toshiba geeft op in strijd om hd-dvd-standaard'
quote:Het bedrijf was niet bereikbaar voor commentaar.
Of juist omhoog, aangezien er nu geen concurentie meer is..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef staticdata het volgende:
hopelijk gaan dan ook de prijzen van een blu-ray naar beneden
PS3 FTW![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Of juist omhoog, aangezien er nu geen concurentie meer is..![]()
Niet boos worden op deze mooie vroege morgen waar Fer zo hard aan het werk is met zijn excel bestandje..quote:
quote:Microsoft blijft problemen houden met kapotgaande consoles. Dit keer is het echter geen console van een gamer, maar een demonstratie-unit van Microsoft zelf. Op de GDC (Game Developer Conference) heeft Microsoft een aparte sectie ingericht voor XNA (een development tool voor de 360). In deze sectie kunnen bezoekers spelen met XNA en applicaties gemaakt door middel van XNA.
Krijg nou wat... Heeft JP Frank zijn FoK account gehackt???quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Krijg nou wat... Heeft JP Frank zijn FoK account gehackt???
Zojuist mijn beoordeling van de eerste opdracht van mijn Masterclass terug gekregen.
Ik heb gewoon een 8
Aangezien het de eerste opdracht was heb ik alles heel kort en bondig opgeschreven. Waar je max 7 pagina's mocht hebben heb ik alles op 1 A4'tje gepropt, puur om te kijken of ik met minimale inspanning ook een voldoende zou halen
Nu hoef ik voor de volgende opdrachten ook niet zoveel te doen
Na bijna 9 jaar zit er toch nog een beetje student in mij
Vond de demo anders niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:54 schreef staticdata het volgende:
Motorstorm meer dan 3 miljoen stuks van verkocht. is toch aardig. en een erg vermakelijk spel
jij vind geen enkel spel bijzonderquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Vond de demo anders niet zo bijzonder.
Middag coņo's!
Whehe, school en werk ook niet..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij vind geen enkel spel bijzonder
Ga je ook nog een keer met mij meequote:Op maandag 18 februari 2008 08:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en hoe!!![]()
@ Puni, gaan we weer es een rondje karkand lopen
Ook de goedequote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Stuur me ff je CV
Bij ons kun je alle kanten op
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:46 schreef staticdata het volgende:
oh ok
zometeen ff een gesprek bij Sogeti, ben benieuwd![]()
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Krijg nou wat... Heeft JP Frank zijn FoK account gehackt???
Zojuist mijn beoordeling van de eerste opdracht van mijn Masterclass terug gekregen.
Ik heb gewoon een 8
Aangezien het de eerste opdracht was heb ik alles heel kort en bondig opgeschreven. Waar je max 7 pagina's mocht hebben heb ik alles op 1 A4'tje gepropt, puur om te kijken of ik met minimale inspanning ook een voldoende zou halen
Nu hoef ik voor de volgende opdrachten ook niet zoveel te doen
Na bijna 9 jaar zit er toch nog een beetje student in mij
Waar bij jou in de kelderquote:
Sla maar een paar vliegen in een klapquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe, dat gaat dan gelijk ook een geil feessie worden..
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Sla maar een paar vliegen in een klap
Fight Night Round 3 vind ik wel bijzonder...CoD4 ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij vind geen enkel spel bijzonder
Coņoquote:
Is leuk joh! Moet je ook eens proberenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nooit. En sinds wanneer werk jij?
Tering ze delen de gele kaarten wel heel makkelijk uitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Liverpool - Inter![]()
Babel breekt heel die verdediging open van inter..![]()
Materazzi gaat koek krijgen
Go Zlatan, Chivu en Maxwell -- Ajax 03/04![]()
ja en dat is jouw clubquote:Op woensdag 20 februari 2008 07:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Cruijf naar Ajax, het vriendenclubje is compleet dalijk met bassie schip en witschge
Gecondoleerd..quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Cruijf naar Ajax, het vriendenclubje is compleet dalijk met bassie schip en witschge
Dat is ook niet zo moeilijk als ze al kabouters in gaan zetten..quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Komt helemaal goed. Met of zonder van Basten/ten cate/koster.. f verslaan we toch wel
The singing dentist! Sing Hallelujah!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:44 schreef ursel het volgende:
Zanger 'It's my life' brengt nieuw album uitDr. Alban..
Ik heb zijn eerste CD zelfs nog..quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
The singing dentist! Sing Hallelujah!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
P.s me real doll ligt bij Fer![]()
Ik denk niet dat het haar de pis lauw maaktquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:32 schreef ursel het volgende:
ijsmeis.. Ik doe een quatrootje..![]()
![]()
Zo, komt IJs ook weer eens hier met zijn ijsmeis alert
Is het in ieder geval weer gezelligquote:Op woensdag 20 februari 2008 07:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Online en sneaky... Ik zie het niet snel gebeuren, niks mooiers dan als iedereen sneaky loopt te zijn als een echte rambo door het veld te rennen en iedereen overhoop te schieten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
Hier word ik blij van: Sneaky combat in Metal Gear Online beelden.
Metal Gear Online zal in één bundel verschijnen met Metal Gear Solid 4.
Ach ja, jullie worden allemaal een dagje ouder en lopen niet meer zo snel..quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het haar de pis lauw maakt
Toch raar dat je niet gemist bent vorige week, nu ben je niet te missen
Hey, het is niet nodig om nu direct persoonlijk te wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja, jullie worden allemaal een dagje ouder en lopen niet meer zo snel..
Ik heb al bijna 3 weken rust en ik word er gek van, vandaag maar met het fietsje naar me werk gegaan zodat ik tenminste nog een beetje bewegingquote:
Denk dat jullie wel blij waren met een weekje rust..
Jullie is meervoud en dus van toepassing op een groep, wat inhoud dat het persoonlijk is. Je kan het persoonlijk opvatten, maar besef dan wel dat je niet als enige aangewezen wordt..quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey, het is niet nodig om nu direct persoonlijk te worden
Als je kan fietsen kan je toch ook werken..quote:[..]
Ik heb al bijna 3 weken rust en ik word er gek van, vandaag maar met het fietsje naar me werk gegaan zodat ik tenminste nog een beetje beweging
Je had het over niet snel meer lopen. Als je mij nu ziet lopen snap je wel waarom ik vind dat het persoonlijk isquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Jullie is meervoud en dus van toepassing op een groep, wat inhoud dat het persoonlijk is. Je kan het persoonlijk opvatten, maar besef dan wel dat je niet als enige aangewezen wordt..
Ik ben nu toch ook aan het werk, goed het zijn maar halve dagen, maar toch ik werk weer en een beetje.quote:[..]
Als je kan fietsen kan je toch ook werken..
Je had het er alleen maar over dat je naar je werk was gefietst, niet dat je ook gewerkt had..quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Enige echte reden dat ik weer fiets is omdat ik zaterdag naar de sporthal wil kunnen met de fiets ipv de auto
Scherpquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Je had het er alleen maar over dat je naar je werk was gefietst, niet dat je ook gewerkt had..
Ik heb alvast een rolstoel gereserveerdquote:Maar pas je zaterdag wel goed op je goede beentje..
quote:
Het bericht gaat over Heineken. Boeiend, dat slootwater is toch niet te drinkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De prijzen zijn in Apeldoorn al met 10% omhoog gegaan. Nu betaal je 2,20 voor een biertje
Na het stappen de zak vol met kleingeld![]()
Dit jaar wegens bezuinigingen naar Gran Canaria op vakantie en daar zou een kroeg zijn waar het bier 1,20 is dus daar ga ik me winst pakken
Gewoon 5 biertjes in 1x bestellen en exact aftikken met 11 euroquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De prijzen zijn in Apeldoorn al met 10% omhoog gegaan. Nu betaal je 2,20 voor een biertje
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het bericht gaat over Heineken. Boeiend, dat slootwater is toch niet te drinken
Bier is bierquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]Daar istie weer..
![]()
Ik had in de vakantie trouwens gezondigt..
Heb Hertog Jan gekocht..![]()
Het waren er gelukkig wel 6 met "karakter"![]()
![]()
Ben zelf op Tenerife geweest... Echt cool, geen belasting betalen op schiphol, maar toch de euro... En het is best cheap... Peuken waren toen 2 euro per pakje, in NL toen 3,70 ofzo...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit jaar wegens bezuinigingen naar Gran Canaria op vakantie en daar zou een kroeg zijn waar het bier 1,20 is dus daar ga ik me winst pakken
Moet jij nooit lachen om mensen die met een kratje Heineken over straat lopen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]Daar istie weer..
![]()
Ik had in de vakantie trouwens gezondigt..
Heb Hertog Jan gekocht..![]()
Het waren er gelukkig wel 6 met "karakter"![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bier is bier
Eerst zooi HJ wegtikken en daarna maakt het werkelijk geen drol meer uit
Trouwens als Heiniken de prijzen verhoogt doet de rest dat ook wel. Al verwacht ik niet dat ik er iets van zal merken, aangezien ze toch niet nog een keer het biertje duurder zullen maken in Apeldoorn. 1x is genoeg
Gelukkig is het bier in de hal 1,50 dus daar gewoon even indrinken en dan afpilsen in de kroeg
Ik hoop altijd dat ze het bij mij voor de deur neer gaan zetten..quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moet jij nooit lachen om mensen die met een kratje Heineken over straat lopen?
mogguhquote:Op woensdag 20 februari 2008 07:33 schreef staticdata het volgende:
Mogguh homo's
kunnen we ook morgenavond ipv vanavond knallen![]()
Wat doe je toch druk jongen..quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mogguh![]()
ik weet niet of ik vanavond/morgen kanzal er beide avonden vast wel even zijn, maar weet niet precies hoe laat en hoe lang...
zal vanavond ff IP posten
Heb je volgende week examen over je porno collecite ofzo..quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben ook druk >> veel aant hoofd
quote:KNVB wil veldverwarming bij De Graafschap
20 februari 2008
De Graafschap moet met ingang van het nieuwe seizoen over veldverwarming beschikken. Dat heeft de KNVB de Doetinchemse club laten weten. Afgelopen weekeinde moest een duel van De Graafschap nog bijna worden afgelast vanwege de bevoren grasmat. Met gasbranders kon de club het veld toch nog bespeelbaar maken.
"Ik kan me heel goed in het besluit van de bond vinden. We zijn professioneel bezig en dan moeten dat soort zaken ook goed voor elkaar zijn", aldus directeur voetbalzaken Han Berger van De Graafschap in De Gelderlander.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:31 schreef ursel het volgende:
Terugkeer Cruijff goed ontvangen bij Ajax-fans
Dat is toch geen nieuws meer man..![]()
![]()
Die reacties ook die ze opnoemen..
euh.. neen, geen examen over pr0n.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je volgende week examen over je porno collecite ofzo..
Had je nou nog mijn MMS gehad van het weekend??
Gecondoleerd en sterkte met alles, kerel!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
euh.. neen, geen examen over pr0n.
omaatje is maandagavond overleden, ze ligt hier nu in de kamer naast me, gezeik van mn werkgever over mn studie, blauwtje gelopen bij de vrouw van mn dromen, korte & slechte nachten slaap en natuurlijk druk druk druk![]()
ennuh MMS?? niet dat ik weet, zal vanavond ff aanloggen, misschien zie ik hem dan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Gecondoleerd man. En sterkte met alles .quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
omaatje is maandagavond overleden, ze ligt hier nu in de kamer naast me, gezeik van mn werkgever over mn studie, blauwtje gelopen bij de vrouw van mn dromen, korte & slechte nachten slaap en natuurlijk druk druk druk![]()
ennuh MMS?? niet dat ik weet, zal vanavond ff aanloggen, misschien zie ik hem dan wel
Doe ze op Karkand de groetjes.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:23 schreef staticdata het volgende:
ijs gecondoleerd.
Ik zal er een paar extra neerknallen voor je
dank allen, maar het is goed hoor, oma is 93 geworden en het werd tijd voor dr om te gaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:23 schreef staticdata het volgende:
ijs gecondoleerd.
Ik zal er een paar extra neerknallen voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu online
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://bf2tracker.com/web(...)3.47.139:16567:29900
BF2 IP: 193.93.47.139:16567
TS :www.fightordie.com
Pass:dat is hem! ik kom ook, wel zonder TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu online
ik doe vandeweek mee op TSquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was wel even leuk. Samen met Puni en Inco en later kwam Kevin er nog bij.
Ferdi was er ook nog even, maar toen ben ik gestopt.
Na een half jaar niet spelen is 2 uur wel genoeg.
Jammer dat alleen Inco op TS zat en de rest niet.
Ik heb IJsmuts ook nog even gekicked zien worden
Volgende keer beter
Nu slapen...
ik heb gvd meer dan 10.000 punten op die server gehaald, kom ik gister de server o, wordt ik in 1x gebannedquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb IJsmuts ook nog even gekicked zien worden
Genoeg andere servers waar je zelfs nog een betere ping hebtquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb gvd meer dan 10.000 punten op die server gehaald, kom ik gister de server o, wordt ik in 1x gebannedvoordat ik uberhaupt er 1 seconde in was.... geen idee waarvoor, maar ik kan dus niet meer de turkenserver op
![]()
morguh trouwens
ik wacht met spanning af op een nieuw alternatiefquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:37 schreef staticdata het volgende:
Genoeg andere servers waar je zelfs nog een betere ping hebt.
Duitse servers bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wacht met spanning af op een nieuw alternatiefnu weer aan de slag
Ik denk dat ik vanavond weer een potje ga spelenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:39 schreef Incolumis het volgende:
was wel weer lachen gister
ik: hoe doe je ook al weer de parachute?
jorrit: uhm ik heb geen idee
ik: laat maar, het is al te laat
Da's allemaal klote man..quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ninja Gaiden 2 ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de liefhebbers:
Gears of War 2 is aangekondigdExclusief voor de Xbox 360
Yep, alleen dat vind ik dan weer een rukspelquote:
Mag je wel met mij samen op een andere server hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb gvd meer dan 10.000 punten op die server gehaald, kom ik gister de server o, wordt ik in 1x gebannedvoordat ik uberhaupt er 1 seconde in was.... geen idee waarvoor, maar ik kan dus niet meer de turkenserver op
![]()
morguh trouwens
Denk goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:21 schreef RudyCarell het volgende:
Hoe is de nieuwe Rambo... Gaat hem vanavond denk ff checke... R5...
Ach uiteindelijk gaat er niets boven de allereerste Rambo, daarna werden ze vond ik alleen maar minder.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk goedKrijgt een 7,8 op IMDB. Vrij hoog voor een hersenloze actiefilm.
Ik ga hem volgende week in de bios bekijken!
Is goed!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:34 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk gaat er niets boven de allereerste Rambo, daarna werden ze vond ik alleen maar minder.
@Jorrit, doe je morgenavond nog COH mee
Ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:21 schreef RudyCarell het volgende:
Hoe is de nieuwe Rambo... Gaat hem vanavond denk ff checke... R5...
gears of war is en blijft een console game.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:31 schreef RudyCarell het volgende:
Gears of war... Heb hem gehad op de PC... Maar kon me toch niet boeien, zag er wel goed uit...
ik heb 2 360 controllers en op de TV gespeeld, maar het boeit gewoon niet zo...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:14 schreef Viro het volgende:
[..]
gears of war is en blijft een console game.
Is wel een goed programma, wordt bij ons op school veel gebruikt (vooral omdat het gratis is). Is vergelijkbaar met VmWare, als je dat al eens gebruikt hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:54 schreef Viro het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)virtualpc2007.aspx#2
Is dit een goede prog om vista in te virtualiseren?
Ah kijk iemand die ervaring ermee heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:05 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Is wel een goed programma, wordt bij ons op school veel gebruikt (vooral omdat het gratis is). Is vergelijkbaar met VmWare, als je dat al eens gebruikt hebt.
Kun je de iso niet mounten met deamontools, volgens mij zoekt het programma het zelf uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah kijk iemand die ervaring ermee heeft.
Weet je toevallig hoe ik een iso moet laden in VM pc 2007 ?
K heb een iso gemaakt van een vista disc, wil die namelijk even testen zonder te installeren op me hdd
drop maar een IP adres waar je speelt, im your man!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mag je wel met mij samen op een andere server hoor![]()
Nog gecondoleerd met het verlies van je oma. 93 is inderdaad een mooie leeftijd. Ook de leeftijd dat mijn oma overleed. Door onze huwelijksreis kon ik zelf echter niet aanwezig zijn op moment van overlijden en crematie. Toen zeer goed doorgesproken, maar toch een lastige keuze destijds.
Sterkte in ieder geval.
En Jumper in kut kwaliteit ook nog...quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb ipv van Rambo, Jumper gekeken. Is ook een hele leuke film, morgen maar Rambo kijken
Trusten
heb het eigenlijk over de bios ja....quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En Jumper in kut kwaliteit ook nog...Ik wacht nog wel even...
of ben je naar de bios gegaan...
Ik ben er al achter gekomen, was wel lachen om met vista te klooien in VM PC 2007quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Kun je de iso niet mounten met deamontools, volgens mij zoekt het programma het zelf uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |