PLĪ Pquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:29 schreef FJD het volgende:
[..]
PLĪ P![]()
Het is al gelukt, was weer veel overwerk maar goed dat krijg je als je ondertussen ook nog moet solliciteren
ik denk eerder voor heraclesquote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef ursel het volgende:
Rotterdamse voetbalclub zet kabouters op veld
Dat wordt een eitje zaterdag tegen heracles..
Ik zou ook idd niet raar staan te kijken. Aan de andere kant winnen we op dit moment zelfs de meest onwaarschijnlijke wedstrijden, dit itt vorig jaarquote:
excel krijgt pas problemen met bestanden van 130 MBquote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij al Excel bestanden van 10mb ingeladen?
Nooit. En sinds wanneer werk jij?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij al Excel bestanden van 10mb ingeladen?
Zover ben ik nog niet gekomen, maar meer dan 10 mb is een eitje als je een goede pc hebt..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
excel krijgt pas problemen met bestanden van 130 MB
Idd. Wel gek dat het geheugen van je PC bij een bestand van 10 mb al volloopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet gekomen, maar meer dan 10 mb is een eitje als je een goede pc hebt..![]()
Bij Fer verbaast me dat niets hoor..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Wel gek dat het geheugen van je PC bij een bestand van 10 mb al volloopt.
energiewereld wordt excel nog veel...heeeeeel veel gebruiktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet gekomen, maar meer dan 10 mb is een eitje als je een goede pc hebt..![]()
Bij alle bedrijven waar ik tot nu toe ben geweest ook, alleen proppen ze niet alles in 1 bestandje..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
energiewereld wordt excel nog veel...heeeeeel veel gebruikt![]()
hehehe. nou hier ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij alle bedrijven waar ik tot nu toe ben geweest ook, alleen proppen ze niet alles in 1 bestandje..
quote:De kogel is door de kerk: HD-DVD is niet meer. Nadat Warner een aantal maanden terug zijn vertrouwen in de HD-DVD had opgezegd leek het nog maar een kwestie van tijd eer Toshiba, de maker van de beoogde opvolger van de dvd, zou aankondigen de strijd te staken. Die tijd is nu gekomen, aangezien Toshiba vanochtend officieel naar voren heeft gebracht het formaat op te geven.
Dat was gisteren toch al bekend..quote:
Nee, toen wilde ze er niets over kwijt...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch al bekend..
'Toshiba geeft op in strijd om hd-dvd-standaard'
quote:Het bedrijf was niet bereikbaar voor commentaar.
Of juist omhoog, aangezien er nu geen concurentie meer is..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef staticdata het volgende:
hopelijk gaan dan ook de prijzen van een blu-ray naar beneden
PS3 FTW![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Of juist omhoog, aangezien er nu geen concurentie meer is..![]()
Niet boos worden op deze mooie vroege morgen waar Fer zo hard aan het werk is met zijn excel bestandje..quote:
quote:Microsoft blijft problemen houden met kapotgaande consoles. Dit keer is het echter geen console van een gamer, maar een demonstratie-unit van Microsoft zelf. Op de GDC (Game Developer Conference) heeft Microsoft een aparte sectie ingericht voor XNA (een development tool voor de 360). In deze sectie kunnen bezoekers spelen met XNA en applicaties gemaakt door middel van XNA.
Krijg nou wat... Heeft JP Frank zijn FoK account gehackt???quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Krijg nou wat... Heeft JP Frank zijn FoK account gehackt???
Zojuist mijn beoordeling van de eerste opdracht van mijn Masterclass terug gekregen.
Ik heb gewoon een 8
Aangezien het de eerste opdracht was heb ik alles heel kort en bondig opgeschreven. Waar je max 7 pagina's mocht hebben heb ik alles op 1 A4'tje gepropt, puur om te kijken of ik met minimale inspanning ook een voldoende zou halen
Nu hoef ik voor de volgende opdrachten ook niet zoveel te doen
Na bijna 9 jaar zit er toch nog een beetje student in mij
Vond de demo anders niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:54 schreef staticdata het volgende:
Motorstorm meer dan 3 miljoen stuks van verkocht. is toch aardig. en een erg vermakelijk spel
jij vind geen enkel spel bijzonderquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Vond de demo anders niet zo bijzonder.
Middag coņo's!
Whehe, school en werk ook niet..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij vind geen enkel spel bijzonder
Ga je ook nog een keer met mij meequote:Op maandag 18 februari 2008 08:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en hoe!!![]()
@ Puni, gaan we weer es een rondje karkand lopen
Ook de goedequote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Stuur me ff je CV
Bij ons kun je alle kanten op
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:46 schreef staticdata het volgende:
oh ok
zometeen ff een gesprek bij Sogeti, ben benieuwd![]()
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Krijg nou wat... Heeft JP Frank zijn FoK account gehackt???
Zojuist mijn beoordeling van de eerste opdracht van mijn Masterclass terug gekregen.
Ik heb gewoon een 8
Aangezien het de eerste opdracht was heb ik alles heel kort en bondig opgeschreven. Waar je max 7 pagina's mocht hebben heb ik alles op 1 A4'tje gepropt, puur om te kijken of ik met minimale inspanning ook een voldoende zou halen
Nu hoef ik voor de volgende opdrachten ook niet zoveel te doen
Na bijna 9 jaar zit er toch nog een beetje student in mij
Waar bij jou in de kelderquote:
Sla maar een paar vliegen in een klapquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe, dat gaat dan gelijk ook een geil feessie worden..
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Sla maar een paar vliegen in een klap
Fight Night Round 3 vind ik wel bijzonder...CoD4 ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij vind geen enkel spel bijzonder
Coņoquote:
Is leuk joh! Moet je ook eens proberenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nooit. En sinds wanneer werk jij?
Tering ze delen de gele kaarten wel heel makkelijk uitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Liverpool - Inter![]()
Babel breekt heel die verdediging open van inter..![]()
Materazzi gaat koek krijgen
Go Zlatan, Chivu en Maxwell -- Ajax 03/04![]()
ja en dat is jouw clubquote:Op woensdag 20 februari 2008 07:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Cruijf naar Ajax, het vriendenclubje is compleet dalijk met bassie schip en witschge
Gecondoleerd..quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Cruijf naar Ajax, het vriendenclubje is compleet dalijk met bassie schip en witschge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |