Niet getreurd vanavond is er topsport bij rtl 7 met topvoetbal uit amsterdam tegen topvoetbal uit rotterdamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik verveel me weer de tering
Heroes helemaal gekeken, nu maar wachten tot er iets leuks op tv komt
Ik kan wel een beetje "misery" gebruiken, dan ben ik tenminste van die enkel af
neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef jpjedi het volgende:
He boppers....kennen we deze nog nog nog noggg.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef jpjedi het volgende:
He boppers....kennen we deze nog nog nog noggg.
start bf2 opquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die is heel leuk, maar wel nepquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:45 schreef jpjedi het volgende:
http://verdoorn2.hyves.nl/
kijk eens naar het google filmpje wat embedded is op die pagina halverwege rechts. (deze blijft bril-jant)
Nieuwe Apple-fanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk morgen een iPod Classic 80gb kopenBen nu de Top 2000 op de iPod Classic 160gb van een collega aan het zetten en wat een mooi apparaat
Whehehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:56 schreef RudyCarell het volgende:
Heb je die allemaal gekocht?
Wil je meer films e.d. ? Maak eens een lijstje dan, dan pleur ik m'n externe HD voor je vol en stuur je die opquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:41 schreef FJD het volgende:
Wil je meer films e.d. ? Maak eens een lijstje dan, dan pleur ik m'n externe HD voor je vol en stuur je die op
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:24 schreef FJD het volgende:
Geef je hem tips over z'n tekenkunsten en wat zie je? Niet luisteren hoor, gewoon weer een tekening zonder PinoNee jij komt er wel in de internationale tekengemeenschap!
Netwerk (printer) probleempjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk eens naar de subnets van pc2 en pc3
En doe eens info geven over ipadressen, zo kunnen we natuurlijk niks
Behalve hard lachen vanwege die verschrikkelijke tekenkunsten
Hub het raam uit flikkeren en een switch kopen. Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:18 schreef Sickert het volgende:
jaja Kefje heeft eens een keer een probleem
[ afbeelding ]
hopelijk is mn tekening duidelijk
hebben een netwerk printer hier nu doen pc1 en de laptop het prima
alleen pc2 en pc3 niet denk dat di komt omdat ze op de hub zitten..
hoe zou ik dit op deze manier kunnen oplossen?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:13 schreef FJD het volgende:
Bier
Goedemorgen!
Viro, zou ik Halo 3 van je mogen lenen voor vanavond? Een vriend van me komt Xboxen maar we zijn nog op zoek naar wat leuke (vooral co-op) spellen
http://tweakers.net/nieuws/51922
Nu is het wel echt dood als dat het nog niet was.
Kev, wanneer gaan we BW2 in coop spelen?
En dan eerst met grote bombarie de eerste 100$ HD speler op de markt zetten en nu deze uitspraken doen. Die Walmart mensen en met name die Chronister`s zijn echt botte en domme lui dat wil je niet weten.quote:Extra pijnlijk voor het hd-dvd-kamp is dat Susan Chronister van Wal-Mart op het weblog van de winkelketen schrijft dat de hd-dvd-speler beter verbannen kan worden naar de kinderkamer, zodat er ruimte ontstaat voor nieuwe blu-ray-apparatuur.
ej, 15maart he?! gaan we nog een stukje wilders ten gehore brengen?!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:15 schreef FJD het volgende:![]()
Ze kent je ondertussen wel een beetje, ik denk niet dat ze verrast is van een dergelijke opmerking van jou
Ik haat insectenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef jpjedi het volgende:
Liesje`s productie van vandaag:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
ej, 15maart he?! gaan we nog een stukje wilders ten gehore brengen?!
Ik had hem gezien ja! Bah bah! Dat je dat opgegeten hebt! brrrrquote:
Boefjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:08 schreef IJsmuts het volgende:
@ FJD, alvast excuses, heb net een FOK! opmerking op Anne d'r Hyves gemaakt
Je hebt de printer de deur uitgemiktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Netwerk (printer) probleempje
tis al bijna opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |