quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, wat gaat Amanda weer tekeer tegen Claire. Ze noemt haar de persoonlijke huishoer en Zeur doet gezellig mee.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef Dark het volgende:
Amanda begint tegen Huub en Claire te bleren - Wat een hoer! en dat tig x.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
Brian is helemaal voldaan en zegt: Nu wil ik Claire's vader nog wel eens horen, ik heb haar pijpslet genoemd en volgens mij geeft hij mij nu gelijk.![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Serieus ??? Hij moest eens weten wat die vader van de week met hem had willen doen.
To hit or not to hit, that is the question.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:33 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filpmje nog eens teruggekeken van die bewuste nacht. Check even wat Brian doet bij 9.50 min., volgens mij geeft hij haar weer een klap of trap omdat ze haar mond moet houden. Dit was me nog niet eerder opgevallen.
Slaat of stompt Brian Amanda weer onder de dekens?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:59 schreef beequeen het volgende:
Fluisteren en afluisteren.
Iedereen heeft het vandaag op Claire gemunt, de kapster wrijft het er nog even lekker in dat Amanda bij Claire moet zijn voor de vraag of zij mag blijven of niet, alsof Claire daar iets mee van doen heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:57 schreef beequeen het volgende:
Guttegut, wat is Mandy kinderachtig bezig zeg. Als ze klachten heeft moet ze bij de FEBO zijn, niet bij Claire.
Ach gossie.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Brief van Danielle Amanda kijkt niet blij. Mamanda zal waarschijnlijk niet op jaarfeest komen.
Ohhh please gaannnn!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
kan aan kaarten komen via een vriend die vechters begeleid, zit er over na te denken om te gaan en t gevecht te filmen om me ervan te verzekeren dat t geen schijngevecht is
en zonder duidelijke reden volgens brian; totaal geen besef echt niet .,eerst naar Amerika en nu dit ,. Je heb het 16 dagen uitgesteldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Brief van Danielle Amanda kijkt niet blij. Mamanda zal waarschijnlijk niet op jaarfeest komen.
hoe voorspelbaar was diequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
wat jammer nouquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Zulks een verrassing.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef avonne het volgende:oh, het gaat niet om Brian
Mamamanda komt niet
He wat zielig en lullig voor Manniequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en zonder duidelijke reden volgens brian; totaal geen besef echt niet .,eerst naar Amerika en nu dit ,. Je heb het 16 dagen uitgesteld![]()
![]()
![]()
Alleen zo jammer dat Huub er geen gebruik van mag maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef ericahysterica het volgende:
brian vindt dat mamanda haar aan het lijntje houdt en haar dochter valse hoop geeft . Brian vindt het laf.Geen enkele reden om dit goed te praten.
Nou dit is weer munitie voor huub![]()
![]()
![]()
Ze wil ook niet op haar rug gefilmd worden. Mèn, wat ben ik nieuwsgierig wie Mamanda nu echt is maar daar komen we dus nooit achter.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
Zulks een verrassing.
Wat heeft die dead beat mom nu weer voor lame excuus?
Is weer leuke munitie voor huub.....Go amanda go....Van je familie moet je het maar hebben...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef trettie het volgende:
Yes Yeas Yes ze komt niet mamanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ben ik ook heel gemeen. Ik krijg hier zo'n vals voldaan gevoel vanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef petraa het volgende:
Ben ik erg gemeen omdat ik dit leuk vind.!!![]()
B: Gisteren zei ik nog, reken erop dat je moeder niet komt en ja hoorl.
Ooooooh! Wat ben jij gemeen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef petraa het volgende:
Ben ik erg gemeen omdat ik dit leuk vind.!!![]()
B: Gisteren zei ik nog, reken erop dat je moeder niet komt en ja hoorl.
cameraquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef Copycat het volgende:
Is de reden al duidelijk waarom deze liefhebbende moeder met pijn in haar hart heeft moeten afzeggen?
amanda de penosehoerquote:
Ze bestaat niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef Copycat het volgende:
Is de reden al duidelijk waarom deze liefhebbende moeder met pijn in haar hart heeft moeten afzeggen?
Moederliefde, er is geen sterkere liefde.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef blomst het volgende:
En Ma Amanda brengt het niet eens zelf, nee haar dochter moet het Amanda schrijven.
Ach ma gooit er wel weer een kadootje tegen aan, met een merkje erop, zodat we weten dat het genoeg gekost heeft.
Volgens Brian zegt haar moeder nog steeds niet de werkelijke reden, het is niet dat 'ze niet op dr rug' gefilmd wil worden. Die op de rug is op verschillende manieren op te vatten maar we gaan maar van de meest onschuldige uitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef Copycat het volgende:
zit de tbs kliniek vol vanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef riri het volgende:
Toch lief van Brian dat hij er hard voor uitkomt dat hij dit niet begrijpt van haar moeder....
Als je van iemand houdt doet dit pijn als je iemand zo verdriet ziet hebben...
Amanda is niet zomaar ze geworden alls ze is...keer op keer in de steek gelaten door je eigen moeder
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef Kinga het volgende:
Die reactie van brian ook
er komt echt NIEMAND op dat jaarfeest he!![]()
Juistem, daarom zegt Amanda ook niks, die weet de echte reden waarom haar moeder niet komt. Ze wil haar gaan bellen. Krijgt ze wrs pimp Peter weer aan de lijn of de voice mail.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
Moeder Balk: we weten allang dat je je geld op je rug verdient in het etablissement van Jan Bik. Waarschijnlijk word je eerder herkend aan je kut dan aan je kop, dus doe niet zo moeilijk en gun die lieftallige dochter van je wat broodnodige moederliefde!
omdat amanda en mamamanda besloten hebben ,tijdens hun weekly koffieuurtje achter, dat dit mooie tv oplevert ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef Copycat het volgende:
GEWELDIG IK BEN HET ER HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
Moeder Balk: we weten allang dat je je geld op je rug verdient in het etablissement van Jan Bik. Waarschijnlijk word je eerder herkend aan je kut dan aan je kop, dus doe niet zo moeilijk en gun die lieftallige dochter van je wat broodnodige moederliefde!
Lekkere spontane relatie tussen amanda en haar(M/L)oeder....Te treurig voor woorden..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: zal ik gaan bellen (haar moeder)
Nu je hart nog ...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:41 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: het lijkt wel of mijn gevoel stopt
het vorige cadeaute was een auto. Wordt nog moeilijk dat te overtreffen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef blomst het volgende:
En Ma Amanda brengt het niet eens zelf, nee haar dochter moet het Amanda schrijven.
Ach ma gooit er wel weer een kadootje tegen aan, met een merkje erop, zodat we weten dat het genoeg gekost heeft.
quote:
Dan wel de stripversie, anders begrijpt ze het niet. Of nog beter: de tekenfilmserie.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:43 schreef petraa het volgende:
Misschien moeten we Amanda het boek "Alleen op de wereld sturen"
Het wachten is op Huub dat die er wat mee gaat doen.... maar dat zal wel weer niet.....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
Thanks Kahaarin![]()
Wat er in de brief staat weet ik natuurlijk niet maar Brian noemt het troep, focking troep.
[ afbeelding ]
Aha, Mamanda komt niet begrijp ik, we wisten het eigenlijk al.![]()
![]()
![]()
Als je dat zou willen doen, heel graag..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
kan aan kaarten komen via een vriend die vechters begeleid, zit er over na te denken om te gaan en t gevecht te filmen om me ervan te verzekeren dat t geen schijngevecht is
Sorry ik zat naar Brian en Amanda te luisteren. Helaas!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:43 schreef rooie3 het volgende:
Wat was er nou met die USB stick.Wat zei Palma daarover.
Oh hell, dat is dan het enige wat je hebt. De familie Kubatz. Ik zou niet meer willen leven.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:43 schreef STAP01 het volgende:
Gelukkig heeft ze altijd Cono bo Mama nog!
Mooie OP kahaarinquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:45 schreef schatje het volgende:
Karma is a bitch, vies wijf.
Mooie OP kahaarin.quote:
quote:
Precies weer netgens..... en dit is nu de essentie waar het spel omdraait.... Ik hoop dat dit de nekslag voor Amanda is. (Zoveel beter dan die doucheslang).quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:45 schreef ericahysterica het volgende:
amanda huilt.
waar zijn huub eric en clair nou????????
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:45 schreef schatje het volgende:
het is voorstelbaar met zo n moeder dat ze een hechtingsprobleem heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:48 schreef blomst het volgende:
Hoe zou dat toch komen dat ze buiten geen vrienden heeft?
Ligt dat nu aan haar vrienden of aan het persoon Amanda.
Het schelden gaat haar in de kooi gemakkelijk af, en ws zal dit buiten de kooi ook wel zijn.
Even op het plasma schem graag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:47 schreef rooie3 het volgende:
Niemand mag het weten,nou kom op Febo laat Eric het effe weten.Jullie kunnen het.
Oeh, sorry, ff aanpassen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooie OP kahaarin
maar dizz wan izzmineee![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is Huub zijn schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:48 schreef blomst het volgende:
Hoe zou dat toch komen dat ze buiten geen vrienden heeft?
Ligt dat nu aan haar vrienden of aan het persoon Amanda.
Het schelden gaat haar in de kooi gemakkelijk af, en ws zal dit buiten de kooi ook wel zijn.
No problems hoor, het was 10 seconden werkquote:
Ere wie ere toekomt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
No problems hoor, het was 10 seconden werk
Perfect!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:50 schreef ericahysterica het volgende:
kunnen de niet streamers het allemaal goed volgen?
maar wij wel Feboquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:51 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft geen zin in de 8.00uur meer.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:52 schreef mazaru het volgende:
Del heeft geen zin meer in haar 8 uur, ze gaat gewoon niet, zegt ze.
Waarom niet? Ze had toch even in haar eentje een filmpje kunnen pakken
Weet niet, leg uit?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:52 schreef Nomrc2 het volgende:
ik krijg hier een beetje het "nowlivegevoel"
hoe kan dat nou ?
Goh mogen we ook eens in de 20 weken een keer plezier hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:52 schreef Nomrc2 het volgende:
hoe kan dat nou ?
nou vooruit gooi er eens een lekkere proamanda opmerking in dan, als je dat kunt opbrengenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:52 schreef Nomrc2 het volgende:
hoe kan dat nou ?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand laat zijn eigen kind alleen
Je bouwt 't liefst een muurtje om haar heen
Je wilt zo graag haar jeugd bewaren en haar veel verdriet besparen
Niemand laat zijn eigen kind alleen
Dat ze een lading stront over haar krijgt zou het helemaal afmaken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goh mogen we ook eens in de 20 weken een keer plezier hebben.![]()
Vanavond zal Huub wel weer de schuld krijgen en worden de streamers die nu plezier hebben weer afgestraft.Gaat elke keer zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:54 schreef noekje het volgende:
Ze voelt zich superverdrietig en kan niet meer huilen.
Oké, afmaken die hap.
Je bedoelt die man die wel in de kooi zijn steun betuigt aan zijn dochter?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:55 schreef schatje het volgende:
Kijk of ze nu nog die foto's naar Claire haar vader wil sturen![]()
![]()
.
DUH loverboy in optima formaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nog even en er verschijnt 666 op zijn voorhoofd, die jongen is echt evil!
Yepquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vanavond zal Huub wel weer de schuld krijgen en worden de streamers die nu plezier hebben weer afgestraft.Gaat elke keer zo.
En nu op de plasma: 'Actieve houding AUB!'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:57 schreef beequeen het volgende:
Wat een heerlijk contrast.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kots mag ook hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef schatje het volgende:
Dat ze een lading stront over haar krijgt zou het helemaal afmaken.
Aangezien ze zo ontzettend op Claire's zwakke plek inspelen, haar vader, mag wat mij betreft nu even alle bommen los op Amanda's zwakke plek. Haar moeder dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vanavond zal Huub wel weer de schuld krijgen en worden de streamers die nu plezier hebben weer afgestraft.Gaat elke keer zo.
JE MOEDER HOUDT NIET VAN JE! JE MOEDER HOUDT NIET VAN JE! JE MOEDER VERKOOPT LIEVER HAAR KUT DAN DAT ZE JOU ZIET!quote:
nevermind dit kan niemand je nog afnemen....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mistah lovva lovva, dat was Shaggy toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
DUH loverboy in optima forma
Wij weten beter hoe we een mooi programma neer kunnen zetten dan die klunzen bij de FEbo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En nu op de plasma: 'Actieve houding AUB!'![]()
Zou ik nu echt leuk vinden.....
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wij weten beter hoe we een mooi programma neer kunnen zetten dan die klunzen bij de FEbo.
deze kuttiming is door de Febo bepaaldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies weer netgens..... en dit is nu de essentie waar het spel omdraait.... Ik hoop dat dit de nekslag voor Amanda is. (Zoveel beter dan die doucheslang).
zeker en ook hoe we elkaar kunnen amuseren ten koste van de dgkbewonersquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wij weten beter hoe we een mooi programma neer kunnen zetten dan die klunzen bij de FEbo.
Shabba Ranksquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mistah lovva lovva, dat was Shaggy toch?![]()
(Boombastic)
Sterker nog, ze heeft er een Cono bo Mama bijgekregenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:02 schreef -Blurk- het volgende:
Tja Amanda, vanmorgen nog tekeer gaan en schelden tegen Claire, nu ben je zelf eens een keertje aan de beurt, valt tegen hè?
Maar de FEBO zal het rijkelijk compenseren hoor, wees maar niet bedroefd.
En je hebt je lieve vriend die je steunt en beschermt, dat helpt toch ook?
Met zo'n vriend heb je helemaal geen moeder meer nodig!
Go Ericquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:01 schreef Desii het volgende:
[..]
deze kuttiming is door de Febo bepaald
Die brief kwam binnen op het moment dat Huub naar de pedicure moest........ dus ze weten dat hij dat niet oppikt
Mijn hoop is gevestigd op Eric ......... kom op je kannut![]()
Waar komen die schokken vandaan?quote:
Vroooooooooooooooom......... Annie de Rooyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:04 schreef blomst het volgende:
En de haren van Amanda lijken op een helm.![]()
Waar staat haar snorfiets
doelde meer op het gebrek aan humor en relativeringsvermogen alhierquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou vooruit gooi er eens een lekkere proamanda opmerking in dan, als je dat kunt opbrengen![]()
Yepquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay thanks.![]()
Maar het komt wel voor in Boombastic van Shaggy toch?
wij hebben vanmorgen al uitgebreid instructies gekregen wat wij hier wel en niet neer mogen typen; fok itquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
doelde meer op het gebrek aan humor en relativeringsvermogen alhier
maar ok
hier komt ie..............................................................
IK HOU VAN AMANDA
capslock uit
Oeh, idee, FEBO, FEEEBOOO, joehoe, doe's op de plasma zetten, levert mooie streams op hoor!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:05 schreef ericahysterica het volgende:
voor amanda is nu de hele zin weg en wat moet ze de laatste 3 uur dan doen.
en ja hoor brian wrijft het er toch lekker in.
Zeg brian waarom bel jij die moeder niet even ? dan zou je tenminste een vent zijn
een waar familiegebeurenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
De grap natuurlijk is ook. Zij die maar tegen Huub blijven schreeuwen dat hij niks meer heeft na de kooi behalve vijanden. Brian die nu nog steeds klaagt dat iedereen het af liet weten op zijn jaardag en nu Amanda die bij kaarslicht met Netty en Kenneth zit.
Misschien van mijn lachbuienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar komen die schokken vandaan?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
De grap natuurlijk is ook. Zij die maar tegen Huub blijven schreeuwen dat hij niks meer heeft na de kooi behalve vijanden. Brian die nu nog steeds klaagt dat iedereen het af liet weten op zijn jaardag en nu Amanda die bij kaarslicht met Netty en Kenneth zit.
Die gaat ze ook op tijd krijgen, echt waar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef ericahysterica het volgende:
amanda krijgt instructies wat zij in een brief aan haar moeder moet zetten en wel vandaag!
Daar gaat mijn theequote:
Ohhhhhhhhhh...... make my day Feboquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:59 schreef rooie3 het volgende:
Nou nog even Brian en Mickey straffen voor de USB stick en Brian ontploft.
Misschien mag Brian dan wel met haar mee, zoiets?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:48 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk vind de Febi dit ook heel erg dat Mamanda niet komt... dus dit wordt rijkelijk gecompenseerd.
Nu nog bij kaarslicht, straks met rood lichtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
en zegt erbij dat dit heel verstandig is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef ericahysterica het volgende:
amanda krijgt instructies wat zij in een brief aan haar moeder moet zetten en wel vandaag!
Kort maar krachtigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
Ze moet van Brrr een brief schrijven naar haar moeder. En precies vertellen hoe ze zich voelt. Net zoals ze dat in de kooi ook altijd zo goed doet.
Brief van del aan madel:
Sterrufff jonguhhhhh!!!!!!!!!!!1
Die moeder heeft net zo''n bord voor haar kop als Amandaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:09 schreef riri het volgende:
Dat is goed zo'n brief...zo'n moeder daar gewoon mee confronteren
Ze zegt het netquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef tipsch het volgende:
Misschien mag Brian dan wel met haar mee, zoiets?
Laat me raden, je vindt het liedje niet leuk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:13 schreef pullup het volgende:
Uit met de pret, het is tijd voor de kutrussen met hun kutkeffer
Jij mag nooit meer radenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat me raden, je vindt het liedje niet leuk?
Ach hij zal rond etenstijd wel toevallig naar de 'tandarts' moeten of 'trainen'.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt het netBrian, ik zou willen dat jij meemocht.
Brian: Dat gaat hem niet worden en als het wel zo is komen we niet meer terug.
FEBO make my day en laat Brian met Amanda meegaan. Tot nooit meer ziens.![]()
![]()
![]()
Dannyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef petraa het volgende:
Niemand om van te houden, 2 zachte armen ommmmmmmmm me heeeeeeeeeeeen.
Die mij altijd beschermen zoueeeeeeeeeeeeeeee
Ik voel me zo verdomd alleen.
Het wordt steeds maffer daarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
Wat komt Johan Vlemmix nu weer doen?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
Wat komt Johan Vlemmix nu weer doen?
Laat hij uitkijken voor die glazen deurquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik lach me dood als hij nu zijn optreden komt afmaken als verassing, perfecte timing!
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog, een plotseling opkomende kiespijn, hoe handig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
Ach hij zal rond etenstijd wel toevallig naar de 'tandarts' moeten of 'trainen'.
Of para tokkies.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Laat hij uitkijken voor die glazen deur
Is dat zo, dat wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:18 schreef noekje het volgende:
en toevallig was het Johan die een liedje ging opnemen met Natasia,' Niemand laat zijn eigen kind alleen!'
Wat een paranormale toestand daar, zeg.
Zoiets, of een ingelaste laatste peptalk van het hondenhoofd, toevallig in hetzelfde restaurant, of Brian mag kiezen, gevecht of 8 uur van Dellie, er wordt heus wel iets verzonnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog, een plotseling opkomende kiespijn, hoe handig.
Ja, echt waar. Hij probeerde haar toen nog te slijten aan het glazen huis. Dat lukte net zo goed als de single zelf.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, dat wist ik helemaal niet.
Ik geloof dat de titel was: Niemand maakt zijn eigen kind alleen...heel stijlvolle tekstquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, dat wist ik helemaal niet.
Aha, van het glazen huis wist ik, van die single niet, thnx.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Ja, echt waar. Hij probeerde haar toen nog te slijten aan het glazen huis. Dat lukte net zo goed als de single zelf.
http://www.nieuws.nl/480556
ja das duidelijk...maar dat heeft NENA toen al gezegt ze had niks thuis en was blij als ze aan kon schuiven bij Nena en der family!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
Brian: Is je moeder veranderd voor je gevoel?
Amanda: Neuh.
HET IS DUS ALTIJD EEN KUTWIJF GEWEEST.
Nou, het zal me niet verbazen als lieve Brian gewoon mee magquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt het netBrian, ik zou willen dat jij meemocht.
Brian: Dat gaat hem niet worden en als het wel zo is komen we niet meer terug.
FEBO make my day en laat Brian met Amanda meegaan. Tot nooit meer ziens.![]()
![]()
![]()
Ongelooflijk, er zou een woordenboek gemaakt kunnen worden van dat Briantilliaans.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Gesprek van Johan gaat over ganzenleverpaté.
Brian: Ze proppen zo'n beest vol via een eendenklep. Klok...klepel.
Time to walk the dog, laterzzzz.
Dat is toch eigenlijk te triest voor woorden. Iedereen kijkt er een jaar naar uit, en zij zou dan niet eens gaan omdat er buiten niemand is die op haar staat te wachten. Echt triest.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt geen zin te hebben in haar 8 uur, ze gaat gewoon niet.
Is hij al terug? Belangrijker, weten de anderen al wat er aan de hand is? Wat is JV daar eigenlijk aan het doen, gewoon even op visite?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk te triest voor woorden. Iedereen kijkt er een jaar naar uit, en zij zou dan niet eens gaan omdat er buiten niemand is die op haar staat te wachten. Echt triest.
(maar ik hoop wel dat Huub het er keihard in gaat wrijven)
Het is me toch wat, hè RoekiePoekie. Die sieluge Amanda, zo mooi, zo'n lieve vriend, zoveel liefde om je in te wentelen en dan is Mommie Dearest is geen velden of wegen te bekennen.quote:14:04 - Luxe maakt niet gelukkig...
Dat er op zo’n mooie zonnige dag, zo’n rot bericht binnen kan komen voor Amanda. Als donderslag bij heldere hemel... De andere Miljonairs weten alleen nog van niets en vertoeven elders in het huis. Huub zijn voeten worden onder handen genomen door de schoonheidspecialiste en Emin wordt voorzien van een gezichtsmasker. Zij genieten van de luxe van de Villa, al betekent al die luxe natuurlijk niets, naast degene die je lief hebt.
Ieuw, ben op slag misselijk, niet echt plezierig......quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:37 schreef avonne het volgende:
off topic
Giel als gans http://dierenrechten.blog(...)el-beelen-wordt.html
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef blomst het volgende:
Zus amanda moet werken en komt ook niet.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:37 schreef avonne het volgende:
off topic
Giel als gans http://dierenrechten.blog(...)el-beelen-wordt.html
Wrijf het maar even in dat dat andere keffertje ook al niet meer kan komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:55 schreef Scandalous het volgende:
Ja Amanda, zit je dan![]()
B : Er is gewoon geen familie meer.Juicy alleen
Ik denk het wel, ze kwan binnen via de voordeur terwijl ze even daarvoor nog in de Chill zat. Ze zei toch al dat ze off stream wilde bellen? En het kindje van God weigeren ze niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:57 schreef blomst het volgende:
Heeft Amanda even achter met haar zus gebeld?
Fijne familie..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
Fijne moeder heeft Amanda!
Dat heeft de vader van Claire in werking gezet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:00 schreef Dementor het volgende:
Wat is Schwartskopf gate eigenlijk?
Amanda jankend de poort uit en Brian en Selene en die twee nitwitrussen erachteraan. Dát wil ik!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
Tja wat wil je...
Kvind het voor carlos nog erger dan voor amanda..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:03 schreef beequeen het volgende:
Carlos leeft ook mee met het intense verdriet van Amanda. Kunnen jullie het aan hem zien?![]()
[ afbeelding ]
Wat een droeftoeterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:03 schreef beequeen het volgende:
Carlos leeft ook mee met het intense verdriet van Amanda. Kunnen jullie het aan hem zien?![]()
[ afbeelding ]
Ja maar, ja maar! Daar zijn geen beelden van en is dus niet te bewijzen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:06 schreef Scandalous het volgende:
(hoe achterlijk dat Huub zn uitjes zijn afgezegd, terwijl Brian de dag na de douche scene te horen kreeg dat hij mocht optreden)
Dat maakt niets uit, zolang ze maar tegen Huub zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:12 schreef petraa het volgende:
Wat is de toevoeging van die Russen aan de kooi ?
Ach, eerder iets van wat doe ik hier en waarom ben ik het bokje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:03 schreef beequeen het volgende:
ja, maar dat kutkind heeft dat niet eens door. Over een paar uurtjes heeft ze gewoon weer de normale slabek die ze anders ook heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
And the karma keeps adding up and adding up ...
En normaal ben ik heus heel empatisch.
Ik vind het toch wel knap van Carlos dat die al zo lang in dat hok zit, en het nog steeds voor elkaar krijgt om neutraal te blijven.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach, eerder iets van wat doe ik hier en waarom ben ik het bokje.
strak plan...... waarschijnlijk heeft de schim dat ook al bedachtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:16 schreef T-lex het volgende:
Misschien kan Brian zaterdag ff van 12:00 tot 20:00 naar de dokter....
@T-lex.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach hij zal rond etenstijd wel toevallig naar de 'tandarts' moeten of 'trainen'.
psssttt.... Tilly heeft een zwak voor Huubquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel knap van Carlos dat die al zo lang in dat hok zit, en het nog steeds voor elkaar krijgt om neutraal te blijven.
Hij zal nooit laten merken wie zijn favoriet is.
Een van de weinige personeelsleden die dat kunnen. Tilly doet dat ook heel goed trouwens.
Vergeet Ivar niet, ik vind dat zo een cutyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel knap van Carlos dat die al zo lang in dat hok zit, en het nog steeds voor elkaar krijgt om neutraal te blijven.
Een van de weinige personeelsleden die dat kunnen. Tilly doet dat ook heel goed trouwens.
Heel verstandig, zo hoeft hij het geblaat van de ene partij ook niet aan te horen en elke keer alles wat hij zegt op een goudschaaltje leggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus dat en die dochter durfde ook niet in de brief te schrijven dat ze zelf niet komt omdat ze moet WERKEN. Dus liet ze dat achter maar aan Amanda vertellen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:18 schreef Leandra het volgende:
Wat een laf kutwijf die moeder van Amanda.. je kind niet hoeven zien als je haar al een jaar niet gezien hebt en nog niet het lef hebben om het haar zelf te laten weten.
Je andere dochter moet het maar ff in een brief schrijven. Tering zeg, hoe bedoelt u "Ongeschikt"
ssttt!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:18 schreef Desii het volgende:
[..]
psssttt.... Tilly heeft een zwak voor Huub
(laat de schim het niet merken, anders zijn we tante Til ook kwijt)
Ivar is ook een scheetje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vergeet Ivar niet, ik vind dat zo een cuty
hiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vergeet Ivar niet, ik vind dat zo een cuty
december 2006 als ik me niet vergis.......quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ivar is ook een scheetje.![]()
Maar die is er nog niet zo lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |