Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:12 schreef dieenebart het volgende:
Had net een Recourt aan de lijn.
Ik denk niet dat ze Brian gelijk geven.
Geen reden voor tot fysiek geweld. Maar gewoon zichzelf serieus blijven nemen en dat uiten op de streams. Dat is ook een taktiek van B en A.... zwart maken en nog eens zwart maken. Hier is allang duidelijk dat de Febo partijdig is. Als Huub dat maar lang genoeg volhoudt kan de Febo er niet meer omheen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:03 schreef petraa het volgende:
A: Hij neemt de verantwoording niet voor zijn daden, hij verzint dat ik jou een bloedneus heb geslagen.
Amanda wel goed afluisteren, Huub zei ook, ik kijk naar mezelf, maar relativeren wordt moeilijk als andere overal mee wegkomen.
tsjah ik durf mijn commentaar hier op de streams niet meer te geven.......niet over vermeend geweld en ook durf ik niet meer uit te spreken wat ik van de bewoners vindt. Is er iemand die mij k an vertellen wat hier nog wel mag???????quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me wederom niet goed...... maar dat is niets nieuws.
Wat ik niet begrijp is dat iedereen zich hier zo druk maakt om vermeend fysiek geweld terwijl ze het liefst de helft van de bewoners dood zouden (laten) schoppen...
Dat begrijp ik, maar ik vind het wel ronduit hypocriet als mensen aan de ene kant op het forum een hoop bla bla bla roepen, maar zich op datzelfde forum wel druk maken om iets wat in geen enkele verhouding staat tot wat zij een ander toewensen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen iets op een forum roepen en irl doen, zit imo nogal een verschil.
Gewoon commentaar op de streams blijven geven hoor, iedereen heeft er zijn eigen mening over, dat mag, je mag alles zeggen wat je wil als het over de bewoners of de streams gaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsjah ik durf mijn commentaar hier op de streams niet meer te geven.......niet over vermeend geweld en ook durf ik niet meer uit te spreken wat ik van de bewoners vindt. Is er iemand die mij k an vertellen wat hier nog wel mag???????
Volgens mij heb ik wat gemist maar eh, maak van je hart geen moordkuil, commentaar op de streams, vermeend geweld en meningen over bewoners is juist hier meer dan welkomquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsjah ik durf mijn commentaar hier op de streams niet meer te geven.......niet over vermeend geweld en ook durf ik niet meer uit te spreken wat ik van de bewoners vind. Is er iemand die mij kan vertellen wat hier nog wel mag???????
Nee en PoekieRoekie zal het ook niet aanhalen op VV.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:10 schreef petraa het volgende:
Komt dit in de uitzending ja of nee. Streep weg wat van toepassing is.
oke dannnnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist maar eh, maak van je hart geen moordkuil, commentaar op de streams, vermeend geweld en meningen over bewoners is juist hier meer dan welkom
Gaby heeft ook nog wel iets recht te zetten. Dat ze zich heeft laten lenen voor een plannetje voor B en A neem ik haar kwalijk. Maar ik heb liever dat ze gwoon wegblijft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:17 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, Huub wil Gaby uitnodigen voor B&A het doen, om gewoon gezellig met Gaby en Claire in de jacuzi te zitten. Claire wil er even over nadenken.
Claire is in elk geval goedkoper dan Gabyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:19 schreef diedirk het volgende:
Hhaah ik kan wel lachen om Amanda hoor.
Ze heeft toch ook gelijk, je bent toch ook een goedkope hoer als je je zo laat behandelen door huub.
Dan heb je totaal geen zelfrespect.
5 dagen geleden neukte hij nog hij een ander terwijl hij zei vertrouw me.
En erbij zegt ik wilde jou erna neuken....
Maak je niet druk. Brandbom op dat huis, directe omgeving voorzien van claymores en andere booby-traps. Maar eerst twee weken lang LSD in het leidingwater, arsenicum in de verstuivers en vier keer per dag heroine spuiten met een vuile naald.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsjah ik durf mijn commentaar hier op de streams niet meer te geven.......niet over vermeend geweld en ook durf ik niet meer uit te spreken wat ik van de bewoners vindt. Is er iemand die mij k an vertellen wat hier nog wel mag???????
YESSSSSSSSquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Brandbom op dat huis, directe omgeving voorzien van claymores en andere booby-traps. Maar eerst twee weken lang LSD in het leidingwater, arsenicum in de verstuivers en vier keer per dag heroine spuiten met een vuile naald.
De plannen liggen klaar, voorraad staat in de schuur, datum is geprikt. 4 maart 2012 gaan ze er allemaal aan! Wie doet er mee??? (of mag je daarvoor dan weer geen oproepen doen?)
Volgens mij zijn we het nog eens ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oke dannnn![]()
![]()
aman is een slet
huub een domoor
brian een sniek
selene een zeurkut
mike een randdebiel
eric mag blijven
clair een onnozel schaap
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Brandbom op dat huis, directe omgeving voorzien van claymores en andere booby-traps. Maar eerst twee weken lang LSD in het leidingwater, arsenicum in de verstuivers en vier keer per dag heroine spuiten met een vuile naald.
De plannen liggen klaar, voorraad staat in de schuur, datum is geprikt. 4 maart 2012 gaan ze er allemaal aan! Wie doet er mee??? (of mag je daarvoor dan weer geen oproepen doen?)
![]()
bah dan hebben we nog maar 9 maanden om er van te genieten voor de rest van de wereld naar de kloten gaatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan ben je wel snel een hoer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:19 schreef diedirk het volgende:
Hhaah ik kan wel lachen om Amanda hoor.
Ze heeft toch ook gelijk, je bent toch ook een goedkope hoer als je je zo laat behandelen door huub.
Dan heb je totaal geen zelfrespect.
5 dagen geleden neukte hij nog hij een ander terwijl hij zei vertrouw me.
En erbij zegt ik wilde jou erna neuken....
Eric hou je bek...... gewoon doen Huub. Topplan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef ericahysterica het volgende:
huub : als de russen gekookt hebben wachten we tot alles op tafel staat en dan trek ik alles van tafel af.
Eric: nee joh das zonde
ROFL!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan ben je wel snel een hoer.
Claire is ws wat naief, maar ik vind het wel een leuke meid.
Maar dat schijnt niet te mogen, ze moet eerst iedereen verrot schelden voor dat ze bejubeld wordt.
Ik heb ook geen enkel probleem met Claire. Ze heeft een moelijke positie.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar dat schijnt niet te mogen, ze moet eerst iedereen verrot schelden voor dat ze bejubeld wordt.
Dan begrijp je het dus klaarblijkelijk niet. Want ik geef net aan dat er een groot verschil zit tussen fora-praat en realiteit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:17 schreef Leandra het volgende:
Dat begrijp ik, maar ik vind het wel ronduit hypocriet als mensen aan de ene kant op het forum een hoop bla bla bla roepen, maar zich op datzelfde forum wel druk maken om iets wat in geen enkele verhouding staat tot wat zij een ander toewensen.
klopt....... als alle mensen uitvoeren wat ze hier roepen dan zou het programma afgelopen zijn en zouden de moraalridders ook hun moraal hier niet meer kunnen prekenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan begrijp je het dus klaarblijkelijk niet. Want ik geef net aan dat er een groot verschil zit tussen fora-praat en realiteit.
Ja en dan krijgt hij weer een boete voor vernielen van borden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Eric hou je bek...... gewoon doen Huub. Topplan.
en zeker als zo n frigide trut als een zeurlene het uit haar saggobek laat komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:42 schreef grazygirl het volgende:
wat heeft de rest van het hok trouwens met het sexleven van huub, claire of eric te maken?? dat zou ik ook gewoon zeggen dus he, van wat gaat jullie dat aan?
Nou prima toch....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan krijgt hij weer een boete voor vernielen van borden.
Ik begrijp het wel en zeg dat ik het hypocriet vind, daarbij is het (net als dit) off-topic.. het gaat over een filmpje van meer dan 24 uur geleden... WTF heeft het met de streams te maken??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan begrijp je het dus klaarblijkelijk niet. Want ik geef net aan dat er een groot verschil zit tussen fora-praat en realiteit.
Dat heb ik ook nooit begrepen. En nog minder begrijp ik dat Huub de bal niet terugkaatst. Ik krijg steeds meer het idee dat Huub echt niet meer weet wat er tussen B en A speelt. Hij haakt daar nooit op in.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:42 schreef grazygirl het volgende:
wat heeft de rest van het hok trouwens met het sexleven van huub, claire of eric te maken?? dat zou ik ook gewoon zeggen dus he, van wat gaat jullie dat aan?
tsjah hoe zou dat komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel en zeg dat ik het hypocriet vind, daarbij is het (net als dit) off-topic.. het gaat over een filmpje van meer dan 24 uur geleden... WTF heeft het met de streams te maken??
COS is geen COS meer maar DOS... Discussies Over Streams.
Hear hear!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat die OPBLAASPOT oplazerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:46 schreef ericahysterica het volgende:
zeurlene blijft maar in de kapsalon doorzeuren en het raakt kant nog wal
Ik heb wel een probleem met Clairequote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel probleem met Claire. Ze heeft een moelijke positie.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat zij in het huis gezet is als backup van elke miljonair. Zij krijgt ene plek in de finale wanneer een andeer wannabee de villa uitmoet. Er is op dit moment niets voor haar te winnen. Het lijkt erop dat ze gewoon een leuke tijd wil en terrecht.
Als Selene niet oprot ga ik zeker niet weer betalen voor de streams. Ik ga niet langer betalen voor deze partijdige shit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:49 schreef noekje het volgende:
Selene vindt dat Huub beter naar huis kan gaan omdat hij zo gefrustreerd is.
Je moet ook niet betalen !!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Selene niet oprot ga ik zeker niet weer betalen voor de streams. Ik ga niet langer betalen voor deze partijdige shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |