Dan begrijp je het dus klaarblijkelijk niet. Want ik geef net aan dat er een groot verschil zit tussen fora-praat en realiteit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:17 schreef Leandra het volgende:
Dat begrijp ik, maar ik vind het wel ronduit hypocriet als mensen aan de ene kant op het forum een hoop bla bla bla roepen, maar zich op datzelfde forum wel druk maken om iets wat in geen enkele verhouding staat tot wat zij een ander toewensen.

klopt....... als alle mensen uitvoeren wat ze hier roepen dan zou het programma afgelopen zijn en zouden de moraalridders ook hun moraal hier niet meer kunnen prekenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan begrijp je het dus klaarblijkelijk niet. Want ik geef net aan dat er een groot verschil zit tussen fora-praat en realiteit.

Ja en dan krijgt hij weer een boete voor vernielen van borden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Eric hou je bek...... gewoon doen Huub. Topplan.

en zeker als zo n frigide trut als een zeurlene het uit haar saggobek laat komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:42 schreef grazygirl het volgende:
wat heeft de rest van het hok trouwens met het sexleven van huub, claire of eric te maken?? dat zou ik ook gewoon zeggen dus he, van wat gaat jullie dat aan?

Nou prima toch....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan krijgt hij weer een boete voor vernielen van borden.

Ik begrijp het wel en zeg dat ik het hypocriet vind, daarbij is het (net als dit) off-topic.. het gaat over een filmpje van meer dan 24 uur geleden... WTF heeft het met de streams te maken??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan begrijp je het dus klaarblijkelijk niet. Want ik geef net aan dat er een groot verschil zit tussen fora-praat en realiteit.

Dat heb ik ook nooit begrepen. En nog minder begrijp ik dat Huub de bal niet terugkaatst. Ik krijg steeds meer het idee dat Huub echt niet meer weet wat er tussen B en A speelt. Hij haakt daar nooit op in.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:42 schreef grazygirl het volgende:
wat heeft de rest van het hok trouwens met het sexleven van huub, claire of eric te maken?? dat zou ik ook gewoon zeggen dus he, van wat gaat jullie dat aan?

tsjah hoe zou dat komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel en zeg dat ik het hypocriet vind, daarbij is het (net als dit) off-topic.. het gaat over een filmpje van meer dan 24 uur geleden... WTF heeft het met de streams te maken??
COS is geen COS meer maar DOS... Discussies Over Streams.

Hear hear!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan ben je wel snel een hoer.
Claire is ws wat naief, maar ik vind het wel een leuke meid.
Maar dat schijnt niet te mogen, ze moet eerst iedereen verrot schelden voor dat ze bejubeld wordt.

Het wordt tijd dat die OPBLAASPOT oplazerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:46 schreef ericahysterica het volgende:
zeurlene blijft maar in de kapsalon doorzeuren en het raakt kant nog wal

Ik heb wel een probleem met Clairequote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel probleem met Claire. Ze heeft een moelijke positie.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat zij in het huis gezet is als backup van elke miljonair. Zij krijgt ene plek in de finale wanneer een andeer wannabee de villa uitmoet. Er is op dit moment niets voor haar te winnen. Het lijkt erop dat ze gewoon een leuke tijd wil en terrecht.

Als Selene niet oprot ga ik zeker niet weer betalen voor de streams. Ik ga niet langer betalen voor deze partijdige shit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:49 schreef noekje het volgende:
Selene vindt dat Huub beter naar huis kan gaan omdat hij zo gefrustreerd is.

Je moet ook niet betalen !!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Selene niet oprot ga ik zeker niet weer betalen voor de streams. Ik ga niet langer betalen voor deze partijdige shit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |