quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
De grap natuurlijk is ook. Zij die maar tegen Huub blijven schreeuwen dat hij niks meer heeft na de kooi behalve vijanden. Brian die nu nog steeds klaagt dat iedereen het af liet weten op zijn jaardag en nu Amanda die bij kaarslicht met Netty en Kenneth zit.
Die gaat ze ook op tijd krijgen, echt waar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef ericahysterica het volgende:
amanda krijgt instructies wat zij in een brief aan haar moeder moet zetten en wel vandaag!
Daar gaat mijn theequote:
Ohhhhhhhhhh...... make my day Feboquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:59 schreef rooie3 het volgende:
Nou nog even Brian en Mickey straffen voor de USB stick en Brian ontploft.
Misschien mag Brian dan wel met haar mee, zoiets?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:48 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk vind de Febi dit ook heel erg dat Mamanda niet komt... dus dit wordt rijkelijk gecompenseerd.
Nu nog bij kaarslicht, straks met rood lichtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
De grap natuurlijk is ook. Zij die maar tegen Huub blijven schreeuwen dat hij niks meer heeft na de kooi behalve vijanden. Brian die nu nog steeds klaagt dat iedereen het af liet weten op zijn jaardag en nu Amanda die bij kaarslicht met Netty en Kenneth zit.
en zegt erbij dat dit heel verstandig is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef ericahysterica het volgende:
amanda krijgt instructies wat zij in een brief aan haar moeder moet zetten en wel vandaag!
Kort maar krachtigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
Ze moet van Brrr een brief schrijven naar haar moeder. En precies vertellen hoe ze zich voelt. Net zoals ze dat in de kooi ook altijd zo goed doet.
Brief van del aan madel:
Sterrufff jonguhhhhh!!!!!!!!!!!1
Die moeder heeft net zo''n bord voor haar kop als Amandaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:09 schreef riri het volgende:
Dat is goed zo'n brief...zo'n moeder daar gewoon mee confronteren
Ze zegt het netquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef tipsch het volgende:
Misschien mag Brian dan wel met haar mee, zoiets?
Laat me raden, je vindt het liedje niet leuk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:13 schreef pullup het volgende:
Uit met de pret, het is tijd voor de kutrussen met hun kutkeffer
Jij mag nooit meer radenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat me raden, je vindt het liedje niet leuk?
Ach hij zal rond etenstijd wel toevallig naar de 'tandarts' moeten of 'trainen'.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt het netBrian, ik zou willen dat jij meemocht.
Brian: Dat gaat hem niet worden en als het wel zo is komen we niet meer terug.
FEBO make my day en laat Brian met Amanda meegaan. Tot nooit meer ziens.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |