Maar we weten nu eenmaal allemaal dat Brian een heel gevoelig, teer zieltje is. Ik zou willen dat ie aan hemofilie leed. Net als Aleksej, de zoon van de laatste Tsaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:27 schreef Desii het volgende:
Over een bloedneus heb ik niets gehoord....
savond deed hij het tikje na bij Eric en dat schijnt meer een aai te zijn geweest...
Was Brian niet een beetje verkouden? Daar kun je natuurlijk ook een bloedneus van krijgen, als er echt een tik op zijn neus was gegeven dan waren er nog wel sporen te zien geweest, denk maar aan zijn 2 blauwe ogen, die kwamen toch ook van een tik op zijn neus?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik kreeg wel het vermoeden dat Huub opzettelijk tegen het fotolijstje struikelde
Over een bloedneus heb ik niets gehoord....
savond deed hij het tikje na bij Eric en dat schijnt meer een aai te zijn geweest...
Nee daar zal die KUT FEBO wel voor zorgen,je laat je familie niet in elkaar slaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Brian die partij zondag gaat verliezen, Roeki Poeki moet hem wel een veer in de kont kunnen steken natuurlijk
Dat is nou net niet echt een probleem in dat wereldjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of er duikt een verhaal op dat Yuri aan de anabolen is.
Maar zal bij verlies ongetwijfeld als mogelijke oorzaak gegeven worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou net niet echt een probleem in dat wereldje
Neeuuhhhjjj....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
Drinkt Huub weer?
(off topic: we zijn op ons bootje en liggen in Katwijk aan Zee en ik lurk een klein beetje van iemand zijn internet mee)
Tegen zijn vader in het telefoongesprek zei Huub van niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
Drinkt Huub weer?
(off topic: we zijn op ons bootje en liggen in Katwijk aan Zee en ik lurk een klein beetje van iemand zijn internet mee)
Bedanktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Neeuuhhhjjj....waarschijnlijk voor de rest van zijn verdere DGK-verblijf niet meer
Hoe ist met de puppy ?
Men kan DGK_REDACTIE niet betrappen op pedagogische kwaliteitenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:55 schreef rooie3 het volgende:
Zo de kleuterschool gaat weer verder.
Krijg je als je alleen het ene stoute kind bestraft en de rest altijd beloond.
Dat is ook vreemd.Ze had Huub gewoon op afstand moeten houden,dan had ze veel macht gehad.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het is toch ook wel vreemd, binnen een week weer douchen met Huub?
Wat is daar vreemd aan, dat mag ze toch zelf weten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het is toch ook wel vreemd, binnen een week weer douchen met Huub?
Hierdoor ga je toch ook flippen.Stel je voor dat twee andere vrouwen zo naar Amanda schreeuwde.Nou Brian was allang geflipt.En Huub flipt na weken een keer door en moet je kijken wat een boetes.Zou wel eerlijk zijn als nu echt Brian eens op de proef word gesteld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Men kan DGK_REDACTIE niet betrappen op pedagogische kwaliteiten
Ach, dat moet ze lekker zelf weten!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:
Vind het zeker ook dom maar dat is nog altijd haar zaak.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:
Vreemd of niet, dat is vooral Claire d'r probleem (die zal al genoeg gedachten over zichzelf hebben) om dan ook nog een keer op kleuterschoolniveau te worden uitgescholden door 2 dozen die sowieso al geen enkel moreel besef hebben is van een heel andere orde.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:
Het is jammer dat Jaap het niet snaptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hierdoor ga je toch ook flippen.Stel je voor dat twee andere vrouwen zo naar Amanda schreeuwde.Nou Brian was allang geflipt.En Huub flipt na weken een keer door en moet je kijken wat een boetes.Zou wel eerlijk zijn als nu echt Brian eens op de proef word gesteld.
Nou, laat hem zijn voordeel er mee doen zou ik zeggen, zo moeilijk is het niet bij Amanda, maar dan moet Claire haar mond open doen, ik weet niet of dat gaat lukken, maar hoop doet leven, go Claire!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind het zeker ook dom maar dat is nog altijd haar zaak.
Huub zegt eergisteren was ik gefrustreert maar weet zeker dat die anderen dat nu zijn.
Jaap kan je afschrijven.Jaap word gezond Jaap.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is jammer dat Jaap het niet snapt
Als Jaap z'n nieuwe rol - ordi Jaap - zou worden en hij het voor elkaar zou krijgen om verbaal nog lager te gaan dan A en B...........dan was Jaap in mijn ogen een held!
Lekker nog platter dan plat op Amanda inbeuken, opgetieft met die inhoud, dat snapt ze toch niet
Dus Jaap gaat binnenkort de villa verlaten?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap kan je afschrijven.Jaap word gezond Jaap.
Ja Terror Jaap mag niet meer en hij heeft niks anders .quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus Jaap gaat binnenkort de villa verlaten?
wat een kleurloze rol heeft hij voor zichzelf bedacht
Jaap zou toch ook zoiets gaan doen, als neukpolitie?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:09 schreef ericahysterica het volgende:
huub : ik ga naast selene staan als ze staat te douchen (Selene maakt ook foto s van huub en claire in bed vanmorgen en ze draaide het konijnenliedje 5x)
ik trek de dekens van amanda en br af tijdens het sexen
alle gemaakte afspraken gaan zo langzamerhand over (iets in die trant)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |