ik zit er niet op te wachten, de onruststokerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op die Wilders film [afbeelding]
Apocalypse!
Hij wilt op een nieuwe manier oorlog voeren. Dmv media. Zoiets wat in James Bond Tomorrow never dies, Hij maakt het nieuwsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit er niet op te wachten, de onruststoker
Muck!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Muck het volgende:
kuuk!
Draag jij die dingen ook?quote:
Matige manier van oorlogvoeren.. hij in de schuilkelders, ik aan het front.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilt op een nieuwe manier oorlog voeren. Dmv media. Zoiets wat in James Bond Tomorrow never dies, Hij maakt het nieuws [afbeelding]
De lulhannes.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:27 schreef Pheno het volgende:
Oeh, in LIF gepost
Nee dat nummer is geweldig!quote:
Over vanalles en nog wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef speciwacy het volgende:
Hallo, just asking.. waar hebben we hier allemaal over?
quote:
Ik zie geen tietenquote:
over koffie natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef speciwacy het volgende:
Hallo, just asking.. waar hebben we hier allemaal over?
Begin eens met het maken van normale woorden dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:41 schreef speciwacy het volgende:haha oke maar ik "fok" pas sins gisteren.. bevalt me goed maar ik zag die titel en dacht..."eh.. oke
"
Je zou meer moeten zien bij Nudie. Lijkt me.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ik zie geen tieten
Ik weet niet of ik nu iets goeds zeg maar ik ben een marokkaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Begin eens met het maken van normale woorden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |