Whehe...quote:
nee!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat had je niet verwacht he, dat ik dáár zou zijn.
quote:
"+1"quote:
quote:MPG![]()
quote:
Ik zit op de uni nuquote:
goed gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Ohja, daar is het al avond [afbeelding].
kuuk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Tuuduuutuuuduuu! ♪.
Goeie zaak!quote:
Ik zit al op kantoor. Al vanaf 7:50quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit op de uni nu [afbeelding]
Al vanaf 8:40 [afbeelding]
Witjurkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Een groep witjurken is een karaoke-tent binnengevallen omdat er naakt gedanst zou worden.
Hoewel dit officieel niet gebeurt in indonesie (dat naakt dansen) kunnen ze wellicht nog op 10.000 plekken zo'n inval doen, echter doen ze dat uit naam van iets anders dan de wet, en dat bevalt me niet echt. [afbeelding]
Wat een dilemma's [afbeelding]
Stel je niet aan. Ik zit hier al vanaf 07.50 uur!quote:
niet zo zeuren hoor.. hier beginnen de colleges voor zevenen alquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit op de uni nu [afbeelding]
Al vanaf 8:40 [afbeelding]
Toen zat ik in den treinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik zit hier al vanaf 07.50 uur!
Ik kan niet wachten op die Wilders filmquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Een groep witjurken is een karaoke-tent binnengevallen omdat er naakt gedanst zou worden.
Hoewel dit officieel niet gebeurt in indonesie (dat naakt dansen) kunnen ze wellicht nog op 10.000 plekken zo'n inval doen, echter doen ze dat uit naam van iets anders dan de wet, en dat bevalt me niet echt.
Wat een dilemma's
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zit al op kantoor. Al vanaf 7:50![]()
GMTAquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik zit hier al vanaf 07.50 uur!
KLOONALERT!!!!quote:
ik zit er niet op te wachten, de onruststokerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op die Wilders film [afbeelding]
Apocalypse!
Hij wilt op een nieuwe manier oorlog voeren. Dmv media. Zoiets wat in James Bond Tomorrow never dies, Hij maakt het nieuwsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit er niet op te wachten, de onruststoker
Muck!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Muck het volgende:
kuuk!
Draag jij die dingen ook?quote:
Matige manier van oorlogvoeren.. hij in de schuilkelders, ik aan het front.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilt op een nieuwe manier oorlog voeren. Dmv media. Zoiets wat in James Bond Tomorrow never dies, Hij maakt het nieuws [afbeelding]
De lulhannes.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:27 schreef Pheno het volgende:
Oeh, in LIF gepost
Nee dat nummer is geweldig!quote:
Over vanalles en nog wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef speciwacy het volgende:
Hallo, just asking.. waar hebben we hier allemaal over?
quote:
Ik zie geen tietenquote:
over koffie natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:39 schreef speciwacy het volgende:
Hallo, just asking.. waar hebben we hier allemaal over?
Begin eens met het maken van normale woorden dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:41 schreef speciwacy het volgende:haha oke maar ik "fok" pas sins gisteren.. bevalt me goed maar ik zag die titel en dacht..."eh.. oke
"
Je zou meer moeten zien bij Nudie. Lijkt me.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ik zie geen tieten
Ik weet niet of ik nu iets goeds zeg maar ik ben een marokkaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Begin eens met het maken van normale woorden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |