Owkeejquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het redactie-vriendinnetje van Brrrr die van alles voor hem regelt
De popupol loopt nu, en op tv word zielige Claire uitgezonden denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef schatje het volgende:
De PP loopt nu ook hè? De Febo heeft er dus belang bij dat Huub zielig is.
Die motorrijlessen had ie sowieso nooit gekregen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:38 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik smelt........................................................ohhhhhh Sergeo...............
Teiltje nodig? Mokum020.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan "how to keep my dinner in my stomach"
Misschien er bij stilgestaan dat ze dit wel eens bewust zouden doen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:39 schreef blomst het volgende:
Maar daar horen we niets meer van.
Mike is de dader, en Brian medeplichtig.
Zo is het! Huub heeft die boetes aan zichzelf te danken met dat idiote agressieve gedrag van hem, beetje jammer alleen dat Brian overal mee weg komt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:39 schreef blomst het volgende:
Ik snap het niet helemaal, er is toch niemand zegt dat Huub geen boete zou verdienen, het gaat echt om het meten met twee maten.
Had brian ook zijn boetes gehad dan was er toch niets mis?
En dan nog maar zwijgen over de USB-stick., dar doen ze helemaal niets mee, ik dacht dat dat onder persoonlijk bezit viel.
Maar daar horen we niets meer van.
Mike is de dader, en Brian medeplichtig.
Zou zonde zijn! Ik heb net zo lekker gegeten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teiltje nodig? Mokum020.![]()
Containertje nodig? Ruudpuntenel.
Begint toch echt wel mijn droomjongen te worden....quote:
Laterquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon de streams uit, en ga Big Brother kijken![]()
Tot laterrrrrrr
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou zonde zijn! Ik heb net zo lekker gegeten.
Tot laterrrrrrr
Welke BB kijk jij dan ? Op tv ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:44 schreef mazaru het volgende:
Ja, ja, ja, ja, en neequote:Op donderdag 14 februari 2008 22:52 schreef grazygirl het volgende:
scroll even snel over de cossen maar ik lees het al, huub weer de lul, met of zonder schuld het maakt ook niet uit, de enige die boetes en sancties krijgt is huub en die rat en del voelen zich weer winnaars, straalt ook van die kwallekoppen af. hoop dat rat zaterdag in elkaar wordt gebeukt en goed ook, en trouwens die del mag van mij ook wel een poeier krijge. en zijn die stomme russen nog niet opgepleurd?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:15 schreef Frasier het volgende:
Ik mag hopen dat Brain zaterdag zo'n harde slag voor z'n rotkop krijgt dat ie ter plekke dood neervalt. Of een of andere bloeding er aan over houdt, kan ie mooi naast dat zusje van Amanda zitten.
De BEUK is gepland voor zondag de 17dequote:Op donderdag 14 februari 2008 22:52 schreef grazygirl het volgende:
scroll even snel over de cossen maar ik lees het al, huub weer de lul, met of zonder schuld het maakt ook niet uit, de enige die boetes en sancties krijgt is huub en die rat en del voelen zich weer winnaars, straalt ook van die kwallekoppen af. hoop dat rat zaterdag in elkaar wordt gebeukt en goed ook, en trouwens die del mag van mij ook wel een poeier krijge. en zijn die stomme russen nog niet opgepleurd?
Trusten Blomst, en we zullen Brian wel even helpen herinneren hoor aan het boksen. Laat hij maar eens een paar lekkere knallen voor zijn kanis krijgen, zal een keer tijd worden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:54 schreef blomst het volgende:
Welterusten
en misschien lees ik hier morgenvroeg wel dat Brian niet meer naar de wedstrijd kan of naar een optreden omdat hij helaas van de trap is gevallen en al aan geheugenverlies lijdt
Tijdelijk uitverkochtquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Teiltje nodig? Mokum020.![]()
Containertje nodig? Ruudpuntenel.
Trustenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:54 schreef blomst het volgende:
Welterusten
en misschien lees ik hier morgenvroeg wel dat Brian niet meer naar de wedstrijd kan of naar een optreden omdat hij helaas van de trap is gevallen en al aan geheugenverlies lijdt
quote:
Ik zou ZOOO graag die kooi in willen stappen en -iemand- een gummiknuppel in zijn nek leggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:56 schreef PeterNB het volgende:
Ik zou ZOOO graag die Kooi in willen stappen en aan
Brian vragen of hij de uitdrukking "de rat in schaapskleren" kent........
Dat lijkt me iets wat die iemand beter begrijpt inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zou ZOOO graag die kooi in willen stappen en -iemand- een gummiknuppel in zijn nek leggen.
Is goed hoor schatje, ik heb het roze teiltje voor jou bewaard..quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog zo'n homo
. Maar maak je niet druk, mootie zoekt het uit en komt tot de juiste conlusie
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is goed hoor schatje, ik heb het roze teiltje voor jou bewaard..
Mag ik vragen wie Liess? Al denk ik het antwoord al te wetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zou ZOOO graag die kooi in willen stappen en -iemand- een gummiknuppel in zijn nek leggen.
Does een gokquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie Liess? Al denk ik het antwoord al te weten
Mn lijjstje is nog steeds beperkt tot Peter en LPquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog zo'n homo
. Maar maak je niet druk, mootie zoekt het uit en komt tot de juiste conlusie
OOOO, gummiknuppels.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:03 schreef Liess het volgende:
[..]
De prinses wat minder, zo te zien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:14 schreef Yavido het volgende:
Selene vindt de film wel spannend
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Mn lijjstje is nog steeds beperkt tot Peter en LP![]()
Wil de echte homo opstaan aub?
Dat mokkel draagt zulke lelijke sieradenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:14 schreef Yavido het volgende:
Selene vindt de film wel spannend
[ afbeelding ]
Vies achterbaks k*nker-jong dat het is. Ik hoop dat die tegenstander 'm zaterdag invalide trapt. Maakt die luie flikker eindelijk is mooie TV.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
Brian en Amanda kijken de film vanuit hun bed en de rest kijkt in de woonkamer...
[ afbeelding ]
Misschien snapt ze Nederlands de film niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De prinses wat minder, zo te zien.
Vraag me sowieso af wat zij leuk vindt en of ze kan praten eigenlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De prinses wat minder, zo te zien.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef petraa het volgende:
Alle plannen die Erik, Huub en Claire hebben gemaakt voor Valentijnsdag voor Brian en Tamara en Amanda en Mitch mochten zeker niet door gaan
Frasier, dat wordt een gedenkwaardige dagquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vies achterbaks k*nker-jong dat het is. Ik hoop echt dat die tegenstander 'm zaterdag invalide trapt. Maakt die luie flikker eindelijk is mooie TV.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
En inmiddels is het felle licht in de slaapkamer gedimd, en kan het "Valentijnsstelletje"van de film genieten in een romantische, sfeervolle omgeving..
[ afbeelding ]
Niet IN de Villa?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:22 schreef Nomrc2 het volgende:
Tijd voor aktie !!!!!
Dus 10 vliegtuigen met sleep over die villa laten vliegen
WE KUNNEN HET!!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Is hier al wat over bekend ?
Oh ja dat was er ook nog, geen idee, lezen ze de post nog wel voor dan ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het gedichtje van Guus binnen gekomen
![]()
En inmiddels is het felle licht in de slaapkamer gedimd, en kan het "Valentijnsstelletje"van de film genieten in een romantische, sfeervolle omgeving..
[ afbeelding ]
Nee, is ook niet nodig, is waarschijnlijk gewoon script en volgens mij is die hele USB-stick de villa nog niet eens uit... daarbij dacht ik dat Jaap die USB-stick met z'n leven bewaakte dus als hij al een USB-stick kwijtgeraakt is dan is het waarschijnlijk een USB-stick waarvan hij juist hoopte dat het personeel hem door zou spelen... hij had immers ook aan Palma verteld dat hij kwijt was.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Nou......dat dan weer niet........maar hij is WEL opgestaan !!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf........ Jezus heeft een profiel op Gay.nl???
quote:
idd jammerquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:35 schreef avonne het volgende:
nou, er gebeurt dus niks meer de komende 4 dagen (of veul langer).
En dat reken ik Huub aan. Als hij zijn handjes had thuisgehouden, had hij lekker door kunnen gaan met rusjes pesten (zoals dinsdag) en amanda pesten (zoals gisteren).
Verneukt. Bedankt, maar niet heus.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf........ Jezus heeft een profiel op Gay.nl???
http://www.youtube.com/watch?v=8qyekiKbC9Yquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, is ook niet nodig, is waarschijnlijk gewoon script en volgens mij is die hele USB-stick de villa nog niet eens uit... daarbij dacht ik dat Jaap die USB-stick met z'n leven bewaakte dus als hij al een USB-stick kwijtgeraakt is dan is het waarschijnlijk een USB-stick waarvan hij juist hoopte dat het personeel hem door zou spelen... hij had immers ook aan Palma verteld dat hij kwijt was.
Als je iemand in zo'n situatie niet in vertrouwen neemt dan is het Palma.
Maar goed, de "het is niet eerlijk" brigade is er weer druk mee, hadden zo toch wat te doen op Valentijnsdag.
Verder begint het een enorm plaatsvervangend Calimero-gehalte te krijgen...
Afgezien van het feit dat het enorm off-topic en COSverneukend is.
zit je nogal dwars he ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
EFFE SERIEUS, om de uitspraak van mijn geliefde Nena hier even te plaatsen, ik moet even horizontaal, om mijzelf te verzekeren van brood op de plank morgen.
Truste Fok!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |