abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:29:57 #51
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56737450
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:28 schreef akveor het volgende:

[..]

OT Tip:
Zou je misschien binnen de lijntjes kunnen blijven? Iets van 570 pixels breed past prima...is minder zwaar en het plaatje raakt niet vervormt.
Ik zal er op letten.
Maar bij mij wordt die automatisch aangepast aan de pagina, dus ik zie dat niet.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56737452
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar goed..... Huub zit vanavond weer jankend van t lachen achter te lezen hoe verontwaardigd we wel niet zijn dat zijn optredens (die hij niet had) "gecancelled" zijn
Precies!

Dat gejank, gesnik, en gesnotter erover... pff
pi_56737465
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:25 schreef Yavido het volgende:

[..]

Tja, er staat veel op het spel. Dacht je dat je zomaar die hoge prijs krijgt? Het wordt je sowieso niet makkelijk gemaakt. En hierbij hoort ook provocatie. Moet je incasseren, en als het je niet bevalt...... ga je maar lekker naar huis.

Brian is gewoon wat tactischer in dit soort dingen. Huub is te direct. Dit wil nog niet zeggen, omdat Brian vervelende dingen doet, Huub dat ook maar ongeschonden kan doen, door de grens op te zoeken en er overheen te gaan. Het is gewoon een etterbakje.
[..]

Truste BQ
Ja brian is inderdaad tactischer, die doet het buiten het zicht van de camera, jaap als getuige,
of tegen Amanda, die geeft het toch niet door.
Goedemorgen :W
pi_56737477
Het ergste is nog dat Brian weer zoliefdevoloptv wordt getoond......
Hangplek voor vrije gedachten
pi_56737484
is er al een filmpje van die brief met boetes of is dat niet op steams geweest?
pi_56737516
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:17 schreef akveor het volgende:

[..]

Tuurlijk wel... alleen komt nu waarschijnlijk st. Brian.... de pauper die z'n eigen vriendin bijna wurgde onder de douche.
Je zal maar speciaal Huub geboekt hebben. Een optie is om de discotheken aan te schrijven die Huub egboekt hebben om geen genoegen te nemen met minder.
Akveor: is er ergens een agenda te vinden van de optredens? Op de gouden kooi site net gekeken maar daar staan geen optredens waar Huub nog heen zou gaan.
Ik vind het een goed plan van je maar moet ik wel weten waar naar toe te moeten schrijven.
pi_56737519
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:21 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Maar als jij non-stop geprovoceerd wordt is de kans toch groot dat je een keertje door het lint gaat? Tenzij je een heilige bent....of Brian natuurlijk.
Iedereen ziet toch dat Brian nooit een sanctie krijgt, en Huub altijd? Misschien stom dat hij zich liet gaan, maar zo menselijk. Lijkt mij.
De enige die provoceerd is Huub, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in. !!
Huub graaft en graaft en valt er iedere keer zelf in.
Hij heeft het aan zichzelf te danken, heb het afgelopen nacht gezien, en het was toch echt Huub die begon en maar bleef doorgaan.
pi_56737520
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:28 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, Huub
kan een etterbakje zijn, dat ben ik helemaal met je eens, maar toch wringt er hier iets heel erg.
Het klopt gewoon niet.
Leg mij dan eens uit waarom Brian geen sancties krijgt voor bijvoorbeeld de douche-scene?
Ach, zo zijn er vast ook dingen geweest waar Huub geen sanctie voor kreeg. Hij had allang het veld moeten ruimen. Net als Brian overigens. Maargoed, de redactie bepaald dit. Ze bepalen de regels, wie er wel en geen straf krijgt. Deal with it.
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:34:15 #59
38396 mazaru
pi_56737541
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:28 schreef akveor het volgende:

[..]

OT Tip:
Zou je misschien binnen de lijntjes kunnen blijven? Iets van 570 pixels breed past prima...is minder zwaar en het plaatje raakt niet vervormt.
Zo past die beter dan

Deze is ook gelijk een beetje kleiner gemaakt

† In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 22:34:33 #60
135305 beequeen
Lost.
pi_56737550
Nog even. Een gif van Lambal van VOL vandaag geplaatst, kan dus geen oud nieuws zijn. En nu zit Amanda gezellig te Valentijnen met Brian.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56737570
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:33 schreef Yavido het volgende:

[..]

Ach, zo zijn er vast ook dingen geweest waar Huub geen sanctie voor kreeg. Hij had allang het veld moeten ruimen. Net als Brian overigens. Maargoed, de redactie bepaald dit. Ze bepalen de regels, wie er wel en geen straf krijgt. Deal with it.
Ik hoef daar niet mee te dealen hoor.
Ik zie het alleen maar.
pi_56737578
nou, er gebeurt dus niks meer de komende 4 dagen (of veul langer).
En dat reken ik Huub aan. Als hij zijn handjes had thuisgehouden, had hij lekker door kunnen gaan met rusjes pesten (zoals dinsdag) en amanda pesten (zoals gisteren).
Verneukt. Bedankt, maar niet heus.
pi_56737583
Bij het aanschouwen van ALLE 4 de streams denk ik opeens weer aan de titel van een populaire TV-serie

"Keeping up appearances"

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56737589
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of iedereen maakt zich eens niet zo druk en ziet dat Huub sowieso geen optredens in de agenda had staan..

De komende maand stond Jaap nog 1 keer in de lijst en Brian & Amanda 2 keer, Huub stond er al niet bij en is ook niet weggehaald.

Maar goed..... Huub zit vanavond weer jankend van t lachen achter te lezen hoe verontwaardigd we wel niet zijn dat zijn optredens (die hij niet had) "gecancelled" zijn
Ik maak me er geen seconde druk om, ik vroeg me dat gewoon af.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_56737602
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:33 schreef neehe het volgende:

[..]

De enige die provoceerd is Huub, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in. !!
Huub graaft en graaft en valt er iedere keer zelf in.
Hij heeft het aan zichzelf te danken, heb het afgelopen nacht gezien, en het was toch echt Huub die begon en maar bleef doorgaan.
Oké Nee hè?
pi_56737610
Wie is Brigitte?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56737621
De PP loopt nu ook hè? De Febo heeft er dus belang bij dat Huub zielig is.

Die motorrijlessen had ie sowieso nooit gekregen.
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:37:27 #68
38396 mazaru
pi_56737629
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bij het aanschouwen van ALLE 4 de streams denk ik opeens weer aan de titel van een populaire TV-serie

"Keeping up appearances"

Ik zit meer te denken aan "how to keep my dinner in my stomach"
pi_56737641
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:35 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik hoef daar niet mee te dealen hoor.
Ik zie het alleen maar.

Kon zijn dat je er veel problemen mee had. Het blijft een spel, en hoe zuur het soms ook kan zijn die beslissingen, Huub had gewoon beter moeten nadenken. Was er niets aan de hand geweest.
pi_56737643
Brian wakker houden gaat 'm denk ik ook niet meer worden.
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:38:07 #71
38396 mazaru
pi_56737645
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef Lobasca het volgende:
Wie is Brigitte?
Het redactie-vriendinnetje van Brrrr die van alles voor hem regelt
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 22:38:25 #72
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_56737653

Ik smelt........................................................ohhhhhh Sergeo...............
pi_56737674
Ik snap het niet helemaal, er is toch niemand zegt dat Huub geen boete zou verdienen, het gaat echt om het meten met twee maten.
Had brian ook zijn boetes gehad dan was er toch niets mis?
En dan nog maar zwijgen over de USB-stick., dar doen ze helemaal niets mee, ik dacht dat dat onder persoonlijk bezit viel.
Maar daar horen we niets meer van.
Mike is de dader, en Brian medeplichtig.
Goedemorgen :W
pi_56737680
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:38 schreef PeterNB het volgende:
Ik smelt........................................................ohhhhhh Sergeo...............
omg
pi_56737699
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:35 schreef avonne het volgende:
nou, er gebeurt dus niks meer de komende 4 dagen (of veul langer).
En dat reken ik Huub aan. Als hij zijn handjes had thuisgehouden, had hij lekker door kunnen gaan met rusjes pesten (zoals dinsdag) en amanda pesten (zoals gisteren).
Verneukt. Bedankt, maar niet heus.
Volgens mij waren die russen Huub aan het pesten.
Alleen al die mededeling dat ze er waren om Huub eruit te krijgen...duideljk geïnstrueerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')