Frasier, dat wordt een gedenkwaardige dagquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vies achterbaks k*nker-jong dat het is. Ik hoop echt dat die tegenstander 'm zaterdag invalide trapt. Maakt die luie flikker eindelijk is mooie TV.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
En inmiddels is het felle licht in de slaapkamer gedimd, en kan het "Valentijnsstelletje"van de film genieten in een romantische, sfeervolle omgeving..
[ afbeelding ]
Niet IN de Villa?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:22 schreef Nomrc2 het volgende:
Tijd voor aktie !!!!!
Dus 10 vliegtuigen met sleep over die villa laten vliegen
WE KUNNEN HET!!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Is hier al wat over bekend ?
Oh ja dat was er ook nog, geen idee, lezen ze de post nog wel voor dan ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het gedichtje van Guus binnen gekomen
![]()
En inmiddels is het felle licht in de slaapkamer gedimd, en kan het "Valentijnsstelletje"van de film genieten in een romantische, sfeervolle omgeving..
[ afbeelding ]
Nee, is ook niet nodig, is waarschijnlijk gewoon script en volgens mij is die hele USB-stick de villa nog niet eens uit... daarbij dacht ik dat Jaap die USB-stick met z'n leven bewaakte dus als hij al een USB-stick kwijtgeraakt is dan is het waarschijnlijk een USB-stick waarvan hij juist hoopte dat het personeel hem door zou spelen... hij had immers ook aan Palma verteld dat hij kwijt was.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Nou......dat dan weer niet........maar hij is WEL opgestaan !!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf........ Jezus heeft een profiel op Gay.nl???
quote:
idd jammerquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:35 schreef avonne het volgende:
nou, er gebeurt dus niks meer de komende 4 dagen (of veul langer).
En dat reken ik Huub aan. Als hij zijn handjes had thuisgehouden, had hij lekker door kunnen gaan met rusjes pesten (zoals dinsdag) en amanda pesten (zoals gisteren).
Verneukt. Bedankt, maar niet heus.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf........ Jezus heeft een profiel op Gay.nl???
http://www.youtube.com/watch?v=8qyekiKbC9Yquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, is ook niet nodig, is waarschijnlijk gewoon script en volgens mij is die hele USB-stick de villa nog niet eens uit... daarbij dacht ik dat Jaap die USB-stick met z'n leven bewaakte dus als hij al een USB-stick kwijtgeraakt is dan is het waarschijnlijk een USB-stick waarvan hij juist hoopte dat het personeel hem door zou spelen... hij had immers ook aan Palma verteld dat hij kwijt was.
Als je iemand in zo'n situatie niet in vertrouwen neemt dan is het Palma.
Maar goed, de "het is niet eerlijk" brigade is er weer druk mee, hadden zo toch wat te doen op Valentijnsdag.
Verder begint het een enorm plaatsvervangend Calimero-gehalte te krijgen...
Afgezien van het feit dat het enorm off-topic en COSverneukend is.
zit je nogal dwars he ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
EFFE SERIEUS, om de uitspraak van mijn geliefde Nena hier even te plaatsen, ik moet even horizontaal, om mijzelf te verzekeren van brood op de plank morgen.
Truste Fok!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |