abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 22:09:54 #1
137949 Disana
pi_56736990
Het kan niet op, de Valentijnsavond voor Brian en Amanda. Een schilderij voor Brian, het hondje voor Amanda, diner met zijn tweeen in de chill room... en dan ook nog danslerares Sabrina die komt buikdansen en een dertienjarig jongetje dat komt gitaarspelen.

Brian tegen het jongetje: Ik heb talent maar jij hebt ook talent. En bij het weggaan: Bizar dat hij zoveel kan spelen.

Brian krijgt bovendien nog een stijlvolle foto van Amanda:

Maar nu het belangrijke nieuws (zie ook Updates):

Huub heeft weer flink straf gekregen. Naast de gebruikelijke boet van 1000 aftrek van borg en 100.000 aftrek van jackpot, worden ook zijn optredens afgezegd en krijgt hij geen uitjes meer. Hiermee vervalt zijn bezoek aan K1, en Brian mag iemand anders uitzoeken.

Huub vindt het dom van zichzelf en belt zijn vader. Die heeft een advies: meer actief dan reactief te werk gaan. Huub laat zich teveel uitlokken, hij kan beter zelf actie ondernemen want dan heeft hij de controle.

[ Bericht 99% gewijzigd door Disana op 14-02-2008 22:16:19 ]
pi_56737002
Lekker snel
pi_56737010
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:08 schreef beequeen het volgende:
Hij speelt nu even"Californication" en dat doet hij onverdienstelijk.
Zo slecht
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_56737019
Voor allen die graag met de mode mee gaan

http://img88.imageshack.us/img88/540/nietvergetenusbaa6.jpg
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_56737029
Huub huilt weer eens uit over de 5 straffen:

- geen kickboksgala
- alcoholverbod
- uitgaansverbod
- geen motorrijlessen
- boete van 1 ton
pi_56737035
Lekker snel
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_56737044
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Zo slecht
Denk dan toch dat ze bedoelt NIET onv...
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56737059
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:11 schreef pullup het volgende:
Lekker snel
Dat wel
pi_56737064
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:09 schreef Disana het volgende:
pi_56737077
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:11 schreef Yavido het volgende:

- geen kickboksgala
- alcoholverbod
- uitgaansverbod
- geen motorrijlessen
- boete van 1 ton
Vind je het echt gek dat hij daar niet blij mee is?
Of zie je ook wel de onrechtvaardigheid van dit alles in?
Kom op, je weet toch ook wel dat de weegschaal altijd de kant van Huub opgaat, als het op sancties aankomt?
pi_56737078
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:11 schreef Yavido het volgende:

- geen kickboksgala
- alcoholverbod
- uitgaansverbod
- geen motorrijlessen
- boete van 1 ton
Febo eindelijk een reden om dat niet door te laten gaan.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:13:26 #12
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56737081
TNX Disana...
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
nou, doe ik mijn steentje er ook nog even bij.

Huub mag blij zijn dat het "maar" een ton boete is. Hij had ook exit kunnen zijn.
De hele tijd handtastelijk worden, is hij nou helemaal gek geworden?
Ik herinner me nog hele ritsen avatars voor gewelddadige Brian. Maar ik proef dat de algemene opinie is dat Huub slachtoffer is ipv dader.

Nou no way jose!
Huub heeft het wel over z'n fouten waar Brian in alle toonaarden zwijgt..... met hulp van de Febo.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 22:13:37 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_56737087
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:10 schreef pullup het volgende:

Zo slecht
Thnx Disana

Shit, ik ben het woordje "niet' vergeten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56737091
De rest moet dus nu maar wachten tot dat etentje is afgelopen
pi_56737094
Zijn die motorrijlessen echt ook uitgesproken komen te vervallen?
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:14:51 #16
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56737119
Huub heeft bij elkaar vijf sancties voor vannacht
Brrr kreeg niet eens een waarschuwing voor zware mishandeling van een vrouw

Meerderheid van stemmen telt tegenwoordig ook niet meer sinds daar B en A niet bij horen. De film begint pas als het rat en slet behaagd
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56737127
Dus als een discotheek Huub geboekt had voor een optreden dan gaat dat gewoon niet door, mag dat zomaar?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:15:12 #18
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56737128
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Kom op, je weet toch ook wel dat de weegschaal altijd de kant van Huub opgaat, als het op sancties aankomt?
Hij moest gewoon z'n poten thuishouden dan had ie alles wat op dat lijste nog gehad. Dat ie Mikey aanpakte kan ik nog begrijpen omdat dat een marionet is van Brian. De reden dat hij naar Brian huppelde is mij volstrekt onduidelijk.... kut SL's
Op donderdag 14 februari 2008 22:13 schreef Liess het volgende:

[..]

Febo eindelijk een reden om dat niet door te laten gaan.
Ja en zul je zien dat Amanda volgende week haar autorijles kan beginnen.
Goedemorgen :W
pi_56737137
quote:

[..]

Tis een driftkop, zelfs zonder te zuipen maakt hij een STOMME fout.
pi_56737141
Ik mag hopen dat Brain zaterdag zo'n harde slag voor z'n rotkop krijgt dat ie ter plekke dood neervalt. Of een of andere bloeding er aan over houdt, kan ie mooi naast dat zusje van Amanda zitten.
X
X
X
pi_56737147
quote:

[..]

Ik vind dat Huub dat aan zichzelf te danken heeft. Hij weet dondersgoed wat de consequenties zijn als ie toch de confrontatie opzoekt en hierbij tever gaat. Ik heb gezien hoe het begon, en Huub had de eer aan zichzelf moeten houden afgelopen nacht. Mooi dom, hij plukt er nu de vruchten van.
pi_56737169
En het heilige stel mag op de slaapkamer kijken
Hangplek voor vrije gedachten
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:17:56 #24
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56737185
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:15 schreef 2live het volgende:
Dus als een discotheek Huub geboekt had voor een optreden dan gaat dat gewoon niet door, mag dat zomaar?
Tuurlijk wel... alleen komt nu waarschijnlijk st. Brian.... de pauper die z'n eigen vriendin bijna wurgde onder de douche.
Je zal maar speciaal Huub geboekt hebben. Een optie is om de discotheken aan te schrijven die Huub egboekt hebben om geen genoegen te nemen met minder.
pi_56737207
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
nou, doe ik mijn steentje er ook nog even bij.

Huub mag blij zijn dat het "maar" een ton boete is. Hij had ook exit kunnen zijn.
De hele tijd handtastelijk worden, is hij nou helemaal gek geworden?
Ik herinner me nog hele ritsen avatars voor gewelddadige Brian. Maar ik proef dat de algemene opinie is dat Huub slachtoffer is ipv dader.

Nou no way jose!
Weet je waarom Huub wel slachtoffer is? Als Brian wat doet namelijk dan gaat die gore kutredactie actief aan het werk om alles maar te verbergen zodat het imago van Saint Brian maar niet wordt aangetast, maar wat gebeurt er als Huub wat doet?? Ja hoor dan volgen de sancties wel en meteen. Als Brian sancties had gehad voor het glas wat hij richting Dennis gooide, de deur die hij kapot ramde waardoor Dennis een hoofdwond had en dan ook nog een zeer terechte exit had gehad voor de douche scene, dan had ik nu ook gezegd hoe kut ik het ook vind: Huub moet naar huis hij is te ver gegaan. Maar Brian kan al die dingen ongestraft doen en RTL komt met een uitzendverbod (jensen mocht de douchescenen niet laten zien) zodat lekker verborgen blijft wat hij doet. Zo zijn er veel meer acties van Brian te noemen en nooit krijgt hij een sanctie. Ook die her van hem niet. Huub misdraagt zich met alcohol op en krijgt terecht een verbod, maar waarom krijgt Amanda dat niet?? Al is het alleen maar ter bevordering van haar gezondheid: Het is toch sneu dat ze iedere ochtend een griepje heeft of niet dan?
pi_56737209
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:15 schreef Frasier het volgende:
Ik mag hopen dat Brain zaterdag zo'n harde slag voor z'n rotkop krijgt dat ie ter plekke dood neervalt. Of een of andere bloeding er aan over houdt, kan ie mooi naast dat zusje van Amanda zitten.

iemand haten is daar aan toe,maar dit soort opmerkingen....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56737210
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:16 schreef Lady-night het volgende:
En het heilige stel mag op de slaapkamer kijken
Yep omdat Amanda geen zin had om die anderen te zien op zo' n mooie dag
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:20:35 #29
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56737235
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:15 schreef Yavido het volgende:

[..]

Ik vind dat Huub dat aan zichzelf te danken heeft. Hij weet dondersgoed wat de consequenties zijn als ie toch de confrontatie opzoekt en hierbij tever gaat. Ik heb gezien hoe het begon, en Huub had de eer aan zichzelf moeten houden afgelopen nacht. Mooi dom, hij plukt er nu de vruchten van.
Het begon zo sterk... en dat ie Mikey aanpakte heb ik geen probleem mee want Huub heeft hem daarvoor niets kwaad gedaan behalve hard de waarheid gezegd. Door naar Brian te lopen was er niets anders mogelijk dan weer agressie.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 22:20:46 #30
135305 beequeen
Lost.
pi_56737240
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:

Tis een driftkop, zelfs zonder te zuipen maakt hij een STOMME fout.
Dat weet Huub zelf ook. Misschien is er een filmpje van zijn gesprek met Jaap van vanochtend. Ik heb geen zin om het op te zoeken, baal teveel en duik mijn mand in. Trusten.

ik hoor nu ook dat de motorrijlessen van Huub ook niet meer doorgaan, as if.
― Mark Twain
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:21:02 #31
38396 mazaru
pi_56737249
pi_56737253
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:19 schreef riri het volgende:

[..]

pi_56737266
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:04 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Maar Avonne, die hele rijen avatars hebben toch niets geholpen, Brian is toch niet exit gegaan? Terwijl dat op dat moment toch de enige beslissing was die de FEBO had moeten nemen? Dus vind je het gek dat velen hier boos zijn over het meten met twee maten? Voor de zoveelste keer.
evenzo meten met twee maten door de algemene opinie. De ene moet exit, de ander is slachtoffer.

Kan mij niet boeien, hoor. Boetes zijn een wassen neus.

Het enige wat mij treft is dat iemand MIJN streams met losse handjes aan het verneuken is. Ik heb prompt de hele dag niet gekeken vandaag, en heb er voorlopig ook geen trek in.
pi_56737267
Als ik Huub was pakte ik mijn koffer...en ging naar huis....nee ik ben geen fan, ik haat zijn ego, zijn agressieve uitingen.....maar ik haat Brian meer.
pi_56737268
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:15 schreef Yavido het volgende:

[..]

Maar als jij non-stop geprovoceerd wordt is de kans toch groot dat je een keertje door het lint gaat? Tenzij je een heilige bent....of Brian natuurlijk.
Iedereen ziet toch dat Brian nooit een sanctie krijgt, en Huub altijd? Misschien stom dat hij zich liet gaan, maar zo menselijk. Lijkt mij.
pi_56737276
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_56737294
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat weet Huub zelf ook. Misschien is er een filmpje van zijn gesprek met Jaap van vanochtend. Ik heb geen zin om het op te zoeken, baal teveel en duik mijn mand in. Trusten.

ik hoor nu ook dat de motorrijlessen van Huub ook niet meer doorgaan, as if.
Truste BQ
pi_56737322
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:15 schreef akveor het volgende:

[..]

Hij moest gewoon z'n poten thuishouden dan had ie alles wat op dat lijste nog gehad. Dat ie Mikey aanpakte kan ik nog begrijpen omdat dat een marionet is van Brian. De reden dat hij naar Brian huppelde is mij volstrekt onduidelijk.... kut SL's
Brian begon weer Claire uit te schelden met zijn paupertaal.
pi_56737329
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, daar moet ik ook erg om lachen
pi_56737340
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:21 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Maar als jij non-stop geprovoceerd wordt is de kans toch groot dat je een keertje door het lint gaat? Tenzij je een heilige bent....of Brian natuurlijk.
Iedereen ziet toch dat Brian nooit een sanctie krijgt, en Huub altijd? Misschien stom dat hij zich liet gaan, maar zo menselijk. Lijkt mij.
Tja, er staat veel op het spel. Dacht je dat je zomaar die hoge prijs krijgt? Het wordt je sowieso niet makkelijk gemaakt. En hierbij hoort ook provocatie. Moet je incasseren, en als het je niet bevalt...... ga je maar lekker naar huis.

Brian is gewoon wat tactischer in dit soort dingen. Huub is te direct. Dit wil nog niet zeggen, omdat Brian vervelende dingen doet, Huub dat ook maar ongeschonden kan doen, door de grens op te zoeken en er overheen te gaan. Het is gewoon een etterbakje.
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:

[..]
baal teveel en duik mijn mand in. Trusten.
Truste BQ
pi_56737345
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:18 schreef 2live het volgende:
Waar zijn alle gastspelers gebleven trouwens?
naar huis hoop ik?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56737352
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:19 schreef riri het volgende:

[..]

!

Ah gut, ging die opmerking te ver voor je tere zieltje?
X
X
X
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:26:05 #43
38396 mazaru
pi_56737361
Rat: Ohhh wij gaan gewoon hier kijken
Dank je wel Brigitte.
Ze vroeg nog "gaat het wel lukken zo?"
Echt een lieverd!
Dank je wel Brigitte

donderdag 14 februari 2008 @ 22:26:27 #44
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56737370
quote:

[..]

Gewoon poten thuis houden... stel dat ik een opgefokt iemand op straat tegenkom vol met frustraties dan hoef ik nog steeds geen klap voor m'n bek van die gast. Snap dat het Brian bevoordeeld wordt maar dat hoeft niet te betekenen dat er nu niet gestraft dient te worden. Maar boetes aan Brian met terugwerkende kracht ben ik meteen voor.
Mensen schijnen serieus wel is dood te worden geslagen tijdens een K1-wedstrijd. Met een beetje mazzel overkomt Brain hetzelfde . Komt er zo'n brief de villa in dat miljonair Brain tijdens het gevecht helaas is overleden .
X
X
X
pi_56737408
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:15 schreef 2live het volgende:
Of iedereen maakt zich eens niet zo druk en ziet dat Huub sowieso geen optredens in de agenda had staan..

De komende maand stond Jaap nog 1 keer in de lijst en Brian & Amanda 2 keer, Huub stond er al niet bij en is ook niet weggehaald.

Maar goed..... Huub zit vanavond weer jankend van t lachen achter te lezen hoe verontwaardigd we wel niet zijn dat zijn optredens (die hij niet had) "gecancelled" zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56737421
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:25 schreef Yavido het volgende:

[..]

Tja, er staat veel op het spel. Dacht je dat je zomaar die hoge prijs krijgt? Het wordt je sowieso niet makkelijk gemaakt. En hierbij hoort ook provocatie. Moet je incasseren, en als het je niet bevalt...... ga je maar lekker naar huis.

Brian is gewoon wat tactischer in dit soort dingen. Huub is te direct. Dit wil nog niet zeggen, omdat Brian vervelende dingen doet, Huub dat ook maar ongeschonden kan doen, door de grens op te zoeken en er overheen te gaan. Het is gewoon een etterbakje.
[..]

Truste BQ
Ja, Huub
kan een etterbakje zijn, dat ben ik helemaal met je eens, maar toch wringt er hier iets heel erg.
Het klopt gewoon niet.
Leg mij dan eens uit waarom Brian geen sancties krijgt voor bijvoorbeeld de douche-scene?
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:28:31 #48
38396 mazaru
pi_56737423
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:27 schreef Frasier het volgende:
Mensen schijnen serieus wel is dood te worden geslagen tijdens een K1-wedstrijd. Met een beetje mazzel overkomt Brain hetzelfde
Ik hoop toch zo dat het ergens op tv wordt uitgezonden.
Dan maak ik een levensgroot gifje van de fatale klap
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:28:58 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56737427
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:26 schreef mazaru het volgende:
Rat: Ohhh wij gaan gewoon hier kijken
Dank je wel Brigitte.
Ze vroeg nog "gaat het wel lukken zo?"
Echt een lieverd!
Dank je wel Brigitte

[ afbeelding ]
OT Tip:
Zou je misschien binnen de lijntjes kunnen blijven? Iets van 570 pixels breed past prima...is minder zwaar en het plaatje raakt niet vervormt.
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:29:57 #51
38396 mazaru
pi_56737450
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:28 schreef akveor het volgende:

[..]

OT Tip:
Zou je misschien binnen de lijntjes kunnen blijven? Iets van 570 pixels breed past prima...is minder zwaar en het plaatje raakt niet vervormt.
Ik zal er op letten.
Maar bij mij wordt die automatisch aangepast aan de pagina, dus ik zie dat niet.
pi_56737452
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar goed..... Huub zit vanavond weer jankend van t lachen achter te lezen hoe verontwaardigd we wel niet zijn dat zijn optredens (die hij niet had) "gecancelled" zijn
Precies!

Dat gejank, gesnik, en gesnotter erover... pff
pi_56737465
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:25 schreef Yavido het volgende:

[..]

[..]

Truste BQ
Ja brian is inderdaad tactischer, die doet het buiten het zicht van de camera, jaap als getuige,
of tegen Amanda, die geeft het toch niet door.
pi_56737477
Het ergste is nog dat Brian weer zoliefdevoloptv wordt getoond......
pi_56737484
is er al een filmpje van die brief met boetes of is dat niet op steams geweest?
pi_56737516
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:17 schreef akveor het volgende:

[..]

Tuurlijk wel... alleen komt nu waarschijnlijk st. Brian.... de pauper die z'n eigen vriendin bijna wurgde onder de douche.
Je zal maar speciaal Huub geboekt hebben. Een optie is om de discotheken aan te schrijven die Huub egboekt hebben om geen genoegen te nemen met minder.
Akveor: is er ergens een agenda te vinden van de optredens? Op de gouden kooi site net gekeken maar daar staan geen optredens waar Huub nog heen zou gaan.
Ik vind het een goed plan van je maar moet ik wel weten waar naar toe te moeten schrijven.
pi_56737519
quote:

[..]

De enige die provoceerd is Huub, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in. !!
Huub graaft en graaft en valt er iedere keer zelf in.
Hij heeft het aan zichzelf te danken, heb het afgelopen nacht gezien, en het was toch echt Huub die begon en maar bleef doorgaan.
pi_56737520
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:28 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, Huub
kan een etterbakje zijn, dat ben ik helemaal met je eens, maar toch wringt er hier iets heel erg.
Het klopt gewoon niet.
Leg mij dan eens uit waarom Brian geen sancties krijgt voor bijvoorbeeld de douche-scene?
Ach, zo zijn er vast ook dingen geweest waar Huub geen sanctie voor kreeg. Hij had allang het veld moeten ruimen. Net als Brian overigens. Maargoed, de redactie bepaald dit. Ze bepalen de regels, wie er wel en geen straf krijgt. Deal with it.
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:34:15 #59
38396 mazaru
pi_56737541
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:28 schreef akveor het volgende:

[..]

OT Tip:
Zo past die beter dan

Deze is ook gelijk een beetje kleiner gemaakt

† In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 22:34:33 #60
135305 beequeen
Lost.
pi_56737550
Nog even. Een gif van Lambal van VOL vandaag geplaatst, kan dus geen oud nieuws zijn. En nu zit Amanda gezellig te Valentijnen met Brian.

― Mark Twain
pi_56737570
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:33 schreef Yavido het volgende:

[..]

Ach, zo zijn er vast ook dingen geweest waar Huub geen sanctie voor kreeg. Hij had allang het veld moeten ruimen. Net als Brian overigens. Maargoed, de redactie bepaald dit. Ze bepalen de regels, wie er wel en geen straf krijgt. Deal with it.
Ik hoef daar niet mee te dealen hoor.
Ik zie het alleen maar.
pi_56737578
nou, er gebeurt dus niks meer de komende 4 dagen (of veul langer).
En dat reken ik Huub aan. Als hij zijn handjes had thuisgehouden, had hij lekker door kunnen gaan met rusjes pesten (zoals dinsdag) en amanda pesten (zoals gisteren).
Verneukt. Bedankt, maar niet heus.
pi_56737583
Bij het aanschouwen van ALLE 4 de streams denk ik opeens weer aan de titel van een populaire TV-serie

"Keeping up appearances"

pi_56737589
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of iedereen maakt zich eens niet zo druk en ziet dat Huub sowieso geen optredens in de agenda had staan..

De komende maand stond Jaap nog 1 keer in de lijst en Brian & Amanda 2 keer, Huub stond er al niet bij en is ook niet weggehaald.

Ik maak me er geen seconde druk om, ik vroeg me dat gewoon af.
pi_56737602
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:33 schreef neehe het volgende:

[..]

De enige die provoceerd is Huub, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in. !!
Huub graaft en graaft en valt er iedere keer zelf in.
Hij heeft het aan zichzelf te danken, heb het afgelopen nacht gezien, en het was toch echt Huub die begon en maar bleef doorgaan.
Oké Nee hè?
pi_56737610
Wie is Brigitte?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56737621
De PP loopt nu ook hè? De Febo heeft er dus belang bij dat Huub zielig is.

Die motorrijlessen had ie sowieso nooit gekregen.
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:37:27 #68
38396 mazaru
pi_56737629
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bij het aanschouwen van ALLE 4 de streams denk ik opeens weer aan de titel van een populaire TV-serie

"Keeping up appearances"

Ik zit meer te denken aan "how to keep my dinner in my stomach"
pi_56737641
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:35 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik hoef daar niet mee te dealen hoor.
Ik zie het alleen maar.

Kon zijn dat je er veel problemen mee had. Het blijft een spel, en hoe zuur het soms ook kan zijn die beslissingen, Huub had gewoon beter moeten nadenken. Was er niets aan de hand geweest.
pi_56737643
Brian wakker houden gaat 'm denk ik ook niet meer worden.
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:38:07 #71
38396 mazaru
pi_56737645
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef Lobasca het volgende:
Wie is Brigitte?
Het redactie-vriendinnetje van Brrrr die van alles voor hem regelt
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 22:38:25 #72
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_56737653

Ik smelt........................................................ohhhhhh Sergeo...............
pi_56737674
Ik snap het niet helemaal, er is toch niemand zegt dat Huub geen boete zou verdienen, het gaat echt om het meten met twee maten.
Had brian ook zijn boetes gehad dan was er toch niets mis?
En dan nog maar zwijgen over de USB-stick., dar doen ze helemaal niets mee, ik dacht dat dat onder persoonlijk bezit viel.
Maar daar horen we niets meer van.
Mike is de dader, en Brian medeplichtig.
pi_56737680
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:38 schreef PeterNB het volgende:
Ik smelt........................................................ohhhhhh Sergeo...............
omg
pi_56737699
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:35 schreef avonne het volgende:
nou, er gebeurt dus niks meer de komende 4 dagen (of veul langer).
En dat reken ik Huub aan. Als hij zijn handjes had thuisgehouden, had hij lekker door kunnen gaan met rusjes pesten (zoals dinsdag) en amanda pesten (zoals gisteren).
Verneukt. Bedankt, maar niet heus.
Volgens mij waren die russen Huub aan het pesten.
Alleen al die mededeling dat ze er waren om Huub eruit te krijgen...duideljk geïnstrueerd.
pi_56737714
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het redactie-vriendinnetje van Brrrr die van alles voor hem regelt
Owkeej
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56737741
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef schatje het volgende:
De PP loopt nu ook hè? De Febo heeft er dus belang bij dat Huub zielig is.

Die motorrijlessen had ie sowieso nooit gekregen.
De popupol loopt nu, en op tv word zielige Claire uitgezonden denk ik.
Huub zal wel behoorlijk dalen, en ik mag hopen dat die procenten naar Claire en Jaap gaan en niet naar Amanda en Brian.
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:42:10 #78
38396 mazaru
pi_56737746
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:38 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]

pi_56737755
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik zit meer te denken aan "how to keep my dinner in my stomach"
Teiltje nodig? Mokum020.
Containertje nodig? Ruudpuntenel.
pi_56737763
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:39 schreef blomst het volgende:

Misschien er bij stilgestaan dat ze dit wel eens bewust zouden doen? Ze lezen ook mee, weten wat er op de forums speelt, haken hier op in. Slim natuurlijk, want zo blijft het mensen bezig houden.

Beter gezegd, er wordt ook een spelletje met ons gespeeld.

Dus hou nu een keer op over die USB-stick, oke?
pi_56737772
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:39 schreef blomst het volgende:
Ik snap het niet helemaal, er is toch niemand zegt dat Huub geen boete zou verdienen, het gaat echt om het meten met twee maten.
Had brian ook zijn boetes gehad dan was er toch niets mis?
En dan nog maar zwijgen over de USB-stick., dar doen ze helemaal niets mee, ik dacht dat dat onder persoonlijk bezit viel.
Zo is het! Huub heeft die boetes aan zichzelf te danken met dat idiote agressieve gedrag van hem, beetje jammer alleen dat Brian overal mee weg komt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_56737779
Amanda tegn Brian Schatje home is voor mij daar waar jij bent.
Ja dat is makkelijk, ze weet niet eens waar haar thuis is.
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:44:15 #83
38396 mazaru
pi_56737796
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Teiltje nodig? Mokum020.
Zou zonde zijn! Ik heb net zo lekker gegeten.
Ik gooi gewoon de streams uit, en ga Big Brother kijken
Tot laterrrrrrr
pi_56737797
O, ze kijken weer eens tv.

Alles is liefde, zo te horen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 22:44:53 #85
196778 PeterNB
pi_56737811
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Begint toch echt wel mijn droomjongen te worden....

Heb liever 1 minuutje knuffelen met Sergeo, dan 24 uur de Rus, De Thijs of LoveProfusion
pi_56737838
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

Tot laterrrrrrr
Later
pi_56737843
quote:

[..]

Zou zonde zijn! Ik heb net zo lekker gegeten.
Tot laterrrrrrr

Waar???? Linkje, please
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 22:47:14 #88
196778 PeterNB
pi_56737855
quote:
Welke BB kijk jij dan ? Op tv ?
pi_56737949
Bloed gewoon op het bed zegt Brian knorrig.....romantisch he
pi_56737954
scroll even snel over de cossen maar ik lees het al, huub weer de lul, met of zonder schuld het maakt ook niet uit, de enige die boetes en sancties krijgt is huub en die rat en del voelen zich weer winnaars, straalt ook van die kwallekoppen af. hoop dat rat zaterdag in elkaar wordt gebeukt en goed ook, en trouwens die del mag van mij ook wel een poeier krijge. en zijn die stomme russen nog niet opgepleurd?
pi_56737991
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:52 schreef grazygirl het volgende:
scroll even snel over de cossen maar ik lees het al, huub weer de lul, met of zonder schuld het maakt ook niet uit, de enige die boetes en sancties krijgt is huub en die rat en del voelen zich weer winnaars, straalt ook van die kwallekoppen af. hoop dat rat zaterdag in elkaar wordt gebeukt en goed ook, en trouwens die del mag van mij ook wel een poeier krijge. en zijn die stomme russen nog niet opgepleurd?
Ja, ja, ja, ja, en nee
pi_56737998
Welterusten
en misschien lees ik hier morgenvroeg wel dat Brian niet meer naar de wedstrijd kan of naar een optreden omdat hij helaas van de trap is gevallen en al aan geheugenverlies lijdt
pi_56738000
Hoe heet die autorijschool eigenlijk die Amanda les gaat geven?

NowLive, doe je ding .
pi_56738028
Bloed is van de duim van Brian .. van gisteren , het glas zegt hij...
pi_56738047
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:15 schreef Frasier het volgende:

Nounounou, kan het even wat minder?

† In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 22:56:45 #96
196778 PeterNB
pi_56738056
Ik zou ZOOO graag die Kooi in willen stappen en aan
Brian vragen of hij de uitdrukking "de rat in schaapskleren" kent........
pi_56738086
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:52 schreef grazygirl het volgende:
De BEUK is gepland voor zondag de 17de

Op mijn 'blokjes-streams' zie ik Huub en Claire op 1, een hoop volk op 2 en het goddelike duo op 3 en 4
Spetznats al de deur uit
pi_56738092
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:54 schreef blomst het volgende:
Welterusten
en misschien lees ik hier morgenvroeg wel dat Brian niet meer naar de wedstrijd kan of naar een optreden omdat hij helaas van de trap is gevallen en al aan geheugenverlies lijdt
Trusten Blomst, en we zullen Brian wel even helpen herinneren hoor aan het boksen. Laat hij maar eens een paar lekkere knallen voor zijn kanis krijgen, zal een keer tijd worden.
pi_56738094
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Teiltje nodig? Mokum020.
Tijdelijk uitverkocht
pi_56738123
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:54 schreef blomst het volgende:
Welterusten
Trusten

Speciaal voor Ron (pa Claire):

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')