Heb geen geluid... Beter dan Brian?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:54 schreef mazaru het volgende:
Arthur!! Je bent keigoed!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:57 schreef Lady-night het volgende:
Sergio tegen Brian: ja moet je nog even paar jaar oefenen he Brian om dit te kunnen
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb geen geluid... Beter dan Brian?
Ik had niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:58 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL:
Huub wil ervoor zorgen dat Amanda en Brian het begin van de film missen. Het was Brian's idee om de film te kijken en Huub stemde er mee in waardoor er meerderheid van stemmen was. Hij wil nu met meerderheid van stemmen proberen om de film eerder te laten beginnen, terwijl Brian en Amanda nog niet klaar zijn met hun eten.
Maar helaas gaat de film niet starten
After you nerdjequote:Op donderdag 14 februari 2008 21:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Als jij nou leert om normaal te doen?Ach val kapot
Charmant ook met die blauwe plekken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
Smaakvolle pose, helemaal niet hoerig:
[ afbeelding ]
(voor de nietstreamers):quote:
Was dat niet omdat brian niet eens een boete kreeg???quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
nou, doe ik mijn steentje er ook nog even bij.
Huub mag blij zijn dat het "maar" een ton boete is. Hij had ook exit kunnen zijn.
De hele tijd handtastelijk worden, is hij nou helemaal gek geworden?
Ik herinner me nog hele ritsen avatars voor gewelddadige Brian. Maar ik proef dat de algemene opinie is dat Huub slachtoffer is ipv dader.
Nouno way jose!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
Huub mag blij zijn dat het "maar" een ton boete is. Hij had ook exit kunnen zijn.
Ik herinner me nog hele ritsen avatars voor gewelddadige Brian. Maar ik proef dat de algemene opinie is dat Huub slachtoffer is ipv dader.
Nouno way jose!
Maar Avonne, die hele rijen avatars hebben toch niets geholpen, Brian is toch niet exit gegaan? Terwijl dat op dat moment toch de enige beslissing was die de FEBO had moeten nemen? Dus vind je het gek dat velen hier boos zijn over het meten met twee maten? Voor de zoveelste keer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
Nouno way jose!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |