quote:
Ik zou ZOOO graag die kooi in willen stappen en -iemand- een gummiknuppel in zijn nek leggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:56 schreef PeterNB het volgende:
Ik zou ZOOO graag die Kooi in willen stappen en aan
Brian vragen of hij de uitdrukking "de rat in schaapskleren" kent........
Dat lijkt me iets wat die iemand beter begrijpt inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zou ZOOO graag die kooi in willen stappen en -iemand- een gummiknuppel in zijn nek leggen.
Is goed hoor schatje, ik heb het roze teiltje voor jou bewaard..quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog zo'n homo
. Maar maak je niet druk, mootie zoekt het uit en komt tot de juiste conlusie
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is goed hoor schatje, ik heb het roze teiltje voor jou bewaard..
Mag ik vragen wie Liess? Al denk ik het antwoord al te wetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zou ZOOO graag die kooi in willen stappen en -iemand- een gummiknuppel in zijn nek leggen.
Does een gokquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie Liess? Al denk ik het antwoord al te weten
Mn lijjstje is nog steeds beperkt tot Peter en LPquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog zo'n homo
. Maar maak je niet druk, mootie zoekt het uit en komt tot de juiste conlusie
OOOO, gummiknuppels.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:03 schreef Liess het volgende:
[..]
De prinses wat minder, zo te zien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:14 schreef Yavido het volgende:
Selene vindt de film wel spannend
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Mn lijjstje is nog steeds beperkt tot Peter en LP![]()
Wil de echte homo opstaan aub?
Dat mokkel draagt zulke lelijke sieradenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:14 schreef Yavido het volgende:
Selene vindt de film wel spannend
[ afbeelding ]
Vies achterbaks k*nker-jong dat het is. Ik hoop dat die tegenstander 'm zaterdag invalide trapt. Maakt die luie flikker eindelijk is mooie TV.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
Brian en Amanda kijken de film vanuit hun bed en de rest kijkt in de woonkamer...
[ afbeelding ]
Misschien snapt ze Nederlands de film niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De prinses wat minder, zo te zien.
Vraag me sowieso af wat zij leuk vindt en of ze kan praten eigenlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
De prinses wat minder, zo te zien.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef petraa het volgende:
Alle plannen die Erik, Huub en Claire hebben gemaakt voor Valentijnsdag voor Brian en Tamara en Amanda en Mitch mochten zeker niet door gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |