Nee ik ben lesbisch en ga helemaal uit mijn dak voor een schatje als Nenaquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
o ja, jij hebt ook een profiel op gay.nl he?
Wat moet hij dan doen.Iedereen speelt haast tegen hem .Ik zou dat nog geen dag volhouden en had Amanda allang neergeslagenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:31 schreef ruudpuntenel het volgende:![]()
[..]
Inderdaad DOM. Hij 'speelt het spel' voornamelijk voor het geld. Nog een stommiteit en hij kan jankend de poort uit lopen omdat het op is. Sukkeltje dat hij is.
Huub heeft al eens om een andere psycholoog gevraagd, maar helaas mocht dat nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik Huub was, zou ik zorgen dat dat snel zo ver is
Huub vraagt zich al 800.000 euro lang af wat hij eraan kan doen.
Eric stelt een angermanagement cursus voor.........
Huub - Van die wonderpsycholoog van hier zeker..........
Eric - Dan vraag je een ander!
Huub - Geen uitspraak!
Doet Huub niet en daarom is Huub zo mooi voor de redactie.Lekker goed gebruiken en hem hard straffen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:34 schreef tipsch het volgende:
Tjonge jonge Huub, je slaat hartstikke door. Zoek ook nog even de fout bij een ander, bedankt.
+ douchekwestie en amandaribbengestomponderdedekensquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:18 schreef SIRA het volgende:
Heeft Brian al 3 ton boetes gehad voor alle deuren ??
GVD zijn verstand gebruikenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen.Iedereen speelt haast tegen hem .Ik zou dat nog geen dag volhouden en had Amanda allang neergeslagen
juist, ik had ook al thuis gezeten omdat ik te ver ging met fysiek geweldquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen.Iedereen speelt haast tegen hem .Ik zou dat nog geen dag volhouden en had Amanda allang neergeslagen
En Huub slaan toen de beveiliging hem vast had.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
+ douchekwestie en amandaribbengestomponderdedekens
= de stomp na aan Huub toen de beveiliging hem al vast had.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
+ douchekwestie en amandaribbengestomponderdedekens
Neem een chillpill ouweeequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Die paupers zitten gezellig te eten. Remember het etentje van Lieke en Huub, totaal verkloot door Brian, Amanda en consorten?
[ afbeelding ]
* beequeen is boos, heel boos.
Dat is zijn imago en dat karakter moet hij spelen.Brian moet de heilige spelen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GVD zijn verstand gebruiken. Hij heeft vaak genoeg laten zien dat hij het heeft maar als er een gewillige KUT ten tonele verschijnt verplaatst zijn denken zijn van zijn kop naar zijn eikel.
Fysiek geweld zou exit moeten zijn... snap Huub's frustraties maar mag geen excuus zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:19 schreef rooie3 het volgende:
Huub de enige die schuld heeft is de febo.Die zet jouw elke keer onder druk en stopt anti Huub personen erin.Wanneer word je wakker Huub.
Opzet, en waarom is een groot raadselquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook de grote fout, of liever gezegd opzet, van de redactie.
Ik ben ook boos... en teleurgesteld in Huub. Wat een leuke nacht had kunnen zijn heeft ie zelf weer verknald.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Die paupers zitten gezellig te eten. Remember het etentje van Lieke en Huub, totaal verkloot door Brian, Amanda en consorten?
[ afbeelding ]
Bedoel jequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:33 schreef Lady-night het volgende:
Gesprek vandaag tussen Jaap en Huub: dat ze Amanda niet mogen aanpakken omdat de redactie bang is dat ze dan geheel doorflipt met haar vriendje
Is de boete voor het jatten van de USB-stick ook al binnen???/
Ja harshaar, die zal morgen ook wel op haar jaardag komen, je moet toch wat als je geen vriendinnen buiten de kooi meer hebt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef mootie het volgende:
Zucht...... weer een buikdanseres......
Welke man huurt er nou een buikdanseres in voor zijn vriendin...
Het is harshaar geloof ik.
Volgens mij is de redactie grotendeels van hetzelfde trash-hout gesneden als Brian en Amanda. En dan heb je dus per definitie een hekel aan iemand die intelligenter en interessanter is. Zo iemand haat je om zijn eigenschappen, die neem je dat kwalijk en straf je.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Opzet, en waarom is een groot raadsel
Nou vind het nog knap dat hij niet helemaal los gaat.Ik zou het echt niet kunnen en vooral niet als die paupers die gore taal gaan uitslaan,zou uit onmacht rammen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Fysiek geweld zou exit moeten zijn... snap Huub's frustraties maar mag geen excuus zijn.
Dat is aangekondigd... maar als een Brian het moeilijk heeft wordt hij juist veel naar buiten gestuurd....quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Neem een chillpill ouweeehaha huub heeft straf gekregen ... geen leuke uitjes meer :
![]()
![]()
ik wil godverdomme terrorjaap zien die alles kapot gooitquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wat was er dan met die [ afbeelding ], daar weet ik niks van van die [ afbeelding ].. vertel me please meer over de [ afbeelding ]
Is ook zo, Vroeger vond ik hem echt TOP. De PP's hebben hem naast zijn schoenen laten lopen en daarom denkt hij dat hij alles kan flikken (en denkt daarom ws dat het goed is).quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is zijn imago en dat karakter moet hij spelen.Brian moet de heilige spelen.
Heb ook al vaak geschreeuwd Huub gebruik je verstand inplaats van je lul naar rennen,maar Huub is in feite een groot kind die kickt op aandacht en ziet overal het goede van in.
Niets menselijks is deze redactie vreemdquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is de redactie grotendeels van hetzelfde trash-hout gesneden als Brian en Amanda. En dan heb je dus per definitie een hekel aan iemand die intelligenter en interessanter is. Zo iemand haat je om zijn eigenschappen, die neem je dat kwalijk en straf je.
Ouweee? Mijn hemel, wat een niveau weer in de COS en je smiley's slaan nergens op . Volgens mij heb je niet alleen last van een hersenschudding.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Neem een chillpill ouweeehaha huub heeft straf gekregen ... geen leuke uitjes meer :
![]()
![]()
Overdrijven maakt de zaak ECHT wel duidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou de redactie wel weten van die
[ afbeelding ]
Ik denk van niet, want dat zou natuurlijk als persoonlijk bezit gezien moeten worden
[ afbeelding ]
En dan zou Jaap
[ afbeelding ]
natuurlijk per direct terug moeten krijgen, en er zouden boetes en sancties moeten vallen voor
[ afbeelding ]
![]()
Jee, wat goed dat jij dat ziet. Stomme vergissing, direkt gecorrigeerd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prima OP Disana,![]()
In de eerste zin staat dat Amanda een kunstwerk van Brian kreeg. Was het niet juist andersom ?
Een overdrijving is een nijdig geworden waarheid.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Overdrijven maakt de zaak ECHT wel duidelijk
Dit houdt me op de been.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk van niet, want dat zou natuurlijk als persoonlijk bezit gezien moeten worden
[ afbeelding ]
En dan zou Jaap
[ afbeelding ]
natuurlijk per direct terug moeten krijgen, en er zouden boetes en sancties moeten vallen voor
[ afbeelding ]
![]()
Of je neemt alles ff serieusquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ouweee? Mijn hemel, wat een niveau weer in de COS en je smiley's slaan nergens op . Volgens mij heb je niet alleen last van een hersenschudding.![]()
Sorry mods, maar dit stomme gelul gaat me echt te ver.
Ah, de 'gevoelsmens' redenatiequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets menselijks is deze redactie vreemd.
Weet je dat echt niet? Mikey heeft de USB stick van Jaap gevonden en in het Papiaments aan Brian doorgegeven dat hij die aan Kenneth geeft tijdens het bioscoopbezoek.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:53 schreef Copycat het volgende:
Doet iemand nu nog het vast en zeker overdreven verhaal van die [ afbeelding ] uit de doeken?
Juist! En dan ben je een mooi mens. Alles wat je doet staat immers in het teken van het grotere, o zo gevoelige plaatje. Waar je zelf eigenlijk geen snars van begrijpt, maar dat doet er niet toe. En maakt het ook zo ongrijpbaar mooiquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:53 schreef Disana het volgende:
Ah, de 'gevoelsmens' redenatieHoe platter en dommer en hoe basaler, hoe meer je jezelf erop kunt voorstaan een gevoelsmens te zijn.
Serieus ? echt .. wat een rat ..quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je dat echt niet? Mikey heeft de USB stick van Jaap gevonden en in het Papiaments aan Brian doorgegeven dat hij die aan Kenneth geeft tijdens het bioscoopbezoek.
Daar heeft Huub ook in mee gestemd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar mochten de gastspelers inderdaad meestemmen, want de filmaanvraag van Brian en Amanda is goedgekeurd.
Er is godverdomme nooit inhoud daar. Voor verdere verklaring: zie gevoelsmens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
Eric - Op inhoud win je het gemakkelijk......
Huub - Gisteren was er toch geen inhoud?
Had Huub ooit uitjes dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:51 schreef blomst het volgende:
Wel handig dat de redaktie besloten heeft dat Huub geen uitjes meer mag hebben.
Dan nog meer kans dat hun lieve Brian en amanda alles krijgen.
Ja dat ene uitje dat ie zoende met 2 meiden en dat brian hem weer naaidequote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
Weet je dat echt niet? Mikey heeft de USB stick van Jaap gevonden en in het Papiaments aan Brian doorgegeven dat hij die aan Kenneth geeft tijdens het bioscoopbezoek.
weinig.quote:

quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zou Jaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Huub heeft in april 2007 een stemming gekregen voor zijn motorrijbewijs.............quote:
Please, lees even mijn post van 20.55 uur en bekijk het filmpje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
Er is godverdomme nooit inhoud daar. Voor verdere verklaring: zie gevoelsmens.
Smooth.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:01 schreef Gert het volgende:
Welke smerige dief zou dat gedaan hebben dan? Dat van die eh...
[ afbeelding ]
Geen inhoud...Toch is het zo dat de streamers het achterste van hun tong laten zien om zich te vereenzelvigen met de bewoners van het hok of hun diepste afkeer uitspreken. Toch wel een heel bijzonder gebeurenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is godverdomme nooit inhoud daar. Voor verdere verklaring: zie gevoelsmens.
Die indruk heb ik ook echt. Die 'psychologe' Anita ook, dat is ook echt zo'n omhooggevallen pauper. Die speelt een heel belangrijke rol bij het uit de wind houden van Brian en Amanda. Misschien nog wel een belangrijkere rol dan Flens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is de redactie grotendeels van hetzelfde trash-hout gesneden als Brian en Amanda. En dan heb je dus per definitie een hekel aan iemand die intelligenter en interessanter is. Zo iemand haat je om zijn eigenschappen, die neem je dat kwalijk en straf je.
Ik denk het ook. Zij lijkt me ook typisch zo iemand die meer houdt van simpele zielen. Iemand die niet gediend is van een denkende client tegenover zich.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook echt. Die 'psychologe' Anita ook, dat is ook echt zo'n omhooggevallen pauper. Die speelt een heel belangrijke rol bij het uit de wind houden van Brian en Amanda. Misschien nog wel een belangrijkere rol dan Flens.
Indeed.. dus wat krijg je dan.. dit dus..quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:08 schreef Disana het volgende:
Theo: Je kunt beter het spel actief spelen dan reactief achter de feiten aan te lopen.
Ja maar Theo, wij hier hebben voor het merendeel dat actief spelen tegen het trash niet mag.
Doe es van 36 tot 0.quote:
quote:
pffff, lekker makkelijk, wat een tiefusredactiequote:Op donderdag 14 februari 2008 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
O, nu is het duidelijk, alle uitjes die Huub nooit gekregen heeft worden hem nu afgenomen...
Hij mag ook niet meer optreden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
pffff, lekker makkelijk, wat een tiefusredactie![]()
![]()
Laat maar weer. Ze kiezen er dus voor iemand nog verder af te stompen. Hoe dom, hoe dom. Ik kots echt van die kutredactiequote:
Tsja, Huub t.o Anita, ik zou graag een vlieg op de muur zijn tijdens deze gesprekken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:09 schreef Disana het volgende:
Ik denk het ook. Zij lijkt me ook typisch zo iemand die meer houdt van simpele zielen. Iemand die niet gediend is van een denkende client tegenover zich.
Het is trash dat net niet helemaal uit de goot komt. Dat kijkt naar de slechtste tv series en imiteert dan 'romantisch'. Meer kunnen ze niet, ze hebben niets van zichzelf.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:15 schreef Dark het volgende:
Ik heb toch zo'n kwebs nepgevoel als ik naar A en B kijk...........
Het ziet er zo ongelooflijk onecht uit !
En als beloning mag Brian bepalen wie er mee mag naar het K1 gala.............quote:
Die twee zijn gewoon tot elkaar veroordeeld, hij heeft haar nodig (backup) en zij denkt dat ze hém nodig heeft.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:15 schreef Dark het volgende:
Ik heb toch zo'n kwebs nepgevoel als ik naar A en B kijk...........
Het ziet er zo ongelooflijk onecht uit !
Ik gok op zijn protegé Mikey. Place your bets please.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:17 schreef Dark het volgende:
En als beloning mag Brian bepalen wie er mee mag naar het K1 gala.............
Hij stompt zichzelf af. Misschien het gevolg van te lang in 'afzondering' te levenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat maar weer. Ze kiezen er dus voor iemand nog verder af te stompen. Hoe dom, hoe dom. Ik kots echt van die kutredactie![]()
![]()
Zich vereenzelvigen met doet slechts een klein aantal streamers., denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geen inhoud...Toch is het zo dat de streamers het achterste van hun tong laten zien om zich te vereenzelvigen met de bewoners van het hok of hun diepste afkeer uitspreken. Toch wel een heel bijzonder gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |