Die indruk heb ik ook echt. Die 'psychologe' Anita ook, dat is ook echt zo'n omhooggevallen pauper. Die speelt een heel belangrijke rol bij het uit de wind houden van Brian en Amanda. Misschien nog wel een belangrijkere rol dan Flens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is de redactie grotendeels van hetzelfde trash-hout gesneden als Brian en Amanda. En dan heb je dus per definitie een hekel aan iemand die intelligenter en interessanter is. Zo iemand haat je om zijn eigenschappen, die neem je dat kwalijk en straf je.
Ik denk het ook. Zij lijkt me ook typisch zo iemand die meer houdt van simpele zielen. Iemand die niet gediend is van een denkende client tegenover zich.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook echt. Die 'psychologe' Anita ook, dat is ook echt zo'n omhooggevallen pauper. Die speelt een heel belangrijke rol bij het uit de wind houden van Brian en Amanda. Misschien nog wel een belangrijkere rol dan Flens.
Indeed.. dus wat krijg je dan.. dit dus..quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:08 schreef Disana het volgende:
Theo: Je kunt beter het spel actief spelen dan reactief achter de feiten aan te lopen.
Ja maar Theo, wij hier hebben voor het merendeel dat actief spelen tegen het trash niet mag.
Doe es van 36 tot 0.quote:
quote:
pffff, lekker makkelijk, wat een tiefusredactiequote:Op donderdag 14 februari 2008 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
O, nu is het duidelijk, alle uitjes die Huub nooit gekregen heeft worden hem nu afgenomen...
Hij mag ook niet meer optreden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
pffff, lekker makkelijk, wat een tiefusredactie![]()
![]()
Laat maar weer. Ze kiezen er dus voor iemand nog verder af te stompen. Hoe dom, hoe dom. Ik kots echt van die kutredactiequote:
Tsja, Huub t.o Anita, ik zou graag een vlieg op de muur zijn tijdens deze gesprekken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:09 schreef Disana het volgende:
Ik denk het ook. Zij lijkt me ook typisch zo iemand die meer houdt van simpele zielen. Iemand die niet gediend is van een denkende client tegenover zich.
Het is trash dat net niet helemaal uit de goot komt. Dat kijkt naar de slechtste tv series en imiteert dan 'romantisch'. Meer kunnen ze niet, ze hebben niets van zichzelf.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:15 schreef Dark het volgende:
Ik heb toch zo'n kwebs nepgevoel als ik naar A en B kijk...........
Het ziet er zo ongelooflijk onecht uit !
En als beloning mag Brian bepalen wie er mee mag naar het K1 gala.............quote:
Die twee zijn gewoon tot elkaar veroordeeld, hij heeft haar nodig (backup) en zij denkt dat ze hém nodig heeft.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:15 schreef Dark het volgende:
Ik heb toch zo'n kwebs nepgevoel als ik naar A en B kijk...........
Het ziet er zo ongelooflijk onecht uit !
Ik gok op zijn protegé Mikey. Place your bets please.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:17 schreef Dark het volgende:
En als beloning mag Brian bepalen wie er mee mag naar het K1 gala.............
Hij stompt zichzelf af. Misschien het gevolg van te lang in 'afzondering' te levenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat maar weer. Ze kiezen er dus voor iemand nog verder af te stompen. Hoe dom, hoe dom. Ik kots echt van die kutredactie![]()
![]()
Zich vereenzelvigen met doet slechts een klein aantal streamers., denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geen inhoud...Toch is het zo dat de streamers het achterste van hun tong laten zien om zich te vereenzelvigen met de bewoners van het hok of hun diepste afkeer uitspreken. Toch wel een heel bijzonder gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |