Nee ik ben lesbisch en ga helemaal uit mijn dak voor een schatje als Nenaquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
o ja, jij hebt ook een profiel op gay.nl he?
Wat moet hij dan doen.Iedereen speelt haast tegen hem .Ik zou dat nog geen dag volhouden en had Amanda allang neergeslagenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:31 schreef ruudpuntenel het volgende:![]()
[..]
Inderdaad DOM. Hij 'speelt het spel' voornamelijk voor het geld. Nog een stommiteit en hij kan jankend de poort uit lopen omdat het op is. Sukkeltje dat hij is.
Huub heeft al eens om een andere psycholoog gevraagd, maar helaas mocht dat nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik Huub was, zou ik zorgen dat dat snel zo ver is
Huub vraagt zich al 800.000 euro lang af wat hij eraan kan doen.
Eric stelt een angermanagement cursus voor.........
Huub - Van die wonderpsycholoog van hier zeker..........
Eric - Dan vraag je een ander!
Huub - Geen uitspraak!
Doet Huub niet en daarom is Huub zo mooi voor de redactie.Lekker goed gebruiken en hem hard straffen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:34 schreef tipsch het volgende:
Tjonge jonge Huub, je slaat hartstikke door. Zoek ook nog even de fout bij een ander, bedankt.
+ douchekwestie en amandaribbengestomponderdedekensquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:18 schreef SIRA het volgende:
Heeft Brian al 3 ton boetes gehad voor alle deuren ??
GVD zijn verstand gebruikenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen.Iedereen speelt haast tegen hem .Ik zou dat nog geen dag volhouden en had Amanda allang neergeslagen
juist, ik had ook al thuis gezeten omdat ik te ver ging met fysiek geweldquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen.Iedereen speelt haast tegen hem .Ik zou dat nog geen dag volhouden en had Amanda allang neergeslagen
En Huub slaan toen de beveiliging hem vast had.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
+ douchekwestie en amandaribbengestomponderdedekens
= de stomp na aan Huub toen de beveiliging hem al vast had.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
+ douchekwestie en amandaribbengestomponderdedekens
Neem een chillpill ouweeequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Die paupers zitten gezellig te eten. Remember het etentje van Lieke en Huub, totaal verkloot door Brian, Amanda en consorten?
[ afbeelding ]
* beequeen is boos, heel boos.
Dat is zijn imago en dat karakter moet hij spelen.Brian moet de heilige spelen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GVD zijn verstand gebruiken. Hij heeft vaak genoeg laten zien dat hij het heeft maar als er een gewillige KUT ten tonele verschijnt verplaatst zijn denken zijn van zijn kop naar zijn eikel.
Fysiek geweld zou exit moeten zijn... snap Huub's frustraties maar mag geen excuus zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:19 schreef rooie3 het volgende:
Huub de enige die schuld heeft is de febo.Die zet jouw elke keer onder druk en stopt anti Huub personen erin.Wanneer word je wakker Huub.
Opzet, en waarom is een groot raadselquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook de grote fout, of liever gezegd opzet, van de redactie.
Ik ben ook boos... en teleurgesteld in Huub. Wat een leuke nacht had kunnen zijn heeft ie zelf weer verknald.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Die paupers zitten gezellig te eten. Remember het etentje van Lieke en Huub, totaal verkloot door Brian, Amanda en consorten?
[ afbeelding ]
* beequeen is boos, heel boos.
Bedoel jequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:33 schreef Lady-night het volgende:
Gesprek vandaag tussen Jaap en Huub: dat ze Amanda niet mogen aanpakken omdat de redactie bang is dat ze dan geheel doorflipt met haar vriendje
Is de boete voor het jatten van de USB-stick ook al binnen???/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |