Ja harshaar, die zal morgen ook wel op haar jaardag komen, je moet toch wat als je geen vriendinnen buiten de kooi meer hebt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef mootie het volgende:
Zucht...... weer een buikdanseres......
Welke man huurt er nou een buikdanseres in voor zijn vriendin...
Het is harshaar geloof ik.
Volgens mij is de redactie grotendeels van hetzelfde trash-hout gesneden als Brian en Amanda. En dan heb je dus per definitie een hekel aan iemand die intelligenter en interessanter is. Zo iemand haat je om zijn eigenschappen, die neem je dat kwalijk en straf je.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Opzet, en waarom is een groot raadsel
Nou vind het nog knap dat hij niet helemaal los gaat.Ik zou het echt niet kunnen en vooral niet als die paupers die gore taal gaan uitslaan,zou uit onmacht rammen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Fysiek geweld zou exit moeten zijn... snap Huub's frustraties maar mag geen excuus zijn.
Dat is aangekondigd... maar als een Brian het moeilijk heeft wordt hij juist veel naar buiten gestuurd....quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Neem een chillpill ouweeehaha huub heeft straf gekregen ... geen leuke uitjes meer :
![]()
![]()
ik wil godverdomme terrorjaap zien die alles kapot gooitquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Die paupers zitten gezellig te eten. Remember het etentje van Lieke en Huub, totaal verkloot door Brian, Amanda en consorten?
[ afbeelding ]
* beequeen is boos, heel boos.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wat was er dan met die [ afbeelding ], daar weet ik niks van van die [ afbeelding ].. vertel me please meer over de [ afbeelding ]
Is ook zo, Vroeger vond ik hem echt TOP. De PP's hebben hem naast zijn schoenen laten lopen en daarom denkt hij dat hij alles kan flikken (en denkt daarom ws dat het goed is).quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is zijn imago en dat karakter moet hij spelen.Brian moet de heilige spelen.
Heb ook al vaak geschreeuwd Huub gebruik je verstand inplaats van je lul naar rennen,maar Huub is in feite een groot kind die kickt op aandacht en ziet overal het goede van in.
Niets menselijks is deze redactie vreemdquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is de redactie grotendeels van hetzelfde trash-hout gesneden als Brian en Amanda. En dan heb je dus per definitie een hekel aan iemand die intelligenter en interessanter is. Zo iemand haat je om zijn eigenschappen, die neem je dat kwalijk en straf je.
Ouweee? Mijn hemel, wat een niveau weer in de COS en je smiley's slaan nergens op . Volgens mij heb je niet alleen last van een hersenschudding.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Neem een chillpill ouweeehaha huub heeft straf gekregen ... geen leuke uitjes meer :
![]()
![]()
Overdrijven maakt de zaak ECHT wel duidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou de redactie wel weten van die
[ afbeelding ]
Ik denk van niet, want dat zou natuurlijk als persoonlijk bezit gezien moeten worden
[ afbeelding ]
En dan zou Jaap
[ afbeelding ]
natuurlijk per direct terug moeten krijgen, en er zouden boetes en sancties moeten vallen voor
[ afbeelding ]
![]()
Jee, wat goed dat jij dat ziet. Stomme vergissing, direkt gecorrigeerd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prima OP Disana,![]()
In de eerste zin staat dat Amanda een kunstwerk van Brian kreeg. Was het niet juist andersom ?
Een overdrijving is een nijdig geworden waarheid.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Overdrijven maakt de zaak ECHT wel duidelijk
Dit houdt me op de been.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou de redactie wel weten van die
[ afbeelding ]
Ik denk van niet, want dat zou natuurlijk als persoonlijk bezit gezien moeten worden
[ afbeelding ]
En dan zou Jaap
[ afbeelding ]
natuurlijk per direct terug moeten krijgen, en er zouden boetes en sancties moeten vallen voor
[ afbeelding ]
![]()
Of je neemt alles ff serieusquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ouweee? Mijn hemel, wat een niveau weer in de COS en je smiley's slaan nergens op . Volgens mij heb je niet alleen last van een hersenschudding.![]()
Sorry mods, maar dit stomme gelul gaat me echt te ver.
Ah, de 'gevoelsmens' redenatiequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets menselijks is deze redactie vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |