De lijst tot nu toequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, er mag weer gestemd worden.
http://sites.3fm.nl/page/stemmen_2006/3fm_classicrequest08
Mooie url ook.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Whombats
Zouden ze ook moeten verbieden!
Vind je dat klassiekers?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:25 schreef borisz het volgende:
De lijst tot nu toe
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
CLIFF RICHARD/YOUNG ONES - LIVING DOLL
QUEEN - INNUENDO
GUNS N' ROSES - SWEET CHILD OF MINE
ROBERT MILES - CHILDREN
2 UNLIMITED - TWILIGHT ZONE
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR - NEVER ALONE
PRODIGY - FIRESTARTER
SNAP - WELCOME TO TOMORROW
DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
Vrije keuze
scatman john - scatman
Ah, je baas zal je dankbaar zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik was even roken.. had dan ook al een half uur 'gewerkt' (bepaalde mail afhandelen, een film en een restaurantje voor morgen uitzoeken).
ik word echt te oud voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
De lijst tot nu toe
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
CLIFF RICHARD/YOUNG ONES - LIVING DOLL
QUEEN - INNUENDO
GUNS N' ROSES - SWEET CHILD OF MINE
ROBERT MILES - CHILDREN
2 UNLIMITED - TWILIGHT ZONE
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR - NEVER ALONE
PRODIGY - FIRESTARTER
SNAP - WELCOME TO TOMORROW
DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
Vrije keuze
scatman john - scatman
Hij gunt mij gewoon het beste!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, je baas zal je dankbaar zijn!
Mwah, jij hebt gewoon smaakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word echt te oud voor dit soort dingen
borisz is toch duidelijk van een andere generatie dan ik. voor hem zullen aan die nummers die ik niks vind toch een hoop herinneringen hangen. En dan wordt het al gauw een klassieker voor iemand.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, jij hebt gewoon smaak. Op Prodigy na, is het behoorlijk eh, twijfelachtig.
Met alle respect Borisz!
Zit je hier in de buurtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
OH NOES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3FM.nl is geblokkeerd op mijn stagewerkplek :|
Wie heeft een PDA linkje?
quote:Deze site is niet toegankelijk vanwege mogelijk niet toegestane inhoud (Streaming Media/MP3s)
If you feel that the Content Filtering has incorrectly blocked you from the above site, .click here.
Ja, ze knallen er meteen lekker inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef borisz het volgende:
Niet nu al 'ekstra weekend' ik heb nog college zo.
Ik heb vroegah veel house gedraaid (en public) en die Critical Mass-achtige dingetjes vielen mij toen ook al wel op. Ik vond het altijd een erg slap commercieel aftreksel van "the real thing". Alles een beetje gejat en daar een naar Top40-sausje overheen gegooid. Als je die muziek interessant vindt, dan duik je daar toch verder in zodat je er achter komt dat er meeer is dan Party Animals en Nakatomi?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
borisz is toch duidelijk van een andere generatie dan ik. voor hem zullen aan die nummers die ik niks vind toch een hoop herinneringen hangen. En dan wordt het al gauw een klassieker voor iemand.
Dat had ik nou b.v. net weer met Suburbia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |