Jou moet ik nog even spreken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beterschap.
vanavond bios, en eten!
Dank je!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beterschap.
vanavond bios, en eten!
Ik heb je net aan de lijn gehadquote:
Wat Cageon zegt. Hem ken ik in het echt zeg maarquote:
Ahaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat Cageon zegt. Hem ken ik in het echt zeg maar
ik eet niet mee met de mannen, kom wel naar de filmquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aha
En jullie gaan samen bios/eten of dat dan weer niet?
Ik had dat al gepost voor ik beldequote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb je net aan de lijn gehad!
wat Cageon zegtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aha
En jullie gaan samen bios/eten of dat dan weer niet?
Gezellig!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik eet niet mee met de mannen, kom wel naar de film
Btje krap bij kas + het eten is het geld niet waard. (In mijn geval, kan er niet van genieten)
ik heb gedouched en net gegetenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gezellig!
Zelf heb ik net gegeten en kom net onder de douche vandaan.. heb geen energie meer, bah
Voetbalt hij of is hij toevallig schaatser?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zoek een Chinees die Lee heet, kan ook een Koreaan zijn, weet iemand wie ik bedoel?
Vanavond Bier en wiskey!quote:
ow en wat ik nog vergat:quote:
Ik heb toen ook gezegd, dat Bas ook een veel voorkomende naam is.quote:
En gewonnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vanavond Mahjong. Dat is lang geleden.
Ik was half 3 van bed af vrijdag, is dat vroeg?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was jij nou zo vroeg de mand uit gister?
Ik doe niet aan teruglezen nml
Dat zijn mijn buurman en zijn zoontje aan het doen en het is mooi weer om op het strand hard te lopenquote:
You Wish!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe de mijne ook gelijk ff
idd, heerlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zijn mijn buurman en zijn zoontje aan het doen en het is mooi weer om op het strand hard te lopen
Ik heb niet eens een auto, dus je bent er zo mee klaarquote:
Dat scheeltquote:Op zondag 17 februari 2008 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een auto, dus je bent er zo mee klaar![]()
Misschien kan ik der beter schoonmaken dan jijquote:Op zondag 17 februari 2008 14:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb die van mij net schoongemaakt, jammer.. anders mocht je je daar ook op uitleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |