Omdat mijn feitelijke stagebegeleider nu op zakenreis is, en ik het unfair vind dat ik zonder mijn persoonlijk uitleg mijn spullen pakquote:
Ja maar wat is de reden dat je weg wilt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat mijn feitelijke stagebegeleider nu op zakenreis is, en ik het unfair vind dat ik zonder mijn persoonlijk uitleg mijn spullen pak
Heb ik eerder gepost.. Het heeft meerdere redenen, maar de voornamelijk reden is, dat ik op deze opdracht niet kan afstuderen, dit moet ik kunnen compenseren met een verslag.. maar dat kan ik hier niet doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja maar wat is de reden dat je weg wilt?
Was jij nou zo vroeg de mand uit gister?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel bier en daar doelde ik op. Ben weer op mijn kamer, zo maar even naar de kroeg!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ga jullie lekker concentreren op de vrouwen.. dan zoek ik prive wel naar wat mannen ofzo [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je ziet een beetje pipjes, ben je niet ziek?
Beterschap!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemiddag.. ik ben beetje ziek [afbeelding]
Ik doe mijn best! Hoop niet dat ik een keelontsteking heb, die heb ik namelijk 2 x gehad innovember en december.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:45 schreef Houniet het volgende:
wel beter worden he KieWIEtjuHLoesje
Werken, bios en mss nog ff de stad in daarna..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik doe mijn best! Hoop niet dat ik een keelontsteking heb, die heb ik namelijk 2 x gehad innovember en december.
Naja, jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Dat is niet leukquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik doe mijn best! Hoop niet dat ik een keelontsteking heb, die heb ik namelijk 2 x gehad innovember en december.
Weinig, was erg rustig.quote:
T is dat je t zelf zegtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weinig, was erg rustig.
Wel lekker zonnig, paar chicks gezien, had hond mee, en camera, nog wat toffe platen geschoten
Dalijk effe uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Beterschapquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |